New Chainrings, Old Chains
Going the other direction, using wider chains with chainrings intended for narrower chains is not generally a major problem if there's only a one- or two- generation difference. The only problem you might run into is that the chain will be more liable to rub on the inside of the bigger chainrings in the small/small crossover gears, gears you shouldn't be using in any case.
marsa написа:"нищо няма да стане" не е много сигурно, защто хипотетично може да речем в някоя даунхил ситуация бронята да изскочи от водача на рамката, или пък пъпката на жилото да реши да се разходи из командата. Отделно, че изненадващо може да разбереш в неподходящ момент, че не си сменил плочата.
Абе накратко за мене "по-малкия дявол" е да се ползва 1-2, а не 2-3.
jungleraver написа:Никаква позиция няма да се промени, просто ще замести плочата, нищо друго не се променя, дори в повечето случаи няма нужда да се демонтира курбела. Единствено ще ти трябват по-дълги болтове за баша предполагам. По-сериозно триене имаше при мен само на най-малкото венче отзад, но оптимизирах системата като сложих средна лагеровка с по-дълга ос, което вече измести двете плочи навън.
hatamoto написа:jungleraver написа:Никаква позиция няма да се промени, просто ще замести плочата, нищо друго не се променя, дори в повечето случаи няма нужда да се демонтира курбела. Единствено ще ти трябват по-дълги болтове за баша предполагам. По-сериозно триене имаше при мен само на най-малкото венче отзад, но оптимизирах системата като сложих средна лагеровка с по-дълга ос, което вече измести двете плочи навън.
С колко по - дълга ос на средното вижение направи това?
Назад към Продукти за крос-кънтри
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта