@tailor
Ако теглото на рамката е такова, чудесно! Разбира се, това не я прави за АМ велосипед.
Гледайки пропорциите и някои ъгли от геометрията му (особено на седалковата тръба), мисля че ако може да му се даде някакво планинско предназначение, това е по-скоро спускане (и точно това написах).
Понятието АМ велосипед не е безспорно, но не е и толкова неясно - мисля, че The Bomb не може да бъде класифициран към тази група главно заради геометрията си (теглото явно отпада, то беше другото ми предположение). Имам и други опасения, но май е по-добре да не задълбавам, защото хората може пак да запомнят само "лошото".
Ти и по-нагоре в темата беше обяснил какъв е смисълът на този велосипед, и аз споделям това, но сега ще си кажа максимално ясно мнението, та да не останат неразбрали хора сред младото поколение
Смятам, че DRAG The Bomb 2006 е подходящ за една съвсем конкретна група хора - такива, които имат нисък бюджет за планински велосипед, искат да се спускат с него и държат непременно да е с двойно окачване. В никакъв случай не отричам качествата на колелото спрямо цената му, но...
...За всяка друга група потребители, която мога да си представя, виждам по-подходящи велосипеди в каталога ви. За да не изреждам всичко, ще спомена само, че за хората, които са с нисък бюджет, но искат АМ велосипед, бих препоръчал DRAG F4/F5 или Ontario (все пък и от твърдак може да стане АМ байк), а пък за спускачите с нисък бюджет бих препоръчал твърдак за начало, т.е. Climber от вашите.
Не съм искал да очерням модела или нещо подобно, но и бъдещите му и настоящи собственици не е зле да си пооправят малко терминологията и да не му възлагат гръмко надежди за неща, които според мен (и не само) той не може да бъде;):thumb: