RAM AM.2 - мнения

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с ход на окачването до 130-170 мм, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

RAM AM.2 - мнения

Мнениеот lyaskov » Пон Окт 29, 2007 1:13 pm

Здравейте,

(прерових ЧЗВ и не намерих кой знае какво за това пускам нова тема)

Та основният ми въпрос е читаво ли е това колело за парите си, защото 1700 лв не са малко. Колебая се между него и HT 2.1. Може ли някой, който има опит с АМ да сподели впечатленията си и да ме посъветва. Ще се кара Аll Мountain очевидно :)

Благодаря предварително :agree:
Little things amuse little people.
lyaskov
 
Мнения: 102
Рейтинг: 992
Регистриран на: Нед Май 20, 2007 8:37 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнениеот outfaced » Пон Окт 29, 2007 1:42 pm

е де

сигурно ако и сърча работеше, щеше да се видят и още 3-4 теми по въпроса, включая и моята със същия въпрос от преди 2 месеца нейде.

Мен ме устройва напълно,ама аз все още не съм стигнал до там, да го тормозя. Зависи си и колко тежиш и как точно караш все пак. Има хора тука дет си тормозят доста АМ-ите ... никой не се е оплакал още.

Иначе аз си сложих отзад арио 2.2 вместо 2.1 заради локаут-а (каквото и да си говорим, на катерене клати) и BB7 с 203 диск отпред вместо дефолтните джуси 3 на 160мм.
За по сериозно каране бива да се сложи нещо с 160мм отпред и нещо по здраво отзад ...
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот screamBoy » Пон Окт 29, 2007 1:55 pm

никой не се е оплакал ?!? трябва да караш с компания някой път !
Пост свободен от семантични грешкиИзображение
Аватар
screamBoy
 
Мнения: 3261
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 9:26 pm

Мнениеот FireFoXa » Пон Окт 29, 2007 2:00 pm

outfaced написа:...BB7 с 203 диск отпред вместо дефолтните джуси 3 на 160мм...

И как се държи вилката със тази спирачка? Нали си с Тора 289, каквато е на най-евтиния кит?
Аватар
FireFoXa
 
Мнения: 1057
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Чет Окт 12, 2006 3:23 pm
Местоположение: Варна

Мнениеот jivkonik » Пон Окт 29, 2007 2:55 pm

Чувал съм по "форумните седенки" разни приказки за някакви появяващи се луфтове по осите за захващане на амортисьора или кобилиците.... ама не съм собственик на такова чудо за да споделя от личен опит, надявам се някой собственик да си каже! ;) :D
Масовия юзер намира рамката за прилична и доволно много се кара! :agree:
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Мнениеот lyaskov » Пон Окт 29, 2007 3:17 pm

ами за теглото - тежа близо 90 кг, за карането - не бих казал че карам нормално, смисъл не жаля много много машината :D

иначе за евентуални ъпгрейди винаги могат да се направят...
Little things amuse little people.
lyaskov
 
Мнения: 102
Рейтинг: 992
Регистриран на: Нед Май 20, 2007 8:37 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнениеот HepBeH_XaMcTep » Пон Окт 29, 2007 3:32 pm

FireFoXa написа:
outfaced написа:...BB7 с 203 диск отпред вместо дефолтните джуси 3 на 160мм...

И как се държи вилката със тази спирачка? Нали си с Тора 289, каквато е на най-евтиния кит?


Така.....
210мм е максимания допустим ротор за всички вилки на Rock Shox с 32+ мм тръби
Изображение
Nikon d300 +Nikon 50mm f1.4, Tamron 17-50 2.8 +SB600 +Minolta 5400hs +RF-602
Аватар
HepBeH_XaMcTep
 
Мнения: 7592
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 01, 2004 12:51 pm
Местоположение: 42.697556 N, 23.323638 E

Мнениеот Zink » Пон Окт 29, 2007 5:45 pm

Рамката и колелото са много добри за цената си. Относно това, което казва jivkovnik, мога само да кажа, че не е съвсем вярно. Луфтове може да се появят при продължителен abuse, но не и при каране по предназначение с тая рамка. Разбира се примерно втулката на шока може да се поизноси след дълга употреба и се появява луфт, но това е нещо съвсем нормално за всяка рамка. Купуваш си нова вулка за 5-10 лв и се оправя.

Иначе lyaskov няма какво да мислиш- пред HT2 AM няма сравнение. Доста универсална и издръжлива рамка е АМ-а.
Последна промяна Zink на Пон Окт 29, 2007 5:57 pm, променена общо 1 път
True Riders Team
Zink
 
Мнения: 696
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Авг 30, 2004 10:37 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Ozzie » Пон Окт 29, 2007 5:52 pm

outfaced написа:За по сериозно каране бива да се сложи нещо с 160мм отпред и нещо по здраво отзад ...

Уточни, че говориш за окачването, че човека може да не те разбере.
Единствените хлабини (след около 18 месеца) който усещам по връзките на окачването са по втулките на амортисьора, но съм склонен да приема, че са в резултат на естествено износване, отколкото недостатък на конструкцията. От време на време не е лошо да се проверява болта при главната става (долу до средното движение). Други ядове с подвижните връзки не съм имал.
:agree:
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
Аватар
Ozzie
 
Мнения: 12470
Рейтинг: 1698
Регистриран на: Сря Мар 31, 2004 10:13 pm
Местоположение: Варна

Мнениеот outfaced » Пон Окт 29, 2007 6:59 pm

screamBoy написа:никой не се е оплакал ?!? трябва да караш с компания някой път !


кой беше ония образ, дет беше с другия АМ на ралито в Стара Загора ... той си го беше напомпал яко :)
задния амортисьор едва се събираше пък отпред не загледах, ама мясаше като подготвено за тормоз ;)

така и не успях да го разгледам по подробно
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот HepBeH_XaMcTep » Пон Окт 29, 2007 7:11 pm

Износването на mounting hardware на шока(така наречените втулки) е нещо напълно нормално.... те са консуматив.
Изображение
Nikon d300 +Nikon 50mm f1.4, Tamron 17-50 2.8 +SB600 +Minolta 5400hs +RF-602
Аватар
HepBeH_XaMcTep
 
Мнения: 7592
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 01, 2004 12:51 pm
Местоположение: 42.697556 N, 23.323638 E

Мнениеот jivkonik » Вто Окт 30, 2007 9:32 am

HepBeH_XaMcTep написа:Износването на mounting hardware на шока(така наречените втулки) е нещо напълно нормално.... те са консуматив.

А за колко време се износват нормално? Без блъскане на рамката?
На АДМИН това ли му се износи?! За няма и 4-5 месеца каране?! :dunno:
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Мнениеот HepBeH_XaMcTep » Вто Окт 30, 2007 10:12 am

jivkonik написа:
HepBeH_XaMcTep написа:Износването на mounting hardware на шока(така наречените втулки) е нещо напълно нормално.... те са консуматив.

А за колко време се износват нормално? Без блъскане на рамката?
На АДМИН това ли му се износи?! За няма и 4-5 месеца каране?! :dunno:


Всичко зависи от конкретните обстоятелства.... Незнам каква е ситуацията при Admin, но износването се влияе от много фактори
Изображение
Nikon d300 +Nikon 50mm f1.4, Tamron 17-50 2.8 +SB600 +Minolta 5400hs +RF-602
Аватар
HepBeH_XaMcTep
 
Мнения: 7592
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 01, 2004 12:51 pm
Местоположение: 42.697556 N, 23.323638 E

Мнениеот C_Mo » Вто Окт 30, 2007 11:00 am

jivkonik написа:
HepBeH_XaMcTep написа:Износването на mounting hardware на шока(така наречените втулки) е нещо напълно нормално.... те са консуматив.

А за колко време се износват нормално? Без блъскане на рамката?
На АДМИН това ли му се износи?! За няма и 4-5 месеца каране?! :dunno:


Да, това беше "проблема" при Любо. Няма нищо необичайно и не мога да разбера защо се учудвате. При 9лв комплекта това е един от най-евтините консумативи по колелото.
Аватар
C_Mo
 
Мнения: 1495
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 8:45 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Admin » Вто Окт 30, 2007 11:46 am

Потвърждавам, беше се износила втулката в ухото на шока, смениха ми я (не е никак скъпа) и сега всичко е наред. До откриването на това износване бях изминал около 1000км. Дали е много или малко... не знам. Виждал съм такива втулки да се износват и за по-дълго, и за по-кратко време, затова ми е трудно да кажа, но според мен е приемливо като разход.
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16378
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот Ozzie » Вто Окт 30, 2007 7:28 pm

outfaced написа:кой беше ония образ, дет беше с другия АМ на ралито в Стара Загора ... той си го беше напомпал яко :)
задния амортисьор едва се събираше пък отпред не загледах, ама мясаше като подготвено за тормоз ;)

така и не успях да го разгледам по подробно


Ако си говорим за СЪЩОТО, аз бях. :)
И не е "напомпано". Със 190мм. амортисьор си е. Просто е предишния модел на рамката. Отпред е Маниту, 150мм. ход.
И наистина може да понесе тормоз.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
Аватар
Ozzie
 
Мнения: 12470
Рейтинг: 1698
Регистриран на: Сря Мар 31, 2004 10:13 pm
Местоположение: Варна

Мнениеот outfaced » Вто Окт 30, 2007 7:44 pm

Ozzie написа: Ако си говорим за СЪЩОТО, аз бях. :)
И не е "напомпано". Със 190мм. амортисьор си е. Просто е предишния модел на рамката. Отпред е Маниту, 150мм. ход.
И наистина може да понесе тормоз.


аха ... не знаех че предишната рамка е била по тясна там и си викам, баси тоя как си е изнасили ам-чето :D хехе
а какъв ти е задния амортисьор (маниту метал?) всъшност и въобще какъв опит си имал със задни амортисьори на тази рамка? Ариото ми изглежда нещо много нежно.
И там дет има три позиции на кобилицата, пробвал ли си ги и 3те ... То по дефолт си е на средната, ама не е ли най големия ход, като е на най близката към рамката.
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Sky_Knight » Вто Окт 30, 2007 9:23 pm

@outfaced При мен "по дефолт" е поставен на позицията най-близко към рамката. И е точно така - тази позиция е за най-голям ход. Доколкото знам е някакво отношение това. При първата позиция (най-отдалечената) е 1:1 - колкото ход прави амортисьора, толкова прави и самата рамка (колело). След това е 2:1 и най-накрая е 3:1, когато вече постигаш при 50 мм ход на амортисьора - 150 мм на цялото колело отзад. Моля, някой от технически грамотните колеги скоростно да ме поправи, понеже това са си изцяло мои непрофесионални тълкувания по темата :)
?
Аватар
Sky_Knight
 
Мнения: 480
Рейтинг: 1849
Регистриран на: Вто Апр 13, 2004 9:39 am
Местоположение: София, България

Мнениеот Ozzie » Вто Окт 30, 2007 9:39 pm

Ако се замислиш за отношенията който си дал, хода на мортисьора и хода на задницата, сам ще откриеш противоречията си. ;)


И всъщност няма "дефолт" положение за амортисьора. Нали затова са три позициите. При различните позиции е различна отзивчивоста на окачването.
:agree:
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
Аватар
Ozzie
 
Мнения: 12470
Рейтинг: 1698
Регистриран на: Сря Мар 31, 2004 10:13 pm
Местоположение: Варна

Мнениеот URNEST » Вто Окт 30, 2007 9:46 pm

outfaced написа:...ама не е ли най големия ход, като е на най близката към рамката.

Защо нещо ме кара да си мисля, че е точно обратното, въпреки че и аз незнам. :)
Хмм сега разбирам, защо на АМ слагат въздушен шок.На различните позиции на шока съответстват 3 различни коефициента, при което човек би имал нужда от 3 различни пружини според теглото си, докато въздушния шок само си го донапомпваш/изпускаш.
Аватар
URNEST
 
Мнения: 1998
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Дек 21, 2005 9:04 pm
Местоположение: София

Мнениеот Admin » Вто Окт 30, 2007 9:48 pm

Бе за такъв филосипед две от позициите са си направо излишни! :D
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16378
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот Sky_Knight » Вто Окт 30, 2007 10:07 pm

Ozzie написа:Ако се замислиш за отношенията който си дал, хода на мортисьора и хода на задницата, сам ще откриеш противоречията си. ;)


И всъщност няма "дефолт" положение за амортисьора. Нали затова са три позициите. При различните позиции е различна отзивчивоста на окачването.
:agree:


под "дефолт" предполагам outfaced имаше предвид така както са му го дали колелото ;) и поради тази причина си има дефолт позиция :)

Относно другото - колкото и да се замислям ... :dopey: Така че явно ще се наложи все пак да прочета някъде... Ако някой случайно не иска да ми каже тук :D А и да отбележа - тези ми размисли бяха породени от факта, че едни хора ме подведоха.

Хммм и въпросът ми тогава е следният - какво точно се има предвид под отзивчивост и в каква насока се променя?
?
Аватар
Sky_Knight
 
Мнения: 480
Рейтинг: 1849
Регистриран на: Вто Апр 13, 2004 9:39 am
Местоположение: София, България

Мнениеот outfaced » Вто Окт 30, 2007 10:13 pm

ми примерно за такива кто мен ... дет обичат да имат много възможности ... нищо че след кратко разцъкване си карам само на една от тях :D хехе
майтапа на страна, според мен и самата работа на рамката си е различна при различните позиции и с различни амортисьори (не само относно хода). Ама тва е за хора дет могат да го усетят и им се занимава да си играят да си тунинговат.

Админ, ти все пак на коя дупка си се забучил?
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот URNEST » Вто Окт 30, 2007 10:31 pm

outfaced написа:...според мен и самата работа на рамката си е различна при различните позиции и с различни амортисьори (не само относно хода). Ама тва е за хора дет могат да го усетят и им се занимава да си играят да си тунинговат...

Първо да кажа, че нямам опит с меки рамки, но си мисля че това което казваш за раличната работа на рамката при различните позиции на шока се дължи заради различния коефициент на окачването.Демек за пример ако караш с пружина 500lb на средната настройка, при настройка, която прави по-голям ход на рамката, коефициента се променя и пружината идва мека/твърда, което променя и работата на рамката.За това по-горе споменах, че би трябвало да имаш 3 пружини за различните позиции на шока, докато въздушния шок го помпаш/спихваш до необходимото налягане.В ЧЗВ имаше една тема, където TOYAGA беше споменал как се мери твърдостта на пружината спрямо коефициента.Затова на всяка отделна позиция/коефициент трябва да си променяш налягането в шока/сменяш пружината.
Нещата ги разбирам аз така.Моля ако нещо не е както го мисля някой да ме поправи.:)
Аватар
URNEST
 
Мнения: 1998
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Дек 21, 2005 9:04 pm
Местоположение: София

Мнениеот ddevil » Вто Окт 30, 2007 10:34 pm

Хмм..случайно някой от вас да си спомня нещо от ученото по физика за 7кл? Ще дам жокер - лостове, ала бала...

...

А сега преценете сами как се променя хода и т.н.(расте/намалява/...) спрямо мястото на шока.

Иначе по темата-в момента съм с НТ2, но в бъдеще мисля да мина към АМ. Ако търсиш твърдо колело-НТ2-то е добър избор за цената си, но ако си решил за нещо меко и отново достатъчно качествено за цената си - АМ-а е повече от добър избор :)
If the milk turns out to be sour, i ain't the kind of pussy to drink it
Продавам: Рамка Giant Faith + Fox DHX5.0 + още доста части или цяло колело
Аватар
ddevil
 
Мнения: 1176
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Яну 30, 2006 10:42 pm
Местоположение: Entropy

Мнениеот outfaced » Вто Окт 30, 2007 10:57 pm

ddevil написа:Хмм..случайно някой от вас да си спомня нещо от ученото по физика за 7кл? Ще дам жокер - лостове, ала бала...



Това е ясно, но крайно недостатъчно да опише работата на целия велосипед в следствие на промяна на ъгъла и по лесното и по голямо потъване на задницата. Ако имаш само една лостова система ... ама тука са няколко. За това ми е мисълта.

Ама стига теория де ... на следващото каране тръгвам с два 5мм шестограма и ще я видим таз работа :)
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ddevil » Вто Окт 30, 2007 11:38 pm

До колкото съм запознат чрез сменянето на позицията, хода се променя от 100мм през 125мм до 150мм(4"/5"/6"). Като при еднакакъв прелоуд на шока - при 100мм е най-твърдо, при 125мм е по-меко и съответно при 150мм е най-меко. Но за да уцелиш най-добрата за теб позиция - шестограна трябва да заиграе наистина по време на някое каране :)

Успех ;)
If the milk turns out to be sour, i ain't the kind of pussy to drink it
Продавам: Рамка Giant Faith + Fox DHX5.0 + още доста части или цяло колело
Аватар
ddevil
 
Мнения: 1176
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Яну 30, 2006 10:42 pm
Местоположение: Entropy

Мнениеот Admin » Сря Окт 31, 2007 12:18 pm

outfaced написа:Ама стига теория де ... на следващото каране тръгвам с два 5мм шестограма и ще я видим таз работа :)


Нека се опитам да ти спестя работата с шестограна ;)
Пробвах моята рамка на 100мм ход, така че сравнението е между тази позиция и 150мм.
Ако не си с въздушен шок, т.е. не можеш с промяна на налягането да влияеш на твърдостта на пружината, при позициите с по-малко ход окачването ще е чувствително по-твърдо. Това е ако приемем, че пружината е избрана за най-дългоходовата позиция.
Ако си с въздушен шок, ще се наложи чувствително да намалиш налягането в него и да си нагласиш подходящото начално сгъване (саг). При мен положението беше такова.
Резултатът? При 100мм ход задното окачване на АМ беше като на ХС велосипед - по-твърдичко и по-ефективно при педалиране. Усещаш неравностите повече, особено тези по-дребните. При завой също я няма тази "мекота", която ти позволява да влезеш по-смело, независимо дали е по-гладко или по-грапаво. С други думи, печелиш при педалиране, но губиш доста в останалите ситуации. А при положение, че с амортисьор Rock Shox Pearl, с какъвто се предлага АМ-а, можеш да постигнеш подобна настройка на окачването и при 150мм, само че можеш да си я променяш много по-лесно, за мен няма смисъл да се "хабиш" със 100-те мм ход. Ако ти трябват толкова и подобна по-твърда работа на окачването, вземи си някой от по-леките ХС велосипеди на Ram.
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16378
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот outfaced » Сря Окт 31, 2007 1:40 pm

:agree: мерсаж за изчерпателния отговор ... и аз си мислех че ефкта ще е подобен

а да питам относно началното сгъване ... че щях друга тема да пускам
Колко трябва е и хода на АРИО-то пълни 5см. ли е (това би означавало целия шиш да влиза вътре)? В смисъл чуденката ми е, колко да го напомпя или съответно колко макс да оставя да ми се качва онва гумено пръстенче и от колко нататъка трябва да почна да се притеснявам.
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот jivkonik » Сря Окт 31, 2007 2:00 pm

outfaced написа::agree: мерсаж за изчерпателния отговор ... и аз си мислех че ефкта ще е подобен

а да питам относно началното сгъване ... че щях друга тема да пускам
Колко трябва е и хода на АРИО-то пълни 5см. ли е (това би означавало целия шиш да влиза вътре)? В смисъл чуденката ми е, колко да го напомпя или съответно колко макс да оставя да ми се качва онва гумено пръстенче и от колко нататъка трябва да почна да се притеснявам.

50мм е пълния ход на амортисьора според производителя:
http://www.sram.com/en/rockshox/rearsuspension/ario/#
Не знам РАМ какво препоръчват като SAG, но за моето колело производителя дава според предпочитания стил на каране:
Recommended Sag - % of shock travel
XC - 25 : 30
FR - 30 : 40
Предполагам това правило е приложимо и тук.
Гумичката е лесно и удобно нещо за мерене на SAG-а.
Ето още няколко думи по темата:

SAG
Sag is the distance the bike suspension compresses with a rider (wearing all appropriate gear) mounted in a normal riding position (seated, hands on handlebar and feet on the pedals) on flat ground.
The recommended sag for your bike is intended to maximize the bike’s suspension travel and it is usually specified as a percentage (%) of the fork or shock’s total travel.
Maintaining the recommended sag in both the front and rear suspension helps assure that the fork and shock operate normally without excessive top-out or bottom-out that can lead to difficult handling or damage.

CAUTION
Please read the fork and rear shock manufacturer’s owner’s manual and instructions provided before attempting any set-up or adjustment.


Small adjustments to sag are performed by adjusting preload of the shock or fork.
With coil springs this is done by adding or removing spring shims, adjusting the installed length of the spring with a preload adjusting ring. With air springs, changing air pressure changes preload
Larger adjustments to sag may require changing the installed springs in the fork or shock. Changing the spring may be a simple task or very complex depending on the design of the fork or shock. In general: increasing preload decreases sag, decreasing preload increases sag.
Finding tuning sag within the suspension fork or rear shock range is a matter of personal preference taking body weight and how you ride into consideration.
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Следваща

Назад към All Mountain/Ендуро продукти

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта