от jivkonik » Вто Яну 25, 2005 11:04 am
НЕ се режат ТРЪБИТЕ на вилката, а СТЕРЖЕНА! Понеже вилките се правят с доста дълги стерженени (защото рамките като цяло имат чела с различна далъжина на тръбата в зависимост от производителя и модела)и производителя на вилката се застрахова, че на каквато и рамка да я сложиш ще ти стигне дължината. Рязането е нужно, за да си я нагодиш спрямо ръста и стойката в която ти е удобно да караш т.е. чрез дължината на стержена ти си определяш на какво разстояние от земята ще ти е точката на захващане на лапата. Според мен е трудно от първия опит да се уцели точно колко да ти остане дълъг стержена, още повече, че досега си бил с друга вилка с друг ход и въобще не ясно като се качиш на тази как ще ти е позицията. Затова нека ти я оставят по-длъжка, да се подложат 3-4 СПЕЙСЪРА по 1 см(това са си стандартни дистанционни втулки за подлагане под лапата и не е нужен НИКАКЪВ СТРУГАР за тях, защото си се продават !!!). После се качваш, караш известно време, ако ти е високо махаш единия спейсър и подрязваш стержена, съответно и звездата трябва да се набие по-навътре. Ако не знаеш как става отиваш в сервиза, където са ти монтирали вилката и те си знаят! Така от 1-2 опитта би трябвало да си напаснеш дължината. Само не прави грешката още в началото да скъсиш много стержена, че наставянето е почти невъзможно!