[quote="kotka12"]
@Windstream
Возилото на дебила беше Шкода Октавиа /чисто нова/ или 2,0 или 2,2, ама вървеше да си е*е майката
като разказвах случая на един приятел му казвам, че имаше и airbags, а неговия коментар:
"Също като жив щеше да си след катастрофата"
[/quote]
Леле, ти ще ме побъркаш от смях скоро. Между впрочем ако това ти се е видяло страшно на моменти, аз какво да кажа:
- нормално скоростомера на лимузината чете до 85mph, малко след него е 140км/ч чертата и тя е последната
- индикатора за предавките е в долната част на скоростомера, предавките са както следва от ляво надясно - P, R, N, OD, D, 1
- колата няма никакъв проблем с подминаването на 140км/ч скоростта, ако продължиш да натискаш газта стрелката си продължава да се мести, и в един момент почва да сочи към "1" от индикатора за предавките
- при чист път и добро желание от страна на шофьора не е никакъв проблем стрелката да се докара да сочи към "OD" от индикатора за предавките, което съответства горе-долу на 125mph (около 200км/ч)
- жена ми като die-hard Chevy фен маса време не искаше дори да се качи в Линкълна (продукт на Форд), но в крайна сметка се прежали и още при първото си сядане зад волана успя да докара стрелката на скоростомера да показва към "P" от индикатора на предавките
- при тогавашните настройки на скоростомера и трансмисията "P"-то съответстваше на около 140-150mph, което е доста над 200км/ч, и това с 2.5-тонен танк с напълно оригиналното 18-годишно окачване
- аз по принцип от високи скорости не се стряскам, но когато слязох от колата едва се държах на крака, а мацката през цялото време ми се усмихваше любезно и весело. Идеше ми да я удуша с голи ръце.
Toyaga, добре де, ти си знаеш. Пък това за динамичните характеристики - при нас като гледам реалната скорост на движение е обратнопропорционална на концентрацията на пътни патрули, като зависимостта между двете съвсем не е линейна, а по-скоро квадратна, ако не и кубична
