Окомплектовка на рамка Specialized Sx Trail

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с ход на окачването 180 мм или повече, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Мнениеот Silvestroff Gabrovo » Пон Фев 25, 2008 7:56 pm

Колега найстина не се сетих за NIXON-а .Потърси ЕМZO, той кара със никсон и е много доволен до колкото знам.
Silvestroff Gabrovo
 
Мнения: 1275
Рейтинг: 1768
Регистриран на: Нед Май 13, 2007 3:51 pm

Мнениеот Harka » Пон Фев 25, 2008 8:01 pm

bikerider написа::offtopic:
@Harka: brake-dive е явление, което спада към средните скорости на компресия. Докато на пазара не се появят други вилки освен Avy, които да имат шим-стак за средни скорости, всяко сравнение по показател брейк-дайв между вилки със и без реглаж на LS компресия е ТОТАЛНО неадекватно и не говорещо нищо.

Чакай, чакай сега... наличието или липсата на LS компресия само по себе си абсолютно нищо не означава. Далеч нямах предвид такова сравнение.
А че най-идеалният вариант е вилка с индивидуални настройки на трите рибаунда и трите компресии никой не спори... ама няма. :)
Какво конкретно имам предвид - не мисля, че "решение" против brake-dive чрез LS клапа работи повече от липса на решение. Цената на LS "решението" да не ми се гмурка предницата е прекалено висока и се казва small bump compliance.

:)
А, ето за това говорим - от една страна ако имаме повече LS компресия вилката няма да потъва, но ще страда отзивчивостта. От друга страна ако имаме малка LS компресия вилката най-вероятно ще е по-отзивчива, но ще пострадат куп други неща. Е, какво пречи двете неща да се обединят под формата на настройка с достатъчно голям диапазон? За това говоря - кеф ти мазняк, кеф ти стабилност. Fox го докарват. Marzocchi - не бих казал.
Нищо лично, но Totem в режим "въртене" не ми харесва как поема неравностите. Така че не мисля, че си коректен в сравнението си - по-скоро внасяш объркване отколкото обратното :peace:

Не виждам някъде да съм коментирал работата на Totem. :peace:
Да не говорим, че динамичната височина на предницата изобщо, ама изобщо не зависи само от компресията. Рибаунда също участва в уравнението, нали? :)

Е, разбира се, но рибаунда е известна величина. Никой няма да тръгне да компенсира потъването с повече рибаунд.
Не защитавам Marzocchi, но мисля, че си малко краен. ETA винаги е било по-добро решение от интелигентните "универсални" компресии държащи вилката в разгънато положение (демек кормилото нависоко).

Глей са, аз по принцип винаги съм си бил малко на принципа on/off. В този ред на мисли всички "интелигентни" системи, инерционни клапи и тем подобни чекии за мен имат приложение предимно в ХС-то, където времето е всичко. Оттам нататък най-важното е ти да имаш възможността да си контролираш сам вилката. При по-дългоходовите вилки смятам, че това е задължително.
Извинявам се за офтопика, едва ли допринасям нещо за изясняване на дилемата на stroker, но мисля, че тези неща трябва да бъдат ясно казани :)

Няма какво да се извиняваш - я глей пак каква дискусийка завързахме... :)
Аватар
Harka
 
Мнения: 3078
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Окт 18, 2003 11:56 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот bikerider » Вто Фев 26, 2008 12:32 am

:offtopic:
Harka написа:Чакай, чакай сега... наличието или липсата на LS компресия само по себе си абсолютно нищо не означава. Далеч нямах предвид такова сравнение.

Аз разбрах, че според теб недостатъка на вилките на Marzocchi е в това, че няма реглаж на компресията и тя е фабрично настроена да е много бърза/отворена :D
Което според мен не е така. Не отричам, че моделите на Marzocchi в частта без LSC реглаж са малко капризни и искат фина настройка, която не всеки му се занимава да прави. Kоето със сигурност им носи минуси, но това е друга песен.

Harka написа:А че най-идеалният вариант е вилка с индивидуални настройки на трите рибаунда и трите компресии никой не спори... ама няма. :)

Такава вилка според мен трудно би се реализирала на пазара :)

Harka написа:Е, какво пречи двете неща да се обединят под формата на настройка с достатъчно голям диапазон? За това говоря - кеф ти мазняк, кеф ти стабилност. Fox го докарват. Marzocchi - не бих казал.

Какво например не докарват в 66RC2? :)
Не ми е целта да говоря за Marzocchi, питам се какво й липсва на тази вилка?

Нищо лично, но Totem в режим "въртене" не ми харесва как поема неравностите. Така че не мисля, че си коректен в сравнението си - по-скоро внасяш объркване отколкото обратното :peace:

Не виждам някъде да съм коментирал работата на Totem. :peace:

Използвах Totem като типичен пример :)

Да не говорим, че динамичната височина на предницата изобщо, ама изобщо не зависи само от компресията. Рибаунда също участва в уравнението, нали? :)

Е, разбира се, но рибаунда е известна величина. Никой няма да тръгне да компенсира потъването с повече рибаунд.

Факт е, че при прекалено бавен рибаунд предницата потъва. Това исках да кажа, че предницата може да потъва както от неправилно настроена компресия, така и от неправилно настроен рибаунд. Което най-често се компенсира с пружините/въздуха и резултата е плачевен.
Не съм противник на LS реглажа на компресията. Хубаво нещо е, ама просто брейк-дайва не е аргумент за или против каквото и да е в случая.

Глей са, аз по принцип винаги съм си бил малко на принципа on/off. В този ред на мисли всички "интелигентни" системи, инерционни клапи и тем подобни чекии за мен имат приложение предимно в ХС-то, където времето е всичко. Оттам нататък най-важното е ти да имаш възможността да си контролираш сам вилката. При по-дългоходовите вилки смятам, че това е задължително.

Еее, айде сега. Инерционната клапа на Stratos без съмнение беше най-добрата и обещаваща хидравлика за всичко преди Specialized да загробят тоя проект със сила.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот zero knowledge » Вто Фев 26, 2008 9:21 am

Хм, зачекнахте гадна тема с работата на хидравликата на тези вилки. С някои от изложените неща не мога да се съглася, но ще се включа като имам малко повечко време ...
19.6.16.6
Аватар
zero knowledge
 
Мнения: 721
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 29, 2002 10:40 pm
Местоположение: 02139

Мнениеот ShadowConspiracy » Вто Фев 26, 2008 9:34 am

Само kotka12 спомена за Domain-a. Чувам само добри неща и за двата модела на вилката, пък и имаш избор между 180 и 160 с U-Turn. Аз самият скоро ще се сдобия 302 :agree: В форума в момента се продава един чудесен Domain 318 180мм за 700 кинта.

Разгледай review-тата в mtbr за 2007 и 2008.
Аватар
ShadowConspiracy
 
Мнения: 90
Рейтинг: 1364
Регистриран на: Сря Фев 08, 2006 7:25 pm
Местоположение: София

Мнениеот kotka12 » Вто Фев 26, 2008 10:09 am

много сполучливо Домейн беше наречен в някакво ревю
"Пайк на стероиди":)
предполагам, че като работа обаче не може да се сравнява с изброените дотук неща
а и разликата 160 - 180 не е осезателна
още повече чрез U-TURN, който е доста
трудоемък и отнемащ начин време за регулиране на хода
/мое лично мнение/
според мен ЕТА е най-удачният вариант за бързо и ефективно
смъкване на хода /също лично мнение/

@zk
очаквам с нетърпение включването ти по темата
:beer:
The best-laid schemes o' mice an' men gang aft a-gley

http://s2.bg.gladiatus.com/game/c.php?uid=54478
Аватар
kotka12
 
Мнения: 3462
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Юни 27, 2005 8:02 am
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот bikerider » Вто Фев 26, 2008 1:18 pm

zero knowledge написа:Хм, зачекнахте гадна тема с работата на хидравликата на тези вилки. С някои от изложените неща не мога да се съглася, но ще се включа като имам малко повечко време ...


:):agree:
:popcorn:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот stroker » Пон Мар 03, 2008 4:20 pm

Малко ъпдейт:
Спечелих търг за Лирик 2-степ 2008 и сега мисля да го плащам!Силно се надявам РС да са оправили проблемите с 2-степ системата че иначе ше ми се е''' м''''та :D Бях се надъхал много за ФОКС но цената е много дебела и т.н. Надявам се този Лирик да издържи малко по голямо аграрене.

За спирачките сега остават Магурата, Код 5, К18 и вече включвам и Шимано сейнт.
Към курбелите искам да включа и truvativ holzfeller и Shimano Hone
За ФСА гравити няма много оферти,за съжаление!
И последно моля за помощ за разерите на средното движение което трябва да си закупя!премерих ББ от долу и беше 73мм а вътрешния диаметър 35мм.
Доста се порових но не можах да го открия
stroker
 
Мнения: 558
Рейтинг: 1842
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 11:09 am

Мнениеот outfaced » Пон Мар 03, 2008 4:25 pm

stroker написа:Малко ъпдейт:
Спечелих търг за Лирик 2-степ 2008 и сега мисля да го плащам!Силно се надявам РС да са оправили проблемите с 2-степ системата че иначе ше ми се е''' м''''та


според оскъдните писания тук таме, не са ... ама да се надяваме че бъркат (или поне че само недоволните се оплакват и не се знае колко са доволните)
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот zero knowledge » Вто Мар 04, 2008 11:02 am

Разделението LS-HS за компресията и рибаунда си е малко условно, то не е свързано с конкретни скорости на сгъване. А да намесвате и средни скорости без конкретна цел е по-скоро объркващо. Основната работата на ЛС компресията е да даде стабилност на колелото, да не се люшка напред-назад като лодка. Това включва и brake-dive-а, който се влияе най-много от LS компресията, a не от mid-speed. Също така при „хубав” амортисьор, повече LS компресия не води до грубост. Усещането за грубост може да идва от много места и рядко се дължи само на твърде много ЛС компресия, а ако се получава такава, причината най-вероятно е комбинация от малко LS компресия, много HS компресия, бавен (LS) рибаунд.
Е, какво пречи двете неща да се обединят под формата на настройка с достатъчно голям диапазон? За това говоря - кеф ти мазняк, кеф ти стабилност. Fox го докарват. Marzocchi - не бих казал.

Fox не бих казал, че го докарват, а Marzocchi наистина са далеч.

Какво например не докарват в 66RC2? :)
Не ми е целта да говоря за Marzocchi, питам се какво й липсва на тази вилка?

Например регулирането на компресията - врътката регулира LS и HS компресията едновременно. А повечето хора, които искат повече LS компресия, също така искат да запазят или дори да намалят HS компресията, а не да я увеличават!

Мислех да пиша още неща, понеже намесихте динамична височина и други въпроси, но много подскачате от въпрос на въпрос с общи подмятания и май мястото за такава дискусия е в друга тема.
19.6.16.6
Аватар
zero knowledge
 
Мнения: 721
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 29, 2002 10:40 pm
Местоположение: 02139

Мнениеот stroker » Вто Мар 04, 2008 12:14 pm

zero knowledge написа:Мислех да пиша още неща, понеже намесихте динамична височина и други въпроси, но много подскачате от въпрос на въпрос с общи подмятания и май мястото за такава дискусия е в друга тема.

Абе пишете си и тука,според мен е интересна дискусията!Е все пак ако някои се отзове и по другите мои проблеми ще бъде супер! :beer:
stroker
 
Мнения: 558
Рейтинг: 1842
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 11:09 am

Мнениеот stroker » Съб Мар 08, 2008 6:19 pm

Пак за шините.
Реших да ви послушам за това да не купувам къстъм мейд колела от ибей.От www.actionsports.de не разбирам и бъкел немски(освен шнеле,шнеле,я,я :rofl: :rofl: :rofl: ),непознати са ми и марките като NOPE :dunno: Иначе цените са добри!Незнам дали мога аз да си поръчам с каквито компоненти аз искам?!.
Така че,
Варянта за чужбина за сега остават AZONIC OUTLAW.
Врянта от БГ - предна главина Формула 20мм или шимано сеинт 20мм(коя е по-добра спред вас,разликата в цената може да се пренебрегне),задна главина ХТ или ХОНЕ, спици ДТ, шина Mach1 FreeRide Disc 26“ 559x21C или Mach1 Mad Disc 26“ 559x25C.
Цената на азоника ще ми бъде около 400лв а на бг варянта около 280.
Има ли смисъл от главоболия с АЗОНИК-а?Дали ще е много по-добре.Честно казано само тези шини МАCH1 ме притесняват.
За курбелите си остава същото чудене ,но като гледам няма смисал пак да повтарям претендентите.
Благодаря
stroker
 
Мнения: 558
Рейтинг: 1842
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 11:09 am

Мнениеот ddevil » Съб Мар 08, 2008 7:42 pm

Ако имаш финанси - разгледай, или целите колела на Mavic, или поне само шините - няма да съжаляваш ако всичко е добре наплетено.
Относно предната главина - формула или светец. Първо - зависи за кои модели говориш и отделно за какъв стандарт на захват ти трябва главината? Сейнта си е oversized CL, а формулите имат и този, и 6 болтовия като вариант. От формулите преди доста хора се оплакваха от появил се луфт след известно време каране. Сега има по-голям избор за 20мм-ови главини на формула(продават се нови модели и т.н.) и вероятно има шанс този проблем(който мисля, че беше решим, т.к имаше хора, които си го бяха оправили) вече да го няма.
If the milk turns out to be sour, i ain't the kind of pussy to drink it
Продавам: Рамка Giant Faith + Fox DHX5.0 + още доста части или цяло колело
Аватар
ddevil
 
Мнения: 1176
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Яну 30, 2006 10:42 pm
Местоположение: Entropy

Мнениеот stroker » Съб Мар 08, 2008 8:16 pm

ddevil написа:Ако имаш финанси - разгледай, или целите колела на Mavic, или поне само шините - няма да съжаляваш ако всичко е добре наплетено.
Относно предната главина - формула или светец. Първо - зависи за кои модели говориш и отделно за какъв стандарт на захват ти трябва главината? Сейнта си е oversized CL, а формулите имат и този, и 6 болтовия като вариант. От формулите преди доста хора се оплакваха от появил се луфт след известно време каране. Сега има по-голям избор за 20мм-ови главини на формула(продават се нови модели и т.н.) и вероятно има шанс този проблем(който мисля, че беше решим, т.к имаше хора, които си го бяха оправили) вече да го няма.

Сейнт-а знам че е сентърлок,но има преходници за 6-болта,въпреки че незнам дали шимано имат дискове за метални накладки и ако имат бих могъл да си взема и шимано дискове.Формулата е двоино по-евтина от сеинта и незнам дали сейнта си заслужава.
Шините на мавик ми е ясно че са хубави,но проблемът е в цената.МАСН1 мога да взема за 32лв,а мавик да кажем 325 е 60лв и вече ми е трудно да преглътна разликата,тея френски шини бих рискувал с тях така или иначе ще ми излезат 30лв.
Имаше една тема за азоник аутлау и там имаше много суперлативи и от там се запалих за тях,но като гледам тук в моита тема няма много поддръжници.
Сега пак пресмятах много бюджета и като гледам курбелите ,можеби ще отпаднат варянти защото сумата взе да става тлъста.Сега гледам шимано ХОНЕ и truvativ hussefelt или пък ето това нещо много ме заинтригува http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... Y.m238.lVI ,ма пък толкова евтино :dunno: :dunno: :dunno: ,дават го за ФР/ДХ алуминиеви курбели и железни венци.Или ето този малко по-скъп вариянт
http://cgi.ebay.com/RACEFACE-RACE-FACE- ... dZViewItem
stroker
 
Мнения: 558
Рейтинг: 1842
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 11:09 am

Мнениеот URNEST » Съб Мар 08, 2008 9:43 pm

За курбелите:
Мисля че куха, интегрирана ос определено е предимство. Ако ще ги купуваш от България виш тези или тези.За дължина мисля, че 170мм ще са ти по-подходящи предвид презназначението на колелото.
Аватар
URNEST
 
Мнения: 1998
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Дек 21, 2005 9:04 pm
Местоположение: София

Мнениеот stroker » Нед Мар 09, 2008 12:17 am

URNEST написа:За курбелите:
Мисля че куха, интегрирана ос определено е предимство. Ако ще ги купуваш от България виш тези или тези.За дължина мисля, че 170мм ще са ти по-подходящи предвид презназначението на колелото.

Аз мисля че тази рамка може да бъде само с 170мм курбели,незнамд али мога да и сложа 175
Кои ще с апо здрави truvativ hussefelt с truvativ howitzer средно или shimano hone ?
stroker
 
Мнения: 558
Рейтинг: 1842
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 11:09 am

Мнениеот URNEST » Нед Мар 09, 2008 10:03 am

stroker написа:Кои ще с апо здрави truvativ hussefelt с truvativ howitzer средно или shimano hone ?

Тук по-скоро ще се говори за коравина. Мисля че Gecko ще може да изрази мнение конкретно за тези два продукта. Лично за себе си бих предпочел Hone, но твоя е крайната дума.
Аватар
URNEST
 
Мнения: 1998
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Дек 21, 2005 9:04 pm
Местоположение: София

Мнениеот stroker » Нед Мар 09, 2008 10:39 am

Имам невероятна оферта за 08 hayes stroker(наполовината на всички останали).Чел съм статията на админ в форума и темата в форума,но изказванията не са ласкави, а и е насочена към АМ сегмента,ма направо мие безпари бе хора :bawling: :bawling: :bawling: Направо ми минава мисълта да я пробвам.Как мислите в сравнение с авид джуиси 7?Така или иначе засега бюджета ми стига само за тях или евентуално код 5.
stroker
 
Мнения: 558
Рейтинг: 1842
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 11:09 am

Мнениеот ddevil » Нед Мар 09, 2008 10:52 am

А какво стана с Formula?
If the milk turns out to be sour, i ain't the kind of pussy to drink it
Продавам: Рамка Giant Faith + Fox DHX5.0 + още доста части или цяло колело
Аватар
ddevil
 
Мнения: 1176
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Яну 30, 2006 10:42 pm
Местоположение: Entropy

Мнениеот stroker » Нед Мар 09, 2008 11:05 am

ddevil написа:А какво стана с Formula?

Формулата винаги е била над бюджета ми!Мисля че доста ясно се вижда,иначе мислиш ли че щях да рева за некви други спирачки!Ясно ми е че проблема ми се решава с формула К24,та дори и К18.Проблема е че дори и в чужбина цените на тази спирачка са като в БГ,доката джуиситата и код 5 са на много по-ниски цени от тукашните.Затова става разминаването , че ако гледаш БГ цените: джуиси 7 за 320лв и К24 за 240,нали се сещаш че избора ще бъде формулата,то е ясно.Въпроса е друг че от чужбина код5 и джуиси 7 могат да се намерят за по-ниски цени от формулата.Затова си трия клавиатурата,иначе нямаше да се занимавам с глупусти.Ясно ми е че К24 е най-добрия избор
stroker
 
Мнения: 558
Рейтинг: 1842
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 11:09 am

Мнениеот Capoeira » Нед Мар 09, 2008 12:06 pm

С две думи искам да кажа на вносителите на Marzocchi, Rock Shox, Avid, Hayes ...
***************
и докато се намират балъци котито принудени от:
-липсата на нормални дилъри и вносители
или от
-просто тъпота и гъзария
им купуват продуктите с 100-150% печалба(което си е чиста спекула) цените ще си останат такива проевропейски с 200% печалба а наличностите про афганистански два боря годишно да не вземат да се минат и да не могат да го продадат

за да не голословя ето какви намаления българските дилъри имат да ни предложат:
http://screambikes.eu/product_info.php? ... ts_id=1118

цена от 1049.00лв. на 839.20лв.
леле да се чудиш как така досега са продавали тази вилка на тази цена и как може да имат печалба при намалението.

така бърз пеглед на пазара сочи това

http://www.jensonusa.com/store/product/ ... +2+07.aspx

цена от $485 на $264 за да бъдем точни USPS пратка от щатите насам е не повече от 40$ за размер и тегло на нормална вилка, към което трябва и да добавите и 25% мито и ддс т.е. цената вече е
от 646$ на 370$ превърнати в левове става от 826лв. на 437лв.
така ислиза че "нашите хора" ни работят с средно около 60% до 100% чиста печалба. Или както бих добавил аз да не работя за да ви храня бе мизерници.

Така че преди да си купите следващия път нещо на стойност над 100лв от магазина помислете си накого давате половината от парите си!!!

П.С. Оправданията от рода на ама магазина на доставя до БГ носят следните изводи приятел или роднина който живее или работи в щатите(такива всяка година ги изпращяте по раззни летни лагери) което ви добавя средно около 20$ за доставка от магазина до познатия но ви гарантира 50% шанс да не платите нито мито нито ДДС ако го декларира като подарък

П.С.2. Ако към така изброената схема на спекулата добавим и възможноста да пазарувате от ebay нещата найстина загрубяват и вече би трябвало да се чувствате като "дойна крава" защото тогава разликата в цените е не % ами пъти
Аватар
Capoeira
 
Мнения: 1188
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Дек 10, 2003 9:49 pm
Местоположение: 2025

Мнениеот stroker » Нед Мар 09, 2008 5:47 pm

@capoeira :agree:

:offtopic: Някой друг отнесе чисто нови hayes stroker с карбонови лосчета за 200лв :bawling: . Не че ми вършеха работа ма се пак на тая цена тука и две 535 хидравлики не моеш да вземеш.
stroker
 
Мнения: 558
Рейтинг: 1842
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 11:09 am

Мнениеот PtD » Нед Мар 09, 2008 6:03 pm

Има и логистични фирми, които предлагат US адрес, ако им станеш клиент. Давате го при онлайн поръчка, а после фирмата доставя пратката до вас.
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Мнениеот stroker » Нед Мар 09, 2008 7:39 pm

PtD написа:Има и логистични фирми, които предлагат US адрес, ако им станеш клиент. Давате го при онлайн поръчка, а после фирмата доставя пратката до вас.

:offtopic: Tо не му е мястото тука ма бил дал по-подробно инфо за тези фирми.Декларират ли на ниска цена тези логистични фирми?Товарят ли отгоре цените за международна доставка?Много съм зайнтригуван.
Благодаря
stroker
 
Мнения: 558
Рейтинг: 1842
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 11:09 am

Мнениеот stroker » Сря Мар 12, 2008 12:07 am

Проблем ли ще бъде ако сложа 175мм курбел на тази рамка(Принципно я дават за 170мм)?
stroker
 
Мнения: 558
Рейтинг: 1842
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 11:09 am

Мнениеот PtD » Сря Мар 12, 2008 5:52 am

stroker написа: :offtopic: Tо не му е мястото тука ма бил дал по-подробно инфо за тези фирми.Декларират ли на ниска цена тези логистични фирми?Товарят ли отгоре цените за международна доставка?Много съм зайнтригуван.
Благодаря


Декларират. Товарят. Освен това има такса за регистрация.

Цените бяха от порядъка на 27 евро за първия килограм и 6.5 евро за всеки 500г отгоре.

Но пък си имаш американски адрес, на който могат да ти доставят разни неща.
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Мнениеот stroker » Сря Мар 12, 2008 10:43 am

PtD написа:
stroker написа: :offtopic: Tо не му е мястото тука ма бил дал по-подробно инфо за тези фирми.Декларират ли на ниска цена тези логистични фирми?Товарят ли отгоре цените за международна доставка?Много съм зайнтригуван.
Благодаря


Декларират. Товарят. Освен това има такса за регистрация.

Цените бяха от порядъка на 27 евро за първия килограм и 6.5 евро за всеки 500г отгоре.

Но пък си имаш американски адрес, на който могат да ти доставят разни неща.

:offtopic: Това е пекрасно!Би ли ми дал адрес на някоя такава фирма.
Благодаря!
stroker
 
Мнения: 558
Рейтинг: 1842
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 11:09 am

Мнениеот jivkonik » Сря Мар 12, 2008 11:01 am

Capoeira
Сметката ти е хубава, ама без кръчмар!!!
Да сравним тази вилка
MZ All Mountain 3`07 D32 140mm
Цена в БГ - http://screambikes.eu/product_info.php? ... ts_id=1088 584.90лв
Цена в най-големия ЕВРОПЕЙСКИ онлайн байк магазин - http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=13455 249.27 EUR

В Англия ако не знаеш ДДС-то е 17 % и тази цена е с ДДС. НЕ съм запознат какви са им МИТАТА за такива продукти и има ли такива.

Като си я купиш от Англия тази вилка сметката придобива такива изражения:
Sub Total: £189.99
Parcel Force International Postage Cost: £25.00
Total: £214.99 по курса от 2.57 лв за един паунд прави:
552.52 лв

За още 32 лв си взимаш тази вилка от ТУКАШНИЯ ДИСТРИБУТОР и си имаш ТУКАШНА гаранция и СЕРВИЗ!!! НЕ разбрах къде са тия 150% печалба?! :dunno:

Да сравнявяш Щатския с Европейския пазар е меко казано ПОПУЛИСТКО на фона на текущите курсове на долара спрямо ЕВРО и ЛВ. В САЩ данъците и в частност ДДС са съвсем различни, пазара е с друг ОБЕМ и т.н. и т.н. фактори.

Нашите ДИСТРИБУТОРИ оперират в условията на ЕВРОПЕЙСКИЯ пазар - за европейския пазари тези ЦЕНИ и НАДЦЕНКИ са такива!

Къв е тоя рев не мога да разбера?! :dunno: :popcorn:

В заключение - стани ти ДИЛЪР на велочасти ТУК, отвори магазин, наеми персонал, оборудвай сервиз и ги пусни велочастите на ЩАТСКИТЕ цени!!! Тогава ще ти кажа ЕВАЛА :bowdown:
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Мнениеот bikerider » Сря Мар 12, 2008 11:22 am

@jivkonik: сравненията на крайни цени нищо не говорят за печалбата :)

@Capoeira: Странно ми е защо толкова се вълнуваш? Някой да те задължава да купуваш оттук? За съжаление или не за съжаление нещата са такива каквито са. Печалбата не засяга никого освен търговеца, би трябвало да си наясно. Не виждам какво общо има печалбата, ако мога да купя по-евтино от някой, който прави два пъти по-голяма печалба. Плюс това ти търговец ли си, или купувач? Търговец определено не си, следователно си купувач. Ти като купуваш нещо от това ли се ръководиш - каква е печалбата на търговеца? Или от цената на стоката? Не разбирам тия мрънкания...
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот jivkonik » Сря Мар 12, 2008 11:28 am

bikerider написа:@jivkonik: сравненията на крайни цени нищо не говорят за печалбата :)


:agree: Прави си, аз малко първосигнално се изказах.....
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

ПредишнаСледваща

Назад към Продукти за спускане и фрийрайд

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта