Еми според мен малко е логично нова накладка да работи по добре от пред свършване, защо:
Примерно: Ако новата накладка с феродото е 5мм доближил си накладката до диска, така че да е на 1мм от диска, при натискане почва веднага да ти стърже, след време това феролдо се изхабява и от 5мм спада примерно на 2мм и разтояннието между диска и накладката се увеличава спрямо новостта на накладката..../ако се схваща какво се иска да се каже/ т.е. ако е захабена накладката да се затяга пак малко, докато има феродо"

Ако се държи на 100% захабяване!

И аз съм с механични, но искам да питам за Хидравличните, как се обезвъздушават?
Как функционират при спиране? т.е. - както са си механичните ли зависи с каква сила натискаш лоста ти спира с такава сила?
Всяка спирачна течност ли става за тях?