1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с ход на окачването до 130-170 мм, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот hitar_potar » Сря Апр 29, 2015 11:12 am

Аз пък си мисля, че се насочват в грешната посока с това уголемяване на зъбаците отзаде.... :dontknow:
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Аватар
hitar_potar
 
Мнения: 3702
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Фев 14, 2007 7:04 pm
Местоположение: Русе

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот windv » Чет Апр 30, 2015 9:49 am

hitar_potar написа:Аз пък си мисля, че се насочват в грешната посока с това уголемяване на зъбаците отзаде.... :dontknow:



мда...ИСКАМЕ скоростни кутиииии хахеах :8D:
~~~o)Ѣ(o~~~
Велоделия - заигравки с хвърчалници :spin:
Аватар
windv
 
Мнения: 1288
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Мар 16, 2008 12:28 pm

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот hitar_potar » Чет Апр 30, 2015 10:05 am

Мне, не това имах впредвид. Верно скоростните кутии са добра идея, ама тва значи рамка, изработена за скоростна кутия, евентуално специална команда... Като знам цените на новите рамки и като си помисля за тая "нова" технология, и вътре в мен рязко се надига спомена за цената на "NIKOLAI".... Което ще е да си ибе! (извинете ме за езика). Само европейските много дълбоки джобове и единици родни такива ще си го позволят в близките 3-4 години, ако се представи сега. :(
Моята идея е за намаляване броя на най-малките зъбаци. Вече няколко производители правят касети с 10т, 1-2 отиват и на 9т - Шимано май са спрели Капреото, както и Кенфийлд, но пък Леонарди направиха нова касета - любопитно обаче преди седмица беше смъкната от продажба, поне в Ибей. Но доколкото разбрах, били решили проблема с прекомерното износване на толкова малка зъбчатка. И имат варианти 9-38 и 9-42 - 10-скоростни. За мен лично тая идея е най-приемлива. :) Един XD-храп, една по-малка плоча и 1 10-скоростно КМС, и си свиркам!!! :evil:
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Аватар
hitar_potar
 
Мнения: 3702
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Фев 14, 2007 7:04 pm
Местоположение: Русе

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот xargs » Чет Апр 30, 2015 1:53 pm

Ами то това колкото и да звучи добре има и негативни последици - а най-вече увеличен pedal kickback, заради употребата на все по-малък единичен чейнринг отпред. Малко дълго и прекалено подробно е обяснено тук (с много хубаво видео обаче):
http://www.ridingfeelsgood.com/suspensi ... -kickback/

Накратко, с по-малък чейнринг се увеличава педал кикбека, което води до доста неприятно усещане при преминаване през неравности.
Аватар
xargs
 
Мнения: 454
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Фев 19, 2012 12:01 am
Местоположение: София

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот TheUndertaker » Чет Апр 30, 2015 2:16 pm

Тука има доста глупости покрай смислените неща. Трудно се отсява :)
Pedalkick-back-a е добре отпред при 30-32 зъба отпред, и доста по лесно се контролира при рамки "проектирани" за 1х нещо си. Да видим дали ще ме споходи пак вдъхновението, да ги обясним тия понятия на БГ :)
Аватар
TheUndertaker
 
Мнения: 1253
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 10:33 am
Местоположение: Plovdiv

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот thepowerofone » Чет Апр 30, 2015 7:42 pm

http://cyclemonkeylab.blogspot.com/2013 ... on-on.html :D

http://cyclemonkey.com/rohloff-speedhub-benefits.shtml

https://attitudebikes.wordpress.com/201 ... onversion/

Аз определено в бъдеще ще се насоча към това. Просто скъсваш с общоприетите джагъртаци на индустрията и маркетинг машината им за пари и караш, караш. Спънката е само цената, ама то пък като погледна цените на съвременен драйвтрейн...
Последна промяна thepowerofone на Чет Апр 30, 2015 7:58 pm, променена общо 1 път
Аватар
thepowerofone
 
Мнения: 241
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Яну 01, 2010 2:15 pm

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот moridinbg » Чет Апр 30, 2015 7:54 pm

http://www.evanscycles.com/products/roh ... b-ec044937
£892.49
С много неща трябва да скъсам, за тая главина.
Weight:
1.7kg Approx

Мдаа...
Аватар
moridinbg
 
Мнения: 1174
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 06, 2012 11:59 pm
Местоположение: София

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот thepowerofone » Чет Апр 30, 2015 7:58 pm

moridinbg написа:http://www.evanscycles.com/products/rohloff/speedhub-500-14-32-hole-14-speed-internal-gear-quick-release-external-cable-route-rear-hub-ec044937
£892.49
С много неща трябва да скъсам, за тая главина.
Weight:
1.7kg Approx

Мдаа...


Цената, да, макар че реално е към 850 евро, кви са тия 900 паунда там... Ако събереш теглата на нещата, които разкарваш, току виж излязло същото, горе-долу. Затова пък получаваш 14 реални предавки, нула поддръжка, много дълъг живот, присмиваш се на индустрията кога какво ново изкарала, имаш главина със голямо-междуфланцово разстояни (корава капла) и не ти пука за boost шитни и т.н. и т.н. Единствено цената ме е спряла за момента.

Кво мислят хората: http://www.mtbr.com/cat/tires-and-wheel ... 27crx.aspx
Аватар
thepowerofone
 
Мнения: 241
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Яну 01, 2010 2:15 pm

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот MacLeod » Чет Апр 30, 2015 9:23 pm

thepowerofone написа:Ако събереш теглата на нещата, които разкарваш, току виж излязло същото, горе-долу.

Цялото движение срам x1 тежи 1750 грама, тоест колкото главината:
http://www.vitalmtb.com/product/feature/First-Look-SRAM-X1-Drivetrain,249
При конфигурация с ролоф - курбелът с предната плоча, веригата, задната плоча и командата ти идват отгоре като тегло спрямо срам x1. От това трябва да се извади теглото на стандартна задна главина. Крайният резултат не знам колко прави, но е над кило. Теглото определено му е минус на това, също и цената.
Плюсовете са, че нямаш стърчащ обтегач, който да изкривиш и слагаш дебела верига, която е по - здрава и ще изкара повече. Не съм сигурен дали не трябва специална рамка за тази главина. Ако си с белт драйв 100% ти трябва специална рамка.
На индустрията няма как да се смееш по никакъв начин. Като измислят някой нов стандарт и да не ти става вече главината на новите им рамки, голям смях ще падне. :D
Аватар
MacLeod
 
Мнения: 882
Рейтинг: 1785
Регистриран на: Съб Авг 02, 2008 3:22 pm

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот bio » Пет Май 01, 2015 6:30 am

rohloff е добър за пътешественици, за mtb цялото това тегло отзад ... малко множко ми идва.
ако си с мека рамка 100% ти трябва обтегач.
командите са gripshift
не може да превключва под напрежение, но може да превключва на място.
иначе е много як, но е мит, че е "безсмъртен". не може да си го сервизираш сам, само може да му сменяш маслото ... голяма черна кутия.
анти-каски !!!
Аватар
bio
 
Мнения: 2512
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Сеп 27, 2003 9:54 pm
Местоположение: Пловдив, България

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот thepowerofone » Пет Май 01, 2015 6:44 am

bio написа:rohloff е добър за пътешественици, за mtb цялото това тегло отзад ... малко множко ми идва.
ако си с мека рамка 100% ти трябва обтегач.
командите са gripshift
не може да превключва под напрежение, но може да превключва на място.
иначе е много як, но е мит, че е "безсмъртен". не може да си го сервизираш сам, само може да му сменяш маслото ... голяма черна кутия.


Каквото съм изчел като ревюта, не е вярно, че не може да се превключва под напрежение, точно обратното. В много, много редки случаи при свръх напън не превключвала, но било рядкост. С мека рамка трябва обтегач, като показаните в конверсиите, достатъчно е елементарен.
Не знам защо смяташ, че не е безсмъртен. Според ползващите главината, е точно такъв. Не можеш да сервизираш сам, ама освен смяна на масло какво има да сервизираш?
Командата е тип грипшифт, но "индексирането" на предавките става в самата главина, така че стойността на командата е почти никаква.

MacLeod написа:Цялото движение срам x1 тежи 1750 грама, тоест колкото главината:
На индустрията няма как да се смееш по никакъв начин. Като измислят някой нов стандарт и да не ти става вече главината на новите им рамки, голям смях ще падне. :D


Да, бе, ама скивай цената на тоя драйвтрейн. По-висока (курса на долара нали го следиш). Па глей да отрошиш нещо от удар, дето казваш - подменяш. Да не говорим, че се почва едно хвърляне на разни стотарки доларчета за One-up колелца и клетки на дерейльори и обхватът предавки пак винаги е компромисен! Друго си е да имаш 14 реални.

По отношение на теглото - ми аз не карам 1х10/11 драйвтрейн, така че сравнението за мен е неуместно. Дори да има разлика в теглата, слабо ме интересуват разни грамове на фона на останалите плюсове особено. Пък с тия все по-растящи със зъбаци касети, тлъсти дерейльори и самата главина мислиш, че няма концентрация на тегло отзад ли?

И идеята е като сложиш подобно нещо, повече да не те интересуват новите стандарти на индустрията, дето били "много корави", "много по-яки" и т.н. Да не споменавам постоянното глождене от тип "ха да си купя най-новото", че имало "финтифлюшка". Решават проблеми, които по дизайн са заложени - маркетинг. Освен това вериги и касети се сменят (и тва си е пара), което е намалено до минимум при Ролоф, просто защото чейнлайнът е идеален винаги и няма "хрупащи" напъни върху веригата и касетата при превключване (прочети в ревюто по-горе). А касетите и веригите са си пара, пък Ролофа ако искаш го карай със 10-левова 8-ца верига - изобщо няма значение.
Последна промяна thepowerofone на Пет Май 01, 2015 7:17 am, променена общо 5 пъти
Аватар
thepowerofone
 
Мнения: 241
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Яну 01, 2010 2:15 pm

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот bio » Пет Май 01, 2015 6:59 am

добре не се изразих точно. можеш да превключваш под напрежение, но не е желателно - също както не е желателно да превключваш скоростите на лек автомобил без да натискаш съединителя.
аз съм карал с gripshift команди и не съм им голям фен. "въртока" ти е в захвата е много вероятно да правиш паразитни превключвание.
имам приятел с rohloff и му сълзи от единия семеринг. в началото и той беше напълно убеден, че е "безсмъртен", но по време на пътуванията си се е запознал с разни агенти с "изпушили" главини.
виж не ме разбирай погрешно аз също харесвам тази главина. направена е с много инженерна мисъл, но това не е главина за AM/Enduro. За градско, хибридно, touring - ДА ...
пожелавам ти успех и здрава за да събереш жълтици и да си вземеш rohloff.
анти-каски !!!
Аватар
bio
 
Мнения: 2512
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Сеп 27, 2003 9:54 pm
Местоположение: Пловдив, България

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот thepowerofone » Пет Май 01, 2015 7:06 am

bio написа:... пожелавам ти успех и здрава за да събереш жълтици и да си вземеш rohloff.


:agree: Дано. Не мога да отрека, че има малко идейност в начинанието, просто защото наистина почват да ми лазят по нервите цялата глупостия и алчнотия на индустрията и фактът, че каквото и да си купиш, редовно има дребни недомислици и технически проблеми - факт. Я тва се отроши, я се износи преждевременно, я прави няква магария. За решението - ново поколение еди какво си, афтър-маркет компоненти. Пари, пари... Все един вечен поток от пари. Писва, а очевадната алчност на производителите почва да става банална. А с такава главина оперираш във съвсем друг "фреймуърк" и можеш да им се надсмееш, а това явно много го ценя вече, поне аз.
Аватар
thepowerofone
 
Мнения: 241
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Яну 01, 2010 2:15 pm

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот MacLeod » Пет Май 01, 2015 7:26 am

Ми то никой никого не насилва да си взима последното и най - новото. Все още на пазара има 3x9 и хич не са се засилили да изчезват. Имам приятели карат мтб така. Аз си карам градското колело с 3х9 хт. Просто броят на хората, които се качват на колело драстично расте, съответно и изборът заедно с бройката народ расте. Аз съм за новите неща.
Аватар
MacLeod
 
Мнения: 882
Рейтинг: 1785
Регистриран на: Съб Авг 02, 2008 3:22 pm

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот thepowerofone » Пет Май 01, 2015 7:56 am

Ми и аз съм за иновационните идеи :). Особено ако предлагат нещо наистина по-добро в много отношения и успяват да скъсат "веригата" за цоцане на пари. Като цяло май се борим с предубеждението, че вътрешни предавки са запазени за трекинг велосипеди. Пък Ролоф са си написали че се кара всичко, ако искаш дори ДХ: http://www.rohloff.de/en/products/speed ... index.html Аз горещо препоръчвам да се разровите из нета за ревюта, доста от които са MTB long-term usage, и да прочетете какви са плюсовете или минусите на тая скоростна система.
Не забравяйте че много от изданията се спонсорират от индустрията, която трябва да продава постоянно, затова винаги на фокус ще са техните "иновации", а не нещо, което е слагаш-и-забравяш.
Аватар
thepowerofone
 
Мнения: 241
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Яну 01, 2010 2:15 pm

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот windv » Съб Май 02, 2015 7:38 am

А като се набута цялата заигравка със скоростните кутии при средното, за да отпаднат и недостатъците от това да е на задното колело, съм склонен дори да си изрежа рамката ако някое от новите пиниончета ми попадне в ръчичките :smash: ;) Освен първата си разновидност с 18 скорости нали наскоро се появиха и други разновидности с по-малко предавки и съответно по-малък размер и тежест...все благини.

GRIPSHIFT са ми любими още "от едно време". За мен " паразитните" превключвания са мит и никога не ми се е случвало. С палцова команда за сметка на това ми се е случвало в някои позиции да ударя с палец командата и да превключа на по-ниска предавка и това абсолютно никога дори по време на най-тегаво спускане не е било проблем и дори да се случи и с gripsift - голям праз! Наскоро се качих на колелото на приятел с новенички такива грипшифтове и се разцепих от кеф. За съжаление няма възможност да си сложа такива на Zee-то с 10 скорости...

А пък колкото и да чета за anti-squat-a , за мен си остава някаква митология това. Не мога да усетя подобно нещо с моето колело....сигурно защто прекарвам все повече време във въздуха :D
~~~o)Ѣ(o~~~
Велоделия - заигравки с хвърчалници :spin:
Аватар
windv
 
Мнения: 1288
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Мар 16, 2008 12:28 pm

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот MacLeod » Нед Май 03, 2015 10:18 pm

Да, пиниона е много интересно решение. Според мен за мтб е доста подходящо.
Само да не се заблуждаваме, че чрез него ще избягаме от индустрията и стандартите и:

http://enduro-mtb.com/en/eurobike-pinion-2015-with-three-new-lighter-gearboxes/

All new boxes use the new frame connection

Колко ли ще псува човек, като е дал маса евра и му бутнат новия "frame connection". :)
Аватар
MacLeod
 
Мнения: 882
Рейтинг: 1785
Регистриран на: Съб Авг 02, 2008 3:22 pm

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот halfdone » Чет Май 07, 2015 10:34 am

Направих няколко карания с новата система от 30-42. (преди 22-36) Понеже не съм от хората с "яките" крака за въртене, а и това не ми е силната част разликата си я усещам (то не че другата ми е много силна ). Сравнението си направих на качванията към Момина скала, стръмните участъци ги изкачвам, но с осезамо повече усилие. Не е болка за умиране, то като си иска да побуташ си побутваш :D Като погледна обаче липсата на командата, водача и декланшора, който адски много ме дразнеше си умирам от кеф. Тегло да съм свалил ~400 грама. С веригата нямам никакви проблеми, дали с отключен или заключен дерейльор разлика не намирам.
С две думи съм много доволен от преминаването към 1 венец отпред, а след време пък може да пробвам с 11-ка отзад и 45Т.
Продавам : .
Аватар
halfdone
 
Мнения: 587
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Май 19, 2010 8:14 pm
Местоположение: София о884о974о5

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот windv » Съб Май 09, 2015 7:37 am

Някой сдоби ли се вече с OneUp RADr cage? Ако има, бих бил благодарен да услужи, само за да прекопирам формата на пластината:) Интересно ми е ако се съпоставят с оригиналната част, накъде е въпросното изнасяне на горната ролка. Също ако някой знае ще свърши работа, аз ще си го нарисувам по усет. Представям си го, че гледано отгоре, ролката се намира леко вдясно/по-напред към предницата на колелото с няколко мм.
Понеже намерих материал за рязане, ще има заигравки с домашен "cage" (как ѝ се викаше на Български на тази част?)...
~~~o)Ѣ(o~~~
Велоделия - заигравки с хвърчалници :spin:
Аватар
windv
 
Мнения: 1288
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Мар 16, 2008 12:28 pm

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот bio » Съб Май 09, 2015 8:08 am

windv написа:Понеже намерих материал за рязане, ще има заигравки с домашен "cage" (как ѝ се викаше на Български на тази част?)...

от какво смяташ да го режеш това ?!?
иначе cage - клетка/кафез в смисъл на рамка/каса.
анти-каски !!!
Аватар
bio
 
Мнения: 2512
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Сеп 27, 2003 9:54 pm
Местоположение: Пловдив, България

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот moz » Съб Май 09, 2015 8:41 am

В случая - "рамо".
moz
 
Мнения: 443
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Авг 20, 2008 7:15 pm

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот windv » Съб Май 09, 2015 9:25 am

moz написа:В случая - "рамо".

вярно, че така най-ми харесваше:)
И един неадекватен поздрав, кйто винаги ме е развеселявал хах
>>> U2 - Ramo, Ramo, druže moj<<<
рамооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооу
в ютъб са му махнали звука поради авторски права :rofl:

bio написа:от какво смяташ да го режеш това ?!?


хАлуминий , около 1-2мм дебела планка си изрових :)
~~~o)Ѣ(o~~~
Велоделия - заигравки с хвърчалници :spin:
Аватар
windv
 
Мнения: 1288
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Мар 16, 2008 12:28 pm

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот radeviq » Сря Май 13, 2015 6:50 pm

Някаква представа дали Zee ще заработи с новата Шимано команда за 11 скорости? Идеята е новата XT касета + една щракалка без да сменям дерейльора.
Аватар
radeviq
 
Мнения: 280
Рейтинг: 1379
Регистриран на: Сря Ное 16, 2011 10:26 pm
Местоположение: София/Перник

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот windv » Чет Май 14, 2015 7:46 am

Даам, Според мен ще има успешна игра с подобна схема. Принципно има и модове за командата на Зее за 10 скорости, че да стане 11. Сменя се вътре зъбчатката май. Виж тук :
http://forums.mtbr.com/drivetrain-shifters-derailleurs-cranks/ikomar-42tooth-10speed-11speed-mod-946289.html

И въобще в тая тема направиха 11 скоростна с-ма с 10-скоростна касета(11-36) + 42 голям венец добавен и мод на командата за 11скорости. Веригата също е за 10 скорости. Как се събра всичко на храповика, още не разбирам...
~~~o)Ѣ(o~~~
Велоделия - заигравки с хвърчалници :spin:
Аватар
windv
 
Мнения: 1288
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Мар 16, 2008 12:28 pm

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот radeviq » Чет Май 14, 2015 11:51 am

Това щеше да е следващото ми питане. Ще се събере ли 11-ката ХТ на главина за 10-ка? Ще разгледам мода за командата, но ако се реша на подобна качка ще е най-рано есента, пък до тогава кой знае какво още ще изскочи.
Аватар
radeviq
 
Мнения: 280
Рейтинг: 1379
Регистриран на: Сря Ное 16, 2011 10:26 pm
Местоположение: София/Перник

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот hitar_potar » Чет Май 14, 2015 12:04 pm

Много сериозно става теглото на така модната касета бе... В темата е даден пример с ХТ, което с добавената зъбчатка почва да гони половин кило... :crazy: :crazy:
Че преправяне на команда, че чудесии... Ако искате 11-ка на тънката, има ХТ М8000 вече, скоро по магазините и ще е на много приятни кинти. На който не му трябва чак 11-ка, комбинациите 10-ки са толкова много и на толкова различни цени, че вече ме боли главата. :)
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Аватар
hitar_potar
 
Мнения: 3702
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Фев 14, 2007 7:04 pm
Местоположение: Русе

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот moridinbg » Чет Май 14, 2015 12:25 pm

И на мен ми се губи идеята от това упражнение... Поръчков ког и зъбчатка за касетата, рамо за дерайльора - не са никак малко пари това... А новото ХТ направо разби с цена. Говори се за цели групсетове по £250. В Англия ще се появи някъде около края на Август.
Малко смотан тайминг на пускане на пазара обаче. Хубаво я обявиха Април, но да се продава чак есента.... Не съм сигурен колко ще ми се дават толкова пари за колелото през Септевмри, както и на доста други хора. Тогава за зимата ще мисля по-скоро и нов сплит, а не 11 скорости, които ще имат 2 месеца за каране.
Аватар
moridinbg
 
Мнения: 1174
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 06, 2012 11:59 pm
Местоположение: София

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот hitar_potar » Пет Май 15, 2015 8:17 am

А Зий дерайлъор ще може ли да си цъка безпроблемно по 11-скоростна касета с 11-скоростната ХТ команда? някои от нас не искат да сменят късото рамо със средно такова. Дори бих останал на 10-ка, за да го запазя, но все пак да попитам? Или отново има ново дърпане на жилото??? :dontknow:
moridinbg написа:И на мен ми се губи идеята от това упражнение... Поръчков ког и зъбчатка за касетата, рамо за дерайльора - не са никак малко пари това... А новото ХТ направо разби с цена. Говори се за цели групсетове по £250. В Англия ще се появи някъде около края на Август.
Малко смотан тайминг на пускане на пазара обаче. Хубаво я обявиха Април, но да се продава чак есента.... Не съм сигурен колко ще ми се дават толкова пари за колелото през Септевмри, както и на доста други хора. Тогава за зимата ще мисля по-скоро и нов сплит, а не 11 скорости, които ще имат 2 месеца за каране.

Цял групсет какво ще рече - заедно със спирачките ли? Или само комплекта скорости?
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Аватар
hitar_potar
 
Мнения: 3702
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Фев 14, 2007 7:04 pm
Местоположение: Русе

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот windv » Пет Май 15, 2015 8:33 am

Ето някакви примерни цени

http://www.pinkbike.com/photo/12198811/

Изображение
~~~o)Ѣ(o~~~
Велоделия - заигравки с хвърчалници :spin:
Аватар
windv
 
Мнения: 1288
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Мар 16, 2008 12:28 pm

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот hitar_potar » Пет Май 15, 2015 8:53 am

Ако се вярва на тая таблица, в която липсва веригата (да приемем, че цената й ще е 30 долара), то тогава команда, заден дерайлъор, верига и зъби отиват на 365 долара. Това би бил моя ъпгрейд, ако залитна към ХТ м8000 - настоящия Рейс Фейс Турбина курбел с Хоуп плоча са си достатъчно добри! Но за мен Зий комбинацията, която имам, се нуждае единствено от 40т и 16т зъбаци, за да е всичко, от което се нуждая. Което ще рече едни 100лв. :)
Останалите пари бих вкарал в комплект ХТ м8000 спирачки - там вече е съвсем друга бира! :nuts:
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Аватар
hitar_potar
 
Мнения: 3702
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Фев 14, 2007 7:04 pm
Местоположение: Русе

ПредишнаСледваща

Назад към All Mountain/Ендуро продукти

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта