Suntour Duro-E

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

Мнениеот GECKO » Пет Дек 30, 2005 2:00 am

[quote="bikerider"]

... сипах 7.5w масло...[/quote]


Че те не са ли с толкова по принцип? Мен ме притеснява друго, как би се променила компресията с такова масло, защото пружините са ми на най-отпуснато... А и в момента на настройка почти макс бавно та ОК ще дам на по-бързо връщане но за компресията не ми се иска да се получи като Duro D което... си е твърдак

Май това трябва да се обсъди обстойно на по:beer:

P.S. bikerider, гледам [url=http://www.srsuntour-cycling.com/servlet/siteos.suntour.SRDownloadServlet?binary_id=972&SID=1135901315_760d00000000d51aeb06]ТУК[/url] и си мисля дали "5" има някаква роля в хидравликата или си действа както "9". Като човек който вече е отворил вилката се надявам да ми кажеш ;) ае мерси up-front
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Мнениеот bikerider » Пет Дек 30, 2005 2:29 am

[quote="uha_rampage"]

bikerider
ти откога почна да харесваш неща под 200 лева :)
[/quote]


Бюджети, Приоритети... сложни материи :)
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот kotka12 » Пет Дек 30, 2005 9:56 am

:bawling::bawling::bawling:
@bikerider
Моля отговори на :beer:последния ми пост за тая вилица
The best-laid schemes o' mice an' men gang aft a-gley

http://s2.bg.gladiatus.com/game/c.php?uid=54478
Аватар
kotka12
 
Мнения: 3462
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Юни 27, 2005 8:02 am
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот NovemberCharlie » Пет Дек 30, 2005 10:09 am

[quote="kotka12"]

здрасти пак
знаете ли
и с моето ДУРО имаше такова нещо - съвсем лек луфт, който се усеша на ръка и като настъпищ ботушите и опънеш стержена
според един механик това е нормален луфт
аз обаче се обадих и до Веломания, където ми казаха че е съвсем нормално тая вилица да има лек луфт
сега също се усеща, но е съвсем малък /не е от V брейк, щото съм с дискови/
@bikerider
Я кажи какво мислиш ти по въпроса, щото си в час с тия неща??
и още един въпрос - ако реша да правя повечко front wheelies /или както там се казват изпълненията на предна гума/, дали ще я олуфтя злобно тая вилица?????
@bodom
не знам колко килограма си, но когато я взех правеше около 90 мм ход - след около 10 дни прави около 120 мм /предполагам че се е раздвижила/. Аз съм доста тежък и има около 15-20 мм саг
При мен обаче не се чува звук и не се усеща луфта чак при кормилото
дано да не е някакъв проблем
Ако ще ти олекне на един приятел тая вечер му докараха от Щатите Marzocchi ETA COMP MX 120 2005, която също има този лек луфт
[/quote]

В инструкцията на вилката пише, че е нормално да има лек луфт.
Конституция на Република България
Чл. 36. (1) Изучаването и ползването на българския език е право и задължение на българските граждани
Аватар
NovemberCharlie
 
Мнения: 5367
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Дек 11, 2004 3:07 pm
Местоположение: Sofia Bulgaria

Мнениеот Jacket » Пет Дек 30, 2005 11:02 am

А да не би просто началния ход да е много лек и да го усещате като луфт? Аз имам Marzocchi EXR Pro, което вече е май на към година и половина и няма грам луфт, но има много мек начален ход и като стиснеш предната спирачка и поклащаш напред-назад се усеща като луфт. Освен това едната от пружините леко я бях подкъсил и е с около 2-3мм по-къса и в началото на сгъването ако се заслушаш се чува леко потракване, но не е нищо притеснително. Да не би при теб да е подобен случая?
Аватар
Jacket
 
Мнения: 1409
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Авг 06, 2003 8:44 pm

Мнениеот bikerider » Пет Дек 30, 2005 11:07 am

[quote="GECKO"]

[quote="bikerider"]

... сипах 7.5w масло...[/quote]


Че те не са ли с толкова по принцип? Мен ме притеснява друго, как би се променила компресията с такова масло, защото пружините са ми на най-отпуснато... А и в момента на настройка почти макс бавно та ОК ще дам на по-бързо връщане но за компресията не ми се иска да се получи като Duro D което... си е твърдак

Май това трябва да се обсъди обстойно на по:beer:

P.S. bikerider, гледам [url=http://www.srsuntour-cycling.com/servlet/siteos.suntour.SRDownloadServlet?binary_id=972&SID=1135901315_760d00000000d51aeb06]ТУК[/url] и си мисля дали "5" има някаква роля в хидравликата или си действа както "9". Като човек който вече е отворил вилката се надявам да ми кажеш ;) ае мерси up-front
[/quote]


Ами оригиналното масло ми се видя по-тънко, на око мисля че беше 5w. Аз сложих 7.5 и в момента рибаунда се движи в по-нормални граници, тоест леко се забави като цяло, което целях.

Понеже в моя случай става дума за 50кг ездачка, директно махнах пружината в патрона. Така лявата пружина изглежда достатъчна за sag, но вилката започна лесно да се сгъва при рязки усилия, заради което долях още масло. В момента нивото при разгъната вилка мерено от капачката е 55мм. Получи се също един чудесен страничен ефект, защото обема на въздушната камера намаля достатъчно - в момента с това ниво на маслото дясната врътка регулира прогресивността (защото намалява въздушния обем при "стягане"). При разхлабена врътка и стегната лява пружина на макс, вилката се сгъва докрай доста лесно. При натегната дясна капачка вилката прави около 8см ход и толкова. Тоест може да се регулира за всякакъв стил каране.

Изобщо, няма да спестя суперлативи за вилката. За тази цена слага в джоба си доста Маниту-та и доста low-end RockShox вилици. Естествено има пластмаси тук там, но пак повтарям като за 160 лева вилката е просто трепач. Втулките са с голяма площ, семерингите са меки и гъвкави...

@kotka12: при мен няма луфт, стержена още не е отрязан, така че имам голямо рамо да пробвам за луфт и не го усещам. Не усетих луфт дори когато я сглобявах.
Пробвай пак същото нещо, но стисни задната спирачка и мърдай леко колелото напред-назад. Ако пак усетиш луфт (не сгъване), значи наистина има. Ако няма, значи е от предната спирачка.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот mih » Пет Дек 30, 2005 11:08 am

ами ако е луфт в главината? :dopey:
Революция в главата!
Аватар
mih
 
Мнения: 2759
Рейтинг: 1897
Регистриран на: Чет Юни 26, 2003 11:08 am
Местоположение: MontReality, Canada

Мнениеот bikerider » Пет Дек 30, 2005 11:16 am

говоря в смисъл, ако всичко друго е проверено.

не мога да изредя 500 варианта в един пост, нямам и време/желание - справка подписа на Alien.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот Bodom » Пет Дек 30, 2005 11:17 am

Вилката ми определено ИМА луфт. Проверих го, като обърнах байка (на седалка и кормило), свалих предното колело. С колене леко застъпвам кормилото да не се мести и с ръце мърдам ботушите към мен и обратно. Вижда се как се местят и се чува същият звук, като при теста със спирачката. Освен това луфта се усеща/го има само при нормално разгънато положение на вилката, ако я натисна леко и пак се пробвам да местя - не се поддава (сякаш). Сигурен съм, че и XCP75DJ-а имаше същият луфт, но беше по-малък (според мен). А този, който е сега на Duro-то поне мен ме притеснява. Затова ще отида при някой майстор (намислил съм при Тонката да го водя) и ако той ми каже че сичко е ОК (и при Веломанци ще отида, макар, че е по вероятно да ми кажат, че е наред - за да няма ремонти/подмени) - ще си бичим така. Освен това държа да отбележа, че колелото не е карано с новата вилка (все още).

edit:
Докато напиша поста си сте успели да вмъкнете няколко такива :) И се сетих да допълня:
Маслото, което слагат Сънтурци е 5W. Пише го в User's manual-а.
И не видях в същият мануал да пише за този луфт.
Аватар
Bodom
 
Мнения: 484
Рейтинг: 1722
Регистриран на: Сря Апр 20, 2005 12:01 am
Местоположение: София

Мнениеот bikerider » Пет Дек 30, 2005 11:35 am

В разгънато положение е нормално да има луфт, защото тръбите влизат съвсем малко в долната втулка и имат голямо рамо. Но това не е нормалното положение, все пак никой не кара със sag 0, така че това изчезва както си забелязъл - при каране едва ли го усещаш? :)

Аз освен това точно заради подобни неща смених моментално фабричната грес (която беше доволно малко) и сложих бая и то доста по-хубава грес. Така че и да отвори минимален луфт, греста ще го поеме. Ако ти се занимава пробвай с цялостно чистене/гресиране.

Edit:
Лично аз мисля, че луфт във втулките не е проблем, докато не започне да пречи при спиране и завиване.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот GECKO » Пет Дек 30, 2005 11:59 am

Дали защото бях с Зоом преди това но този луфт не се усеща, а от снимките си личи, че и аз не съм рязал стержена но май и това трябва да направя, че така съм много дигнат и ми е нещо неудобно. Принципно го има тоя момент с лекото влизане в началото и аз останах много доволен от което :D та по-скоро да е това от колкото луфт, а смазката в Сънтурите винаги е била малко, и винаги е била обект на смяна/добавяне.

@bikerider - ако при 50кг девойка се сгъва доста като е на 1 пружина не ми се мисли с мен (80кг) как няма да се разгъва :bawling:... но още се надявам да се разработи и да сгъва по-добре, че сега ми е много малко по-твърда от колкото ми се иска :beer:

...а и между другото в User's manual-а пише нещо за този ефект който е станал при теб, а именно, че с дясната врътка се регулира (явно пак в малки граници) Damping-a или както са го казали там "отворената баня"

"...слага в джоба си доста Маниту-та и доста low-end RockShox вилици..." - мдам свърши се с Stance и Judy-тата сега от к'во ще печелят басаджии :beer:
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Мнениеот kotka12 » Пет Дек 30, 2005 12:02 pm

мерси за съвета
като напрегна задната спирачка като че ли няма никакъв луфт /или е много минимален/
обаче съм решил, скоро като имам път към престолния град, да навестя bikerider /и без това съм му обещал нещо :beer: / и да му заведа на гости моето ДУРО да си поиграе да го пипне !
Дотогава ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ НА НОВАТА ГОДИНА НА ВСИЧКИ СЪФОРУМНИЦИ !!!!!
:drunk::hbang2::headpho::X:lol2::peace::spin::thumb::beer:
The best-laid schemes o' mice an' men gang aft a-gley

http://s2.bg.gladiatus.com/game/c.php?uid=54478
Аватар
kotka12
 
Мнения: 3462
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Юни 27, 2005 8:02 am
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Brave » Пет Дек 30, 2005 12:16 pm

Байкрайдър, мога ли да те попитам, каква грес е правилно да се ползва за Дуро-то?
Brave
 
Мнения: 819
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юни 26, 2005 11:54 pm
Местоположение: Bulgaria, София

Мнениеот kotka12 » Пет Дек 30, 2005 12:22 pm

:offtopic:
@bikerider
не се сърди, че те питат толкова много -това е наградата за знанието.
както казва Джейсън Ог /справка Тери Пратчет/-"Наградата за това да можеш да подковаваш всичко е да можеш да подковаваш всичко"
:beer::beer::beer:
The best-laid schemes o' mice an' men gang aft a-gley

http://s2.bg.gladiatus.com/game/c.php?uid=54478
Аватар
kotka12
 
Мнения: 3462
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Юни 27, 2005 8:02 am
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот NovemberCharlie » Пет Дек 30, 2005 12:29 pm

[quote="bodom"]


И не видях в същият мануал да пише за този луфт.
[/quote]

[color=red][size=200]Read this instruction sheet thoroughly before using the suspension fork. [/size][/color]Using the suspension fork inappropiately may cause serious injuries.
Be sure to follow all warnings and caution indications. The instruction sheet contains important information on the correct installation and usage of the fork. After reading this instruction sheet, please be sure to keep it in a safe place for future reference. When transferring ownership
of the suspension fork, give this instruction sheet to the new owner. As with any new suspension fork, there is a short period within moving parts will break in. During the first 300-500 km, the ride dynamics of the fork may change slightly. [color=red][size=200]One of the things you may notice, is a small amount of play in the lower tubes. This movement is normal. [/size][/color]Suspension forks can dramatically improve the comfort and control of your bicycle, but they can also change the way it handles, so always exercise caution and good judgement when getting used to your new setup.
Конституция на Република България
Чл. 36. (1) Изучаването и ползването на българския език е право и задължение на българските граждани
Аватар
NovemberCharlie
 
Мнения: 5367
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Дек 11, 2004 3:07 pm
Местоположение: Sofia Bulgaria

Мнениеот Bodom » Пет Дек 30, 2005 1:43 pm

Благодаря ти NovemberCharlie, сега го намерих пасажа, който си цитирал.
:D НО, 'малко' не е точно дефинирано понятие...
:drunk: маалко съм се бил напил и взех та паднах.:lol:
Аватар
Bodom
 
Мнения: 484
Рейтинг: 1722
Регистриран на: Сря Апр 20, 2005 12:01 am
Местоположение: София

Мнениеот NovemberCharlie » Пет Дек 30, 2005 1:51 pm

[quote="bodom"]

Благодаря ти NovemberCharlie, сега го намерих пасажа, който си цитирал.
:D НО, 'малко' не е точно дефинирано понятие...
:drunk: маалко съм се бил напил и взех та паднах.:lol:
[/quote]

:thumb::beer:
Конституция на Република България
Чл. 36. (1) Изучаването и ползването на българския език е право и задължение на българските граждани
Аватар
NovemberCharlie
 
Мнения: 5367
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Дек 11, 2004 3:07 pm
Местоположение: Sofia Bulgaria

Мнениеот URNEST » Пет Дек 30, 2005 1:53 pm

до кога е намалението
Аватар
URNEST
 
Мнения: 1998
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Дек 21, 2005 9:04 pm
Местоположение: София

Мнениеот bikerider » Пет Дек 30, 2005 4:56 pm

[quote="GECKO"]

Дали защото бях с Зоом преди това но този луфт не се усеща, а от снимките си личи, че и аз не съм рязал стержена но май и това трябва да направя, че така съм много дигнат и ми е нещо неудобно. Принципно го има тоя момент с лекото влизане в началото и аз останах много доволен от което :D та по-скоро да е това от колкото луфт, а смазката в Сънтурите винаги е била малко, и винаги е била обект на смяна/добавяне.

@bikerider - ако при 50кг девойка се сгъва доста като е на 1 пружина не ми се мисли с мен (80кг) как няма да се разгъва :bawling:... но още се надявам да се разработи и да сгъва по-добре, че сега ми е много малко по-твърда от колкото ми се иска :beer:
[/quote]


Ами аз точно това целях - да постигна sag само с лявата пружина. Понеже още не съм я монтирал, нищо чудно да се окаже прекалено мека, но на око за 50кг ще прави чудесен sag. Все пак пружината тепърва ще омекне и може да се наложи да върна пружината. Ще видим :)

[quote="GECKO"]
...а и между другото в User's manual-а пише нещо за този ефект който е станал при теб, а именно, че с дясната врътка се регулира (явно пак в малки граници) Damping-a или както са го казали там "отворената баня"
[/quote]

Отдясно махнах пружината, щото исках максимална отзивчивост, след което вилката щеше да се продънва лесно и да не поддържа височина, затова долях масло и се получи точно този ефект, само че не разчитам на линейна пружина, а на малък обем въздух. Патрона е херметизиран хубаво и затова получих по-нелинеен реглаж на компресията, което целях. С малко масло колкото за рибаунд и втората пружина лично според мен вилката е по-ориентирана към DJ, а ние искаме предимно AM качества.

[quote="GECKO"]
"...слага в джоба си доста Маниту-та и доста low-end RockShox вилици..." - мдам свърши се с Stance и Judy-тата сега от к'во ще печелят басаджии :beer:
[/quote]


А, аз не правя реклама на никого, казвам че това е първата low-end вилка в България (като цена), която да ми хване окото, щото е на ниво Manitou според мен. Естествено трябва да се пипне предварително както всички фабрични неща (според мен), но като качество и цена много ми хареса за спокойно каране и малко АМ/FR.

Edit: не говоря против Manitou или RockShox, говоря хубаво за Suntour. казвам го щото в последно време май това уточнение е задължително ;)

@Brave: аз ползвам PrepM на Manitou :D

@kotka12: Дано не се лъжа, но мисля, че това което усещаш най-вероятно е леко потъване на самата вилка. Мерси за хубавия цитат :beer: и весели празници :santa2:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот Brave » Пет Дек 30, 2005 5:38 pm

[quote]Bikerider:
@Brave: аз ползвам PrepM на Manitou :D[/quote]

Благодаря, но ще те питам, от къде мога да намеря такава. Бъркам ли, че тази грес, не е лесно да се намери в България? Ако съм прав, с какво може да се замени? А занимаваш ли се все още с поддръжка/тунинговане на вилки срещу заплащане?
Brave
 
Мнения: 819
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юни 26, 2005 11:54 pm
Местоположение: Bulgaria, София

Мнениеот bikerider » Пет Дек 30, 2005 7:38 pm

Имаш PM.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот mih » Пет Дек 30, 2005 9:01 pm

хм, бе тая вилка със същото устройство ли е както и XC PRO NS и Duro D?
има ли си и еластомерец?

първообразът на вилката е за "норт шор", колкото и смешно да звучи, дано да са запазили здравината при новите модели и да са оправили семерингите, че много лесно се затлачваха.

аз лично като подобрявах моята (XC PRO NS) размених местата на вътрешностите в двата крака и луфтът почти изчезна, сученето при спиране - също; това ако по-слабо захванатият шиш (този при голямата пружина) е откъм страната на спирачката.

@GECKO
струва ми се добра идея да смениш маслото, след като не ти се маха малката пружина, аз лично (65кг) мойта я карах с 2.5 и без малката пружина. вилката става осезаемо по-пъргава. по памет маслото при поставена малка пружина е около 120 мл.
Революция в главата!
Аватар
mih
 
Мнения: 2759
Рейтинг: 1897
Регистриран на: Чет Юни 26, 2003 11:08 am
Местоположение: MontReality, Canada

Мнениеот GECKO » Пет Дек 30, 2005 11:16 pm

@mih - при мен нещтата стоят така, че искам по-мека вилка с същата скорост на връщане ако сложа по-тънко масло ще ми се засили връщането и за това не искам. Абе ще я помачкам и ще си проличи :beer:
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Мнениеот URNEST » Пет Дек 30, 2005 11:46 pm

Искам да питам,дали в комплект с вилката върви инструмента за разглобяването,а ако не откъде може да се намери.:):spin:
Аватар
URNEST
 
Мнения: 1998
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Дек 21, 2005 9:04 pm
Местоположение: София

Мнениеот bikerider » Съб Дек 31, 2005 12:22 am

[quote="BIKE BRAKER"]

Искам да питам,дали в комплект с вилката върви инструмента за разглобяването,а ако не откъде може да се намери.:):spin:
[/quote]


Шестогран 5мм, 8мм, както и гедоре с накрайник 27мм.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот URNEST » Съб Дек 31, 2005 12:27 am

да ама за отвиване на онуй вълнообразното под врътките.:santa:
Аватар
URNEST
 
Мнения: 1998
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Дек 21, 2005 9:04 pm
Местоположение: София

Мнениеот GECKO » Съб Дек 31, 2005 2:02 am

Вълнообразните всъщност са НАЗЪБЕНИ и тази вилка няма такива, те са на други модели :beer:
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Мнениеот mih » Съб Дек 31, 2005 3:46 am

[quote="GECKO"]

@mih - при мен нещтата стоят така, че искам по-мека вилка с същата скорост на връщане ако сложа по-тънко масло ще ми се засили връщането и за това не искам. Абе ще я помачкам и ще си проличи :beer:
[/quote]

е не знам, на мойта връщането и бездруго си беше възбавничко преди да го пипна и него...

мачкай здраво, дано поомекне :thumb:
Революция в главата!
Аватар
mih
 
Мнения: 2759
Рейтинг: 1897
Регистриран на: Чет Юни 26, 2003 11:08 am
Местоположение: MontReality, Canada

Мнениеот URNEST » Съб Дек 31, 2005 2:36 pm

ЧЕ по-хубаво,че са се сетили да махнат туй назъбеното.А врътките по-удобнили са.
Аватар
URNEST
 
Мнения: 1998
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Дек 21, 2005 9:04 pm
Местоположение: София

Мнениеот Bodom » Пон Яну 02, 2006 11:24 pm

Малко нови впечатления от мен:D
Но първо да отговоря на въпроса на BIKE BRAKER:
Врътките са същите пластмасови, и се въртят по същият начин, и изглеждат по същият начин като тези на XCP75DJ, но основата им (това, което се завива в краката на вилката) е направена от алуминий(май) и е с шестостенна глава, та се развива с обикновен ключ.
Карането на колелото ми в този му вид е пълно за мен с нови усещания :I. Досега никога не съм карал вилка с маслено смекчаване и съм в небрано лозе. Всичко е по-различно :bouncy:
Днес установих, че и двете капачки на вилката (за които говорех по-горе) се развиват без никакво усилие на ръка :bigeyes:. Това ме изненада, но ми даде възможност да погледна какво има отдолу (нямам толкова голем ключ, и въобще не съм си въобразявал, че ще мога да ги развия). След инспекция и на двата крака, мога да кажа, че най-накрая разбрах какво точно има в тая вилка и как работи:bulb:. Защото само от чертежа от сайта на Сънтур, явно не ми беше много ясно. Нямам идея как трябва да изглежда масло 5W, но това във вилката е доста редичко8), очаквах нещо по-гъсто. Освен това се възползвах от възможността да я пробвам без едната и без другата пружина. Мога да кажа, че без малката пружина си докарвам приличен SAG (1-1.5см) и си я мачкам по-лесно, като само със скачане и тръскане върху колелото в коридора успявам да я сгъна на към 10см(максимум), което значи, че остават 3см от обявеният ход на вилката, и тук имам един въпрос: Смятате ли, че тези 3см (които не успявам да реализирам и според мен това се дължи на еластомерът) са достатъчен аванс за поемане на удари при истинско каране и скачане и т.н. ? А как ме сърби да карам...:yawn2: а как настинах тия дни :banghead:
Аватар
Bodom
 
Мнения: 484
Рейтинг: 1722
Регистриран на: Сря Апр 20, 2005 12:01 am
Местоположение: София

ПредишнаСледваща

Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта