X_NRG написа:Оп.
Дойде време да избирам. Колчето 100% ще бъде Reverb, но въпросът е обикновено или Stealth.
Като изключим разликата в цената, притесненията ми за двата модела са:
За обикновения Reverb ме притеснява това, че маркучът се лашка свободно под седалката и има опасност да му се случи някаква случка. Иначе бонусът е, че колчето може да се сваля без да се разкоства хидравликата.
За Reverb Stealth модела опасението ми е, че 125мм прибиране няма да ми стигат за всяка една ситуация, така че понякога ще се налага да прибирам основата на колчето в самата седалкова тръба, което означава, че маркучът ще се нагъва в тръбата и има опасност от пречупване.
Някой има ли подобен опит със Stealth модела и също така има ли измислена (може и home-made) адекватна водеща система за маркуча на обикновения Reverb?
Благодаря.
eMcKu написа:Рамката ти има ли възможност за монтиране на Стелт такова ?
papinu написа:Някой да има впечатления от Crank Brothers Kronolog?
Из англоезични форуми чета мнения на двата полюса .
xargs написа:Това сигурно си го видял - http://www.sicklines.com/reviews/dsp-bi ... -seatpost/
Доста ме блазнят тия колчета, ама все още не мога да приема мисълта, че давам 500лв за колче, повечето от които всъщност имат доста проблеми :-/
X_NRG написа:Има си един недостатък - минимален луфт в разпънато, както и в сгънато състояние. Абсолютно сигурен съм, че не е от използване, ами си е фабрично, защото колчето е като ново.
Четох, че доста други подобни колчета също имат някакъв минимален луфт, така че го намирам за нормално.
X_NRG написа:Твоето колче разпъва ли се, когато е в прибрано състояние и вдигнеш колелото за седалката? Днес разбрах, че при мен се вдига, явно създавайки вакуум някъде в системата и когато пусна колелото, колчето се прибира отново до старата позиция. Ако е така "by design" ще го счета за недостатък, защото колелото не може да се вдига за седалката без тя да се разпъне максимално.
X_NRG написа:@papinu
Твоето колче разпъва ли се, когато е в прибрано състояние и вдигнеш колелото за седалката? Днес разбрах, че при мен се вдига, явно създавайки вакуум някъде в системата и когато пусна колелото, колчето се прибира отново до старата позиция. Ако е така "by design" ще го счета за недостатък, защото колелото не може да се вдига за седалката без тя да се разпъне максимално.
outfaced написа:Нов играч със сериозна заявка ... http://enduro-mtb.com/en/exclusive-revi ... -seatpost/
HepBeH_XaMcTep написа:Направо без пари!
Намерих няколко варианта за 80-90$ с доставката!
outfaced написа:Мдам ... китайците са се постарали да дадат максимум функция за минимум пари. Лостчето е супер измислено но като се изключи това си е съвсем приемливо. Аз бих му сменил лостчето обаче с такова на г.дропер или някоя самоделка, която да е малко по адекватна от тая пишка
X_NRG написа:След гледането на това клипче: http://www.youtube.com/watch?v=MLB26RyKThs , силно бих се притеснявал за камбанките си ако притежавам подобно колче...
antonpc написа:HepBeH_XaMcTep написа:Направо без пари!
Намерих няколко варианта за 80-90$ с доставката!
Интересен вариант за US $75.35 и Free Shipping. 2013 New TMARS Adjustable Seatpost Seat Post , 31.6X425mm
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта