[quote="Metal_Psycho"]
[quote="AgentOrange"]
888RT = голямо Jr.T = не работи
[/quote]


Изглежда не си карал RT варианта за да можеш да говориш такива работи,познах ли?
Да,888r си е най-доброто,но в никакъв случай неможе да се каже,че РТ не работи.Карал съм го,затова мога да кажа също така,че за сравнение между Jr-T e напълно неуместна.За spyking при 888RT както при Jr-T пак е смешно да се говори.
[/quote]
Карал си го как - врътка в паркинга или истинско каране в планината? Защото SSVF-a си е SSVF, до болка ми е познат принципа на работа и свойствата на въпросната система, която Marzocchi може и да я пипат малко от вилка до вилка (размери на отворите, натегнатост на пружините на клапаните и т.н.) за да не се усеща spiking-а при врътка в паркинга, но си остава все същото ГОЛЯМО дърво когато я качиш в планината. Единствения начин SSVF вилка да не spike-ва на скорост през камъни и бабуни е да няма масло в нея или да си се вихрил с бормашината...

[/quote]
Да,горе съм я тествал,но и врътка в паркинга(все едно за Brooklin Machine Works говорим с тея паркинги:D) би ми стигнала да усетя начина на работа.
И ти казвам,че не спайква,което може да звъчи супер странно,но е факт!
Оу,и btw бормашини не са припарвали до вилката;):D
Абе вземи да я тестваш,а не само да говориш на изуст.Понякога си требе олд фешън рйъл тестинг:P