

Pr3d4t0R написа:58мм+ е хубаво на такава шина. В противен случай профилът на гумата е твърде "равен" и страничният грайфер не може да захапе добре при завой.
Aз също си избирам гуми по ЕTRTO, тъй като е максимално точно.

hitar_potar написа:Pr3d4t0R написа:58мм+ е хубаво на такава шина. В противен случай профилът на гумата е твърде "равен" и страничният грайфер не може да захапе добре при завой.
Aз също си избирам гуми по ЕTRTO, тъй като е максимално точно.
В какъв смисъл профила е твърде равен?

 
 

Pr3d4t0R написа:Да, точно каквото илюстрира картинката
Профилът на грайфера би бил по-скоро равнинен от колкото овален за 55мм широка гума върху 30 мм шина. При накланяне на байка за завой страничният грайфер трябва да може да се вкопае. Повечето ДХ състезатели в свеотовна кум са с шини 26-28 мм точно поради тази причина. Разбира ние простосмъртните сме много далеч от толкова агресивно накланяне на байка при завой и много често комфортът е по-търсен от абсолютно сцепление.
Ето тук има примерна таблица за WTB гумите -> https://www.wtb.com/pages/tire-rim-fit-chart#

hitar_potar написа:може ли тюблес гума да се кара без боза и доколко е удачно това? Недостатъци?
Причината: не карам достатъчно често и предполагам 1 боза би засъхнала по-бързичко и то на 1 място по гумата, нарушавайки баланса на колелото, което ще наложи подмяната ѝ (след почистването на старата преди това) - общо взето разправия, която бих искал да пропусна!



 
 
 ). Та ми се ще да избегна евентуални проблеми/странични занимания като периодично помпане. Чета, че 1 от предимствата на тюблес е ниското налягане, на което може да се кара - на мен ми е най-комфортно на 2 - 2.2 атмосфери, дори на спускаря. Не знам при такова налягане ще има ли проблеми с изпускане на въздух...
  ). Та ми се ще да избегна евентуални проблеми/странични занимания като периодично помпане. Чета, че 1 от предимствата на тюблес е ниското налягане, на което може да се кара - на мен ми е най-комфортно на 2 - 2.2 атмосфери, дори на спускаря. Не знам при такова налягане ще има ли проблеми с изпускане на въздух...  

 На ДХ гуми са, тук таме някой с Cushcore вътре.
 На ДХ гуми са, тук таме някой с Cushcore вътре.

Pr3d4t0R написа:Какво да ти кажа - без тюблес не бих карал. Ако нямаш проблеми с вътрешните може би няма смисъл за теб.
ПП Про-тата в световните ендуро серии карат с не повече от 26 psi, което е 1.8 бараНа ДХ гуми са, тук таме някой с Cushcore вътре.

hitar_potar написа:Защо не би карал без тюблес? Какво толкова положително ти дава тюблеса, че не искаш без него?










emoonthemove написа:Здравейте, отдавна исках да попитам следното — бих искал да сбъдна следната мечта този уикенд: събота следобед (през деня трябва да работя) потегляне от София към някое по-отдалечено място. Карам на залез, след това на челник и GPS до някоя хижа на приказно красиво място, например Амбарица, но там съм бил и предпочитам нещо друго. Там спя. На следващата сутрин закусквам там, правя някакъв обход (а не да се върна по същия път, по-скоро кръъъгче и после връщане към колата). Връщане неделя вечерта в София.
Постижимо ли е това? Да кажем, че физически и технически съм в нелоша кондиция.





emoonthemove написа:Здравейте, отдавна исках да попитам следното — бих искал да сбъдна следната мечта този уикенд: събота следобед (през деня трябва да работя) потегляне от София към някое по-отдалечено място. Карам на залез, след това на челник и GPS до някоя хижа на приказно красиво място, например Амбарица, но там съм бил и предпочитам нещо друго. Там спя. На следващата сутрин закусквам там, правя някакъв обход (а не да се върна по същия път, по-скоро кръъъгче и после връщане към колата). Връщане неделя вечерта в София.
Постижимо ли е това? Да кажем, че физически и технически съм в нелоша кондиция.
 Спиш на хижата
 Спиш на хижата

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 23 госта