Antares написа:В тази утопия за лепенето на гумите в полеви условия спрях да вярвам, когато спуках гума при -15 градуса. Добре, че тогава имаше друг колега с резервна, та не ми се наложи да разбера, че лепилото ми е засъхнало...
Въпрос на религии. Аз вярвам в резервната гума :)
Лепенето на гуми в полеви условие не е утопия, а необходимост когато нямаш други варианти. При дълъг път е хубаво да се носят две резервни гуми, но ако при някакво стечение на обстоятелствата спукаш и тях, опираш до лепене, няма как. Не може да се разчита и вярва
само на резервните гуми, защото всичко става по пътя и може да останеш крайно неприятно изненадан, ако караш сам и нямаш лепенки.
Вярно е, че лепилото съхне, затова отвреме-навреме трябва да се проверява дали е годно за употреба, тоест дали е в течно състояние или просто да се използват самозалепващи лепенки.