Пробиването с бормашина ми отне отрицателно време....провирането на водачите и броните през дупките ми отне 2 дни и мноооооооооооооооооооооого търпение и ръчкане, като накрая една кукичка от тел спаси положението. Друго си е да сложиш водачи докато правиш рамка, в последствие е голяма играчка.
За здравината на рамката съм съвсем спокоен, вярвам че всичко ще е наред и рамката ще е здрава и права докато ми трябва...пък и отдавна вече съм я прежалил. То така да се каже...повечето части на колелото са по-скъпи от самата рамка хех. Инак си работи чудесно, много съм доволен.
Прокарал съм скоростите и задната спирачка през долната тръба. Маркуча на скоростите излиза преди средното, минава под него и влиза в тръбата, която отива към задната главина, а маркуча на спирачката по същият начин минава през долната тръба и излиза преди средното, а от там съм го хванал със свински опашки до спирачката отзад.
Първите 2 дупки, които порбих , щото мн бързам да дупча, бяха на челото, но не съобразих, че вилката като ми е с конусовиден стержен, няма да остане достатъчно място да минат 2 жила вътре и да влязат от челото, през дупка която си имаше към долната тръба. А дори и да не беше с конусовиден стержен вилката, чупката там се получаваше много голяма. Излишните дупки запълних с авто грунд и скоро ще боядисам. Стените на челото са мнооого дебели, поне 3-4мм(на око) и дори да го надупча още 10 пъти, ще си е все така солидно...а може и да съм свалил 5гр от теглото на рамката от цялата тая работа
Не можах да измисля никакви тръбички/гумички, които да сложа в дупките на рамката, за да не се прежулват маркучите, а и за тази цел трябваше да пробивам още по-големи дупки, затова просто засега съм ги омотал с изолирбанд. Това помага и да се опънат жилата, защото инак има възможност да хлопат вътре в рамката, което е досадно и за щастие избегнах, а бях готов да пръскам вътре със строителна пяна или нещо подобно раздуващо се, за да ги прилепи да не мърдат