hijacked08 написа:Мисля че Ram fr-а е по-доброто решение.
phobike написа:Така и така ги има в една тема и двете та да попитам за 10ка или 12ка ос са отзад, колко е хода на задницата и колко голям шок събират?? Благодаря предварително!
msniki написа:phobike написа:Така и така ги има в една тема и двете та да попитам за 10ка или 12ка ос са отзад, колко е хода на задницата и колко голям шок събират?? Благодаря предварително!
12х150 мм отзад.
Със 222 мм шок- 180 мм ход на задницата.
Колко голям шок побира ? поне при мен влезе 230 мм и беше със 190 мм ход на задницата. Но за сметка на геометрията 66 челен ъгъл и 37.5 см средно.
И да рамките са еднакви . Разликата е че, ако ще е нова Рам-а има повече цветове за избор.
hitar_potar написа:С 222мм прави 184мм ход на задницата. С твоя 230-милиметров правеше пак толкова - хода на буталото бе същия като при 222мм.![]()
Рамката, под кое да е име, предразполага към сглобяване на приятно колелце. Може да й се забучи и 216мм шок, при което хода отзад остава 165мм, но пък геометрията е по-приятна - 65 градуса челен при 180/203мм вилка, средното около 360-365. С подходящ, прогресивен шок, дори тези 165мм ход отзад могат да бъдат достатъчни. Челото отпред е 1.5, така че е възможна малка корекция с енгълсет (казвам малка, защото рамката позволява и доста стабилна корекция, например с енгълсет от порядъка на -4 градуса, ама тогава ще се получи изключително небалансирано).
phobike написа:а възможно ли е да се сложат по - дебели чашки и да се сложи 1,125 стержен???
jturma написа:С добра окомплектовка Ninja-та ще стане ли за AM/FR ? ;d
msniki написа:hitar_potar написа:С 222мм прави 184мм ход на задницата. С твоя 230-милиметров правеше пак толкова - хода на буталото бе същия като при 222мм.![]()
Рамката, под кое да е име, предразполага към сглобяване на приятно колелце. Може да й се забучи и 216мм шок, при което хода отзад остава 165мм, но пък геометрията е по-приятна - 65 градуса челен при 180/203мм вилка, средното около 360-365. С подходящ, прогресивен шок, дори тези 165мм ход отзад могат да бъдат достатъчни. Челото отпред е 1.5, така че е възможна малка корекция с енгълсет (казвам малка, защото рамката позволява и доста стабилна корекция, например с енгълсет от порядъка на -4 градуса, ама тогава ще се получи изключително небалансирано).
С 222 мм Около 180 мм ход не съм написал правилно.
Да хода беше почти същия със 230 мм.
Рамката с -4 градуса ще е с пукнато чело или спукана рамка между 2-те тръби отпред.
Верно около месец ще има доста добра геометрия след това спокойнно може да се ходи на заварчик.phobike написа:а възможно ли е да се сложат по - дебели чашки и да се сложи 1,125 стержен???
да може да се сложат.jturma написа:С добра окомплектовка Ninja-та ще стане ли за AM/FR ? ;d
Да ще стане . Със 165 мм ход на задницата и 65 челен ще е приятно за АМ/FR.
msniki написа:hitar_potar написа:Верно около месец ще има доста добра геометрия след това спокойнно може да се ходи на заварчик.
hitar_potar написа:msniki написа:hitar_potar написа:Верно около месец ще има доста добра геометрия след това спокойнно може да се ходи на заварчик.
На баба ти шортите, Николай!![]()
С -4 градуса ще изглежда така, все едно на байка на Уоутър Клепе да забучиш Фокс 40 отпред и даже енгълсет да му сложиш!
Като почнете с тия чашки, с тия градуси, с тия глупости, и цирка става пълен!![]()
Относно Рам ФР - май вече няма налични нови. Варианта е Нинджа!

Назад към Продукти за спускане и фрийрайд
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 19 госта