ФИТНЕС-ТУЪР ВЕЛОСИПЕДИТЕ!

Този форум е за обмен на информация, свързана с всички видове колоездене извън планинското и велосипеди, различни от маунтин байк - шосейни, пистови, градски, туристически, и т.н., и т.н. Той обаче не е предвиден за обсъждане на най-евтините масови велосипеди, предлагани в изобилие в България! Моля, не занимавайте аудиторията излишно с тях!

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 900 / 900 / 10

Мнениеот BG-Rider » Сря Дек 12, 2007 7:16 pm

@ DstupidBastarD - Всъщност, писах на оня мозък, дето ти обясняваше как лъжеш

За жалост Did добре подвежда и манипулира хората. Той ясно разбра, че не съм запознат, но и не се интересувам от каданса, камо ли да го измервам! Но си позволи да ме нарича ЛЪЖЕЦ!!!???
От друга страна, след като така добре изчислява предавките, и ме цитира, че по 5 пъти повтарям - "Triple Crank Set, с минимум 48-38-28 зъба, а най-добре 52-42-30". Не мога да разбера, как не е ясно че говоря за ролята на най-голямата централна зъбчатка при равно каране и при спускане!!??
Той също така знае, че каданса се мери с компютър и очевидно има някакви средни стойности при смяна на предавките и пр. Чудя му се своя каданс как го измерва и за какакъв УЙ, му трябва!
Аз си карам нонстоп - без да ми пука ама БЪКЕЛ, не ми пука какъв ми е каданса. Щото според Дид, който не си знае каданса е ЛЪЖЕЦ!!?? :popcorn:
Затова пусна тези шашми и в крайна сметка стигнахме до ИНТЕЛЕКТУАЛНИТЕ ПИШКОМЕРЕНИЯ(според дефиницията на Стоян). А именно дай да посмятаме и да си начешем езиците, вместо дай да покараме. :)
@ Дид не се сърди, но не приемам да ме наричат ЛЪЖЕЦ за неща, с които не се занимавам, и на практика не съм тествал! Все пак ти кажи каква е ползата от КАДАНСА, който е толкоз много важен (не се заяждам). Просто ти поставяш този въпрос, редно е ти да отговориш?:)
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Мнениеот did » Сря Дек 12, 2007 7:22 pm

Не си лъжец. Спи спокойно.

Цялата по-горна сметка беше за да ти покажа, че ако не търсиш скорости над 45-50 км/ч, препоръчваните от теб големи плочи са безсмислени, даже вредни. Да караш на тежка предавка, въртейки педалите бавно, с прилагане на сила, е най-сигурния начин да си съсипеш коленете бързо и необратимо. Това явно не го знаеш, но не е лошо да го имаш предвид в бъдеще.

Весела коледа :D
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот BG-Rider » Сря Дек 12, 2007 7:33 pm

@did - Да караш на тежка предавка, въртейки педалите бавно, с прилагане на сила

А бе Дид това ли било всичко, маааму стара. Ми аз никога не карам така. Точно обратно днеска пробвах (с моя байк) и като цяло по леко надолнище въртя бързо (над 60-65) на 48x11 (нямам велокомпютър да видя скоростта - но за коледа може и да си взема един Cateye).
Моята идея беше, когато се спускам отнякъде (натоварен) да не въртя на празни обороти (със малки предавки) - цели 3 години правих така със старото ми колело - 42х14, няма смисъл. Сега карам на 48х11 и е много добре. Но все пак имам спускания, където с 52х11 много добре ще карам (имам сили :D).
Весела коледа и на теб :beer:
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Мнениеот Editor » Сря Дек 12, 2007 7:40 pm

16 страници МРЪН МРЪН...Не ви ли писна ?
This is our fight for freedom,this is our way of saying,this is our day.
http://www.facebook.com/PavelStefanovEditor My Page
Аватар
Editor
 
Мнения: 2804
Рейтинг: 1998
Регистриран на: Вто Сеп 13, 2005 8:51 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот jivkonik » Чет Дек 13, 2007 9:40 am

BG-Rider написа:
Той също така знае, че каданса се мери с компютър и очевидно има някакви средни стойности при смяна на предавките и пр. Чудя му се своя каданс как го измерва и за какакъв УЙ, му трябва!

Нали знаеш какво значи КАДАНС (обороти на средното за единица време, най-често за минута). Ами вземи си един ЕЛЕКТРОНЕН часовник за 10 лв на ръката (от тези, дето постоянно показват и секундите на екрана си). За интервал от 10 секунди (педалирайки) преброй колко пъти десния (или левия, както ти по-удобно) крак минава в предна позиция. Умножи наум преброеното по 6 и ще си получиш моментния си каданс!!! Кви компютри, кви сметачки са ти необходими :dunno: ?! Като си засечеш на няколко пъти каданса при различно темпо на въртене горе-долу ще имаш представа за стойностите му.
Тия числа дето ги хвърляш в тази тема 45-50 каданс, после 60-70 нещо си ги смучеш от пръстите май?!
Откак карам закачен си вдигнах нормалния каданс на 90, на моменти и малко отгоре, карам на "леки обороти" и коленете ми се чувстват отлично! Карал съм с тренировъчни цели и на "тежки обороти" и каданси 50-60 и послееее.... мъка мъкаааа :crap: :bawling:
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Мнениеот DstupidBastarD » Чет Дек 13, 2007 5:09 pm

bikerider написа:DstupidBastarD: каданс, диаметър на капла, балон на гума?

Нищо лично, ама с тия цифри така сами по себе си мога само да си избърша онова дето слънце не го огрява... :)





Батенце, аз съм тъпо копеле и карам с крака, а не с каданс, диаметър на капла, балон на гума и цифри. Ако ти е голем мерак, ела некой път да врътнем педесе-стотина км, па може да ми ги измериш после. Надявам се, че "онова, дето слънце не ти го огрява", не е гъзъ ти, щото рискуваш при липсата на цифри да се омажеш яко с лайна. ;)
Аватар
DstupidBastarD
 
Мнения: 2397
Рейтинг: 1932
Регистриран на: Съб Май 26, 2007 8:49 pm
Местоположение: Location

Мнениеот BG-Rider » Чет Дек 13, 2007 9:10 pm

Editor написа:16 страници МРЪН МРЪН...Не ви ли писна ?

Виж мненията на цивилизования свят: http://www.morcmtb.org/forums/showthread.php?t=16709
Очевидно в цивилизования свят е прието да изкажеш мнение различно от това на другите: I don't have a sensor to track it on a computer and I haven't counted it the old fasioned way (count pedal strokes for 15 seconds, multiply by 4).
Така, че Edit-чо, като не знаеш какво да кажеш, просто не казвай нищо ;) !
Ето малко информация за тези, които нистина искат да научат нещо за каданса:
http://www.cruciblefitness.com/etips/Cy ... dence1.htm
http://www.beginnertriathlete.com/cms/a ... icleid=433
http://kenkifer.com/bikepages/touring/gears.htm
Дискусията за каданса има своето място - нека Дид я пусне като тема.
Но разбира се заебете тези ФОРУМНИ КОМПЛЕКСИ и както казва DstupidBastarD врътнете по едно 50 и повече km - ТОВА Е СЪЩНОСТТА на хобито или спорта колоездене!
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Мнениеот Editor » Пет Дек 14, 2007 12:57 am

BG-Rider написа:
Editor написа:16 страници МРЪН МРЪН...Не ви ли писна ?

Виж мненията на цивилизования свят: http://www.morcmtb.org/forums/showthread.php?t=16709
Очевидно в цивилизования свят е прието да изкажеш мнение различно от това на другите: I don't have a sensor to track it on a computer and I haven't counted it the old fasioned way (count pedal strokes for 15 seconds, multiply by 4).
Така, че Edit-чо, като не знаеш какво да кажеш, просто не казвай нищо ;) !
Ето малко информация за тези, които нистина искат да научат нещо за каданса:
http://www.cruciblefitness.com/etips/Cy ... dence1.htm
http://www.beginnertriathlete.com/cms/a ... icleid=433
http://kenkifer.com/bikepages/touring/gears.htm
Дискусията за каданса има своето място - нека Дид я пусне като тема.
Но разбира се заебете тези ФОРУМНИ КОМПЛЕКСИ и както казва DstupidBastarD врътнете по едно 50 и повече km - ТОВА Е СЪЩНОСТТА на хобито или спорта колоездене!

Нямам нищо против темата ( темата на разговор ) но прекалено много са излишните отклонения и спорове ...това имах предвит.
This is our fight for freedom,this is our way of saying,this is our day.
http://www.facebook.com/PavelStefanovEditor My Page
Аватар
Editor
 
Мнения: 2804
Рейтинг: 1998
Регистриран на: Вто Сеп 13, 2005 8:51 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот bikerider » Пет Дек 14, 2007 2:14 am

DstupidBastarD написа:
bikerider написа:DstupidBastarD: каданс, диаметър на капла, балон на гума?

Нищо лично, ама с тия цифри така сами по себе си мога само да си избърша онова дето слънце не го огрява... :)





Батенце, аз съм тъпо копеле и карам с крака, а не с каданс, диаметър на капла, балон на гума и цифри. Ако ти е голем мерак, ела некой път да врътнем педесе-стотина км, па може да ми ги измериш после. Надявам се, че "онова, дето слънце не ти го огрява", не е гъзъ ти, щото рискуваш при липсата на цифри да се омажеш яко с лайна. ;)


Щом си тъпо копеле, по-добре недей да говориш с числа ;)
И по-добре виж от кой край на масата си :rofl:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот Stuny » Пет Дек 14, 2007 7:33 am

BG-Rider написа:
....


Вчера разбра какво е каданс и започна вече да поучаваш останалите! Замисляй се малко преди да пишеш , особено за неща които знаеш единствено от интернет. Всички имаме нет , всички можем да сравним няколко колела или няколко фара или каквото и да е по това което е написал производителя.
Stuny
 
Мнения: 1257
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Окт 23, 2002 8:49 am

Мнениеот DstupidBastarD » Пет Дек 14, 2007 11:59 am

bikerider написа:
DstupidBastarD написа:
bikerider написа:DstupidBastarD: каданс, диаметър на капла, балон на гума?

Нищо лично, ама с тия цифри така сами по себе си мога само да си избърша онова дето слънце не го огрява... :)





Батенце, аз съм тъпо копеле и карам с крака, а не с каданс, диаметър на капла, балон на гума и цифри. Ако ти е голем мерак, ела некой път да врътнем педесе-стотина км, па може да ми ги измериш после. Надявам се, че "онова, дето слънце не ти го огрява", не е гъзъ ти, щото рискуваш при липсата на цифри да се омажеш яко с лайна. ;)


Щом си тъпо копеле, по-добре недей да говориш с числа ;)
И по-добре виж от кой край на масата си :rofl:




E, ако ше си даваме житейски съвети, и за теб и по-добре да се ограничиш в пускане на картинки като ;) :rofl: :bowdown: :dunno: вместо буквички. :bigeyes:
Аватар
DstupidBastarD
 
Мнения: 2397
Рейтинг: 1932
Регистриран на: Съб Май 26, 2007 8:49 pm
Местоположение: Location

Мнениеот bikerider » Пет Дек 14, 2007 2:13 pm

Пей ми моме, пей ми :rofl::rofl::rofl::rofl:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот BG-Rider » Пет Дек 14, 2007 2:56 pm

Stuny"]
BG-Rider написа:
....

Точно обратното бе момко! Нали си грамотен. Ами как не прочете, че в чуждия сайт автора започва с ясни обяснения за какво става дума (най-добронамерено пуска линк за да осведоми, а не да оскърби останалите) и т.н. Както чета по-надолу той никого не квалифицира както на него му изнася. В нашия случай беше Дид (просто те цитирам няма нищо лично) почва с едни динени кори да пита нещо специфично, което (етиката изисква) първо трябва да се дефинира и после да се разисква!
Така, че аз предпочитам, този който пита за каданса да пусне линковете, а не аз (дето не съм запознат) да се ровя. Естествено се осведомих, но от други сайтове.
Study - щом от интернет ще ми приказваш, какво ще сравняваш, а не от натрупан опит с велосипеда и аксесоарите (калници, фарове и т.н.) - нямам какво да ти кажа освен - МНОГО ЖАЛКО. Ако ще да си с рейтинг 10 000 много, ама много сори (за мен приказките ти са без стойност)! Тук ме интересуват само хората които пиша - АЗ карам, Аз си купих, ползвам и имам следните впечатления, аз ремонтирах, замених и т.н. като се получи това или онова!

Лично за мен относно каданса, само Живко е човекът, който съумя да даде своята дефиниция и предложение, които са напълно приемливи (въпреки че има и по-модерни начини). Дори си пусна и анкета, може и тема да се направи за каданса (който го интересува ще пише).
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Мнениеот did » Пет Дек 14, 2007 3:13 pm

BG-Rider написа:Дид ... почва с едни динени кори да пита нещо.


това мога, това правя.

разпни ме сега

Изображение
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот BG-Rider » Пет Дек 14, 2007 3:20 pm

"did"] това мога, това правя. разпни ме сега

Ооооо Дид, ти си ми любимец:)! Както се казваше във филма "Белите не могат да скачат - в сърцето ми има нещо много позитивно, към теб, което няма как да бъде изместено от някакъв ТЪП, ДОЛЕН КАДАНС или пък дребните нашенски препирни из МТБ-форумите:D"!
Аз също приемам критика, напълно съм на ясно че допускам грешки, че не знам много неща! Ето защо НАЙ-ЧИСТОСЪРДЕЧНО ако съм те засегнал държа да ти се ИЗВИНЯ - МОЯТА ОЦЕНКА ЗА ТЕБ Е 6,00! :beer:
ВЕСЕЛА КОЛЕДА!!!
Дръж винаги на своя ПРОФИ, но и майтапчийски стил - защото МОНОГО, ама МНОГО МЕ КЕФИШ!!! :agree:
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Мнениеот TOYAGA » Пет Дек 14, 2007 3:33 pm

Я се вземете! :santa2:
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот did » Пет Дек 14, 2007 3:45 pm

TOYAGA написа:Я се вземете! :santa2:

имам си вече :D
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот jivkonik » Пет Дек 14, 2007 4:10 pm

did написа:
TOYAGA написа:Я се вземете! :santa2:

имам си вече :D

Харема не е измислен от вчера - Жена, 2 щерки и 1 брой BG-Rider! Звучи спортно! :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :D
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Мнениеот Stuny » Пет Дек 14, 2007 5:12 pm

@BG-Rider
Study - щом от интернет ще ми приказваш, какво ще сравняваш, а не от натрупан опит с велосипеда и аксесоарите (калници, фарове и т.н.) - нямам какво да ти кажа освен - МНОГО ЖАЛКО


Защо не вчемеш да прегледаш тая тема , за да видиш колко велосипеда препоръчваш , които не си карал и дори не си виждал извън нета.
Stuny
 
Мнения: 1257
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Окт 23, 2002 8:49 am

Мнениеот BG-Rider » Пет Дек 14, 2007 8:21 pm

"Stuny" - Защо не вчемеш да прегледаш тая тема , за да видиш колко велосипеда препоръчваш , които не си карал и дори не си виждал извън нета.

А бе пич, ти наистина не си от тука!? Ми нали още от заглавието става ясно се коментира ФТ-ПАЗАРА, и че такива велосипеди в БГ няма. Тоест прави се нещо ама като за НИЩО! И че съм ходил, търсил да си купя, "на живо" съм ги гледал тези полу-ФТ, полу-Градски колелета, но както се чете из тази тема - не ги умеят нашенци ФТ-велосипедите.
Това е.
@Дид - това дет го четеш е як коледен БЪЗИК:D! Няма само да съ ебавате с БГ-Райдера я. Както не си схванал - не си ПАДАМ ПО МЪЖЕ :rofl:.
И мнооо ме кефи когато даваш някакво мнение, как всички сервилни МТБ-послушковци вкупом бързат да те подкрепят! С други думи само леко да ПРЪДНЕШ и всички около теб се ОСИРАТ:D!
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Мнениеот sto100jan » Пет Дек 14, 2007 9:05 pm

,,ИНТЕЛЕКТУАЛНИ ПИШКОМЕРЕНИЯ '' - радвам се че сътворен от мен термин влиза във форумната казуалистика , и дебатния набор терминология :^: И аз , значи , ще оставя нещо на света :^:

Иначе , като не се кара , и се започва една борба на хентелекти - мамсиджейс ;) По-кротко , бе другари ! Ние сме колеги , и , значи - съмишленици , защо е нужно да се караме ? Тоя карал така , оня онака , а трети дава някакви показатели , все едно има ракета в г.....гъдето не го огрява ;) ......Ноо важно :) Всеки да си прави каквото си иска , щом не пречи на другите - не е ли така ?
Велобалкантурист
Аватар
sto100jan
 
Мнения: 534
Рейтинг: 1507
Регистриран на: Пон Юли 17, 2006 10:25 pm
Местоположение: Йотеборь

Мнениеот DstupidBastarD » Пон Дек 17, 2007 6:43 pm

sto100jan написа:,,ИНТЕЛЕКТУАЛНИ ПИШКОМЕРЕНИЯ '' - радвам се че сътворен от мен термин влиза във форумната казуалистика , и дебатния набор терминология :^: И аз , значи , ще оставя нещо на света :^:

Иначе , като не се кара , и се започва една борба на хентелекти - мамсиджейс ;) По-кротко , бе другари ! Ние сме колеги , и , значи - съмишленици , защо е нужно да се караме ? Тоя карал така , оня онака , а трети дава някакви показатели , все едно има ракета в г.....гъдето не го огрява ;) ......Ноо важно :) Всеки да си прави каквото си иска , щом не пречи на другите - не е ли така ?








Ние тука, сичките същества дето сме в сайта, сме ти премного благодарни, че измисляш за нас такиви премъдрости, баце! Особено сме ти задължени, че ни влизат в употреба във форумната казуалистика. Много те молим да измислиш нов термин, форумноказуалистичен по възможност, с който да наричаме едноклетъчномозъчните форумни казуалисти, пускащи картинки с коеф. над 1 на буква текст. Предварително ти благодарим, баце форумен казуалистоизобретател! :bowdown:
Аватар
DstupidBastarD
 
Мнения: 2397
Рейтинг: 1932
Регистриран на: Съб Май 26, 2007 8:49 pm
Местоположение: Location

Мнениеот BG-Rider » Пон Дек 17, 2007 9:56 pm

Какво е мнението на Sheldon Brown за хибридните велосипеди и за каданса:

ХИБРИДНИТЕ ВЕЛОСИПЕДИ, известни още като “КРОС” или “ФИТНЕС” колела, са кръстоска между планински велосипед и туристически велосипед. Най-добрите от тях са взели от маунтибайковете -кормилата и скоростните превключватели, а от туристическите велосипеди – рамките, предавките каплите и спирачките.
Хибридните велосипеди обикновено имат капли с диаметър 622 mm (700с), както е при шосейните/туристическите велосипеди, но гумите (за хибридите) са по-широки. За съжаление повечето хибридни колела се предлагат с гуми по-скоро за фасон (външен вид), отколкото за функционалност. Такива се например типичните широки 35-40 mm груби грайфери (кубични и пр.). Такива гуми са добри при мек пясък или кал, но хибридните капли са много тесни за подобни условия – т.е. ако ще карате в такива условия е по-добре да си купите маунтинбайк. Когато карате по твърди повърхности, тези гуми са шумни и бавни, като предизвикват дразнещо бръмчене при въртенето си. Те също така “завиват” слабо върху пътна настилка.
Много хибриди за нещастие вземат от страна на маунтинбайковото семейство високо централно движение. Това създава усещане за маунтинбайк, готов за скок върху дървена трупа, или за провиране през тясна следа (пътека). Понеже хибридите основно са неподходящи за подобен стил на каране, тромавостта от изкачване и спускане с високо централно движение обезмисля всякакви други предимства (на ФТ). Това в частност обяснява защо хибридите често се използват за градско каране, където където спирането и потеглянето са норма.
КОМЕНТАР: очевидно всички производители отдавна са се съобразили с това професионално мнение.
Най-веселото обаче е, че РОДНИТЕ – БГ-ПРОИЗВОДИТЕЛИ правят своите първи стъпки и в скоро време нещата ще бъдат поставени на конкуретни начала:
1) http://www.leader96.com/bikes/4-road/king-fitnes.html
2) http://www.crosscycle.com/products/view/48/razor
3) .................................. очакваме СПРИНТ (2008 г.)
4) .................................. очакваме ДРАГ (2008 г. )


КАДАНС, е скороста с която се въртят педалите измерено в обороти за минута (rpm). Неопитният велосипедист обикновено кара на по-високи предавки отколкото трябва, педалирайки с по-нисък (бавен) каданс. По-опитния велосипедист педалира с каданси в диапазона 70-90 об/мин. Така влага по-малко натиск (напрежение) в ставите и в частност в колената. Велосипедния състезател често използва дори и по-високи каданси за да си осигури експлозивно ускорение.
Стояне, здравей бе пич! Караш ли през зимата аааааааааа? Аз направих един крос 10-тина километра ма в сняг, ама сняг 20-30 cm, много трудно се кара, не е като да плещим из форумите кой гътнал 1000 кила глиган с прашка! :D
By the way 100яне - видя ли, че МИ обърнаха внимание (разбира се и на много фенове, които съм виждал да карат ФТ) част от велопроизводителите в БГ - мнооо, ама мноо се кефя! ;)
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Мнениеот sto100jan » Вто Дек 18, 2007 8:12 pm

За дСтупид бастърд - Не хусещам , дали се ебаваш с мен , или просто имаш изтънчено чувство за хумор - и в двата случая - ще ми е приятно да му пием по бира в топъл сезон :beer: Не съм злопаметен , злоумишлен , хормоналните си излишъци предпочитам да ги изливам в жени , а не във форумно-дебатна тафтология ;) В студен сезон предпочитам ирландскоооо , пък било то и Джеймисън ;)

За Бг-райдъра : Карам само в неделя , когато не вали много . Карам само по хасвалт , от Благоевград до Рила , или до Симитли - по 40 км дотам и обратно . Иначе , хибрида е хубаво нещо , лани в Барселона ги гледах , почти само хибриди джиткат пичовете и п....те :) Както съм казвал , не е важна материалната част , важен е кефът , който се вади от заниманието . Аз , лично , чакам всеки момент да ми дойде неопреновото костумче от братска Чехия , с което да си карам каяка по гръцкото Черноморие , без да крякам от студа и от водата :) . Уверено ви заявявам , че каякът е водния еквивалент на велосипеда - пробвайте и ще се уверите :) Удоволствието е същото , само болката в гъза е по-малка ;)
Велобалкантурист
Аватар
sto100jan
 
Мнения: 534
Рейтинг: 1507
Регистриран на: Пон Юли 17, 2006 10:25 pm
Местоположение: Йотеборь

Мнениеот DstupidBastarD » Вто Дек 18, 2007 9:37 pm

[quote="sto100jan"]За дСтупид бастърд - Не хусещам , дали се ебаваш с мен , или просто имаш изтънчено чувство за хумор - и в двата случая - ще ми е приятно да му пием по бира в топъл сезон :beer: Не съм злопаметен , злоумишлен , хормоналните си излишъци предпочитам да ги изливам в жени , а не във форумно-дебатна тафтология ;) В студен сезон предпочитам ирландскоооо , пък било то и Джеймисън ;)






Съвсем правилно си ме разбрал, баце, каних те на по бира. Ако имаш път към София, обади се да ударим по една-две наливни (аз повече не мога, че са ми слаби бъбреците, зоба им еба майката). :beer:
Аватар
DstupidBastarD
 
Мнения: 2397
Рейтинг: 1932
Регистриран на: Съб Май 26, 2007 8:49 pm
Местоположение: Location

Мнениеот BG-Rider » Пон Дек 24, 2007 6:34 pm

sto100jan

Ами супер, щом спортуваш значи си ОК. И най-важното кефът преди всичко!:agree:
А щом споменеш за Гърция то веднага се сещам за остров Тасос и неповторимия кеф и изживявания с велосипеда - 28 inch - капли :D!
Весела Коледа! :beer:
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Мнениеот BG-Rider » Вто Дек 25, 2007 5:06 pm

"СТАРИ ТРИКОВЕ В НОВИТЕ МОДЕЛИ ВЕЛОСИПЕДИ В БГ - вкл ФТ-урбан)"

Напоследък има голямо оживление около новите модели велосипеди (2008 г.) произвеждани в БГ.
Обаче, когато са 7-speed, винаги се натъкваме на БАНАЛНИТЕ ОФЕРТИ в задвижването: 42х14 или 48х14!
Разбира се всичко това се “аргументира” с факта, че това били “нисък” клас колела!?
Ако по-внимателно се поразровим в интернет се вижда, че конкретно при велозадвижването има и други предложения, само че доста по-различни и определено по-приемливи от тези на Shimano!
Например фирмата Suntour, за която вкупом се приказва, че прави нискобюджетни продукти дава ясен отговор как един велосипед (не само ФТ) може и при 7-speed да бъде по-привлекателен от Шиманския монтаж(шантаж):
1. Централните предавки може без проблеми да бъдът поне до 48х.
А) При Шимано от по-нисък клас Acera, Tourney има оферти:
* http://cycle.shimano-eu.com/catalog/cyc ... 8591683768
* http://cycle.shimano-eu.com/catalog/cyc ... 8591751893
* http://cycle.shimano-eu.com/catalog/cyc ... 8592089344

Б) Видно е, че Suntour също се представят много добре (според мен са супер):
* CW8-XCT-T318-PB (48/38/28T) http://www.srsuntour-cycling.com/SID=si ... &tnid=1696
или
* Suntour CW8-XCT-T308-PB (48/38/28T) http://www.srsuntour-cycling.com/SID=si ... &tnid=1698 ?
Как така никой от велопроизводителите в БГ не ги забелязва, след като прави нискобюджетни велосипеди (350-450 лв). Лично на мен много повече ми допадат SUNTOUR (карам с такъв)!
2. Заданата касета и главина естествено са показателите, затова доколко велопроизводителя иска да Ви МЕТНЕ НА ВЪРБАТА. Един от шлагерите в подигравката с велопотребителя е:
а) да ви предложат задна главина Shimano- made in Italy или Formula - FM-31 36H (НА РЕЗБА), вместо Formula - FM32-8QR 36H (НА ШЛИЦИ) – понеже колелото, което си купувате било евтино!?
б) да ви изпързалят със задна касета Shimano MF-TZ07 14-28T вместо със задна касета на SUNTOUR - CS-PF302-C7 - http://www.srsuntour-cycling.com/SID=si ... &tnid=1748
или SUNTOUR - CS-PF32-C7 http://www.srsuntour-cycling.com/SID=si ... &tnid=1746 !
Обърнете внимание, че и двете задни зъбни касети на Suntour се монтират на главина със шлици което е СУПЕР! Нещо за което шимано при 7-скоростните задни касети може само да си мечтае! Освен това броят на зъбците при моделите задни касети на Suntour е така подбран, че позволява по-голяма динамика при каране!
3. Все пак може да ви кажат, че тук таме “само трябва” да подмените някои неща и всичко да се оправи!? В случая е важно превключвателите (на централните венци особено при 42х) дали стават за съответния кранксет, и дали не се изменя линията на веригата ( http://www.sheldonbrown.com/gloss_ch.html#chainline )!
Например декланшора ALIVIO FD-M410-E, обслужва курбели с голяма плоча 42 зъба, докато модификациите FD-M410-3/6;FD-M411-3/6 от 2007 и FD-M413-3/6; FD-M412-3/6 от 2008 обслужват курбели с голяма плоча 42 или 48 зъба.
ЗАКЛЮЧЕНИЕ: Ако ще си купувате 7-speed колело (ФТ-урбан с 26 или 28 inch капли), което да е по-евтино, но с повече възможности – офертите в задвижването при Suntour са особено привлекателни! ;)
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Мнениеот BG-Rider » Сря Дек 26, 2007 1:00 pm

Видно е, че производителите предвиждат супер варианти за това как ще задвижвате и спирате велосипеда:
http://eshop.dimibike.com/product_info. ... ts_id=1035
За съжаление много по-често се акцентира основно на спирачките, а при задвижването опции (освен 42х - "понеже караме велосипеда само нагоре и само нагоре":rofl:) просто няма:
1) http://eshop.dimibike.com/product_info. ... ts_id=1259
2) http://eshop.dimibike.com/product_info. ... ts_id=1260
Е може пък и по задвижването да има някакво оживление (48х11) през 2008 г. :)
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Мнениеот BG-Rider » Пет Дек 28, 2007 2:15 pm

Глътка въздух за потъващия кораб Шимано при 7-speed!

"СЛАВНАТА ТРАДИЦИЯ" да се продават колела със задни главини на резба е набрала огромна инерция по "пътя" водещ към крайна безпринципност, неудобства, технологична немощ и прецакване на крайния потребител!
Изведнъж обаче една оферта на Шелдън Браун блясва като изгаряща звезда на хоризонта за да ни покаже, че имало е една единствена шиманска оферта, заместваща тъпнята мегарейндж - http://www.sheldonbrown.com/mega7/ . Ето за какво става въпрос: http://harriscyclery.net/itemdetails.cfm?ID=1724 .
Ммммдаааам, очевидно това е лебедовата песен на Шимано в 7-speed сегмента, но нашите велопроизводители може би ще се възползват временно - докато продадат и последната скътана в зимника главинка на резба! ;)
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Мнениеот bikerider » Пет Дек 28, 2007 4:44 pm

BG-Rider написа:докато продадат и последната скътана в зимника главинка на резба! ;)


А ти как би постъпил на тяхно място? Дай акъл... :popcorn:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

ПредишнаСледваща

Назад към Други видове колоездене

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 19 госта