marsa написа:Да се забрани напълно е най-нормалното решение...
marsa написа:Не трявба и да ви пускат.
marsa написа:...
GECKO написа:marsa написа:...
Всъщност наистина си прав - наредбата, както е написана сега, дава право велосипед да се вози само в метро и при определените условия.
korny написа:Ние в събота нямахме проблеми с качването в 66 (този от 12:55). Бяхме една шепа с колела и 6,7 туриста. Даже качи от центъра на Драгалевци още 3ма с колела.
Единствено направи забележка, че на Бай Кръстьо не спира и другото беше, че се влачеше като херния, но все пак си стигнахме до горе![]()
Миналата седмица с последния 66 (в 17 и нещо ) ни качи само колоездачи, около 13,14 човека от Хладилника и още 3,4 от центъра на Драгалевци, и пак нямаше никакви проблеми.
Дано не затегнат положението в бъдеще
marsa написа:..... Да се забрани напълно е най-нормалното решение, защото велосипедистите все пак са най-малката част пътници.
marsa написа:Упреците на Админа, че някой си тълкува собствените правилата неправилно ми звучат абсурдно и странно.
За щастие това съвсем не е елементарно, защото наредбите не се редактират от днес за утре от някоя лелка в канцелария. Ако нещо ще се променя, това е моментът да се насочи промяната в правилна посока, дори с някои ограничения, както стана с метрото преди време.marsa написа:Най-елементарното нещо е въпросния правилник да бъде отредактиран и за съжаление предполагам че точно така ще стане.
boriss13 написа:И току що ни е*@ха майката по новините на БТВ...На кратко-с колело в наземен градски транспорт![]()
termonaft написа:boriss13 написа:На кратко-с колело в наземен градски транспорт
Линк,инфо или каквото и да било за хората далече от телевизорите.
debono написа:И накрая публикувам извадка от "ПЛАН за развитие на Велосипедния транспорт на територията на СТОЛИЧНА ОБЩИНА 2012 - 2017", която е безспорно доказателство за лицемерието на Общината по отношение на велосипедистите. Най- интересното е на страница 42-43, както и стр. 49 от документа. Там се казва следното без редакция:
"За стимулиране на велосипедния туризъм и устойчивия транспорт е добре да се създадат улеснения за превозване на велосипед в крайградските линии на обществения транспор най-вече до кв.Кремиковци, кв.Сеславци, с.Локорско, а също и до гр.Бухово, с.Войнеговци, с.Подгумер, гр.Нови искър. Така велосипед и автобус ще могат да комбинират и живущите в тези населени места".
И пак в същия документ: "...Обикновено излизането от София с велосипед не е приятно изживяване и представлява пречка хората да не предпочетат този вид отдих. Затова някои велосипедисти предпочитат да натоварят колелет ата на автомобилите и така да достигнат до по - добри изходни точки за велосипедния тур. Обвързаността с автомобил, наличието на специална стойка на автомобила за превозване на велосипеди, неудобството за качването и свалянето на велосипедите усложняват вело сипедната разходка и по -скоро обезкуражава хората. Създаването на повече удобства и възможности за излизане с велосипед от града ще - стимулира повече хора да го предпочет за своя отдих. Това може да стане в две направления:
- създаване на велосипедни трасета и маршрути за излизане от града;
- създаване на възможност и улеснения за превозване на велосипеди в превозните средства от крайградските линии на обществения транспорт– отделено и обозначено място за велосипедите;
- Подобряване на възможностите за превозване на велосипеди във влаковете-отделено и обозначено място за велосипедите и по голям капацитет;"
Ето линк към Плана за развитие https://www.sofiatraffic.bg/media/uploads/sofia_bike_plan_2012-2017-2012.10.01-with_text_draft.pdf
Интересно как ще бъде реализиран Плана с прясно приетата наредба и рестриктивните мерки на СКГТ, предприети в последните седмици.
Късметлии!Нас петима не ни качи този в 11:55... Тази Събота отивам за този в 9:55 и докато не ме качи някой ще си правя кръгчета там.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 349 госта