boroborovski написа:Здравейте днес покарах малко на витоша и може би когато паднах се е случило това ...
http://prikachi.com/images/882/6352882o.jpg
ето го и въпроса ще може ли да се смени само проблемната спица и ще трябва ли да се центрова след това .
did написа:А аз да питам, щото си омазах каплата с пръжки, трябва ли освен да си полирам калодките и да си шкуртаковам шината?
uCkPeH написа:Пръжки не беше ли джумерки ? Меглио-то и тях ще махне
Hell_Man написа:Един много тъп:
Защо хора с MTB-та, ориентирани предимно към градско каране и разни равни черни пътечки из парковете, поставят задна дискова?
Ако не се лъжа, около 70% от спирачната сила го отнася предната спирачка и там има смисъл да е диск. Като сложиш диск и на задната спирачка - какво печелиш? По-добър контрол на забавянето на скоростта? В крайна сметка, като блокира задното колело, то просто започва да се носи по асфалта и да се търка - няма сцеплението на грайфера, който да задере и да те спре, просто влачиш, а в асфалтовите условия да занасяш задница, за да обереш завой си е... безсмислено?! А при по-ниски скорости V-brake с центрована капла и читави накладки си е... надежден, колкото и голям баир да спускаш.
На кого му се е налагало да се справя със замръзнали накладки при зимно спускане в градски терен? На мен лично веднъж за много години...
Греша ли с предположението, че смисълът малко се губи? Или просто има нещо, което ми убягва?
Hell_Man написа:Един много тъп:
Защо хора с MTB-та, ориентирани предимно към градско каране и разни равни черни пътечки из парковете, поставят задна дискова?
рада написа:Това ме подсеща за друг подобен въпрос - защо се кара по асфалта с "рошави" гуми? Възможни отговори са следните: 1. обичаме да ни е трудно, 2. обичаме жужащи звуци, 3. кефи ни да си търкаме специалните за катерене гуми.ами същото е със спирачките - за какво са хидравличните за в града по алеите?!
PtD написа:Hell_Man написа:Един много тъп:
Защо хора с MTB-та, ориентирани предимно към градско каране и разни равни черни пътечки из парковете, поставят задна дискова?
did написа:А аз да питам, щото си омазах каплата с пръжки, трябва ли освен да си полирам калодките и да си шкуртаковам шината?
uCkPeH написа:Пръжки не беше ли джумерки ? Меглио-то и тях ще махне
Esoteric написа:по тази логика - защо изобщо ти е задна спирачка?
did написа:А аз да питам, щото си омазах каплата с пръжки, трябва ли освен да си полирам калодките и да си шкуртаковам шината?
uCkPeH написа:Пръжки не беше ли джумерки ? Меглио-то и тях ще махне
marsa написа:Ти прозрачен ли го искаш
did написа:А аз да питам, щото си омазах каплата с пръжки, трябва ли освен да си полирам калодките и да си шкуртаковам шината?
uCkPeH написа:Пръжки не беше ли джумерки ? Меглио-то и тях ще махне
PtD написа:Hell_Man написа:Един много тъп:
Защо хора с MTB-та, ориентирани предимно към градско каране и разни равни черни пътечки из парковете, поставят задна дискова?
Защото дисковата спирачка има и други предимства, освен по-добрата спирачна силарада написа:Това ме подсеща за друг подобен въпрос - защо се кара по асфалта с "рошави" гуми? Възможни отговори са следните: 1. обичаме да ни е трудно, 2. обичаме жужащи звуци, 3. кефи ни да си търкаме специалните за катерене гуми.ами същото е със спирачките - за какво са хидравличните за в града по алеите?!
4. Защото ни мързи да си сменяме гумите през няколко дни?
П.П. не бях виждал "специални гуми за катерене", ще ме упътиш ли къде продават? Благодаря предварително!
П.П.П. "за какво са хидравличните за в града по алеите?" - за да спират.
Hell_Man написа:Може ли предимства? Замислям се от много време да сложа диск отзад, но не мисля, че ми трябва. И все пак ми е интересно?
boriss13 написа:Натоварването не зависи от спирачката, а от размера на диска.(до голяма степен)
PRobably написа:..Яко се мрънка,че твърдак с 203 ход било боза,ама имам чувството,че народа не схваща,че т'ва се прави от немане на пари,а не щото е много яко...
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта