Ozzie написа:А всъщност е много интересно и забавно да се кара без вътрешни гуми...
Няма шкурки, няма лепила, няма лепенки...
е те тия гуми тръни не ги ловят или как

Ozzie написа:А всъщност е много интересно и забавно да се кара без вътрешни гуми...
Няма шкурки, няма лепила, няма лепенки...
Не е ли каучук и под действието на лепилото става нещо? Хайде нека някой да ми обясни, ако обича.outfaced написа:и мен тия с оранжевкия пласт ми харесват
това оранжевото не е точно гума, а някаква еластична пластмаса, която се разтваря частично от лепилото и уплътнява и залепва по добре отколкото ако лепиш само гума с гума и посредата лепило някво
bi написа:Не е ли каучук и под действието на лепилото става нещо? Хайде нека някой да ми обясни, ако обича.![]()
![]()
Благодаря предварително!
outfaced написа:Ozzie написа:А всъщност е много интересно и забавно да се кара без вътрешни гуми...
Няма шкурки, няма лепила, няма лепенки...
е те тия гуми тръни не ги ловят или как
vladimir.dzhuvinov написа:bi написа:Не е ли каучук и под действието на лепилото става нещо? Хайде нека някой да ми обясни, ако обича.![]()
![]()
Благодаря предварително!
Да, правилно си се насочила, всъщност лепилото не е съвсем лепило, а вулканизираща течност
outfaced написа:e тц ... няма начин да е вулканизация![]()
vladimir.dzhuvinov написа:Първият опит беше с нова лепенка на Weldtite, от която свалих предпазното фолио. При нея пробив стана при 1.6кг по скалата на пенетрометъра.
Вторият опит беше с безмаркова лепенка, от която също свалих фолиото. При нея се получи пробив при 6.7кг по скалата на пенетрометъра.
Следователно, лепенката на Weldtite се оказа 4 пъти по слаба от безмарковата (която е и по-евтина).
vladimir.dzhuvinov написа:По средата се вижда линията, по която въздухът е пробил лепенката, точно на същото място и със същата дължина като самият пробив на вътрешната гума. Меката червена гума от долната страна остана изцяло залепена на вътрешната гума (от нея на самата лепенка не е останало нищо)
vladimir.dzhuvinov написа:
vladimir.dzhuvinov написа:outfaced написа:e тц ... няма начин да е вулканизация![]()
На тубичката точно така си пише - "Вулканизиращ разтвор за гуми"
A typical vulcanization temperature for a passenger tire is 10 minutes at 170 dgrees C
outfaced написа:vladimir.dzhuvinov написа:outfaced написа:e тц ... няма начин да е вулканизация![]()
На тубичката точно така си пише - "Вулканизиращ разтвор за гуми"
абе тва е щот звучи купешко ... за вилканизацията трябва силно притискане и висока температура
Stuny написа:Марто , не мога да разбера защо продължаваш да спориш. ОК може би лепенката е достратъчно здрава за мине тестовете при идеално залепяне , обаче факта е че човека не лепи за пръв път гума(предполагам) и при еднакви обстоятелства wedltide не издържа а кучата марка издържа. Какво повече те интересува. Аз лепенки weldtide няма да си купя , ти също , защо трябва да се спори за глупости.
bikerider написа: ...
Така си е... На всичкото от горе, трябва да минават и през quality control... Според мен ако дадена марка презервативи например даде такъв дефект, човек с право би сменил марката - рискът трябва да е минималенМъро написа:Очевидно не е пробвал с една, а с две.
И в гората, на майната си, като ти се наложи да лепиш гумата и лепенката ти откаже по този начин, въобще няма да ти дреме дали си уцелил дефектна или не. Ще има значение само резултатът (и по-точно липсата на такъв).
outfaced написа:Адаш, пробий една гума (вътрешна) с уредчето, да видим гумата на колко издържа.
bikerider написа:По-горе попитах колко трябва да издържа една лепенка?
hitar_potter написа:Според мен ако дадена марка презервативи например даде такъв дефект, човек с право би сменил марката - рискът трябва да е минимален
Ozzie написа:@vladimir.dzhuvinov
Препоръчвам ти следващия път като лепиш гума у вас и не ти е спешен монтажа, да притиснеш лепенката към гумата с някаква тежест, да изчакаш да изсъхне лепилото и чак тогава да слагаш гумата.
Ozzie написа:@vladimir.dzhuvinov
Препоръчвам ти следващия път като лепиш гума у вас и не ти е спешен монтажа, да притиснеш лепенката към гумата с някаква тежест, да изчакаш да изсъхне лепилото и чак тогава да слагаш гумата.
Alpina написа:Факт е обаче, че за по-малко от 5 мин ми се е залепвало и на десетата вече съм карал, но не правете така!!!
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 354 госта