Важна тема: DRAG THE BOMB 2006

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с цена до 1200 лв. (за твърдаци) и до 1800 лв. (за байкове с двойно окачване), независимо от предназначението им, както и за компоненти, определени от производителя им като начален клас в планинското колоездене.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Мнениеот jujko » Сря Ное 23, 2005 3:32 pm

mi az karam takava aramka s jrt 2003 i toq xfusion s kazana s 800 libri
nqma gre6ka ama 4e se razbiha vtulkite na 2 den ...
i tree da se naprai na lageri
Skype - jujko_
ICQ - 255373017
Аватар
jujko
 
Мнения: 408
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Вто Дек 14, 2004 9:47 pm
Местоположение: София

Мнениеот flex » Сря Ное 23, 2005 5:04 pm

Ако не мога да си намеря такава главина може и Saint главина. Аз вече си купих лагерите от един магазин за авточасти и въпрос за време е само да се разлуфтят втулките (:
Chuck Norris smells what the Rock is cooking... because the Rock is Chuck Norris' personal chef.
Аватар
flex
 
Мнения: 736
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Окт 02, 2005 9:21 am
Местоположение: /dev/zero

Мнениеот canabis » Чет Ное 24, 2005 6:53 am

Добре де как ще направиме рамката с лагери? Трябва първо да сложиме подходящи лагери по размер,а в тях пак ли втулки или .... :dunno:
canabis
 
Мнения: 40
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Чет Сеп 08, 2005 2:25 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Admin » Чет Ное 24, 2005 9:27 am

[quote="canabis"]

Добре де как ще направиме рамката с лагери? Трябва първо да сложиме подходящи лагери по размер,а в тях пак ли втулки или .... :dunno:
[/quote]


Не, трябва да има и ос със съответния размер - лагерът контактува от едната страна (външния пръстен) с рамката, а от другата (вътрешния пръстен) с оста. Макар че на практика има доста варианти при тези съединения, т.е. може да сенаправи и по други начини (например болтове, които служат като ос за лагера, а пък те самите се завиват в "истинската ос").
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16378
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот flex » Чет Ное 24, 2005 10:05 am

Това което си намерих аз от магазин за авточасти е ос на шлиц която влиза на вътрешниа пръстен на лагерите и отвън се завиват гайки които прилягат на неподвижния вътрешен пръстен на лагера така че трудно ще се развият това което стана в момента като ги монтирах е че лагерите са много широки и стърчат няколко милиметра от рамката навън но няма опасност от усукване и стана супер добре. В магазините продават такива и оста с шлиц много добре се захваща за лагерите.
Chuck Norris smells what the Rock is cooking... because the Rock is Chuck Norris' personal chef.
Аватар
flex
 
Мнения: 736
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Окт 02, 2005 9:21 am
Местоположение: /dev/zero

Мнениеот Alek-mtb » Пет Ное 25, 2005 12:47 pm

Az samo da pitam za posledno kolko ti izlezetozi montaj Flex?
I got hope....for dope!
Аватар
Alek-mtb
 
Мнения: 467
Рейтинг: 975
Регистриран на: Нед Яну 18, 2004 12:51 pm
Местоположение: София,Младост 3

Мнениеот bikerider » Пет Ное 25, 2005 1:07 pm

[quote="Admin"]
например болтове, които служат като ос за лагера, а пък те самите се завиват в "истинската ос".
[/quote]


Обърка кавичките :)
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот bikerider » Пет Ное 25, 2005 1:09 pm

[quote="flex"]
оста с шлиц много добре се захваща за лагерите.
[/quote]


но все пак не е зле да я застопориш/уплътниш с нещо спрямо вътрешното легло, ако искаш лагера да издържи повечко - например с Loctite 638.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот Admin » Пет Ное 25, 2005 5:56 pm

[quote="bikerider"]

[quote="Admin"]
например болтове, които служат като ос за лагера, а пък те самите се завиват в "истинската ос".
[/quote]


Обърка кавичките :)
[/quote]


Мда, сега като го прочетох, не звучи много добре :D
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16378
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот flex » Вто Ное 29, 2005 10:58 pm

[quote="Alek-mtb"]

Az samo da pitam za posledno kolko ti izlezetozi montaj Flex?
[/quote]


лагерите + ос 22лв. Трябва просто да си намериш подходяшия размер лагери и ос и много лесно ще монтираш всичко.
Chuck Norris smells what the Rock is cooking... because the Rock is Chuck Norris' personal chef.
Аватар
flex
 
Мнения: 736
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Окт 02, 2005 9:21 am
Местоположение: /dev/zero

Мнениеот canabis » Пон Дек 05, 2005 9:28 am

А кво ше кажете за тая рамка с вилка Marzocchi Drop Off Triple и Rock Shox Pro Deluxe отзад. :eyebrow:
canabis
 
Мнения: 40
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Чет Сеп 08, 2005 2:25 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот TOYAGA » Пон Дек 05, 2005 9:32 am

[quote="canabis"]

А кво ше кажете за тая рамка с вилка Marzocchi Drop Off Triple и Rock Shox Pro Deluxe отзад. :eyebrow:
[/quote]


Свинче със звънче... :D
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот flex » Вто Дек 06, 2005 4:07 am

Dropoff triple zwychi dobre ama deto shte dam pari za neia po-dobre da si zema druga ramka ponezhe si imam Volcano


TOYAGA , skiai pich na wseki e iasno che twa ne e PRO ramka a za takiwa koito se uchat. Na men me mi sa dawat 3000lv za kolelo ama weche sym sybral polovinata charkalyk i shte si ia oborudvam i shte karam a kogato sybera pari za svestna ramka shte si kupia i shte i zabia moito Volcano otpred. Az lichno sym mnogo dowolen ot rabotata na zadnicata i dori i s toia pruzhek otzade ama sega e v pitstopa shtoto pri edin skok nadolu po edni strymni stylbi nad 10 na broi i 20cm visoki zadnata guma se spuka i zadnia dragon weche za nishto ne staa samo che twa go usetih chak sled 10 min (: dori po stylbite ne mozha da se sgyne dokrai a az sym 93kg. She me izviniava samo zadnoto dragonche che taka postypih s nego ama ne biah zabeliazal che predi towa zadnata guma bila omeknala mnogo(:
Chuck Norris smells what the Rock is cooking... because the Rock is Chuck Norris' personal chef.
Аватар
flex
 
Мнения: 736
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Окт 02, 2005 9:21 am
Местоположение: /dev/zero

Мнениеот Admin » Нед Яну 22, 2006 12:36 am

[quote="x3m"]

[/quote]

Колеги,знаете,че люлеещото се рамо на DA BOMB е оборудвано с втулки,вместо с лагери!Едно другарче кара таквоз колело и пита и разпитва може ли вместо втулки,да сложи на мястото им лагери:banghead:? Ако знате какъв размер лагер отговаря на размера на отвора,или кой техник би се ангажирал с тази доработка,моля отговорете! Държа да отбележа,че Емо е обещал много бира където кажете/най-добре би било да се срещнем в пивоварната:D:beer:


[size=67][color=green]Постът е преместен от Admin.Извинявай за интензивното му движение насам-натам, но и ние правим грешки;)[/color][/size]
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16378
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот flex » Нед Яну 29, 2006 8:04 pm

Ще пратя снимки размери и всичко необходимо съвсем скоро.
Chuck Norris smells what the Rock is cooking... because the Rock is Chuck Norris' personal chef.
Аватар
flex
 
Мнения: 736
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Окт 02, 2005 9:21 am
Местоположение: /dev/zero

Мнениеот Alserton » Пон Яну 30, 2006 11:17 am

Постни ги тук най-добре 'щото и аз мисля да си вземам такваз рамка и да я лагеровам...
А м/у другото колко макс ход би побрало това чудо отпред ? Извинявам се ако някъде го пише но адски бързам... Поздрави !
Много е гот да караш Турист с скорости !
Alserton
 
Мнения: 325
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Вто Окт 04, 2005 10:13 am
Местоположение: Bahamas

Мнениеот boriss13 » Пон Яну 30, 2006 12:43 pm

брей.....тамън се бях навил да си зимам такава щайга, и то к`во????-май по-добре да не.... :banghead: ся тряа да събирам още кинти... :bawling:
Най-дългите пътешествия най-често започват с думите: "Зная по-кратък път!!!"Изображение
Аватар
boriss13
 
Мнения: 2884
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Ное 25, 2005 12:08 pm
Местоположение: София

Мнениеот Alserton » Пон Яну 30, 2006 6:57 pm

Препрочети си темата... За тея пари рамката си е суперска. Едно лагероване и трябва само и е готова за AM до средно агресивен фрийрайд... Иначе дано боговете се смилят с техните велики рамки и да проявят разбиране към хората които сега започват да развиват байка си. Тая рамка изобщо не е свинче , може да не е МЕГА ГИГА ТЕРА ТУРБО яка ама се пак си е хубава рамчица...
Много е гот да караш Турист с скорости !
Alserton
 
Мнения: 325
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Вто Окт 04, 2005 10:13 am
Местоположение: Bahamas

Мнениеот Admin » Пон Яну 30, 2006 8:59 pm

Точно пък за АМ забрави! Айде, с някакви модификации може би ще става за някакво спускане (не знам като геометрия как ще дойде, но поне изглежда достатъчно здрава и тежка за целта), обаче за АМ велосипед си е абсолютна котва!
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16378
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот tailor » Пон Яну 30, 2006 10:15 pm

[quote="Admin"]

Точно пък за АМ забрави! Айде, с някакви модификации може би ще става за някакво спускане (не знам като геометрия как ще дойде, но поне изглежда достатъчно здрава и тежка за целта), обаче за АМ велосипед си е абсолютна котва!
[/quote]
админ, ако имаш предвид теглото - рамката тежи 3,25кг, ако имаш предвид останалите части - те подлежат на ъпгрейд. Целта на този велосипед е даде някакъв старт на сравнително ниска цена. Не забравяй, че много [u]любители[/u] на "планинския" велосипедизъм, особено във възрастовата граница до 16г, не могат да си позволят да карат по-скъпо возило. Ситуацията извън София, въобще не ща да я коментирам. Трактовката AM също е спорна*.

Според мен в момента изпадаш в крайности. За да не задълбаваш в отрицанието, като други членове на форума - моля те кажи за какво става според теб този велосипед?

---------
[size=67]*сигурен съм, че някои участници във форума не се замислят какво влагаш ти в това понатие - те четат и запомнят само думи като ЗАБРАВИ, НЕ СТАВА и КОТВА:deal:[/size]
Аватар
tailor
 
Мнения: 1181
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Ное 14, 2002 8:27 pm
Местоположение: Соф

Мнениеот flex » Пон Яну 30, 2006 10:36 pm

Аз отначало си го карах така както си го продават и каквото чупя сменям, понеже парите не ги намирам по дърветата. То си му и личи кво първо ще му се счупи от тази снимка.

[img]http://wildrunner.img-bg.net/~rtfm/pictures/riding/sarafovo-29-Jan-2006/bike2.jpg[/img]

[img]http://wildrunner.img-bg.net/~rtfm/pictures/riding/sarafovo-29-Jan-2006/bike.jpg[/img]

Скоро ще снимам лагерите и ше дам размерите като разглобя за почистване. Геометриата на рамката по-скоро позволява отпред да се сложи някакъв тип ФР вилка. Не че съм фен на Зуум ама просто засега няма какво да сложа отпред а и засега вилката работи.
Chuck Norris smells what the Rock is cooking... because the Rock is Chuck Norris' personal chef.
Аватар
flex
 
Мнения: 736
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Окт 02, 2005 9:21 am
Местоположение: /dev/zero

Мнениеот Admin » Вто Яну 31, 2006 12:57 am

@tailor
Ако теглото на рамката е такова, чудесно! Разбира се, това не я прави за АМ велосипед.
Гледайки пропорциите и някои ъгли от геометрията му (особено на седалковата тръба), мисля че ако може да му се даде някакво планинско предназначение, това е по-скоро спускане (и точно това написах).
Понятието АМ велосипед не е безспорно, но не е и толкова неясно - мисля, че The Bomb не може да бъде класифициран към тази група главно заради геометрията си (теглото явно отпада, то беше другото ми предположение). Имам и други опасения, но май е по-добре да не задълбавам, защото хората може пак да запомнят само "лошото".
Ти и по-нагоре в темата беше обяснил какъв е смисълът на този велосипед, и аз споделям това, но сега ще си кажа максимално ясно мнението, та да не останат неразбрали хора сред младото поколение :D
Смятам, че DRAG The Bomb 2006 е подходящ за една съвсем конкретна група хора - такива, които имат нисък бюджет за планински велосипед, искат да се спускат с него и държат непременно да е с двойно окачване. В никакъв случай не отричам качествата на колелото спрямо цената му, но...
...За всяка друга група потребители, която мога да си представя, виждам по-подходящи велосипеди в каталога ви. За да не изреждам всичко, ще спомена само, че за хората, които са с нисък бюджет, но искат АМ велосипед, бих препоръчал DRAG F4/F5 или Ontario (все пък и от твърдак може да стане АМ байк), а пък за спускачите с нисък бюджет бих препоръчал твърдак за начало, т.е. Climber от вашите.
Не съм искал да очерням модела или нещо подобно, но и бъдещите му и настоящи собственици не е зле да си пооправят малко терминологията и да не му възлагат гръмко надежди за неща, които според мен (и не само) той не може да бъде;):thumb:
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16378
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот tailor » Вто Яну 31, 2006 1:17 am

@Admin :beer:Точно това имах предвид.

За AM в този ценови диапазон аз бих препоръчал Ontario.
Climber е с по-добър монтаж, но рамката на the bomb е по-подходяща за надолу - така е проектирана. Задният ход наистина е много голям (около 200мм). Мислихме и за по-скъп вариант на монтажа, но с някои разлики в рамката + по-добър амортисьор, вилка, курбел, дискова спирачка, шини и дерайльор цената ще бъде умножена по три!
В този ценови клас обаче има други модели, така че няма нужда от такава гимнастика.
Аватар
tailor
 
Мнения: 1181
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Ное 14, 2002 8:27 pm
Местоположение: Соф

Мнениеот flex » Вто Яну 31, 2006 2:48 am

Sorry ama niamam cyr.

[color=beige]A za zooma zadylzhitelno razwiwane na tapite otgore i nalivane na malko maslo da poeme che inache nito potywa nito wryshta. Posle malko prnikwashto maslo po trybite i karash dokato ia spleskash iako. Pone na men ne mi poddava pri blyskane. Abe za hora koito ne mogat da se vidiat s mnogo pari nakup stawa, posle kato chupiat da si vzemat malko po malko chasti ot visok klas.[/color]
Chuck Norris smells what the Rock is cooking... because the Rock is Chuck Norris' personal chef.
Аватар
flex
 
Мнения: 736
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Окт 02, 2005 9:21 am
Местоположение: /dev/zero

Мнениеот axelmax » Вто Яну 31, 2006 10:28 am

маслото се налива отолу през болтовете(естесвено ги махни преди това)
аз моята я карам доста КМ така и оше нямам луфт ,а вилката се свива доста добре като се има предвид 4е немам и 70кг ;)

маслото,което слагам е обикновенно двигателно
"У планину се раджаю ора, а у полье тикве"
Аватар
axelmax
 
Мнения: 7120
Рейтинг: 1614
Регистриран на: Сря Юли 23, 2003 9:09 pm
Местоположение: Столицата

Мнениеот flex » Вто Яну 31, 2006 4:38 pm

[color=beige]Az go naliah otgore shtoto ne mi se nalagashe da razglobiavam nishto oswen da razhlabia gornite koroni. I pri men se swiwa normalno ama ako ne se se nalee masle e basi prychkata. A i tia manshoni adski prechat na rabotata na vilkata.[/color]
Chuck Norris smells what the Rock is cooking... because the Rock is Chuck Norris' personal chef.
Аватар
flex
 
Мнения: 736
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Окт 02, 2005 9:21 am
Местоположение: /dev/zero

Мнениеот hammera » Вто Яну 31, 2006 10:38 pm

Колеги ако знаете размера на тия лагери светнете ме че ако съвота и неделя не карам направо ще се гръмна:bigmout:;)

[b]Download Attachment:[/b] [url=http://www.mtb-bg.com/forum/data/hammera/2006131143835_051227_135248.jpg][img]images/icon_paperclip.gif[/img] 051227_135248.jpg[/url]
50.98 KB
hammera
 
Мнения: 1
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 10:31 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот axelmax » Сря Фев 01, 2006 12:33 am

[quote="flex"]

[color=beige]Az go naliah otgore shtoto ne mi se nalagashe da razglobiavam nishto oswen da razhlabia gornite koroni. I pri men se swiwa normalno ama ako ne se se nalee masle e basi prychkata. A i tia manshoni adski prechat na rabotata na vilkata.[/color]
[/quote]


като си го сложил,от горе нищо не си напоравил

как маслото ще стигне до втулките?

за да не ти падне шиша вземи един болт 6мм и го навиии и исипи маслото ,и псоле в другия крак за там нема нужда от тоя болт щото пружината надървя шиша

затвори и после остави малко маслото да навлезе межди втулките и тръбиоте като спе4е после обърни докато слезе маслото и така
"У планину се раджаю ора, а у полье тикве"
Аватар
axelmax
 
Мнения: 7120
Рейтинг: 1614
Регистриран на: Сря Юли 23, 2003 9:09 pm
Местоположение: Столицата

Мнениеот metto » Сря Фев 01, 2006 11:47 pm

@mih вилката е доста добра за тази рамка и без да и наливам "олио":P(Marzochhi Drop-off Triple) иначе рамката е дъ бест мноо лека,мноо летяща,мноо дбра наистина си заслужава да се пръснат малко пари за ъпгреид
metto
 
Мнения: 22
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пон Авг 29, 2005 1:00 pm

Мнениеот GECKO » Чет Фев 02, 2006 11:46 am

[quote="tailor"]

@Admin :beer:Точно това имах предвид.

За AM в ...[/quote]


За АМ при нина видях един прекрасен велосипед F5 с монтаж Hone вилка Psylo и заден амортисьор с въздушна камера (което малко помага с "регресията") и заключване. Колкото до бомбата, Жоро си я кара с ВВ7-ци, DOT, X-Fusion и явно става за прилично нанадолно. Но чух оплакване, че като се замърсят втулките и почва да не работи и в тази насока...

@tailor - има ли някакви планове за тази рамка с лагери фабрично (както стана с Behemoth-a)

:beer:
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

ПредишнаСледваща

Назад към Начален клас велосипеди и компоненти

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 0 госта