[quote="tuba"]
[quote="bikerider"]
освен това, ето ти една проста рецепта как да прецакаш дори идеално като качество колело - разхлабваш ограничителния винт за малки венци на декланшора, юрваш се на втори венец, рязко превключваш на първи, веригата пада между рамката и плочите и се изкривява - нали не звучи хиперневероятно?

:8D:
[/quote]
Прав си това работи безотказно.
Не съм искал да се заяждам просто ми се стори че човекът се чувства
порицан а проблема изобщо може да не е в него
Разхлабения огранничителен болт не е по вина на клиента.
Иначе от опит знам следното :
Купиш ли си чисто ново колело задължително ама абсолютно задълвително
трябва да му маправиш пълна профилактика.
Ако не можеш сам при майстор. Защото ненастроени скорусти и разхлабени
винтове и гаийки не са нещо кото е специфично само за българските производители еди познат имаше не малко ядове с чисто нов Giante .
[/quote]
Да не говорим, tuba и alcoholicday, че TOYAGA е напълно прав. Не видях някой някого да порицава, така че alcoholicday недей да се сърдиш че ти казваме истината. Никой не те е нагрубявал или казвал че си някакъв, казахме че си карал на ужасни скорости.
Все едно да превключваш скорости на кола с полусъединител... всеки шофьор би реагирал като нас...