penmark написа:Тая вилка е за разходки в града. Ей сега като стане студено ще се одърви чак до пролетта. Не можеш да очакваш да работи. Хората са си го написали.
RTR: Recreational trail
Work out with your buddies: No rough terrain,no steep climps or downhills! Just floating along the city river or through the forest behind your house.
Бърши си я честичко (преди, повреме и след каране), особено прахоуловителите. Може да си земеш някво тефлоново спрейче да пръскаш тръбите преди каране, ама не очаквай чудеса.
Добре бе, немога да ги разбера тия защо изобщо ги правят тези вилки след като трябва да я караш само по равно... И какви са тия цени, за да караш по асфалта.Що просто не правят дървени, без амортисъор , без регулиране на пружини, без заключване.. къв е смисала да караш с крос вилка по асфалт немога да разбера..Моето колело е 12-13 годишно ето ми вилката.
http://postimg.org/image/6fkxy7n53/http://postimg.org/image/4mjyqewz5/Няма нито регулиране, нито заключване, нито е 100 лв+.12-13 годишна е, няма да казвам какво каране е видяла карал съм я така както имам чувството , че тези от 100 лв. няма да издържат като гледам коментари относно тях.Проблема и за 12 години е, че дясната фтулка се счупи.Дори не съм я свалял за този период.Сега я свалих заради фтулката да я сменям.Като я свалих останах без думи, чисто нова всеедно не е карана с фабричната смазка вътре, лагерите чисто нови перфектна.Нито луфт нищо, пружините перфектни , нито твърди , нито меки.Ама реших да си взема нова (модерна) от 100 лв. да съм гъзар и аз да мяза на нещо да се регулира/заключва.Като гледам тук какви проблеми дава всяка 3-та и то още нови как да си взема.Вярно не правя спускания както повечето, но пак си карам по черни пътища с дупки и препускам, но мисля че ме разбирате.Като гледам старата колко е искарала и има още толкова само ако сменя фтулката , то сигурно ще ме издържи тази новата 20 години, че и повече с моето каране.Просто незнам

. Искам някой да коментира след мен