Ако обичаш, не ми давай примери с курбел когато говорим за гаранции на рамки. През цялото време става дума за това.
Не ме вълнува как изглеждам, вълнува ме истината. Нещо ми убягва истината, затова ще те помоля за последен път да ми помогнеш.
Ето какво имам предвид:
1. Страница 3 от темата, пост #2:
[quote="AgentOrange"]
Върху ясно дефинирано warranty policy [u]в момента се работи[/u].
[/quote]
2. Страница 4 от темата, пост #2
[quote="AgentOrange"]
Гаранционно обслужване в BAS [u]ИМА, и то е ДЕЙСТВАЩО и [b]ОБЕКТИВНО[/b][/u].
[/quote]
Обясни ми за последно като на пълен глупак как се съчетават тези твои коренно противоположни твърдения. За мен като пълен лаик и човек изобщо не в час с кухненските подробности от БАС тези две твърдения е невъзможно да са верни ЕДНОВРЕМЕННО.
Казвам твърдения, щото вече изобщо не съм сигурен, че твоите думи се покриват с действителността в БАС. Избери си едно от двете горни твои твърдения и застани зад него.
И изобщо... нещо взе да минаваш на лична основа ми се струва. Време е да действам според девиза на MOD....
