kakvo mislite za "Drag-The Bomb"

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

Мнениеот velco » Вто Май 04, 2004 10:23 pm

[quote="Harka"]

А каква е разликата в теглото на рамките между NRS 3 2003 и NRS 3 2004?
[/quote]


NRS3 2004 е от AluxX 6061, докато NRS3 2003 е от AluXx SL 6031, който е по-здрав, така че 2004 е по всяка вероятност по тежък.
:paperba: Proud member of the "Brown Paper Bag Team(tm)"
velco
 
Мнения: 1807
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Сря Мар 17, 2004 6:12 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Harka » Вто Май 04, 2004 10:27 pm

Ясно е, че е по-тежък, но въпросът е с колко.:);)
Аватар
Harka
 
Мнения: 3078
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Окт 18, 2003 11:56 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот TOYAGA » Вто Май 04, 2004 11:22 pm

[quote="Harka"]

Ясно е, че е по-тежък, но въпросът е с колко.:);)
[/quote]


Малко по-сложно е от това, което обяснява velcо, но поради пълна липса на официална информация от страна на Giant (по принцип те дават само неофициална такава по отношение на теглата), може да се предполага с доста голяма точност, че NRS 3 2003 е по-лек от NRS 3 2004 с около 300-350 грама...
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот TOYAGA » Вто Май 04, 2004 11:28 pm

@ velco

[quote]докато NRS3 2003 е от AluXx SL 6031[/quote]


AluxX SL 6013, колега, AluxX SL 6013...:D
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот Newone » Сря Май 05, 2004 5:09 am

Въобще за 2004г. алуминиевите NRS-и са с доста по-нисък монтаж.Очевидно Giant поставят ударение върху композитните рамки.Това не е много добре:xx(:- след някой и друг сезон, може да се наложи действие изваждане....:(:8D:
Life is a short, warm moment!
Аватар
Newone
 
Мнения: 1036
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Яну 03, 2004 5:46 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Harka » Чет Май 06, 2004 3:53 pm

Днес взех Giant-а и съм направо ОЧАРОВАН от геометрията и окачването.Колелото като цяло обаче е бая тежичко.В този ред на мисли искам да попитам какво всъщност го отежнява толкова, за да го сменя първо него и въобще откъде да започна?
Аватар
Harka
 
Мнения: 3078
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Окт 18, 2003 11:56 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот TOYAGA » Чет Май 06, 2004 8:29 pm

[quote="Harka"]

Днес взех Giant-а и съм направо ОЧАРОВАН от геометрията и окачването.Колелото като цяло обаче е бая тежичко.В този ред на мисли искам да попитам какво всъщност го отежнява толкова, за да го сменя първо него и въобще откъде да започна?
[/quote]


За NRS 3 2004 ли става въпрос? Допускам, че е така, имайки предвид поста, с който оповести намеренията си за покупка. В такъв случай започвай да ъпгрейдваш в следния ред:

1. Колела (капли, главини, спици и евентуално гуми)
2. Вилка
3. Спирачки
4. Педали

Тва е достатъчно на първо време - при разумен подбор на нови компоненти велосипедът ще започне да се усеща по КОРЕННО различен начин. Впоследствие можеш да продължиш с:

5. Drivetrain
6. Кормило/лапа
7. Кол на седалката
8. Още една смяна на drivetrain... и т.н. и т.н., докато накрая цената на возилото стане n-кратно по-висока от първоначалната :D:D:D
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот Harka » Чет Май 06, 2004 8:51 pm

[quote="TOYAGA"]

[quote="Harka"]

Днес взех Giant-а и съм направо ОЧАРОВАН от геометрията и окачването.Колелото като цяло обаче е бая тежичко.В този ред на мисли искам да попитам какво всъщност го отежнява толкова, за да го сменя първо него и въобще откъде да започна?
[/quote]


За NRS 3 2004 ли става въпрос? Допускам, че е така, имайки предвид поста, с който оповести намеренията си за покупка. В такъв случай започвай да ъпгрейдваш в следния ред:

1. Колела (капли, главини, спици и евентуално гуми)
2. Вилка
3. Спирачки
4. Педали

Тва е достатъчно на първо време - при разумен подбор на нови компоненти велосипедът ще започне да се усеща по КОРЕННО различен начин. Впоследствие можеш да продължиш с:

5. Drivetrain
6. Кормило/лапа
7. Кол на седалката
8. Още една смяна на drivetrain... и т.н. и т.н., докато накрая цената на возилото стане n-кратно по-висока от първоначалната :D:D:D
[/quote]

Да, точно за NRS 3 2004 става дума, благодаря TOYAGA.А какво ще ми препоръчаш на ПЪРВО време (защото е ясно, че само с един ъпгрейд няма да мине) , т.е. не много скъпо, относно колелата?
Аватар
Harka
 
Мнения: 3078
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Окт 18, 2003 11:56 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот TOYAGA » Чет Май 06, 2004 10:01 pm

[quote]Да, точно за NRS 3 2004 става дума, благодаря TOYAGA.А какво ще ми препоръчаш на ПЪРВО време (защото е ясно, че само с един ъпгрейд няма да мине) , т.е. не много скъпо, относно колелата?[/quote]


Хм, от моделите за 2004 на живо съм виждал само Composite 2, така че мога да съдя за компонентите на NRS 3 от 2004 (ти си първият в BG, за който научавам, че има такова возило) единствено по официалната информация на Giant...

Въпросната обаче е, хм... доста оскъдна по отношение на марката/модела/нивото на каплите/главините/спиците - става ясно само, че става въпрос за NoName нисък клас двустенни капли, NoName нисък клас алуминиеви главини и някакви спици (в най-добрия случай DT Champion). Виж там дали не пише нещо по главините и каплите и ако има някаква индикация, постни я да поразсъждаваме какво може да се направи...
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот TOYAGA » Чет Май 06, 2004 10:09 pm

[quote="Newone"]

Въобще за 2004г. алуминиевите NRS-и са с доста по-нисък монтаж.Очевидно Giant поставят ударение върху композитните рамки.Това не е много добре:xx(:- след някой и друг сезон, може да се наложи действие изваждане....:(:8D:
[/quote]


Само нема да се ПУАШИШ копеуе...:D:D:D
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот Harka » Пет Май 07, 2004 12:28 pm

[quote="TOYAGA"]

[quote]Да, точно за NRS 3 2004 става дума, благодаря TOYAGA.А какво ще ми препоръчаш на ПЪРВО време (защото е ясно, че само с един ъпгрейд няма да мине) , т.е. не много скъпо, относно колелата?[/quote]


Хм, от моделите за 2004 на живо съм виждал само Composite 2, така че мога да съдя за компонентите на NRS 3 от 2004 (ти си първият в BG, за който научавам, че има такова возило) единствено по официалната информация на Giant...

Въпросната обаче е, хм... доста оскъдна по отношение на марката/модела/нивото на каплите/главините/спиците - става ясно само, че става въпрос за NoName нисък клас двустенни капли, NoName нисък клас алуминиеви главини и някакви спици (в най-добрия случай DT Champion). Виж там дали не пише нещо по главините и каплите и ако има някаква индикация, постни я да поразсъждаваме какво може да се направи...
[/quote]

Така шините са Alexrims DM 18.А главините и спиците, както каза са NoName.Днес ще ида да сменя курбелите, които са як шит.
Отначало помислих, че и те са NoName, но след по-внимателно вглеждане от вътрешната страна на курбела със ситни букви светна надписът на небезизвестната тайванска марка Suntour, така че се сещаш за какво става дума.
Аватар
Harka
 
Мнения: 3078
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Окт 18, 2003 11:56 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот SPA » Пет Май 07, 2004 2:36 pm

[quote="Harka"]
...Отначало помислих, че и те са NoName, но след по-внимателно вглеждане от вътрешната страна на курбела със ситни букви светна надписът на небезизвестната тайванска марка Suntour...
[/quote]

Ехххх ама направо си е супер. :)))
:wavey:.......................................................................:tophat:
SPA
 
Мнения: 1349
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 04, 2002 11:23 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Harka » Пет Май 07, 2004 3:08 pm

Курбелите реших да ги оставя за по-нататък, но за сметка на това смених кормилото с Answer ProTaper XC, защото старото право кормило не беше удобно.
Аватар
Harka
 
Мнения: 3078
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Окт 18, 2003 11:56 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Newone » Пет Май 07, 2004 3:25 pm

[quote="Harka"]

Курбелите реших да ги оставя за по-нататък, но за сметка на това смених кормилото с Answer ProTaper XC, защото старото право кормило не беше удобно.
[/quote]

Хубаво кормило, но не много леко.Предполагам Дойчин те е убедил:8D:Колчето ти също е 27.2мм с адаптер.Препоръчвам ти незабавна смяна с каквото и да е от точния размер 30.8мм, защото иначе може да ти се врътне под задника в най-неподходящия момент.:8D:
Life is a short, warm moment!
Аватар
Newone
 
Мнения: 1036
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Яну 03, 2004 5:46 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот mih » Пет Май 07, 2004 3:41 pm

я ми кажете - какъв е смисълът да си купиш ново колело, на което да му смениш целия (нов) монтаж? както и да го смятам, струва ми се, че в тоя случай си е по-добре човек да си направи цялото колело сам, част по част - хем ще си го направи изцяло по вкуса, хем няма да има останали нови и неизползвани части, които да се чуди на кой да пробута, хем и финансово разходите би трябвало да са по-ниски( поне в случая), а и да не забравяме удоволствието от това сам да сътвориш велосипеда си.
иначе за мен важи и максимата, че готовите колела от магазина са по-изгодни (ако ги сравняваш с това да си направиш същото колело със същите части, но едно-по-едно), но пък ако ще се подменят частите, страницата се обръща.

П.С. не претендирам, че разбирам, просто си разсъждавам и ако съм в грешка - светнете ме! :I
Революция в главата!
Аватар
mih
 
Мнения: 2759
Рейтинг: 1897
Регистриран на: Чет Юни 26, 2003 11:08 am
Местоположение: MontReality, Canada

Мнениеот Newone » Пет Май 07, 2004 4:02 pm

[quote="mih"]

я ми кажете - какъв е смисълът да си купиш ново колело, на което да му смениш целия (нов) монтаж? както и да го смятам, струва ми се, че в тоя случай си е по-добре човек да си направи цялото колело сам, част по част - хем ще си го направи изцяло по вкуса, хем няма да има останали нови и неизползвани части, които да се чуди на кой да пробута, хем и финансово разходите би трябвало да са по-ниски( поне в случая), а и да не забравяме удоволствието от това сам да сътвориш велосипеда си.
иначе за мен важи и максимата, че готовите колела от магазина са по-изгодни (ако ги сравняваш с това да си направиш същото колело със същите части, но едно-по-едно), но пък ако ще се подменят частите, страницата се обръща.

П.С. не претендирам, че разбирам, просто си разсъждавам и ако съм в грешка - светнете ме! :I
[/quote]

Само един пример.В БАС, ако ти сглобяват колело с техни части/Рам,Срам,Рокшокс...../ накрая след като сумират ти дават 30% отстъпка върху получения сбор от цената на вложените части.Много по-евтино излиза да си купиш готово колело и после да апгрейдваш, особено ако тръгваш от нула.За моето колело съм си правил сметка, че за да го докарам до състоянието, в което е в момента/има още доста да се желае/, щях да похарча около 1500$ повече, ако си купувах частите поотделно....
Life is a short, warm moment!
Аватар
Newone
 
Мнения: 1036
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Яну 03, 2004 5:46 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот velco » Пет Май 07, 2004 4:42 pm

[quote="Newone"]
Само един пример.В БАС, ако ти сглобяват колело с техни части/Рам,Срам,Рокшокс...../ накрая след като сумират ти дават 30% отстъпка върху получения сбор от цената на вложените части.Много по-евтино излиза да си купиш готово колело и после да апгрейдваш, особено ако тръгваш от нула.За моето колело съм си правил сметка, че за да го докарам до състоянието, в което е в момента/има още доста да се желае/, щях да похарча около 1500$ повече, ако си купувах частите поотделно....
[/quote]


FWIW, 2004 не си го купих точно заради хилядите upgrade-и, които трябваше да му направя.

:offtopic:
Абе кой кара синьо BMW 525 и червен NRS2?
[/offtopic]
:paperba: Proud member of the "Brown Paper Bag Team(tm)"
velco
 
Мнения: 1807
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Сря Мар 17, 2004 6:12 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Harka » Пет Май 07, 2004 4:50 pm

[quote="Newone"]

[quote="Harka"]

Курбелите реших да ги оставя за по-нататък, но за сметка на това смених кормилото с Answer ProTaper XC, защото старото право кормило не беше удобно.
[/quote]

Хубаво кормило, но не много леко.Предполагам Дойчин те е убедил:8D:Колчето ти също е 27.2мм с адаптер.Препоръчвам ти незабавна смяна с каквото и да е от точния размер 30.8мм, защото иначе може да ти се врътне под задника в най-неподходящия момент.:8D:
[/quote]

Всъщност аз сам си избрах кормилото.Този Answer беше най-подходящ в смисъл-издигане, дължина и т.н.Освен това на този етап не целя всичко да ми е максимално леко, тъй като не разполагам с необходимите средства.Друг важен момент е този, че аз все пак не смятам дълго да карам крос кънтри, а само докато излезе новия Pike, за да си взема Giant AC с него (в случай че NRS-а не ме завладее до тогава).В момента съм в дилемата дали да продължавам да ъпгрейдвам Giant-a, защото и в сегашния си вид на баща ми си му е добре (все пак колелото е негово), но просто не мога да го гледам такъв тежък:V:.Не ми се иска такава прекрасна рамка да гние с разни Suntour-и други такива NoName-ве (За тази дилема са виновни едиствено TOYAGA и Newone.Сега можеше да си го карам спокойничко в сегашния му вид и да си взема по-нататък AC-то, но не-сега изпитвам угризения за дето колелото тежи "майка си и баща си".).
Аватар
Harka
 
Мнения: 3078
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Окт 18, 2003 11:56 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Shimana » Пет Май 07, 2004 5:21 pm

:DЗа Cross Hi ten NRS ли говорите :o)??[img]http://free.top.bg/k3co/PICT0026.800_600.jpg[/img]
Shimana
 
Мнения: 97
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Сря Ное 13, 2002 8:01 pm

Мнениеот screamBoy » Пет Май 07, 2004 6:10 pm

q, kakyw sladyk shok s cherwena pruvina ! a tazi plastmasa deto e zakachena na nego za kakwo e ?
Пост свободен от семантични грешкиИзображение
Аватар
screamBoy
 
Мнения: 3261
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 9:26 pm

Мнениеот jokata » Пет Май 07, 2004 6:22 pm

@ Harka, Newone, velco & TOYAGA

[size=167]Амин![/size]
От всички четири страници (дотук), всички научихме доста интересни подробности за теглото на NRS и почти нищо относно зададения въпрос... И сега на mitko, който "още е нов и не ги разбира много много" (както сам е написал) му остава единствено да се отчая тотално, като види разликата в цените на колелото което го интересува и NRS-а... :D:):8D:
Човек без идея е като риба без велосипед.
Аватар
jokata
 
Мнения: 299
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Съб Авг 30, 2003 11:39 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Newone » Пет Май 07, 2004 6:28 pm

[quote="jokata"]

@ Harka, Newone, velco & TOYAGA

[size=167]Амин![/size]
От всички четири страници (дотук), всички научихме доста интересни подробности за теглото на NRS и почти нищо относно зададения въпрос... И сега на mitko, който "още е нов и не ги разбира много много" (както сам е написал) му остава единствено да се отчая тотално, като види разликата в цените на колелото което го интересува и NRS-а... :D:):8D:
[/quote]

Прав си, Джока!:IАма пусто сърби.....
Life is a short, warm moment!
Аватар
Newone
 
Мнения: 1036
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Яну 03, 2004 5:46 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Harka » Пет Май 07, 2004 8:07 pm

[quote="Newone"]

[quote="Harka"]

Курбелите реших да ги оставя за по-нататък, но за сметка на това смених кормилото с Answer ProTaper XC, защото старото право кормило не беше удобно.
[/quote]

Хубаво кормило, но не много леко.Предполагам Дойчин те е убедил:8D:Колчето ти също е 27.2мм с адаптер.Препоръчвам ти незабавна смяна с каквото и да е от точния размер 30.8мм, защото иначе може да ти се врътне под задника в най-неподходящия момент.:8D:
[/quote]

Наистина колчето е следващото нещо, което задължително ще сменя.Само като го гледам сегашното от какво и как е направено и ми става лошо.Така че препоръчайте някое сравнително леко колче на разумна цена.
MOD, Windstream или Admin:
Преместете ни ако е възможно всичките постове за NRS от тази тема в някоя от темите за Giant NRS.
Аватар
Harka
 
Мнения: 3078
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Окт 18, 2003 11:56 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот КапитанПланета » Пет Май 07, 2004 8:50 pm

[quote="Newone"]
Препоръчвам ти незабавна смяна с каквото и да е от точния размер 30.8мм, защото иначе може да ти се врътне под задника в най-неподходящия момент.:8D:
[/quote]


Ееее, чак пък толко... Аз повече от година карам с адаптер и никакви грижи не съм имал. Стягам яко и си карам без да се пуаша. От какво е продиктувана тази параноя ?


[quote="Harka"]
Наистина колчето е следващото нещо, което задължително ще сменя.Само като го гледам сегашното от какво и как е направено и ми става лошо.Така че препоръчайте някое сравнително леко колче на разумна цена.
[/quote]


Що бе Harka, толкова ли е зле ? Тези от 2004 не съм ги виждал какво представляват, но за 2003 бяха Titec X-Wing които може да не са върха на сладоледа, но си бяха съвсем читави колчета... Иначе за препоръчване - сега съм с Pazzaz и съм много доволен. Предлагат много добро качество за парите, които им искат. Ако искаш най-доброто - Thomson [:p] но за тях не мога да говоря от собствен опит (още;)).

[quote="Harka"]
Друг важен момент е този, че аз все пак не смятам дълго да карам крос кънтри, а само докато излезе новия Pike, за да си взема Giant AC с него (в случай че NRS-а не ме завладее до тогава).В момента съм в дилемата дали да продължавам да ъпгрейдвам Giant-a, защото и в сегашния си вид на баща ми си му е добре (все пак колелото е негово), но просто не мога да го гледам такъв тежък.
[/quote]


Ако стила ти на каране е като за AC, то не очаквай NRS да те завладее [:p];). Относно апгрейдването, поне моето скромно мнение е че по-добре е баща то да го покара първо, пък после да мислите какво наистина е необходимо. Веднъж търкулнеш ли се по наклона на апгрейдите спиране няма (говоря от опит :xx(:[:p]:D:8D:). А пък и наистина ли е толкова тежко ? Предполагам че е около 13 кила и нещо, което за баща ти си е екстра (абе идеята е да скъташ някой лев за твоя dreambike - надявам се че разбираш на къде бия) :o):o):o):D:8D:. Баща ти ако е маниак, сам ще прецени какво му трябва и ще си го купи. Ако не - ще е повече от доволен ;).
Four wheels move the body, Two wheels move the soul.
КапитанПланета
 
Мнения: 1102
Рейтинг: 1705
Регистриран на: Пон Окт 28, 2002 10:52 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Harka » Пет Май 07, 2004 9:08 pm

[quote="КапитанПланета"]

Що бе Harka, толкова ли е зле ?


[/quote]

Повярвай ми-МНОГО е зле.Просто трябва да го видиш и ще разбереш за какво става дума.
Аватар
Harka
 
Мнения: 3078
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Окт 18, 2003 11:56 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Harka » Пет Май 07, 2004 9:18 pm

[quote="КапитанПланета"]

Баща ти ако е маниак, сам ще прецени какво му трябва и ще си го купи. Ако не - ще е повече от доволен ;).

[/quote]

Баща ми въобще не е маниак-запали се покрай мене.Колкото до ъпгрейдването може би наистина си прав, но все пак някой неща наистина си трябва да се сменят.Друг вариант е да се прехвърлят някой части от моето сегашно колело, които като цяло са си по-добри.
Аватар
Harka
 
Мнения: 3078
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Окт 18, 2003 11:56 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Windstream » Пет Май 07, 2004 9:20 pm

[quote="Harka"]

MOD, Windstream или Admin:
Преместете ни ако е възможно всичките постове за NRS от тази тема в някоя от темите за Giant NRS.
[/quote]

Еми точно т'ва е едно от нещата които не харесвам във форумите - отделните постове могат да се редактират, но не и да се местят :xx(: Иначе отдавна да съм го направил ;)
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw! :cowboy:
Аватар
Windstream
 
Мнения: 2068
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 7:57 pm
Местоположение: Detroit, USA

Мнениеот Harka » Пет Май 07, 2004 9:29 pm

Е, нищо то и без това темата за Drag-a вече се поизчерпа;):I.
Аватар
Harka
 
Мнения: 3078
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Окт 18, 2003 11:56 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Newone » Съб Май 08, 2004 6:21 am

[quote="КапитанПланета"]


[quote="Newone"]
Препоръчвам ти незабавна смяна с каквото и да е от точния размер 30.8мм, защото иначе може да ти се врътне под задника в най-неподходящия момент.:8D:
[/quote]


Ееее, чак пък толко... Аз повече от година карам с адаптер и никакви грижи не съм имал. Стягам яко и си карам без да се пуаша. От какво е продиктувана тази параноя ?


[/quote]

На мене въпросният Тайтек ми се изврътка 2-3 пъти, незавиисмо от затягането и почти ме преби на едни неравности...Иначе за Pazzaz не знаех, но 30.8мм колче съм срещал освен на Thomson и на Kalloy...Размерът е леко екзотичен и рядко срещан.
Life is a short, warm moment!
Аватар
Newone
 
Мнения: 1036
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Яну 03, 2004 5:46 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот КапитанПланета » Съб Май 08, 2004 8:23 am

[quote="Newone"]
Иначе за Pazzaz не знаех, но 30.8мм колче съм срещал освен на Thomson и на Kalloy...Размерът е леко екзотичен и рядко срещан.
[/quote]


и 30.9 мм става на NRS-а (проверено е) а това си е вече "стандартен" размер :8D:. Всъщност, като се замисля моя адаптер е от 27.2 към 30.9 (не е Giant-ски, купих си го преди време към едно колче на Rock Shox)... може би това е причината да не мърда...
Four wheels move the body, Two wheels move the soul.
КапитанПланета
 
Мнения: 1102
Рейтинг: 1705
Регистриран на: Пон Окт 28, 2002 10:52 pm
Местоположение: Bulgaria

ПредишнаСледваща

Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта