[quote="bikerider"]
Не виждам на какво отгоре искаш да ти важи гаранцията, че и се оплакваш, че ти продават резервна част на преференциална цена. Осъзнай се малко!
[/quote]
Погледнато откъм условията на гаранцията, може и да си прав. Обаче част от лоялността на клиента се дължи на доброто отношение на фирмата към него, да не се заяждат за глупости и да се отнасят с него все едно той лично им плаща заплатата (както си е всъщност де

)
Ето ти сравнение с GT - счупен заден триъгълник. Не се разкарвам до USA, пращам снимки, пращам фактура, че съм я купил (фактурата не е издадена от GT или дилър на GT, на кирилица е - купил съм я от незнаен локален магазин, разполагащ по случайност с 1 бройка, доставена незнайно как

). Плащам си САМО ТРАНСПОРТА на резервната част и си я получавам вкъщи.
Сега сравни с Веломания - отиваш дотам, връщат те няколко пъти за глупости, чакаш някой си да се върне отнякъде си, не ти признават гаранцията по някакви абсолютно глупави предлози - нямало лепенки... е лепенките ли придават здравина на рамката. Ебаси.
Един приятел си купи ZX5, вилката почна да му скърца, отиде до сервиза, мотаха го една седмица, не му дадоха оборотно колело. Взе си колелото обратно, след една седмица пак се разскърца. Отиде втори път... Още една седмица без колело. Взе го, след 2 дни - пак скърца. Отиде до сервиза, където механикът му заяви, че повече няма да се занимава с тая вилка

Това беше последната капка в чашата, обадихме се директно на Драго и да видиш как бързо смениха вилката за без пари. Нормално трябваше да се случи без да се ходи "по висшите инстанции".