Чукане при Rock Shox Domain DC R

Форум за въпроси, свързани с поддръжката и ремонта на велосипедите. Примерно: Как да си оправя това? Скърца ми еди къде си - на какво може да се дължи? Съвместимо ли е това с онова? и др. такива.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1100 / 1100 / 20

Чукане при Rock Shox Domain DC R

Мнениеот forgetit » Съб Сеп 28, 2013 2:57 pm

Здравейте! Купих си въпросната вилка на 14.09.2013 г. (чисто нова). В началото нямаше абсолютно никакви проблеми и на втория ден започна да трака. В началото беше леко и се усещаше, че е нещо вътре. Отидох в магазина, откъдето си купих вилката, а те ми казаха, че нищо й нямало. Добре, приемам. След няколко дена започна да трака някъде от стержена или не знам, но не е нещо вътре. Много е дразнещо и пречи на работата й. Прави го само, когато има по-големи натоварвания. Ходих вчера пак при тея, опитаха сe да оберат луфта, а то нямаше такъв и започна още по-силно да трака. Предложиха ми да изпратят вилката за моя сметка до ridespot, но аз отказах, защото не искам да плащам транспорт, да давам пари за нещо толкова скъпо, а накрая да ми трака като вилка от 40-50 лева. Моля, който има идея от какво може да е това, да помогне, защото вече направо ми се плаче. Толкова много лишения и накрая...благодаря предварително на всеки отзовал се!
forgetit
 
Мнения: 94
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Чет Ное 17, 2011 6:06 pm

Re: Чукане при Rock Shox Domain DC R

Мнениеот debono » Съб Сеп 28, 2013 4:41 pm

Друже,

Нама да ти давам акъл как да отстраниш прблема (и аз самия не знам), а предложение как да действаш с този тръговец, от който си закупил вилката, а именно:
1. Отиваш в съответния магазин с копие от касовата бележка и копие от гаранционната карта (ако има такава) и информираш търговеца, че предавяваш рекламация, вкл. му обясняваш какъв е проблема с вилката. За всеки случай, отиди в магазина с някой познат, в случай, че търговецът откаже да ти приеме рекламацията. Рекламацията можеш да предявиш устно или писмено. Ако я предявиш писмено, искай входящ номер от търговеца. (заб. писменото предявяване е по-сигурно с оглед доказването му впоследствие).
2. Задължително изискваш от търговеца да впише рекламацията в регистъра на предявените рекламации (специална книга), който той е длъжен да поддържа на оснивание чл. 127, ал. 2 от ЗЗП. След като впише рекламацията, го помоли да ти даде копие от страницата, на която е вписана рекламацията. Следи дали в регистъра е вписана точната дата (ден, месец и година), на която си предявил рекламацията.
3. В едномесечен срок от вписването на рекламацията, търговецът за своя сметка следва да извърши ремонт на вилката, а ако такъв е невъзможен или е по-скъп от стойността на нова вилка - да замени повредената вилка с нова. При удовлетворена рекламация, продавачът е длъжен да ти издаде документ за това (напр. констативен протокол), като ти предоставя екземпляр от него.
4. Ако в посочения срок търговецът не удовлетоври рекалмацията ти, имаш право да развалиш договора и да искаш връщане на парите.
Важно! Приемането на рекламации се извършва през цялото работно време в търговския обект, където е закупена стоката или е поръчана услугата, на адреса на управление на търговеца или на друго място, посочено от търговеца. Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.
Ако търговецът ти създава проблеми, веднага подай сигнал до Комисията за защита на потребителите. Ако имаш нужда от допълнителна помощ, пиши тук или на ЛС.

Успех!!!

P.S. Аман от некоректни търговци (тарикати) в тая мила родина!!!
Аватар
debono
 
Мнения: 76
Рейтинг: 1252
Регистриран на: Пон Сеп 05, 2011 9:57 am


Назад към Веломеханик

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта