Съвместимост на RAM HT III и FOX 32 F с конусовиден стержен.

Въпроси, коментари и дискусии за ХС велосипеди с ход на окачването до 130 мм, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Съвместимост на RAM HT III и FOX 32 F с конусовиден стержен.

Мнениеот Koki_ » Вто Яну 28, 2014 9:23 am

Здравейте,не зная дали тук е мястото да запитам,но понеже не исках да отварян нова тема за един въпрос,затова искам да ви попитам:
Интересува ме размера на челото на /ram ht3/,защото искам да купя една вилка фокс,която е 1.5,но не знам на рама какъв ми е размера на челото,защото нали има и 1.8/Тръбата на вилката която влиза в рамката се води конусовидна,моля за компетентност по въпроса!!
Koki_
 
Мнения: 57
Рейтинг: 1138
Регистриран на: Пет Окт 04, 2013 10:27 am

Re: Пукане вилка

Мнениеот bio » Вто Яну 28, 2014 11:22 am

когато имаш малък въпрос има тема "Тема за кратки въпроси".
иначе на въпросът: RAM HT.3 преди я правеха oversize 1 1/8, после минаха на tapered (конусовидно чело). лесно се разпознават визуално едното е право, а другото е конусовидно (и все пак е добре да се премерят нещата, за да не говорим наизуст).
на 1 1/8 полуинтегриранo (zero stack) чело може да се сложи с специални чашки tapered вилка.
на tapered чело може да се сложи tapered вилка или с адаптиращи чашки 1 1/8 вилка.
НО НИКОЕ ОТ ДВЕТЕ ЧЕЛА НЕ МОЖЕ ДА ПОБЕРЕ ЦЯЛА 1.5'' ВИЛКА.
анти-каски !!!
Аватар
bio
 
Мнения: 2512
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Сеп 27, 2003 9:54 pm
Местоположение: Пловдив, България

Re: Пукане вилка

Мнениеот Koki_ » Вто Яну 28, 2014 5:13 pm

bio написа:когато имаш малък въпрос има тема "Тема за кратки въпроси".
иначе на въпросът: RAM HT.3 преди я правеха oversize 1 1/8, после минаха на tapered (конусовидно чело). лесно се разпознават визуално едното е право, а другото е конусовидно (и все пак е добре да се премерят нещата, за да не говорим наизуст).
на 1 1/8 полуинтегриранo (zero stack) чело може да се сложи с специални чашки tapered вилка.
на tapered чело може да се сложи tapered вилка или с адаптиращи чашки 1 1/8 вилка.
НО НИКОЕ ОТ ДВЕТЕ ЧЕЛА НЕ МОЖЕ ДА ПОБЕРЕ ЦЯЛА 1.5'' ВИЛКА.

Ахам,е мерси много,значи до колкото разбрах във всички случай ще стане,а накрая разбрах че 1.5 вилка няма да стане на ht3 ката..моето чело за вилката е леко конусовидно,рамката е 2012 ако не се лъжа...
Koki_
 
Мнения: 57
Рейтинг: 1138
Регистриран на: Пет Окт 04, 2013 10:27 am

Re: Пукане вилка

Мнениеот Koki_ » Сря Яну 29, 2014 10:19 pm

Аз все пак не разбрах дали тази вилка ще стане или не?Кое трябва да измеря за да разбера?Ева ли е 'фи то'на челото защото то е много повече и от 1.5 и от 1./1.8/...???
Koki_
 
Мнения: 57
Рейтинг: 1138
Регистриран на: Пет Окт 04, 2013 10:27 am

Re: Пукане вилка

Мнениеот Ozzie » Сря Яну 29, 2014 10:33 pm

Кое точно не разбра?!?

bio написа:НО НИКОЕ ОТ ДВЕТЕ ЧЕЛА НЕ МОЖЕ ДА ПОБЕРЕ ЦЯЛА 1.5'' ВИЛКА.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
Аватар
Ozzie
 
Мнения: 12470
Рейтинг: 1698
Регистриран на: Сря Мар 31, 2004 10:13 pm
Местоположение: Варна

Re: Пукане вилка

Мнениеот Koki_ » Сря Яну 29, 2014 11:46 pm

Ozzie написа:Кое точно не разбра?!?

bio написа:НО НИКОЕ ОТ ДВЕТЕ ЧЕЛА НЕ МОЖЕ ДА ПОБЕРЕ ЦЯЛА 1.5'' ВИЛКА.

Как така цяла...или я побира или не,няма значение..
Не разбрах дали мога да сложа вилка фокс 1.5 на моето рамче ейч ти 3 ка...тааа това не разбрах..
Koki_
 
Мнения: 57
Рейтинг: 1138
Регистриран на: Пет Окт 04, 2013 10:27 am

Re: Пукане вилка

Мнениеот Skoinks » Сря Яну 29, 2014 11:50 pm

Koki_ написа:
Ozzie написа:Кое точно не разбра?!?

bio написа:НО НИКОЕ ОТ ДВЕТЕ ЧЕЛА НЕ МОЖЕ ДА ПОБЕРЕ ЦЯЛА 1.5'' ВИЛКА.

Как така цяла...или я побира или не,няма значение..
Не разбрах дали мога да сложа вилка фокс 1.5 на моето рамче ейч ти 3 ка...тааа това не разбрах..


Добре бе колега, как от изречение, което съдържа единствено и само отговора на въпроса ти, ти не можа да го отсееш?

НЕ, твоето TAPERED чело НЕ може да побере 1,5" стержен.
Scott Voltage FR20 2010; Rockshox Vivid 5.1 240mm; Marzocchi 888 2011;
Аватар
Skoinks
 
Мнения: 335
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Сря Авг 31, 2011 9:58 pm
Местоположение: София

Re: Пукане вилка

Мнениеот Koki_ » Чет Яну 30, 2014 12:10 pm

Skoinks написа:
Koki_ написа:
Ozzie написа:Кое точно не разбра?!?

bio написа:НО НИКОЕ ОТ ДВЕТЕ ЧЕЛА НЕ МОЖЕ ДА ПОБЕРЕ ЦЯЛА 1.5'' ВИЛКА.

Как така цяла...или я побира или не,няма значение..
Не разбрах дали мога да сложа вилка фокс 1.5 на моето рамче ейч ти 3 ка...тааа това не разбрах..


Добре бе колега, как от изречение, което съдържа единствено и само отговора на въпроса ти, ти не можа да го отсееш?

НЕ, твоето TAPERED чело НЕ може да побере 1,5" стержен.


ЕЕ...а с някакви чашки или системки не може ли че аз мислех да я взимам точно тази вилка понеже ми идва много изгодно...егати...
Koki_
 
Мнения: 57
Рейтинг: 1138
Регистриран на: Пет Окт 04, 2013 10:27 am

Re: Пукане вилка

Мнениеот bio » Чет Яну 30, 2014 12:13 pm

НЕ!!!
анти-каски !!!
Аватар
bio
 
Мнения: 2512
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Сеп 27, 2003 9:54 pm
Местоположение: Пловдив, България

Re: Пукане вилка

Мнениеот Koki_ » Чет Яну 30, 2014 12:22 pm

bio написа:НЕ!!!

Ясно,разбирам,ами тогава значи при закупуване на вилка в моя случай трябва да гледам да е 1.1/8 като параметър така ли,а има ли значение дължината на тръбата на вилката която влиза в рамката? :agree:
Koki_
 
Мнения: 57
Рейтинг: 1138
Регистриран на: Пет Окт 04, 2013 10:27 am

Re: Пукане вилка

Мнениеот bio » Чет Яну 30, 2014 1:08 pm

ако разбираше нямаше да имаш въпроси.
тръбата от рамката, в която влиза вилката се нарича ЧЕЛО съкратено от челна тръба(headtube).
тръбата от вилката, която влизава в челната тръба (ЧЕЛОТО) се нарича СТЕРЖЕН (steerer tube)
лагеруването между двете се осъществява с т.нар ЧАШКИ (headset)
разгледай този документ !!!
анти-каски !!!
Аватар
bio
 
Мнения: 2512
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Сеп 27, 2003 9:54 pm
Местоположение: Пловдив, България

Re: Пукане вилка

Мнениеот Koki_ » Чет Яну 30, 2014 1:44 pm

bio написа:ако разбираше нямаше да имаш въпроси.
тръбата от рамката, в която влиза вилката се нарича ЧЕЛО съкратено от челна тръба(headtube).
тръбата от вилката, която влизава в челната тръба (ЧЕЛОТО) се нарича СТЕРЖЕН (steerer tube)
лагеруването между двете се осъществява с т.нар ЧАШКИ (headset)
разгледай този документ !!!


Знам че се наричат така,просто не знаех какви видове има(не съм се интересувал)но сега от страницата която ми изпрати добих нагледна представа за какво става дума,за което и благодаря!Сега разбирам защо конусовиден стержен няма да влезе в друг вид чело,просто не ми се е налагало да обръщам внимание на такива неща досега. :beer:
Koki_
 
Мнения: 57
Рейтинг: 1138
Регистриран на: Пет Окт 04, 2013 10:27 am

Re: Пукане вилка

Мнениеот Koki_ » Чет Яну 30, 2014 1:52 pm

Лошото е че никога повече няма да ми изпадне такава вилка-FOX,при това на такава цена и бяла...е вярно че е разлувтена и е за смяна на маслото,ама си заслужаваше,сега съм обречен да карам с някой кютук..
Koki_
 
Мнения: 57
Рейтинг: 1138
Регистриран на: Пет Окт 04, 2013 10:27 am

Re: Пукане вилка

Мнениеот bio » Чет Яну 30, 2014 2:08 pm

Забранявам ти да употрябваш думата разбирам !!! Шегувам се :>
челото поема всички вилки със същият или по-малък размер. има само едно изключение при което с адаптерна чашка 1 1/8 полуинтегрирано (zero stack) чело може да поеме конусовидна вилка.
и незнам с кой акъл смяташ да купиш употребявана вилка при това разлуфтена и за смяна на масло.
имаш ли въобще представа какво означава смяна на масло ?!?
дай да видим какво си си харесал ?
анти-каски !!!
Аватар
bio
 
Мнения: 2512
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Сеп 27, 2003 9:54 pm
Местоположение: Пловдив, България

Re: Пукане вилка

Мнениеот Koki_ » Чет Яну 30, 2014 3:24 pm

bio написа:Забранявам ти да употрябваш думата разбирам !!! Шегувам се :>
челото поема всички вилки със същият или по-малък размер. има само едно изключение при което с адаптерна чашка 1 1/8 полуинтегрирано (zero stack) чело може да поеме конусовидна вилка.
и незнам с кой акъл смяташ да купиш употребявана вилка при това разлуфтена и за смяна на масло.
имаш ли въобще представа какво означава смяна на масло ?!?
дай да видим какво си си харесал ?

Мисля си все пак че съм технически грамотен.Голфа ми сам съм го разглобявал до голо купе и съм го сглобявал и то не веднъж,не че парадирам с това.Просто става дума за специфичности с които не ми е било необходимо да се сблъсквам,както и термини които съм чувал но не съм имал интерес да разбера какво означават,не ми е било необходимо.Защото каквото и да говорим чопленето по велосипеда си е фасулска работа ако трябва да сме честни.
Ето сега на какво се бях спрял аз:
http://prodavalnik.com/prodavam-fox-32- ... -i35982223
А и един познат ми каза:даваш десет лева и ти я сервизират напълно..втулки мулки масло всичко...малко съмнително ми прозвуча за десет лева де,ама си викам:абе 50 да ми излезе пак съм пей сърце!! :beer:
Koki_
 
Мнения: 57
Рейтинг: 1138
Регистриран на: Пет Окт 04, 2013 10:27 am

Re: Пукане вилка

Мнениеот bio » Чет Яну 30, 2014 3:51 pm

чети малко ... гледай малко ... вилката е конусовидна(tapered)
prodavalnik написа:2011 година,ход 120мм,дължина на стержена 187мм.С конусовиден стержен 1,5",за капла 26''.Вилката има нужда от масло и нови втулки на ботушите.

никой не е казал, че е кой знае каква философия чопленето.
успех !!!
анти-каски !!!
Аватар
bio
 
Мнения: 2512
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Сеп 27, 2003 9:54 pm
Местоположение: Пловдив, България

Re: Пукане вилка

Мнениеот Koki_ » Чет Яну 30, 2014 3:56 pm

Да аз вече казах че разбрах,нали затова беше и целият диалог.
Нали искаше да видиш вилката,кажи сега какво мислиш?
(вече знам че няма да стане за моето колело)
Интересува ме по принцип ако ми изпадне нещо подобно,затова кажи за маслото и втулките как стоят нещата??
Koki_
 
Мнения: 57
Рейтинг: 1138
Регистриран на: Пет Окт 04, 2013 10:27 am

Re: Пукане вилка

Мнениеот bio » Чет Яну 30, 2014 5:45 pm

дай снимка на твоето чело, че в крайна сметка аз не разбрах каква рамка HT3 имаш. веднъж беше казал, че е конусовидна.
иначе, ако ме питаш как бих постъпил на твое място.
-меря дали стержен 187mm ще е достатъчен за моето чело. (примерно за моето колело 187mm e къс стержен)
-намирам си ТОЧНА схема на вилката.
-инструкция за смяна на масло.
-преценявам дали мога да си я оправя сам.
-цени на резервните части. цени ремонт.
-кореспонденция с продавача, детайлни снимки на стеншъните(краката влизащи в ботушите).
-евентуално->покупка.
ето ти малко цени ... виж най-долу, където са втулките
анти-каски !!!
Аватар
bio
 
Мнения: 2512
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Сеп 27, 2003 9:54 pm
Местоположение: Пловдив, България

Re: Пукане вилка

Мнениеот Koki_ » Чет Яну 30, 2014 6:29 pm

Не мога точно сега да дам снимки,объркал съм се за конусовидното чело,челото е право,така че този фокс няма да стане.
Нещо не можах да ти схвана много,много мисълта от горе написаното но мисля че закупуването на подобна вилка като фокса и сервизирането и си е оферта и е нещо подобно като горе описаното от теб.
Но аз не съм чак такъв ентусиаст да събирам вилката част по част...все пак не сме 1981г. и това не е жигула та да я събирам бурма по бурма,но всеки има право за себе си!! :beer:
Koki_
 
Мнения: 57
Рейтинг: 1138
Регистриран на: Пет Окт 04, 2013 10:27 am

Re: Пукане вилка

Мнениеот Koki_ » Чет Яну 30, 2014 6:39 pm

В крайна сметка ще си оправя сънтъра и ще си карам с него и това лято ако нямам финанси за друга,но честно казано и да имах,не бих дал 1000/1500 лв за вилка,освен ако не е напълнена със злато вместо масло.А и това си е пладнешки обир от страна на производителя,защото не може една високо технологична вилка за ямаха R1,пред която всяка вело такава е като изделие от 'моделист конструктор',който се сглобява в детската градина,да е по евтина от някакъв смешен фокс например...под предлог-"това е висок клас".Този термин във ерата на високите технологии и масово производство е търговски трик с който фирмите производители на вело компоненти обхващат един голям кръг от потребители,кръга на глупаците,които не могат да погледнат от страни или от горе,но понеже имат призмата на виждането формирано от кръга в който са затворени,затова пречупват всичко през тази призма и виждането им е крайно късогледо и субективно!!
Koki_
 
Мнения: 57
Рейтинг: 1138
Регистриран на: Пет Окт 04, 2013 10:27 am

Re: Пукане вилка

Мнениеот Skoinks » Чет Яну 30, 2014 6:47 pm

Турай си вилка от Ямаха и бегай тогава.
Scott Voltage FR20 2010; Rockshox Vivid 5.1 240mm; Marzocchi 888 2011;
Аватар
Skoinks
 
Мнения: 335
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Сря Авг 31, 2011 9:58 pm
Местоположение: София

Re: Пукане вилка

Мнениеот Koki_ » Чет Яну 30, 2014 6:58 pm

Skoinks написа:Турай си вилка от Ямаха и бегай тогава.

Те вилките на ямаха специално ги правят FOX,ако не знаеш...
А иначе аз съм 'избегал' отдавна и съжалявам ако си се асоциирал с гореописаните и това те е раздразнило,аз нямам никаква вина затова.
Koki_
 
Мнения: 57
Рейтинг: 1138
Регистриран на: Пет Окт 04, 2013 10:27 am

Re: Пукане вилка

Мнениеот bio » Чет Яну 30, 2014 7:07 pm

отивам да пия бира. утре се надявам да имам време да ти отговаря изчерпателно.
само ще ти кажа без да те обиждам, че въобще не четеш какво ти пиша:
има полуинтегрирани чашки, чрез който може да се сложи тази вилка на 1 1/8 чело !!! малко повдигат предницата обаче, защото реално държат конусната част извън челото. обаче незнам дали 187mm ще ти стигнат да си сложиш и лапата. а и самите чашки не са от най-евтините.
анти-каски !!!
Аватар
bio
 
Мнения: 2512
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Сеп 27, 2003 9:54 pm
Местоположение: Пловдив, България

Re: Пукане вилка

Мнениеот Koki_ » Чет Яну 30, 2014 8:30 pm

Ааа,ахам...е това вече е друга работа тогава...абе трябва да го премеря това чело най-накрая аз...благодаря за инфото де,полезно ми беше.
А да ти кажа чета внимателно,но просто нали ти казах-не знам какво означават някой термини,но се ориентирам все повече благодарение на колеги като теб..а,наздраве тогава!! :beer:
Koki_
 
Мнения: 57
Рейтинг: 1138
Регистриран на: Пет Окт 04, 2013 10:27 am

Re: Пукане вилка

Мнениеот bio » Чет Яну 30, 2014 10:16 pm

Koki_ написа:Ааа,ахам...е това вече е друга работа тогава...абе трябва да го премеря това чело най-накрая аз...благодаря за инфото де,полезно ми беше.
А да ти кажа чета внимателно,но просто нали ти казах-не знам какво означават някой термини,но се ориентирам все повече благодарение на колеги като теб..а,наздраве тогава!! :beer:

виж тази тема
в този сайт има много информация - Can I run a tapered fork with my 1-1/8 head-tube?
обаче пише едно ... дето си ебало майката:
Код: Избери целия код
Please note: Nominal insertion bore depth for 44mm head-tubes is 9mm. EC44/40 requires an insertion depth of 15mm. Park Tool Reamer 788 should be used with the supplied spacer to reach the 15mm bore depth for EC44/40 Bottoms.

демек долу челото трябва да се райберова по-дълбоко.
бахти сложната работа.
ще ти погледна утре.
анти-каски !!!
Аватар
bio
 
Мнения: 2512
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Сеп 27, 2003 9:54 pm
Местоположение: Пловдив, България

Re: Пукане вилка

Мнениеот evilzet » Чет Яну 30, 2014 10:43 pm

Koki_ написа:...всяка вело такава е като изделие от 'моделист конструктор',който се сглобява в детската градина,

Ако разглобиш една вилка висок клас може и да си промениш мнението относно технологиите. Аз не се учудвам, че вилката ми струва колкото 2 комплекта амортисьори за колата. Иначе съм съгласен, че много вело неща наистина са с надути цени ( напр. комплект "оригинални" О-пръстени за вилка).
evilzet
 
Мнения: 1589
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Май 17, 2006 2:19 pm
Местоположение: Варна

Re: Пукане вилка

Мнениеот Koki_ » Пет Яну 31, 2014 12:41 am

evilzet написа:
Koki_ написа:...всяка вело такава е като изделие от 'моделист конструктор',който се сглобява в детската градина,

Ако разглобиш една вилка висок клас може и да си промениш мнението относно технологиите. Аз не се учудвам, че вилката ми струва колкото 2 комплекта амортисьори за колата. Иначе съм съгласен, че много вело неща наистина са с надути цени ( напр. комплект "оригинални" О-пръстени за вилка).

Съгласен съм,но ако пък ти отвориш една вилка .. даже и на най скапания мотор(изобщо не искам да споменавам тук класове,защото е друг технологичният ред и език) си мисля че...ще останеш разочарован от термина висок клас,който се влага така несправедливо и комерсиално,пиарски в 'велостроенето'..!
Относно амортисьорите няма да коментирам,защото някой ще излезе и ще каже-(нелепото)ама тва е вилка(без да съобрази че това не е вилка,а изделие което се води вилка за велосипед),но въпреки това е безспорен факта че ако трябва да се измерват по направа,здравина,прецизност,работата за която са предназначени и издържливост,амортисьорите на всеки автомобил са на светлинни години над всяка вилка като технология...отдааааавнаа внедрена!!
Koki_
 
Мнения: 57
Рейтинг: 1138
Регистриран на: Пет Окт 04, 2013 10:27 am

Re: Пукане вилка

Мнениеот Skoinks » Пет Яну 31, 2014 1:19 am

Koki_ написа:Съгласен съм,но ако пък ти отвориш една вилка .. даже и на най скапания мотор(изобщо не искам да споменавам тук класове,защото е друг технологичният ред и език) си мисля че...ще останеш разочарован от термина висок клас,който се влага така несправедливо и комерсиално,пиарски в 'велостроенето'..!
Относно амортисьорите няма да коментирам,защото някой ще излезе и ще каже-(нелепото)ама тва е вилка(без да съобрази че това не е вилка,а изделие което се води вилка за велосипед),но въпреки това е безспорен факта че ако трябва да се измерват по направа,здравина,прецизност,работата за която са предназначени и издържливост,амортисьорите на всеки автомобил са на светлинни години над всяка вилка като технология...отдааааавнаа внедрена!!


Ще ни обясниш ли с какво се различават вилките на колелетата и на моторите? Много ми е интересно.
Ще ми кажеш ли как вилката на 50 кубиковото ми Балканче е по-хубава от 888-ците ми?
Не отричаме завишените цени. Отричаме това, че нямаш никаква представа за какво говориш. Две разли-и-ични неща.

А какво е, като не е вилка? Обясни на всички как се нарича частта, която свързва рамката и кормилото с главината, понеже ми е интересно какво ѝ е другото име, което не знам.

И пак същия въпрос. Дали шоковете на голфа ми са по-прецизни, по-добре направени и работят по-добре от вилката ми (която очевидно даже не е и вилка...)? Ще ми кажеш ли как това е вярно?
Scott Voltage FR20 2010; Rockshox Vivid 5.1 240mm; Marzocchi 888 2011;
Аватар
Skoinks
 
Мнения: 335
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Сря Авг 31, 2011 9:58 pm
Местоположение: София

Re: Пукане вилка

Мнениеот Koki_ » Пет Яну 31, 2014 8:43 am

Skoinks написа:
Koki_ написа:Съгласен съм,но ако пък ти отвориш една вилка .. даже и на най скапания мотор(изобщо не искам да споменавам тук класове,защото е друг технологичният ред и език) си мисля че...ще останеш разочарован от термина висок клас,който се влага така несправедливо и комерсиално,пиарски в 'велостроенето'..!
Относно амортисьорите няма да коментирам,защото някой ще излезе и ще каже-(нелепото)ама тва е вилка(без да съобрази че това не е вилка,а изделие което се води вилка за велосипед),но въпреки това е безспорен факта че ако трябва да се измерват по направа,здравина,прецизност,работата за която са предназначени и издържливост,амортисьорите на всеки автомобил са на светлинни години над всяка вилка като технология...отдааааавнаа внедрена!!


Ще ни обясниш ли с какво се различават вилките на колелетата и на моторите? Много ми е интересно.
Ще ми кажеш ли как вилката на 50 кубиковото ми Балканче е по-хубава от 888-ците ми?
Не отричаме завишените цени. Отричаме това, че нямаш никаква представа за какво говориш. Две разли-и-ични неща.

А какво е, като не е вилка? Обясни на всички как се нарича частта, която свързва рамката и кормилото с главината, понеже ми е интересно какво ѝ е другото име, което не знам.

И пак същия въпрос. Дали шоковете на голфа ми са по-прецизни, по-добре направени и работят по-добре от вилката ми (която очевидно даже не е и вилка...)? Ще ми кажеш ли как това е вярно?

Не мисля да отговарям на подобен въпрос.Начинът по който е зададен е недвусмислен показател за това че ти нямаш никакъв личен поглед за нещата за които питаш а си напълно повлиян от това нечии мнения.Също така издаваш че изобщо не си прочел какво съм писал,защото ако беше,щеше да видиш че вече съм отговорил на нещата за които питаш.
Тези въпроси можеш да ги зададеш при твоите колеги във фолксваген форум,там имаш много сродни души които задават погрешно конструирани въпроси на ниво 4 ти клас,какъвто е и твоя...
"така са голфаджийте'' :rofl:
Koki_
 
Мнения: 57
Рейтинг: 1138
Регистриран на: Пет Окт 04, 2013 10:27 am

Re: Съвместимост на RAM HT III и FOX 32 F с конусовиден стержен.

Мнениеот Koki_ » Пет Яну 31, 2014 8:50 am

Провокативните въпроси нямат за цел да помогнат или дадат знание на нуждаещият се,те по скоро сеят раздори,чиято цел е някое високомерно но малко човече да съпоставя знанията си с нечии,с цел да изпъкне,защото само така може да се почувства значим.Нека такива хора да си пишат със своите себеподобни в раздел 'комплекси',а на мен изобщо да не ми пишат!!
Koki_
 
Мнения: 57
Рейтинг: 1138
Регистриран на: Пет Окт 04, 2013 10:27 am

Следваща

Назад към Продукти за крос-кънтри

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта