Gworan написа:Нищо не казахте за NS-чето от пинкбайка. На мен ми изглежда като добър вариант, и дори да реша да го махна може би няма да съм на минус с парите, като гледам как вървят на нашия пазар.
Пак ли чрез гъбко става купуването от там, като продавача е решил, че го продава само на място?
Alexi написа:ами пичовете карат .. всеки се е взрял в рамката си и и намира кусури .. каране трябва
Gvt333 написа:Alexi написа:ами пичовете карат .. всеки се е взрял в рамката си и и намира кусури .. каране трябва
AMEN to that brother!!!
Gworan написа:Е ама като е с по-хубави и си по-бърз кефа/минута се увеличава...
Gworan написа:Е, стига, ще кажете, че ви е все едно дали ще се пускате с драг ц1 или някой топ модел DH от тази година...
Аз не пия, не пуша, по барове и дискотеки не ходя, и по кафенета не вися (не казвам че е лошо) и гледам да си угодя по друг начин - с колелото. Дори да не си бях взимал ново, пак щях да излизам и да карам, ама като мога защо не?
Gworan написа:Интересно, сигурно не ми еизлезнало щото търсех със 200 ход, а това е 190, иначе е яко намаление. В байк центъра цената е 5400
Пак обаче даже и 20" е само 443 рийч...
hitar_potar написа:Има и друга зависимост - колелото колкото повече му се вдига стойността, толкова по-малко км върти на година.
Аз смятам, че ако човек има финансови възможности и свободно място, а не е професионалист, най-хубавата комбинация е да има 1 основен, наистина хубав ендуро-байк, и да има 1 спускар, купен на старо, но да е сравнително модерен - примерно 1 Глори 2015/2016, или нещо от тия години. Ендурото евридейка и за ендуро-състезанията - да си прави кефа човека горе-долу ежедневно, а спускаря - за по-редки случаи.
Назад към Продукти за спускане и фрийрайд
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта