[quote="Zozka"]
Знаеш защо - заради ББДБ-то на skoka; той ми прати снимки на счупената част и се опитах по какви ли не начини да се свържа със support отдела на Avid, като много ясно и точно описах случката;
[/quote]
Е не може да се прави обобщение само въз основа на един екземпляр

... Брой колко народ е доволен от Avid, все пак това е механично устройство и има известна вероятност да се счупи. Затова си има и гаранция.
А що се отнася до съпорт отделите на фирмите, ще ти споделя моя опит - като потроших GT-то, един приятел писа до съпорт отдела, писа, писа, писа, все му отговаряха разни ботове и накрая му заявиха, че нямал право на гаранция. Аз пък им се обадих по телефона и за нула време ми доставиха замяна. Говорим за една и съща рамка, с един и същи сериен номер, на доста известна фирма. Затова ти препоръчвам да им се обадиш по телефона, по-отзивчиви са някак си...
