Благодаря за обстойното обяснение!

Сега стоплих, какво имаш предвид, но си мисля нещо друго. Ако втулката се захване с бурма, навиваща се в предницана на рамката, в отвор перпендикурлярен на оста на втулката, то нищо не пречи на последната, макар и притисната в една точка(примерно в средата от дължината си) в ухото на предницата да продължи да се клати наляво-надясно в краищата си, сама да се суче и да отваря луфт. Де факто ми предлагаш да се опитам да фиксирам цилиндър с по-малък диаметър в овализиран цилиндър с по-голям диаметър(вероятно и с вариращ по дължината си диаметър), с една бурма. Тя не само, че не би спряла танцуването на по-малкия в по-големия цилиндър, но и би предизвикала напрежения в ухото, от съпротивлението, което втулката ще предава на бурмата при опитите си да се суче в иначе свободните си краища и дори може да се пукне цялото ухо.
А и мисля, че и в ухото на предницата луфт нямаше. Не е и задължително да има, за да има странни звуци. Защото да си призная пукането, което беше осезаемо при педалиране на висока предавка се усещаше, от време на време, макар и много по-тихо, при минаване по неравности.
За да е налице пукането, е достатъчно шайбите под лагерите да нямат грес и дори от минималното присвиване на рамката, причинено от силово педалиране(въпреки шока с платформа рамката се сгъва) шайбите се трият от едната страна в лагера, а от другата в неподвижното ухо на предницата на рамката. Не е задължително да има луфт, за да има звук. Дори лекото разхлабване на мъжкия и женския болт на втулката е достатъчно за появата на шума, а като тръгнах да ги развивам ми се сториха леко хлабави.
Иначе на предположението ти за сглобката - с дълъг, проходен женски и къс мъжки болт е. В тази връзка използването на лепило би било неуместно, а и не съм сигурен дали за момента монтирането на бурма, която теоретично да фиксира втулката е необходимо. А че отварянето на луфт в което и да е от ушите на рамката не е добре в бъдещ план съм съгласен!
