Но питам и тук: от коя страна трябва да са спейсърте - от страната на плочите, или от другата? Благодаря отсега на всички отзовали се!

Admin написа:@Pr3d4t0R
Нямаше ли да е по-лесно да намериш това:
http://www.sram.com/_media/techdocs/BB- ... r-e-r0.pdf
did написа:Admin написа:@Pr3d4t0R
Нямаше ли да е по-лесно да намериш това:
http://www.sram.com/_media/techdocs/BB- ... r-e-r0.pdf
Сигурно това листче даже е вървяло в комплект с курбелите, ама ти да си видял "майстор" да чете? Те всичко си знаят и с половин поглед преценят кое къде трябва да се сложи. Тва разни милиметри-сантиметри - дребни подробности. Както каза jivkonik - гледаш на око да е права линията и 'сичко е точно!
Teodor40 написа:MAN6 написа::V:
Пак ли скъсахте бе бастун?
jivkonik написа:did написа:Admin написа:@Pr3d4t0R
Нямаше ли да е по-лесно да намериш това:
http://www.sram.com/_media/techdocs/BB- ... r-e-r0.pdf
;)
Сигурно това листче даже е вървяло в комплект с курбелите, ама ти да си видял "майстор" да чете? Те всичко си знаят и с половин поглед преценят кое къде трябва да се сложи. Тва разни милиметри-сантиметри - дребни подробности. Както каза jivkonik - гледаш на око да е права линията и 'сичко е точно!
Да ти кажа първо на моята рамка го правихме точно по инструкциите от производителя, налупахме едни спейсъри мама си джаса..... предния дерейльор си включваше нормално...След седмица каране, чудейки се защо всеки път като завъртя педалите назад и отзад ми тича веригата по предавките сама, един друг майстор "ме светна", че нямало нужда да лупам тия спейсъри и ми показа съвсем "на око" къде ми бяга линията и след махане на спейсърите всичко заспа...
ТА не е хубаво човек да се предоверява прекалено на тези гайдове... Трябва да знае и крайната цел, а тя е успоредна линия на веригата спрямо тази на велосипеда. От там нататък ще се оправи! ;)
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 0 госта