И в дизеловите и в електрическите (новите) няма място за такива работи (пустия немец не е предвидил или пък ние не сме си поръчали)hitar_potter написа:леко офтопик: Интересно ми е, защо е забранено на дизеловите мотриси
Root_Youth написа:на гарата си казваш като си купуваш билета че си с колело и ти дават и билет за него - 2 лв до всяка точка на българия, най добре да го качиш в товарния вагон, а ако липсва такъв най отзад на влака...
Невъзможно е.hitar_potter написа:Значи на дизеловите просто не слагат такъв фургон?
Не е необходим фургон. Можеш да превозваш колело във всички влакове, с изключение на дизеловите и новите електрически мотриси.hitar_potter написа:Преди няколко месеца разучавах ситуацията с влаковете и колелетата и разбрах, че по "правилник" трява фургон за пренасянето им.
Обикновено може, но има и изключения.hitar_potter написа:Може ли да се вярва на инфото в сайта, където при състав на влака за някои влакове пише, че са с фургон?
Antares написа:@bdz43r, не давай лоши съвети, защото една група от 7 човека можеше да ни оставят от Земен да си бичим на колелетата до Радомир, защото категорично отказаха началник влаковете на два влака да ни качат!
От гарата се обаждаха по сума ти инстанции, докато накрая някакъв шеф не се свърза с началник влака на последната за деня мотриса, за да ни качи и да отидем до Радомир... от където - почакахме за влак за София. Прибрахме се към два часа през нощта...bdz43r написа:Вие как се оправихте тогава?
Възползвал се е от спирането. Цветан се казва, гарата е Дружба (гарата на Нефтохим), а ти си пътувал с експрес "Чайка"Sp0nG написа:А сега малко офтопик:
Лятото като пътувахме към морето след като бяхме спряли на няква гара (не помня коя) влака пак спря и си викам що така, а то машиниста решил да поснима:
Нарича се "Тарифа за превоз на пътници и колетни пратки с БДЖ". Ще я издиря, но надали ще пише нещо различно.Silvestroff Gabrovo написа:Вижте сега колеги, нека да се види този прословут правилник точно какво пише в него по въпроса.
Silvestroff Gabrovo написа:Въпроса не е в 2-та лева, а в това дали по една или друга причина , кондукторите и началниците на влака ще те прецакат да не можеш да се пребереш цяла вечер, а на другия ден да си на работа.Много бих се радвал да не ми се налага да спя по гари, или да въртя цяла вечер по тъмно за да се пребера .
pibsi написа: В случай, че велосипедът се превозва като колетна пратка, е желателно неговите принадлежности ... да бъдат свалени, тъй като „БДЖ” ЕАД не носи отговорност за тях. - Това значи ли ,че като ти откраднат вилката (примерно) от БДЖ ще кажат ,че е отделна част и няма да платят обещетение . Въпроса ми е какво означава " И други" .
Redhat написа:Още едно уточнение по темата за влаковете:
Купувайте си талони от гарата, защото ако нямате талон за 2 лева, велосипеда се таксува на база 20 килограма багаж, спрямо километрите на пътуването и работата става дебела.
Подкрепям мнението, че в много случаи нещата зависят от конкретния екип обслужващ влака. Но пък никога не съм имал проблеми с въпросното двулевово талонче в джоба.
nikitoMTB написа:А.... някой знае ли колко са широки вратите на вагоните?
Вагони всякакви...nikitoMTB написа:А.... някой знае ли колко са широки вратите на вагоните?
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 346 госта