CRAZY RIDER написа:... проверих и налягането си е същото....
Деибиш на моя са забравили да му сложат преливник ама той държи да съска и съска ... шок със собствено мнение какво да се прави....Това "съскане" всъщност е шума от преминаващото масло за rebound-а, от маслената камерата в преливника.
EDIT4маслото ти е дърто и се е запушило нещо
Еми завърти я и карай... защо все търсите сложни решения на прости неща ......Миии да споредн мен рибаунда стана по бавен, а не съм въртял врътката
EmZo написа:Освен това, аз ползвайки същия шок, при по-дълго изкачване го карам с 150-165 psi, a при спускане, при доста по-ниско налягане - около 55
kotka12 написа:EmZo написа:Освен това, аз ползвайки същия шок, при по-дълго изкачване го карам с 150-165 psi, a при спускане, при доста по-ниско налягане - около 55
малко изместване на темата се получава
за което се извинявам
но ми е любопитно нещо
аз съм със 6 уей
103 килограма съм
и според Маниту не бива да свалям налягането под 110 пси /50% от теглото ми в паунд/
при теб как стои това положение
защото принципно платформата се усеща доста
и предполагам
че ниското налягане цели нейното максимално елиминиране
6 уей има настройки за хай и лоу спийд компресия
както и за обема на камерата
не съм си играл с тях все още както трябва
за да реша проблема /доколкото е проблем/
няма ли опасност да прецакаш шока с прекалено ниско налягане???
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 23 госта