Никак не е приятно близо до коленете ти да има ръбове и болтове.
Х5 и Х7 нямат разлика в "работата", но ако паднеш по-малко ще те е яд ако си с Х5.
АМ е удобен за катерене когато е заключен отвсякъде и има и 22 зъба на курбелите, за нагоре понякога са дар божи. Дурото май беше малко по-леко.
Надолу - пак АМ, но с поръчка за по-големи дискове (200/180 или 200/200) или направо с други спирачки. Не съм пробвал единиците, но чета за доста проблеми с тях.
На АМ му е по-крива седалковата тръба - ако караш с по-дълго колче няма да успееш да го прибереш.
Челен ъгъл 69 за АМ срещу 67.5 за ндуро, като при по-малките размери ндуро е с по-къса челна тръба. Сектора е по-дълъг от рекона при почти същото тегло. Трябва да провериш дали тво размер е твоя размер като седнеш на избора си защото и малки разлики в ъглите и дължините на вилките правят чувствителна разлика в стойката на колоездача и височината на средното движение (а който е карал с прекалено високо знае колко лесно се пада при каране нагоре или секунди след като спре

).
Според моите изисквания това са основните разлики, някои от които могат да станат и по-различни с поръчка за подмяна на някой чарк. Имай предвид че не винаги всички части са като написаните в каталога. И ако пак купувам от тия и пак ми сложат каквото са имали ще ме хванат за ендуро, няма начин да го взема.