MIRO A написа:Има едно просто решение за това да не паркират колите в/у алеите - сложете като бордюр отстрани, който тамън ще реши проблема с очертанията.
TOYAGA написа:Второ. София не е мръсна и гнусна поради липсата на велоалеи, а преди всичко и най-вече поради безобразната паплач, която приижда отвсякъде. Тази паплач няма да ползва велоалеите - тя ще паркира върху тях, ще ги кърти, ще люпи семки, ще се дрогира, ще пикае и ще сере върху тях. Просто защото е невъзпитана, недисциплинирана, мърлява и смрадлива в червата. Тва не е гражданско общество, което радее за свободи и права, това е паплач, която сее слободия, безредие и безправие. Гнусна, гладна и мързелива паплач, точеща лиги за безплатен обяд и търсеща пътя на най-малкото съпротивление към пълния търбух. Пълна отврат и полюция!
MIRO A написа:просто решение
MIRO A написа:сложете
jivkonik написа:MIRO A написа:Има едно просто решение за това да не паркират колите в/у алеите - сложете като бордюр отстрани, който тамън ще реши проблема с очертанията.
Пич, ела в Люлин да видиш В ГРАДИНКИТЕ ПРЕД БЛОКОВЕТЕ какви са паркинги по бордюри, по тревни площи, по тротоари.... във входа си не може да влезеш без да обършеш 2 -те спрели една до друга коли!!! Ще спре ли един бордюр Софийския шОфер, еле пък бил той с некой СУВ (Жипка, С-Класа) или некъв друг подобен суперр-дуперр автомобил да си спре където му е удобно?!?!!!
Alien написа:наистина ли си мислиш, че си по-различен (по-добър) от тия, които така шарено описа?
MIRO A написа:Като го напраиш по високо сама бордюрчето, колата ще го мине но дотам щото ще засяда на тях! Това е идеята, сичко е на едно ниво а това тънко бордюрче е бая по височко.
bikerider написа:Искаш план Б - Велизар Стоилов го е изложил - 1500 полицаи.
Не може да има промени без икономическа логика. И без ред и контрол.
Човече, защо пишеш в този форум?nebe_to написа:Здравейте отново,
не искам да влизам в излишна полемика, нито да бъда възприет погрешно. Нямаме никакво време, за да го губим в неконструктивни разговори и да стигаме до явни обиди и неприязън. Това е напълно безмислено, защото губи и разпилява енергията на едно движение, което сега се заражда истински.
Проблема с пешеходците и автомибилите: Да той е много голям, без информационна кампания няма да стане и за това трбва много да се дълбае и в тази посока. Освен да се изгради велоалея тя трябва и да се подържа и да се обособи правилно. И тогава ще можете спокойно да показвате знаците и да разяснявате на "паплачта" къде трябва да ходи и къде не.
Велизар Стоилов: За този човек не ми се говори, защото на няколко пъти в ПКТБД (Транспортна комисия към общината) ми се искало откровенно да му скоча на врата. Той няма никкаво уважение към нас и смята, че велосипедистите трябва да стоят в паркове и градинки, а камо ли да използваме велосипеда за транспорт.
За да не бъда многословен ще кажа, че ти можеш и да минеш където си искаш с планинския велосипед, но не така стоят нещата за повечето хора. За това на тях им трябват условия и сигурност, което значи ужасно много работа. Много е сложно, но това не значи невъзможно.
И последно: Сдружение Велоеволюция е НПО организация в обществена полза, с всички наши действия и документи може да се запознаете, ако имате желание и се свържете с нас.
Само моля ви когато някой заговори за проекти и финансиране не си представяйте купчина пари за харчене или нещо подобно. Пари се пилеят в държавната администрация, случаят с НПО организациите, които работят, като истински такива е различен. Когато някой заговори за проекти става понякога много смешно. Има една приказка дето много ме кефи и е подходяща в случая:
"Едно е да искаш, друго е да можеш и чак трето и четвърто е да го направиш"
Дано не стана банален: Крайно време е да се действа и то с общи усилия, ако не ще става все по трагично, както е с всичко в България.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта