ФИТНЕС-ТУЪР ВЕЛОСИПЕДИТЕ!

Този форум е за обмен на информация, свързана с всички видове колоездене извън планинското и велосипеди, различни от маунтин байк - шосейни, пистови, градски, туристически, и т.н., и т.н. Той обаче не е предвиден за обсъждане на най-евтините масови велосипеди, предлагани в изобилие в България! Моля, не занимавайте аудиторията излишно с тях!

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 900 / 900 / 10

Мнениеот NovemberCharlie » Пет Авг 17, 2007 10:46 am

TOYAGA написа:
NovemberCharlie написа: Неее, от толкоз любоффф боли.


Я па ти!
Мдааа, требе си спокойствие и...фитнес туър. :D Гранция за дълъг и сладък живот.
Конституция на Република България
Чл. 36. (1) Изучаването и ползването на българския език е право и задължение на българските граждани
Аватар
NovemberCharlie
 
Мнения: 5367
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Дек 11, 2004 3:07 pm
Местоположение: Sofia Bulgaria

Мнениеот Iron Man » Пет Авг 17, 2007 11:18 am

След като изчетох и петте страници, при това в работно време, нямаше как да не се оформят няколко въпроса към BG-Rider. Ще задам само най-важният от тях, щото ме мързи да пиша. Трябва ли моментално да предам за скрап MTB-то си и да се втурна презглава за ФТ велосипед (некадърно направен на всичкото отгоре)? Има ли срокове и санкции при изпускането им?

В темата предполагам има полезна информация за всички, които ще се заинтересуват от подобно каране, но е поднесена по такъв начин, че едва ли не всичи моментално трябва да изхвърлим колелата си, защото били по-тромави и бавни на асфалт, както и Grash да си метне колелото под някой ТИР, защото не ставало за пресечен терен. Т.е. купете си, братя, НЕЗАБАВНО ФТ и се обърнете в правата вяра!

Да, ама не, както казваше Петко Бочаров. BG-Rider да се е замислял, че всеки тук кара, това което кара, защото му харесва? Знам, че велосипедът ми е по-бавен и тромав на асфалт, но пък носи на бой по каменистите и стръмни пътечки.

Така че според мен не съдържанието на информацията, а назидателно-месианският тон породи лавината от отрицателни мнения. Нещо повече, този тон е в състояние да убие евентуално появилия се у мен интерес.
Iron Man
 
Мнения: 48
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Май 19, 2006 12:00 pm

Мнениеот BG-Rider » Пет Авг 17, 2007 1:03 pm

а просто така се прави .


Стояне, целта е нещата да не се правят просто така. Ясно е, че има нещо на нашия пазар, въпросът е с какво може да се подобри.
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Мнениеот BG-Rider » Пет Авг 17, 2007 1:06 pm

Така че според мен не съдържанието на информацията, а назидателно-месианският тон породи лавината от отрицателни мнения. Нещо повече, този тон е в състояние да убие евентуално появилия се у мен интерес.


От тук нататък няма да репликирам никой има още няколко неща, така че поднасям ИЗВИНЕНИЯ НА ВСИЧКИ ЗАСЕГНАТИ!
Малко (или повечко) си изпуснах нервите.
СЪЖАЛЯВАМ.
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Мнениеот BG-Rider » Пет Авг 17, 2007 1:09 pm

Какво значи твърда вилка (без Zoom)?

Имам предвид, че еластомер има, но не се свива и служи само за допълнителна тежест!
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Мнениеот BG-Rider » Пет Авг 17, 2007 1:17 pm

Така че според мен не съдържанието на информацията, а назидателно-месианският тон породи лавината от отрицателни мнения. Нещо повече, този тон е в състояние да убие евентуално появилия се у мен интерес.


От тук нататък няма да репликирам никой. Има още няколко неща, така че поднасям ИЗВИНЕНИЯ НА ВСИЧКИ ЗАСЕГНАТИ!
Малко (или повечко) си изпуснах нервите.
СЪЖАЛЯВАМ.

По отношение на това, че всеки има право да кара и поддържа своя любим клас ВЕЛОСИПЕД съм напълно съгласен. Ако феновете на бегачи, които са тук се чувстват засегнати - искам да кажа, че не бива така - ОПРЕДЕЛЕНО ТЕХНИТЕ ВЕЛОСИПЕДИ СА НАЙ-ДОБРИТЕ ПО ШОСЕ или на писта. Маунтинбайкърите нека да не се засягат (за някои негативни сравнения направени от МЕН относно МТВ). Честно казано, аз имам и байк, и фитнес-КОЛЕЛО (но КАТЕГОРИЧНО НЯМА ДА КОМЕНТИРАМ). ПРОСТО ПРИСТРАСТИЯТА МИ СА КЪМ ФИТНЕС-ВЕЛОСИПЕДИТЕ.
ЩЕ УВАЖА ВСИЧКИ ФЕНОВЕ НА РАЗЛИЧНИТЕ ТИПОВЕ ВЕЛОСИПЕДИ, КАТО ИЗБЯГВАМ ВСЯКАКВИ КОМЕНТАРИИ (включително от майтапи, провокации и пр.)!
Последна промяна BG-Rider на Пет Авг 17, 2007 1:46 pm, променена общо 1 път
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Мнениеот NovemberCharlie » Пет Авг 17, 2007 1:23 pm

BG-Rider написа:
Така че според мен не съдържанието на информацията, а назидателно-месианският тон породи лавината от отрицателни мнения. Нещо повече, този тон е в състояние да убие евентуално появилия се у мен интерес.


От тук нататък няма да репликирам никой. Има още няколко неща, така че поднасям ИЗВИНЕНИЯ НА ВСИЧКИ ЗАСЕГНАТИ!
Малко (или повечко) си изпуснах нервите.
СЪЖАЛЯВАМ.

По отношение на това, че всеки има право да кара и поддържа своя любим клас ВЕЛОСИПЕД съм напълно съгласен. Ако феновете на бегачи, които са тук се чувстват засегнати - искам да кажа, че не бива така - ОПРЕДЕЛЕНО ТЕХНИТЕ ВЕЛОСИПЕДИ СА НАЙ-ДОБРИТЕ ПО ШОСЕ или на писта. Маунтинбайкърите нека да не се засягат (за някои негативни сравнения направени от МЕН относно МТВ). Честно казано, аз имам и байк, и фитнес-КОЛЕЛО (но КАТЕГОРИЧНО НЯМА ДА КОМЕНТИРАМ). ПРОСТО ПРИСТРАСТИЯТА МИ СА КЪМ ФИТНЕС-ВЕЛОСИПЕДИТЕ.
ЩЕ УВАЖА ВСИЧКИ ФЕНОВЕ НА РАЗЛИЧНИТЕ ТИПОВЕ ВЕЛОСИПЕДИ, КАТО ИЗБЯГВАМ ВСЯКАКВИ КОВЕНТАРИИ (включително от майтапи, провокации и пр.)!
Така е значително по-добре. Послушай ме и напиши статия. Ще събереш повече фенове.
Конституция на Република България
Чл. 36. (1) Изучаването и ползването на българския език е право и задължение на българските граждани
Аватар
NovemberCharlie
 
Мнения: 5367
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Дек 11, 2004 3:07 pm
Местоположение: Sofia Bulgaria

Мнениеот BG-Rider » Пет Авг 17, 2007 1:30 pm

Така е значително по-добре. Послушай ме и напиши статия. Ще събереш повече фенове.

Просто няма смисъл, понеже остана информация само за един последен велосипед, за който искам да споделя своите впечатления.
Мисля, че дължа ИЗВИНЕНИЯ и на ПРОИЗВОДИТЕЛИТЕ! Все пак те няма откъде да научат, че имало и такива проблеми, все някой трябва да започне. Естествено има много какво да се каже, коментира приведе като примери и т.н., но затова са форумите (поне аз така прецених нещата).
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Мнениеот NovemberCharlie » Пет Авг 17, 2007 2:13 pm

BG-Rider написа:
Така е значително по-добре. Послушай ме и напиши статия. Ще събереш повече фенове.

Просто няма смисъл, понеже остана информация само за един последен велосипед, за който искам да споделя своите впечатления.
Мисля, че дължа ИЗВИНЕНИЯ и на ПРОИЗВОДИТЕЛИТЕ! Все пак те няма откъде да научат, че имало и такива проблеми, все някой трябва да започне. Естествено има много какво да се каже, коментира приведе като примери и т.н., но затова са форумите (поне аз така прецених нещата).
Има смисъл - по-интересно изглежда, а и повече хора ще го прочетат.
Конституция на Република България
Чл. 36. (1) Изучаването и ползването на българския език е право и задължение на българските граждани
Аватар
NovemberCharlie
 
Мнения: 5367
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Дек 11, 2004 3:07 pm
Местоположение: Sofia Bulgaria

Мнениеот BG-Rider » Пет Авг 17, 2007 2:13 pm

BG-Rider написа:
а просто така се прави .


Стояне, целта е нещата да не се правят просто така. Ясно е, че има нещо на нашия пазар. Въпросът е, с какво може да се подобри?
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Мнениеот BG-Rider » Пет Авг 17, 2007 3:22 pm

BG-Raider стига си писал глупости. Хлапето си ти, и мога да те уверя, че ако не всички, то поне повечето хора тук са карачи, както ти се изразяваш. Изобщо се чудя, как може на 12 години да работиш в 5-етажен магазин в центъра на София? Аз на твоите години учех и не се занимавах с глупости. И все пак, не е зле да се посъветваш със специалист


Grash не се ядосвай, реших да Ви поизнервя малко и се получи, но както видях в твоя форум, а и както по-рано ти казах ти наистина си КАРАЧ по 150 km (говоря сериозно)!
За мен ти си точен ПИЧ и ще се постаря да няма язвителни, коментарии от моя страна по твой адрес и по темите с шосейките :beer: ! Нали ти споменах, че имам приятел-МАНИАК с ЧЕТИРИ бегача, само това си купува и точка (е не се спира на БГ-модели но всеки сам избира)! Наистина имам респект към тези велосипеди и няма да ги ПИПАМ с гадни приказки (слагам край на стадионната атмосфера) :D !
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Мнениеот Мъро » Пет Авг 17, 2007 3:26 pm

Ох...
100km/h не е скорост, а време да превключиш на втора!
Аватар
Мъро
 
Мнения: 1259
Рейтинг: 1635
Регистриран на: Съб Дек 02, 2006 1:07 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот BG-Rider » Пет Авг 17, 2007 3:49 pm

Има смисъл - по-интересно изглежда, а и повече хора ще го прочетат.


След коментара относно Крос Ероу, ако има някакъв интерес мисля, че всеки може да добави своите аргументи, линкове, личен опит (като Стоян) и пр. по темата и тя да стане може би НАЙ-БУРНОТО ВЪВ ФОРУМИТЕ!
Ако хората от този сайт преценят спокойно може да направят обобщена статия, за МЕН Е ПО-ВАЖНА проблематиката, касаеща ФТ-велосипедите.
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Re: ФИТНЕС-ТУЪР ВЕЛОСИПЕДИТЕ!

Мнениеот BG-Rider » Пет Авг 17, 2007 3:51 pm

............................
Последна промяна BG-Rider на Пет Авг 17, 2007 3:52 pm, променена общо 1 път
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Re: ФИТНЕС-ТУЪР ВЕЛОСИПЕДИТЕ!

Мнениеот BG-Rider » Пет Авг 17, 2007 3:52 pm

"BG-Rider"]Фитнес-туристическите велосипедите, не са никак популярни в БГ - защото са кът и не се правят както трябва.


4. КРОС ЕРОУ 700 С. Марката Велосипеди CROSS са масово разпространени в магазините “МЕТРО”. Предпочитат се от всички българи поради ниските цени и голямото разнообразие (естествено за качество не говорим понеже, при някои модели го има, а при други не).
CROSS ARROW gent 700C: http://www.crosscycle.com/ серия Compfort bikes. Като цяло това е едно много интресено предложение, което има и своята еволюция. Преди време са продаваше с масивна задна главина и през равен интервал (между всяка спица) разположени 36 спици.


* РАМКАТА – Alloy Trekking е в два размера 19 и 21 inch (алуминиева и относително здрава), с добра геометрия, и челна тръба с приемлив диаметър. Предвиден е монтаж на багажник и дори е представен МНОГО ДОБЪР ПРИМЕР (различен от достойното предложение на Драг Маратон Лукс)! Цветовете са малко убити, но като цяло има унисон между багрите! Тази рамка си я БИВА – като БАЗА!
*ЖИЛАТА (само тук - за разлика от другите три модела) са поставени по долната тръба (down tube). Те имат по-близък контакт с неблагоприятните условия на терена (прах, влага, кал и пр.), но в голямата си част са защитени от калниците. Лично на мен този монтаж не ми допада, но рамката е направена така, следователно който желае може да го ПРЕГЛЪТНЕ!
* КОРМИЛОТО е с приятен дизайн и много ми допада, става за монтаж на огледала има интересни (и по моему удобни) ръкохватки за дълъг път.
* “ПОДВИЖНАТА (регулируема) ЛАПА”, е както при Драг Маратон Лукс и към нея имам резерви! Все пак не е нещо чак толкоз скъпо, което да не може да се замени!
* КРАНКСЕТЪТ е с три плочи - 48/38/28T, и разполага с полимерен протектор, обхващащ и веригата. Това е много добре!
* ШИНИТЕ са ДВОЙНОСТЕННИ с 36 спици, като всяка четворка се разполага на равен интервал от следващата. Мисля, че при това си разположение спиците са ПРИЕМЛИВИ (но имам известни колебания)! Ако някой кара такова колело може да сподели своите впечатления.
* БАЛОН НА ГУМИТЕ – напълно ПРИЕМЛИВ!
* КАЛНИЦИ – важни са от хигиенна точка, но ако не държите може и без тях! В случая велосипедът е с леки полимерни калници.
* СКОРОСТИ – вижда се че са 7, т.е. моделът е 21-speed, а това е НЕПРИЕМЛИВО! Нужни са поне 8 задни зъбчатки (Например 11-13-15-17-20-23-26-34)!
* Спирачки – тук са V-brake, и са НАПЪЛНО ДОСТАТЪЧНИ!
* СЕДАЛКА – според анатомията на човека! В конкретния случай се предлага пружинен модел, който трябва да се замени с нещо по-качествено!
* БАГАЖНИК – моделите се продават с ПРИЯТЕН БАГАЖНИК (позволяващ носенето на дисаги)!
* ВИЛКАТА е амортисьорна и НАПЪЛНО ПРИЕМЛИВА!
* ГЛАВИНИТЕ – може да са много по-качествени (като БАЗА 40-60 лв).

ЗАКЛЮЧЕНИЕ: CROSS ARROW gent 700C засега се продава, с някои липси, които го правят по-скоро урбан-туър (т.е. градски) велосипед. Очевидно с неголям UPgrade от него ще се получи един доста очарователен и непокорен ФТ-велосипед с доста буен нрав!
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Мнениеот Alpina » Пет Авг 17, 2007 3:52 pm

:offtopic: Чупя на 3-та клавиатура бутона F5, заради такива образи :D

Пуснато на: 17 Авг 2007 16:49
Пуснато на: 17 Авг 2007 16:51
Пуснато на: 17 Авг 2007 16:22

С последния пост постави световен рекорд за бързо писане :agree:

Знам, че е предварително готов
C'est la vie
Аватар
Alpina
 
Мнения: 9083
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 03, 2005 12:26 pm
Местоположение: +3596997

Мнениеот BG-Rider » Пет Авг 17, 2007 3:59 pm

С последния пост постави световен рекорд за бързо писане


Остава малка класация, все пак ще трябва да има 1,2,3 и 4 място.
Коментариите ще са незначителни :D .
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Мнениеот Brat4eda » Пет Авг 17, 2007 4:17 pm

Малеее, 6 страници!!
Отворих темата с интерес и любопитсво. Прочетох всичко /предимно глупости/, но така и не разбрах какви са аджеба тея колелета :)
Аз с мойто mtb съм минавал и 200км (асфалт) и 20км(черно) - за по цял ден ... (че и аз багаж..)
Да не е FT или както там му викате :P и какво точно е FT колелото? ;)
:popcorn:
2006 Drag Ontario TE
Hussar Amoeba
Аватар
Brat4eda
 
Мнения: 106
Рейтинг: 1215
Регистриран на: Пон Фев 20, 2006 10:10 pm
Местоположение: Варна

Мнениеот TOYAGA » Пет Авг 17, 2007 4:43 pm

BG-Rider написа:
С последния пост постави световен рекорд за бързо писане


Остава малка класация, все пак ще трябва да има 1,2,3 и 4 място.
Коментариите ще са незначителни :D .


A ПЪЛНО ОБОБЩЕНИЕ ще има ли? Айде, че ми се изчака чакалото... :popcorn:
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот BG-Rider » Пет Авг 17, 2007 5:36 pm

но така и не разбрах какви са аджеба тея колелета


Ето ти някои примери:
1) http://www.hercules-bikes.de/category.aspx?id=10
2) http://www.scott-bg.com/scott2007/index ... RODUCT=264
3) http://www.peugeot.bg/bikes/?page=gamma&all=2&inter=1

Понеже караш маунтинбайк и имаш познания - можеш да направиш някои съпоставки (с твоя велосипед).
Само мога да кажа, че ФТ-велосипедите, не се притесняват от 300 km каране по асфалт, особено ако има и по-леки наклони (за спускане)!
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Мнениеот Grash » Пет Авг 17, 2007 5:52 pm

BG-Rider написа:
но така и не разбрах какви са аджеба тея колелета


Ето ти някои примери:
1) http://www.hercules-bikes.de/category.aspx?id=10
2) http://www.scott-bg.com/scott2007/index ... RODUCT=264
3) http://www.peugeot.bg/bikes/?page=gamma&all=2&inter=1

Понеже караш маунтинбайк и имаш познания - можеш да направиш някои съпоставки (с твоя велосипед).
Само мога да кажа, че ФТ-велосипедите, не се притесняват от 300 km каране по асфалт, особено ако има и по-леки наклони (за спускане)!


То по принцип, не колелото трябва да се плаши от тия 300км... особенно ако ще се минават наведнъж. Иначе аз не знам за колело, за което ще са проблем 300 км. Кажи повече за тези плахи колела, че ми стана интересно. :popcorn:
Изображение
Аватар
Grash
 
Мнения: 1171
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 9:49 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнениеот BG-Rider » Пет Авг 17, 2007 9:51 pm

Кажи повече за тези плахи колела, че ми стана интересно.

Ами хубави (расови) ФТ-велосипеди са, Scott e с 36 спици и това ми харесва повече, но пък рамката на пежото е по-добра (говорил съм с вело механици).
Мога да си позволя единия от двата велосипеда!
Предпочитам пежото, но с капли за 36 спици :popcorn: .
Виж какво открих за шосейките
http://www.bgcycles.com/specials.html
Явно могат добре да се товарят.
А иначе, моделът на който ти си се спрял е голям дивак (както BMW - хулиганът по пътищата) страхотно колело, но много скъпо (£3895.00):
http://www.hollymillcycles.co.uk/produc ... 1b0s6p1885
Тежи само 7.1 kg!
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Мнениеот sto100jan » Съб Авг 18, 2007 8:12 am

Относно Крос Ароу : Предните венци са с 42 зъба , поне на тоя модел който съм виждал ( затова имам чувството , че производителите слагат това , което им е под ръка) , и багажника е прекалено ряхав , т.е. за раничка с анцуче става , но за пълни дисаги определено не става . Иначе , човека , който го кара е доволен . Всъщност , тия велосипеди са за да се използват за това , за което се използват 90% от Маунтин байковете и техните евтини подобия , а именно - каране по алейки , паркчета крайградски шосета под сенките , и изглаждане на целулита( при жените) , и стягане на шкембето ( при мъжете) . Рядко се карат над 10 км , и затова не се и чупят много. Най-голямото предимство на тоя вид колоездене е , че след чутовен 12 километров преход, с измъчен , но горд вид , паркираш колелото пред любимото кръчме , вкарваш 5-6 бири , една цаца и 2 порции картофки със сирене , и след това на фарче се прибираш на зиг-заг дома , без да ти дреме за ченгето , което в мрака дебне , пийналия шофьор да е*не ;)
Велобалкантурист
Аватар
sto100jan
 
Мнения: 534
Рейтинг: 1507
Регистриран на: Пон Юли 17, 2006 10:25 pm
Местоположение: Йотеборь

Мнениеот BG-Rider » Съб Авг 18, 2007 9:35 am

Всъщност , тия велосипеди са за да се използват за това , за което се използват 90% от Маунтин байковете и техните евтини подобия , а именно - каране по алейки , паркчета крайградски шосета под сенките , и изглаждане на целулита( при жените) , и стягане на шкембето ( при мъжете) . Рядко се карат над 10 км , и затова не се и чупят много.


Имаш предвид - Сити велосипедите, със скапания монтаж - най-вече главините (долнопробно качество), централното движение (bottom bracket - което не е капсуловано и е пълен боклук), до 42 зъба при най-голямата плоча на кранксета и малкото задни зъбчатки (6-7 - т.е. 18-21 speed).

Все пак Браво на теб, че добави твоите преки впечатления и опит, така се прави най-пълна картинката около тези велосипеди. Дори няма да е зле този форум да го препоръчаме на фирмите Драг, Спринт, Крос и Лидер - нека да видят за какво става дума
Последна промяна BG-Rider на Съб Авг 18, 2007 9:58 am, променена общо 2 пъти
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Re: ФИТНЕС-ТУЪР ВЕЛОСИПЕДИТЕ!

Мнениеот BG-Rider » Съб Авг 18, 2007 9:37 am

КЛАСАЦИЯТА СРЕД ПРЕДСТАВЕНИТЕ ЧЕТИРИ ВЕЛОСИПЕДА Е КАКТО СЛЕДВА:

№1. SPRINT TERRA: http://www.sprintmaxcom.com/bikes.php?bikeid=50# . Понеже е ФТ-велосипед и има нужните 24 скорости, въпреки калпавите 24 спици (като ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се препоръчват капли за 36 спици) ще позволи на всеки КАРАЧ по шосе или по неасфалтиран път да бъде в своята стихия без задръжки (стига да има сили).

№2. CROSS ARROW gent 700C: http://www.crosscycle.com/ серия Compfort bikes. Заслужено този велосипед заема ВТОРО МЯСТО. Въпреки по-особеното разположение на 36-те спици и разположението на жилата по долната тръба на рамката, ТОЙ позволява с малки промени – 8 задни зъбчатки, приемлива задна главина и 8-скоростни превключватели да стане непокорен ФТ-велосипед, поволяващ необходимата скорост и пъргавина както по шосе, така и по неасфалтирани пътища.

№3. DRAG MARATHON LUX: http://www.dragbicycles.com/modules/new ... toryid=147 . Има същите недостатъци на Cross Arrow gent 700C, с позитивната разлика, че жилата са поставени върху горната тръба на рамката. Основен препъни камък пред този изискан градски (City) велосипед е кормилото (тип осморка). Не позволява монтаж на огледала. Все пак ако се монтират необходимите компоненти, този велосипед ще изпревари по кчества CROSS ARROW gent 700C, и ще бъде пряк конкурент на SPRINT TERRA. Понеже DRAG MARATHON LUX е по-лек (но за здравина на рамката може да се спори).

№4. LEADER HELIX 05: http://www.leader96.com/bikes/bikes-road.html . Никога не е късно да монтираш нещо МАЛКО ПО-СКЪПО, но ЗНАЧИТЕЛНО ПО-ХУБАВО като комбинация от малко по-качествени компоненти!
Определено си ЗАСЛУЖАВА да видим един ЛИДЕРХЕЛИКС, като ФТ-велосипед! От Лидер знаят как компромисно да намалят цените за да привлеката нужната аудитория!

Според компетентни веломеханици (лично са ми разяснявали) – Драг блейд също може да се превърне във фитнес колело – посочиха (пред мен) за монтаж на багажник (дори намерих за друг бегач такива опции - http://www.bgcycles.com/specials.html ), калници, огледала, балона на гумите също можел да се промени, но тука май трябва и хора които го карат да си кажат думата.
Тогава в тази връзка може да се напише нещо за Драг Блейд и за Крос Боу 700С (CROSSBOW700C)
Последна промяна BG-Rider на Съб Авг 18, 2007 9:44 am, променена общо 1 път
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Re: ФИТНЕС-ТУЪР ВЕЛОСИПЕДИТЕ!

Мнениеот BG-Rider » Съб Авг 18, 2007 9:41 am

ЗАКЛЮЧЕНИЕ

1. СКЪПИ УЧАСТНИЦИ И ГОСТИ от този форум! Най-сърдечно Ви благодаря за това, че въпреки малобройния си състав, за много кратко време провокирахте (ВОЛНО ИЛИ НЕВОЛНО) голям рейтинг и ПОПУЛЯРНОСТ НА моята ТЕМА, и най-вече на ПРЕДЛОЖЕНИЯТА в нея!
2. За съжаление всички ние (като БГ-граждани :D ) не успяхме (включително и аз) да преодолеем традиционните човешки слабости и недостатъци като: ГОРДОСТ, НАДМЕННОСТ, НАИВНОСТ, БЕЗПРИНЦИПНО ЛЮБОПИТСТВО, СТАДИОННА ПРОСТАЩИНА и ЗАЯДЛИВОСТ! Вероятно поради някои предизвикателства, безкритично и фриволно (през къра) представени от мен!
Все пак мисля, че РАЗУМЪТ И ЦИВИЛИЗАЦИЯТА надделяха, и се НАДЯВАМ ДА НЯМА ОБИДЕНИ!
Още веднъж се ИЗВИНЯВАМ, на онези, които по-безпардонен начин натирих (с неприятни и обидни квалификации) да ходят по други форуми, при положение, че нещата тук са доста ДЕМОКРАТИЧНИ, и всеки трябва се научи да търпи останалите (с техните «+» и «-» страни).
Оттеглям язвителните си приказки и по отношение на ФИРМАТА ДРАГ защото са съвестни и доказани производители на ВЕЛОСИПЕДИ (разбира се забележките за Маратон лукс си остават)!

3. ЕТО НАКРАТКО КАКВО СЕ ПОСТИГНА ДО 80 % ЧРЕЗ ВАС (като подчертавам, че не съм търсил лична изгода, и не очаквах, че толкоз много хора ще се втурнат да четат какво пише и какво се коментира):
а) Част от гостите на този форум, наистина видяха, че може да се направи бизнес с такива колела (но чуждо производство), защото пазарната ниша е свободна, а БГ-производителите не са готови.
б) Категорично се разбра, че у НАС, и в ЧУЖБИНА подобни фитнес-велосипеди са ФАКТ!
в) На мен БИЗНЕС не ми трябва, а КАУЗА, която до голяма стапан попоуляризирах и спечелих чрез Вас! За което още веднъж Ви БЛАГОДАРЯ!
г) Естествено, мисля че на този етап фирмата СПРИНТ, наистина има много добри шансове да вземе нещата в свои ръце и да стане тотален лидер в тази велониша НА РОДНА ЗЕМЯ! Останалите конкуренти (Драг, Крос и Лидер), са само на крачка от това да променят моментната ситуация.
д) От опит знам че в БГ хората над 28 години (които имат и средства) предпочитат подобни велосипеди, но просто няма съществен избор. Тези хора, привлечени от темата, моите виждания и вашите коментарии, се осведомиха чрез този САЙТ, че не трябва да бъдат безразлични когато купуват!
е) В крайна сметка ако имаш 380 лв за 21 speed урбан велосипед, няма да ти натежи чак толкова да закупиш подобрен вариант със 150-200 лв повече!
ж) За онези, които са с по-ниски доходи написаното тук ще помогне да им сглобят подобни колела с качествени компоненти (от пазарите настаро) на символични цени!
з/ Изобличих донякъде ЗАРИБЯВАНИЯТА (не съвсем приемливите предложения) от страна на ПРОИЗВОДИТЕЛИТЕ и ПРОДАВАЧИТЕ по отношение на ФТ-велосипедите. Убеден съм, че до 50 % от тях прочетоха какво пише. Знам, че не им допада, но пък имат ресурс да променят нещата за да има по-качествени и по-конкурентни ФТ-ВЕЛОСИПЕДИ!
и) Поставям въпроса за ДОКУМЕНТ – понеже това е ППС и е добре някои технически характеристики да са налице. Все пак нали се пише във форумите за откраднат велосипед че се търси?
Ами по какво да го познаем, къде са документите, серийните номера, подписи и печати и пр.! Така всеки, който кара ОТКРАДНАТО КОЛЕЛО трябва да се притеснява ако няма документ (не само за собственост, но и за това какъв е по-точно монтажа). Тогава, като видите съмнителен тип (МУРГАВ и пр.) да кара скъпо колело, набирате по GSM-a, номера на полицията и веднага може да се направи проверка!
НАПРИМЕР, когато си купуваме компютър се описват по-важните компоненти, мисля че и при велосипедите трябва да е така.
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Мнениеот BG-Rider » Съб Авг 18, 2007 10:34 am

Има смисъл - по-интересно изглежда, а и повече хора ще го прочетат.


След коментара относно Крос Ероу, ако има някакъв интерес мисля, че всеки може да добави своите аргументи, линкове, личен опит (като Стоян) и пр. по темата и тя да стане може би НАЙ-БУРНОТО ВЪВ ФОРУМИТЕ!
Ако хората от този сайт преценят спокойно може да направят обобщена статия, за МЕН Е ПО-ВАЖНА проблематиката, касаеща ФТ-велосипедите.
Всеки може да добавя свои впечатления, мнения, предложения и др. дори може да се включат (като база за сравнение) и чужди производители на ФТ-велосипеди.
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Мнениеот Мъро » Съб Авг 18, 2007 11:08 am

Тя тази тема вече е НАЙ-БУРНОТО ВЪВ ФОРУМИТЕ, не се притеснявай :) Завиде ти за ентусиазма...
100km/h не е скорост, а време да превключиш на втора!
Аватар
Мъро
 
Мнения: 1259
Рейтинг: 1635
Регистриран на: Съб Дек 02, 2006 1:07 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Sp3c7r3 » Съб Авг 18, 2007 11:11 am

Ами аз искам да попитам какво в крайна сметка са фитнес-туър велосипедите и защо се казват така?
Изображение
Аватар
Sp3c7r3
 
Мнения: 906
Рейтинг: 1695
Регистриран на: Нед Юли 09, 2006 5:42 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнениеот nunoH » Съб Авг 18, 2007 11:33 am

Ти,братле, сигурно си политик. Никой друг няма да може да изпише(изговори) един ферман с неща, които не са пряко свързани с темата (въпроса). В крайан сметка се получава нещо като спам... Нищичко не разбрах за тея колела, а от сичките неща които си изписал в голеееемите ти постове съм прочел 1/8 просто щото ми изчезва ентусиазма от всичките несвързани с темата глупости. :D :bowdown: :rofl:
Аватар
nunoH
 
Мнения: 362
Рейтинг: 1312
Регистриран на: Съб Мар 18, 2006 9:53 am
Местоположение: Bulgaria

ПредишнаСледваща

Назад към Други видове колоездене

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта