Sprint TERRA'05 XC "VERY AGRESIVE"

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

Sprint TERRA'05 XC "VERY AGRESIVE"

Мнениеот Leader » Чет Яну 06, 2005 6:30 pm

http://www.sprintmaxcom.com/pop.php?id=94


1.Kakvo 6te kajete?
2.Znaete li kolko struva?
Leader
 
Мнения: 16
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Съб Окт 16, 2004 11:08 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот hlebarka » Чет Яну 06, 2005 6:57 pm

това е с 28" колела, май. И тая вилка малко безсмислена ми се струва, а и кормилото нещо е гърчаво, можеби и рамката е дълга(каквото и значение да има това)

Би могло да струва около 400лв или повече, а за толкова можеш да си купиш по-прилично бързо колело

За мен това е някакъв бастун, който нито е шосеен, нито е планински, и не знам как може да се кара.
stvarnost nam je crno-bela, a budućnost siva
Аватар
hlebarka
 
Мнения: 1970
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Фев 09, 2004 8:14 pm

Мнениеот axelmax » Чет Яну 06, 2005 11:47 pm

toe e za nosene,butane ,podpirane i ritane ;)

abe tiqsprint ebasi modelite sa izkarali hahahah
mai otnovo sa :drunk:i sa se poluchi takiva ,neveroqtni modeli:crazy:

hora ,sprete da piete propihte se v taq firma:xx(::disagree:
"У планину се раджаю ора, а у полье тикве"
Аватар
axelmax
 
Мнения: 7114
Рейтинг: 1616
Регистриран на: Сря Юли 23, 2003 9:09 pm
Местоположение: Столицата

Мнениеот Albinosko » Пет Яну 07, 2005 12:50 am

[quote="Leader"]

http://www.sprintmaxcom.com/pop.php?id=94


1.Kakvo 6te kajete?
2.Znaete li kolko struva?

[/quote]


1. Това трябва да го пуснат в METRO:rofl::rofl:
2.Питай METRO :spin::rofl::rofl::spin:

Сега сериозно:

1. (NO COMMENT) Той @axelmax по-горе ти е отговорили.
2. Горе-долу както каза @hlebarka цената ще е там някъде, но ще са загубени пари ако някой си го вземе!
Ако не успееш от първия път, явно не си Чък Норис...
Аватар
Albinosko
 
Мнения: 1260
Рейтинг: 1764
Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 12:13 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот HepBeH_XaMcTep » Пет Яну 07, 2005 1:51 am

според мен ще е над 300...
но не си заслужава парите....
по добре си купи един Драг Онтарио - ще ти върши по добра работа
Изображение
Nikon d300 +Nikon 50mm f1.4, Tamron 17-50 2.8 +SB600 +Minolta 5400hs +RF-602
Аватар
HepBeH_XaMcTep
 
Мнения: 7592
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 01, 2004 12:51 pm
Местоположение: 42.697556 N, 23.323638 E

Мнениеот hlebarka » Пет Яну 07, 2005 4:46 am

[quote="axelmax"]

toe e za nosene,butane ,podpirane i ritane ;)

abe tiqsprint ebasi modelite sa izkarali hahahah
mai otnovo sa :drunk:i sa se poluchi takiva ,neveroqtni modeli:crazy:

hora ,sprete da piete propihte se v taq firma:xx(::disagree:
[/quote]


ако си бил трезвен кат си писал горното излиза, че и в cannondale са се пропили
[img]http://free.bol.bg/hlebarka//5as1blu.jpg[/img]
stvarnost nam je crno-bela, a budućnost siva
Аватар
hlebarka
 
Мнения: 1970
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Фев 09, 2004 8:14 pm

Мнениеот ne4ovek » Пет Яну 07, 2005 9:42 am

[quote="HepBeH_XaMcTep"]

според мен ще е над 300...
но не си заслужава парите....
по добре си купи един Драг Онтарио - ще ти върши по добра работа
[/quote]
Много по-добра работа :beer:
Спринт и колело = балканче и Дх
ne4ovek
 
Мнения: 170
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Нед Юли 11, 2004 11:56 am
Местоположение: Zimbabwe

Мнениеот hlebarka » Пет Яну 07, 2005 10:22 am

Стига сте смърдяли, с твърда вилка и право кормило това колело изглежда доста добре
и е прилично градско колело.

То и аз се изказах пределно дърварски по-горе, но все пак рамката е алумин, 1 1/8 чело с полинтгр. чашки.
Варианта, който съм виждал си беше малък самолет
Това на снимката е модела за чичовци
stvarnost nam je crno-bela, a budućnost siva
Аватар
hlebarka
 
Мнения: 1970
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Фев 09, 2004 8:14 pm

Мнениеот PzNike » Пет Яну 07, 2005 10:43 am

До тук само хлебарка е написал някакво сравнително смислено мнение, а другите май само си чешат езиците.
Е нека и аз да кажа нещо - първо точно този модел нещо не ме кефи. Някакъв хибрид между шосейка и МТБ дето не се знае какво за какво става и къде да се кара. Едва ли някой точно от този форум ще се изкаже положително за такава машина.
Обаче за разлика от горе-пишещите разгледах и останалите модели на Спринт за 2005 и мога да кажа че има и симпатични машини (сред твърдаците)
например Делта и Легенд моделите:
[url]http://www.sprintmaxcom.com/pop.php?id=91[/url]
[url]http://www.sprintmaxcom.com/pop.php?id=92[/url]
[url]http://www.sprintmaxcom.com/pop.php?id=89[/url]
Като характеристики и като силует ми изглеждат добре, макар че рамките са малко високи и е добре да се огледат на живо за подсилки и др..
Пише че има и различни размери.
С вилките РСТ не съм се срещал отблизо, но от това което прочетох в интернет явно са съизмерими като качество с малките модели на Сънтур които Драг слагат на Онтарио и ЗХ5.
А според характеристиките - РСТ Гила Т5 дори има по-голям ход - 100мм.
Освен това ми харесва че Спринт слагат на колелата си с Асера механика 8-ца (зъбчатки на шлиц) докато Драг слагат 7-ци на резба (Онтарио Тийм и новия Ф4) и чак ЗХ5 има 8-ца. Или поне досега беше така - ще видим догодина как ще е.
Според мен колекцията на Спринт за 2005 е крачка напред след 2004 която беше абсолютна лудост. Е, моделите им с амортисьори пак са безумни, ама поне имат няколко свястни твърдака.
Друг въпрос е качеството на сглобяване.
Achtung Panzer!
PzNike
 
Мнения: 257
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Пет Мар 19, 2004 1:41 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот No1s » Пет Яну 07, 2005 11:08 am

Sprint наистина се осъзнаха малко и започнаха да правят прилични колела. Дано и така да продължават:agree:

@Leader доколкото си спомням ти искаш колело за "парк екстреем". Няма логика да се насочваш към това. Вземи си примерно някои от моделите дето показа PzNike. Доста по-приемливи ми се виждат. Това е се едно да си земеш шосейка за скокове :crazy:
why you have to shoot and die, when you can jump and fly
No1s
 
Мнения: 459
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Май 30, 2004 5:27 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот КапитанПланета » Пет Яну 07, 2005 11:19 am

[quote]
Едва ли някой точно от този форум ще се изкаже положително за такава машина.
[/quote]


Може ли аз, може ли аз ? Изказвам се положително за такъв тип машина - това е комфорт байк и си има своята ниша. Не е безмислено. Не мога да рабера защо у нас 99% от колелата които се карат в градски условия са за МТБ :dunno:... Няма смисъл. За града - градско колело, за планината - планинско. Еквивалента при колите - да ходиш на пазар с огромна офроуд машина, която не е виждала черен път (BTW също често срещано явление).

[quote="hlebarka"]

Стига сте смърдяли, с твърда вилка и право кормило това колело изглежда доста добре
и е прилично градско колело.
...
Това на снимката е модела за чичовци
[/quote]


Като му сложиш право кормило и твърда вилка вече няма да е комфорт байк ;). Това е моя тип колело за града - малко ход отпред (HeadShok Fatty 50 All-Conditions :hbang:) "криво" удобно кормило, регулируема лапа, suspension седалка (пружини или еластомери :hbang:). Удобно, бързо, леко.
Four wheels move the body, Two wheels move the soul.
КапитанПланета
 
Мнения: 1102
Рейтинг: 1705
Регистриран на: Пон Окт 28, 2002 10:52 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот PzNike » Пет Яну 07, 2005 11:28 am

@КапитанПланета
Еми прав си - да. Колелото за градско е прилично. Моята теза беше, че форума е по-скоро от фенове на планинските колела.
А колкото до това защо в Бг се карат предимно МТБ из града - в нормалните държави това не е нормално, ама ние нормална държава ли сме?
1. Колко велосипедни алей има изобщо в Сф? За провинцията да не говорим ...
2. За пътищата и улиците по които сме принудени да караме - просто думи нямам
3. Много от т.н. български МТБ са доста далеч от същината на това понятие :I

Аз лично карам предимно в града и само от време на време се моткам из Витоша, обаче мога да кажа че напълно съзнателно си взех колело нисък клас МТБ с оглед на по-горните фактори, като имах предвид и варианта - 28" ама се отказах от него :cartman:
Achtung Panzer!
PzNike
 
Мнения: 257
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Пет Мар 19, 2004 1:41 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот TOYAGA » Пет Яну 07, 2005 11:32 am

Трай бе, ДЪРТАК, ти НИШШО не разбираш!
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот tailor » Пет Яну 07, 2005 11:48 am

[quote][i]Originally posted by КапитанПланета

Като му сложиш право кормило и твърда вилка вече няма да е комфорт байк ;). Това е моя тип колело за града - малко ход отпред (HeadShok Fatty 50 All-Conditions :hbang:) "криво" удобно кормило, регулируема лапа, suspension седалка (пружини или еластомери :hbang:). Удобно, бързо, леко.


[/quote]

Това описание ми е познато :naughty:
[url]http://www.dragbicycles.com/marathon_lux_bike.html[/url]
Аватар
tailor
 
Мнения: 1181
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Ное 14, 2002 8:27 pm
Местоположение: Соф

Мнениеот TOYAGA » Пет Яну 07, 2005 12:08 pm

Разглеждал съм подробно (даже съм се возил:D)Drag Marathon и мога да ви кажа, че действително е свястно возило - едно 80% от холандците карат търкала именно от подобен клас. Факт! Не съм виждал Lux-версията, но миналпто лято вуйчо ми си купи от обикновения Marathon и си го караше с кеф и безаварийно, докато не му го откраднаха... (Което идва да покаже какво? Че возилото И ПРИВЛЕКАТЕЛНО!) Сега за Коледа му купихме втори...
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот bikerider » Пет Яну 07, 2005 12:25 pm

[quote="КапитанПланета"]
Не мога да рабера защо у нас 99% от колелата които се карат в градски условия са за МТБ :dunno:...

[/quote]


Ами аз поне се сещам за две причини:

1. Финансова причина (ако имаш бюджет за едно качествено колело, кое ще купиш)? Не може да караш градско колело горе, докато обратното може
и е доста приятно както знаем. Ако визираш машини за DH, да малко е трудно с ниска седалка и много ход да се върти, но финансовия аргумент е по-силен. Да не говорим, че проблемите с въртенето при дългоходови окачвания вече са минало - има blowoff платформени амортисьори, има инерциални платформи (ID на Stratos), изобщо има доста какво да се направи по въпроса. Точно затова планирам да купя ID патрон за моя Shiver, за да елиминирам bobbing-a и brake-dive-а, да си добавя повече ефективен ход за горе, а и за да си карам планинското колело по-лесно в града и да си свиркам. Вярно никога няма да съм бърз колкото с леко колело, но съм достатъчно бърз за да не се притеснявам. Като добавя и ID патрона, вече съвсем няма да се притеснявам - останалото е до мускули :D

2. Обективна причина - на доста места в София, карането на колело си е жив offroad, че и FR/DH елементи има на места. После, за малко по-агресивно каране в града (без значение твърдак или мека задница) все пак трябват мааалко по-здрави от градските компоненти, съответно логичния избор при липса на опции в БГ пазара е да се насочиш към нещо което се кара горе и да го приспособиш донякъде за град (например да караш със сликове). Все пак мнозинството от хората които карат колела са млади, а сред младите агресивното каране определено е по-популярно отколкото лежерното каране с comfort bike, поне според мен.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот mih » Пет Яну 07, 2005 1:18 pm

понеже в момента карам подобно (идеята беше да ми служи само за асфалта, но ми откраднаха мтб-то(за втори път :V:) , та сега го блъскам както дойде, хубавото е, че е с CrоMoly рамка и корав монтаж, та издържа поне засега), па да се изкажа и аз...
това е колело за асфалт и изглежда доста добро за целта. но силно ме съмнява да се качи на планина и да издържи едно спускане дори, все пак рамката е алуминиева и монтажът (освен спирачките) не ми изглежда надежден.
@хлебарка, ако му се махне меката вилка геометрията отива по дяволите (една от причините, поради която и аз не слагам мека вилка на мойто - а и просто рамката в случая ми изглежда достатъчно нова като модел, за да е мислена да се ползва само с мека вилка), но пък ако се добави вито кормило наред с твърдата вилка може пък и да стане нещо, знам ли. :dunno:
видно е обаче, че масово велосипедистите не могат да направят място за трекинг колелетата в главите си като предназначение поради причината, която спомена bikerider: просто у нас няма нормални условия за тяхното каране, дори и в града.
според мен това е колело за дълги асфалтови преходи (меката вилка е добре дошла за ужасните ни пътища, друг е въпросът с теглото и марката й и лошите отзиви, които съм чувал за нея - стерженът се вадел от короната и други такива страхотии), и позволява влизане в черни пътища, но [b]не [/b]и претоварвания от сорта на скоци, дропове и брутални спускания.
@Капитане - :thumbu:
@Тoyaga - ами и над мойто хванах един надрусан по-миналата седмица да му реже вързалката (не мислех, че би било привлекателно за крадците, та вързалката не беше от най-здравите, но след случката поправих грешката), добре, че го спасих, кончето ми мило, че инак ново скоро няма да видя (най-рано лятото).
в заключение ще кажа, че ако човек тръгне на асфалтова несъстезателна обиколка на България, просто на пътешествие с преходи от 100-на км на ден, подобно колело е най-добрия избор (но на това конкретно аз бих сменил почти всичко, почвайки от вилката). не съм карал още с вито кормило, но също ми се струва добър вариант за по-продължителни преходи.
а каква му е цената в крайна сметка?
Революция в главата!
Аватар
mih
 
Мнения: 2759
Рейтинг: 1897
Регистриран на: Чет Юни 26, 2003 11:08 am
Местоположение: MontReality, Canada

Мнениеот mih » Пет Яну 07, 2005 1:25 pm

[quote="bikerider"]
[br
...Не може да караш градско колело горе...[/quote]


не искам да звуча самохвално, но [b]понякога [/b]може, зависи основно от колелото колко е здраво :beer:
Революция в главата!
Аватар
mih
 
Мнения: 2759
Рейтинг: 1897
Регистриран на: Чет Юни 26, 2003 11:08 am
Местоположение: MontReality, Canada

Мнениеот HepBeH_XaMcTep » Пет Яну 07, 2005 1:35 pm

към 2-рата причин на bikerider, ще добавя, че повече части съм трошил в града( след някой друг сблъсък с кола, или с паважа)

и ще добавя 3-та
28" колела и тн са леко безмислени - кат спукаш гума/изтъркаш външна - ще има да си търсиш бая по магазините
+ тая вилка е екстремно зле
:)
Изображение
Nikon d300 +Nikon 50mm f1.4, Tamron 17-50 2.8 +SB600 +Minolta 5400hs +RF-602
Аватар
HepBeH_XaMcTep
 
Мнения: 7592
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 01, 2004 12:51 pm
Местоположение: 42.697556 N, 23.323638 E

Мнениеот mih » Пет Яну 07, 2005 1:39 pm

@HepBeH_XaMcTep,
не си много прав, гуми си намирам всякакви (има и на Maxxis!), шини също, единствено не можах да намеря свястна мека вилка, но пък и се отказах да търся, тъй че намират се части, не е като да няма.
Революция в главата!
Аватар
mih
 
Мнения: 2759
Рейтинг: 1897
Регистриран на: Чет Юни 26, 2003 11:08 am
Местоположение: MontReality, Canada

Мнениеот hlebarka » Пет Яну 07, 2005 6:00 pm

[quote="HepBeH_XaMcTep"]
28" колела и тн са леко безмислени
[/quote]


аха, напълно безсмислени, не мога да си намеря дори гума , която да изтъркам, да не говорим за пукане.

Та я кажете , ако някой има 28", от къде да купя?


Бе, дъртите , къде се обаждате, комфортбаик, дърабъра, ще ви сложа на всички по едно вито кормило, само твърди вилки и ще видите, екстремна каране, аз знам.

[quote="mih"]


@хлебарка, ако му се махне
[/quote]


ама то си се продава с твърда, пък и ного разбирам от геометрии
stvarnost nam je crno-bela, a budućnost siva
Аватар
hlebarka
 
Мнения: 1970
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Фев 09, 2004 8:14 pm

Мнениеот bikerider » Пет Яну 07, 2005 6:03 pm

[quote="hlebarka"]

Бе, дъртите , къде се обаждате, комфортбаик, дърабъра, ще ви сложа на всички по едно вито кормило, само твърди вилки и ще видите, екстремна каране, аз знам.
[/quote]


айде, айде, лятото Фърчеше като изтребител по Графа с другото колело ;)
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот bikerider » Пет Яну 07, 2005 6:05 pm

[quote="mih"]
не искам да звуча самохвално, но [b]понякога [/b]може, зависи основно от колелото колко е здраво :beer:
[/quote]


:nono: Знаеш какво имам предвид - спокойно и що-годе лесно каране, а не кански мъки и болки в китките и пръстите. Освен това колко време ще издържи градското колело горе? Един път, два, три пет? Всеки случай не повече от един сезон според мен. :beer:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот hlebarka » Пет Яну 07, 2005 8:33 pm

та дет викам стегнете се малко, качвайте се на шосейките, защото

след комфортбаика идва инвалидната количка
stvarnost nam je crno-bela, a budućnost siva
Аватар
hlebarka
 
Мнения: 1970
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Фев 09, 2004 8:14 pm

Мнениеот КапитанПланета » Пет Яну 07, 2005 9:34 pm

[quote="hlebarka"]
...
след комфортбаика идва инвалидната количка
[/quote]

тц... След комфортбайка идва beаch cruiser-а, после [url=http://www.giantbicycle.com/us/030.000.000/030.000.000.asp?model=10899]lowrider-a[/url] и чак тогава е инвалидната количка.
А след шосейката какво идва ? Предполагам бастунче заради изгърбването, ама знам ли :dunno: ти ше каеш :boggled::cyclops::eek:.
Four wheels move the body, Two wheels move the soul.
КапитанПланета
 
Мнения: 1102
Рейтинг: 1705
Регистриран на: Пон Окт 28, 2002 10:52 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот TOYAGA » Пет Яну 07, 2005 9:47 pm

@ Капитан Планета

[quote]След комфортбайка идва beаch cruiser-а, после lowrider-a и чак тогава е инвалидната количка...[/quote]


А 18-годишните къде ги пропускаш?!? :D:D:D
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот axelmax » Пет Яну 07, 2005 11:08 pm

@hlebarko -ne piq , ta za tva sam trezven
i ne mi preporachvai da piq za da se oprava;)

govorite za tvardacite ,che ne sa loshi ,e kakvo i da im ebe ,klasicheski i spodsilki,ako na tva kazvate ,che erazvitie neznam

no za kolelata s amortesiori ,e tva veche e podigrafka,nemoe da si napravt ,s nai -prost dizain ,atolkova ,mnogo po profili trabi i zavarki
"У планину се раджаю ора, а у полье тикве"
Аватар
axelmax
 
Мнения: 7114
Рейтинг: 1616
Регистриран на: Сря Юли 23, 2003 9:09 pm
Местоположение: Столицата

Мнениеот HepBeH_XaMcTep » Пет Яну 07, 2005 11:48 pm

[quote="axelmax"]

@hlebarko -ne piq , ta za tva sam trezven
i ne mi preporachvai da piq za da se oprava;)

govorite za tvardacite ,che ne sa loshi ,e kakvo i da im ebe ,klasicheski i spodsilki,ako na tva kazvate ,che erazvitie neznam

no za kolelata s amortesiori ,e tva veche e podigrafka,nemoe da si napravt ,s nai -prost dizain ,atolkova ,mnogo po profili trabi i zavarki
[/quote]

то повечето от рамките им са инжинерно недуразомение
(освен можеби FX TEAM
Изображение
Nikon d300 +Nikon 50mm f1.4, Tamron 17-50 2.8 +SB600 +Minolta 5400hs +RF-602
Аватар
HepBeH_XaMcTep
 
Мнения: 7592
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 01, 2004 12:51 pm
Местоположение: 42.697556 N, 23.323638 E

Мнениеот hlebarka » Съб Яну 08, 2005 1:44 pm

В такъв случай, качвай се на highrider-a докато е време

[img]http://free.bol.bg/hlebarka//3647%20copy.jpg[/img]
stvarnost nam je crno-bela, a budućnost siva
Аватар
hlebarka
 
Мнения: 1970
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Фев 09, 2004 8:14 pm

Мнениеот КапитанПланета » Съб Яну 08, 2005 3:24 pm

:rofl::rofl::rofl:
Добре си се сетил да компенсираш теглото с тази предавка ! :beer:
Four wheels move the body, Two wheels move the soul.
КапитанПланета
 
Мнения: 1102
Рейтинг: 1705
Регистриран на: Пон Окт 28, 2002 10:52 pm
Местоположение: Bulgaria

Следваща

Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта