vladimir.dzhuvinov написа:Бобека няма да върне никого, независимо колко старо, скапано и ръждясало е колелото му
Но не го занимавайте с никакви модерни джаджи, защото той е от съвсем друга вело генерация (двете му победи на обиколката на България са от началото на 60те).
Уви, пред Коледа имаше операция на простата, и мисля че докато не се стопли съществено времето няма да отвори сервиза (той в момента е затворен).
Иначе за по-сложни работи, които изискват специални инструменти, тогава ходя в Тандем.
Както за Бобека, така и за Тандем мога да кажа хубави работи
Но това не значи, че и в двата сервиза целият ми опит е бил безпроблемен
Примерно, веднъж Бобека успя да ми сложи верига за осмица, вместо за девятка
Друг път след почистване на дерейльора се оказа, че се е загубила капачката на едната от ролките ми (но после я подмениха).
А в Тандем ми продадоха нов дерейльор вместо да разнищят докрая проблема с превключването на скоростите на моята low-normal система. Впоследствие разбрах, че е било до настройка и смяна на износеното жило. Сега "отписаният" дерейльор е като пушка
Затова със сервизите: бъдете бдителни и си казвайте (учтиво) мнението така че хората, които ви обслужват да имат обратна връзка.
Но и не съдете прибързано, защото всеки прави грешки
Дори в сервизите на Toyota правят грешкиТака например при инспекция при техен дилър в Германия пропуснаха да ми сменят изгорялата крушка на габаритите
Едно от малкото обективни мнения

