Pr3d4t0R написа:Както написаха по-горе настройките, които имаш са само за бавната комресия. Тя влияе индиректно и какво се случва при бързо сгъване на вилката, но в малък диапазон. Вилката, която имаш разчита основно на въздужната пружина да "държи" енергията на ездача. Примерно Ohlins придават много повече тежест на хидравликата. За теб това означава, че трябва да променяш комбинацията от въздушно налягане и токени за прогресия относно това при какви условия колко ход използва вилката.
Да, благодаря за подробното обяснение!

За регулиране на бързото сгъване май мога да си играя и с т.нар. shim stacks?

Pr3d4t0R написа:Каквото си описал до момента е съвсем нормална реакция за вилката. Това са по-скоро малки препядствия и с ниска скорост. Ако искаш да тестваш окачването при какви условия ще използва целият ход ти трябва поне 80 см дроп и 15-20 км/ч скорост.
Ако сега от 40см с ниска скорост се сгъва докрай, определено трябва да променя настройките, за да се престраша за по-големи скокове

Четох, че стандартно във въздушната камера има 1 токън, при мен бяха 3 и ги извадих всичките навремето, за да е уж по-мека, но май трябва да върна поне 1 за начало.
Pr3d4t0R написа:Също така я сервизирай - въздушни вилки искат поне веднъж годишно даже и при леко ползване, за да работи въздушната камера както трябва. Ако се ходи на байпарк даже повече от веднъж в годината.
Да, започнах със сервизирането, но този път сам. Последния път във
veloboost са ми сипали 300ml (?!) масло RSP Damp Champ 10wt в ботушите вместо 10+15ml Fox 20wt gold, семеринги RacingBros вместо Fox, не е ясно дали е сменено маслото в демпера и т.н., така че този път ще си я обслужа сам! Даваш 400лв. за сервизиране и накрая се оказва, че дори не използват оригинални консумативи...
"Фиксираната (заварена) седалка на ST 530 S остава неподвижна при каране.
Планинският велосипед ST 530 S се продава със звънец, фар и стоп, светлоотразители на каплите и педали."