Тепърва навлизам в тези неща ,затова ако ръса бисери ми е позволено

Благодаря предварително .

siriospepi написа:И на мене ми е интересно това, мъчи ни и двамата и пак не можахме да разберем ква е разликата?
ClImBeR4Oo написа:На РАМ АМ по-добре не слагаЙ BOXXER с прекалено много ход е...И ще дойде в повечко на рамката... По-добре си купи рамка предназначена за такива вилки с повече ходтова е моето мнение. Но нека се искажат и про-тата
все пак разбират повече от мен.
ClImBeR4Oo написа:На РАМ АМ по-добре не слагаЙ BOXXER с прекалено много ход е...И ще дойде в повечко на рамката... По-добре си купи рамка предназначена за такива вилки с повече ходтова е моето мнение. Но нека се искажат и про-тата
все пак разбират повече от мен.
GECKO написа:Black box-а сработва след началната компресия, той помага за стабилността на вилката при средни и високоскоростни препятствия, както и при Brake Dive (Потъване при спиране) с голямо претоварване (за по-малко натоварване при спиране се регулира с Floodgate. Това от своя страна е също настройка която Race няма. СопотЪ е едно добро място да си дадеш сметка, защо трябва Team вместо Race![]()
И така в крайна сметка се получава това, че Race можеш да му настроиш началната компресия и връщането, като настройката за отваряне на клапаните при високи скорости остава базова и след като се отвори вилката дръпва леко напред (съвсем леко потъва) докато не се включи въздушното съпротивление в края.
При Team нещата са доста далече от това, освен, че можеш да регулираш силата при която клапаните на нискоскоростната компресия отварят и по този начин да намалиш лекото приритване при средна скорост, а след това да си настроиш конкретно как да сработва при въпросните средни скорости - чрез шайбите, а според това колко са може да се отрегулира и те кога да огънат за да си завърши хода вилката. Освен всичко това има и един друг пиниз - има шайбичка откъм Rebaund-a на този BlackBox, която само мога да спекулирам но ще предположа, че е там за да се отвори при високоскоростни удари за да позволи вилката да се разгъне по-пъргаво и да продължи да има сцепление (ако съм прав, значи точно тази шайбичка точно там ми е спасила кожата на няколко места този уикенд на СопотЪ)
Да заключа - Team си струва разликата, както и още 200лв отгоре, и за тези пари е една чудесна вилка, а Race е там за да помогне на карачите с нисък бюджет да получат поне половината добри неща от Team и все пак да им даде възможност по-късно да си надградят вилката до Team - когато съберат парите. Аз лично това направих (купих Race и смених компресията с такава от Team и сега съм по-доволен от всякога![]()
)
saitov написа:За да не права нова тема ще попитам тук. Тежа 63 кила ,какви пружини ще са ми добре? 20либри и 15 либри или?
GECKO написа:Black box-а сработва след началната компресия, той помага за стабилността на вилката при средни и високоскоростни препятствия, както и при Brake Dive (Потъване при спиране) с голямо претоварване (за по-малко натоварване при спиране се регулира с Floodgate. Това от своя страна е също настройка която Race няма. СопотЪ е едно добро място да си дадеш сметка, защо трябва Team вместо Race![]()
И така в крайна сметка се получава това, че Race можеш да му настроиш началната компресия и връщането, като настройката за отваряне на клапаните при високи скорости остава базова и след като се отвори вилката дръпва леко напред (съвсем леко потъва) докато не се включи въздушното съпротивление в края.
При Team нещата са доста далече от това, освен, че можеш да регулираш силата при която клапаните на нискоскоростната компресия отварят и по този начин да намалиш лекото приритване при средна скорост, а след това да си настроиш конкретно как да сработва при въпросните средни скорости - чрез шайбите, а според това колко са може да се отрегулира и те кога да огънат за да си завърши хода вилката. Освен всичко това има и един друг пиниз - има шайбичка откъм Rebaund-a на този BlackBox, която само мога да спекулирам но ще предположа, че е там за да се отвори при високоскоростни удари за да позволи вилката да се разгъне по-пъргаво и да продължи да има сцепление (ако съм прав, значи точно тази шайбичка точно там ми е спасила кожата на няколко места този уикенд на СопотЪ)
Да заключа - Team си струва разликата, както и още 200лв отгоре, и за тези пари е една чудесна вилка, а Race е там за да помогне на карачите с нисък бюджет да получат поне половината добри неща от Team и все пак да им даде възможност по-късно да си надградят вилката до Team - когато съберат парите. Аз лично това направих (купих Race и смених компресията с такава от Team и сега съм по-доволен от всякога![]()
)
zero knowledge написа:....
Спийдстак-ът е просто бутало, което добавя компресия и работи последователно (а не успоредно) с основното смекчаване от ЛС отвор + гейт. То се включва чак при по-високи скорости на сгъване, а за рибаунда няма никаква роля.....
zero knowledge написа:Аз разчитам изцяло на ЛС отвора + гейта да се грижат за стабилността, понеже искам повече ЛС компресия и тогава потъването не ми е проблем. Ти явно караш с по-малко ЛС компресия и тогава допълнителната компресия от спийдстака да ти е необходима. При мен е отстранен.
За рибаунда - тази шайбичка стои в/у една мека пружинка - check valve. При компресия портовете са затворени, при рибаунд отворени. Същото нещо има и на буталото на шиша (rebound assembly), но е отворено при компресия и затворено при рибаунд.
Назад към Продукти за спускане и фрийрайд
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта