Търси се мотоциклет...

За теми, които не са свързани с планинското колоездене. Използвайте го за всичко извън любимия ни спорт (други хобита, развлечения, прояви, интереси, проблеми и т.н.), за които искате да споделите/побъбрите/поспорите с останалите членове на форума.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 700 / 700 / 5

Търси се мотоциклет...

Мнениеот Nymphetamine » Съб Май 17, 2008 10:36 pm

Не знам на колко от вас идеята ми за покупка на мотоциклет и изобщо за придвижване с такова превозно средсто ще им се стори добра, но от известно време насам (откакто се сдобих със собствена кола и започнах да прекарвам повече време в нея, отколкото придвижвайки се с градския транспорт) се замислям доста сериозно над идеята да си сдобия с таова МПС.
Тези мисли се въртят главно от сметките за изхарчените за газ пари, времето, което губя по светофари, задръствания (е, не са като в София, но все пак...). И предвид, че почти всеки ден пътувам, везната клони към положителен отговор на въпросите на тая тема в главата ми.
Карал съм до момента (макар и в рамките на 300-400метра) спортен мотоциклет и скутер (малко повече) - съответно 250cc и 50сс. Повече клоня към пистов мотор. Главния фактор е стойката върху му - със скутер все си мисля, че ще ме боли гърба, неудобен ми е, завиването е неудобно и т.н. Спортния мотоциклет по ми се струва добър вариант - както заради позата, която заема ездача, така и заради факта, че в карането му има някой (макар и не до толкова много) прилики с язденето на велосипед. Друг важен фактор да се спра именно на пистов мотор е този, че на ден ми се налага да изминавам по-големи разстояния от 50км. И може би на последно място - вида. :)
Предвид, че нямам дори нужната категория, като за първи мотоциклет съм се спрял на 125 кубикова Aprilia RS. В това отношение ме ограничава също и бюджета ми - за екипировка (която е задължителна) и мотор мисля да отделя до 2500-2700лв.
Въпроса ми е ориентиран главно към хората, които имат някакво понятие и се занимават с подобни неща. Понеже не разбирам много от покупки на мотори - същата ли е практиката, както с авотомобилите - по-евтини ли са навън, от къде е най-добре да се вземе и т.н.
За момента се ограничавам само с този форум, моторджийския все още го разучавам.
Благодаря предварително.
Аватар
Nymphetamine
 
Мнения: 3197
Рейтинг: 1999
Регистриран на: Чет Фев 10, 2005 9:30 pm
Местоположение: Пловдив, България

Мнениеот venci » Съб Май 17, 2008 11:22 pm

Първо : пистовият мотор е най-неудобеният мотоциклет ;) стойката на него е мн по-прегърбена от колкото на всеки друг мотор :)

Второ : за управлението .. пак пистовия не е най-добрия избор .. за изграда и за работа има и по-добри варианти .. ;) едит : пистовия има най-малкия ход на кормилото от всички класове мотори ;)

И трето : Априлия РС 125 според мен не отговаря на твоите изисквания .. за тези разстояния това не е добър мотор ... неговия двигател е 2тактов и мн високо оборотен и ще загрява мн бързо ... т.е не става за големи разстояния ... РС 125 е най-бързия 2тактов мотор .. смятай колко ще дори ;) ако не можеш да сметнеш ще ти кажа МНОГО ... ;)
Освен това това е италиянски мотор , за който в БГ мн трудно се намират части ..

Според мен за твоите цели ти трябва едно 4тактово японско ендуро 125 или 250 .. Ще ти варши перфектна работа ;) Мн маневрено и удобно , не гори мн , и става за по-дълги разстояния ;)

Еми това е от мен .
Дано да съм помогнал с мнението си :)
Аватар
venci
 
Мнения: 151
Рейтинг: 1160
Регистриран на: Нед Яну 20, 2008 12:11 am
Местоположение: Сопот

Мнениеот MeTyYyY » Съб Май 17, 2008 11:30 pm

За бюджета, който смяташ да отделиш и условията в които ще караш, според мен по-добра алтернатива ще бъде един скутер с кит. Защото скутера е по-маневрен в градски условия. По-икономичен е. По-бързо ускоряващ на кратки дистанции и точно от него не би трябвало да те боли гърбът за разлика от моторите, към които си се насочил. Добър вариант е някоя Ямаха Аерокс с издухан двигател за около 1200-1300 лв + кит на двигателя(цилиндър,бутало,вариатор) ~600лв. При този вариант ти остават 500-700 лв за една свястна каска + някое свястно яке. Докато за шосеен мотор много важна част от екипировката са ботушите, а като сметнеш и за тях още 200-300 лв и просто вероятноста да попаднеш на свестен шосеен мотор за ~1200лв започна да клони към 0.
MeTyYyY
 
Мнения: 158
Рейтинг: 1647
Регистриран на: Нед Дек 17, 2006 8:09 pm
Местоположение: Sevlievo

Мнениеот bobiracing059 » Съб Май 17, 2008 11:50 pm

Аз се сещам да ти дам пример с тоалетната чиния.Като стоиш на нея и седнеш на скутер е същото.Също си представи на какво ще ти станат краката ако по някаква нелепа случайност паднеш от този вид транспортно средство ;) :beer:
Ram Bikes Team
Аватар
bobiracing059
 
Мнения: 1554
Рейтинг: 1317
Регистриран на: Пет Юни 15, 2007 9:50 pm
Местоположение: Плевен

Мнениеот MeTyYyY » Нед Май 18, 2008 12:10 am

bobiracing059 написа:Аз се сещам да ти дам пример с тоалетната чиния.Като стоиш на нея и седнеш на скутер е същото.Също си представи на какво ще ти станат краката ако по някаква нелепа случайност паднеш от този вид транспортно средство ;) :beer:


1.Седни на скутер, а може би и покарай и тогава прави подобни сравнения.
2. На какво стават краката като паднеш? Може би скутерите са така устроени, че краката ти не могат да бъдат затиснати. Именно заради по-честите инциденти при каране в градски условия. По-скоро въпроса е, на какво биха ти станали краката при падане с шосеен мотор в градски условия, а може би и заради това се препоръчва шосеини и ендуро мотоциклети да се карат ботуши . Което отново ме навежда на мисълта. Вземи покарай и тогава прави подобни изказвания. Падал съм и със скутер и с мотор при идентични ситуации (завой подхлъзване на задната гума и lowside-падане) и ако на мотора не бях с протекторите половината ми крак щеще да е на асвалта на кайма. Докато с скутера страничните му пластмаси си поеха всичко.
MeTyYyY
 
Мнения: 158
Рейтинг: 1647
Регистриран на: Нед Дек 17, 2006 8:09 pm
Местоположение: Sevlievo

Мнениеот Nymphetamine » Нед Май 18, 2008 12:16 am

A ендуро мотора колкое тежък, а? :) Това изискване също е важно като за първи мотор, според мен. Леките машини се упражляват много по-лесно.
Екипировката няма да бъда изцяло нова, мисля някой нещад а са втора употреба.
Скутерът не ми предлага най-удобна стойка върху него...
Разстоянието, което съм посочил е в градски условия и с едно и двучасови паузи. Просто катедрите на университета са пръснати из целия град - не си струва да се харчат маса пари, за да се пътува от центъра до единия край и обратно и след това до другия, по два-три пъти на ден. Колата е удобна, да, когато излизаш вечер с повече хора или имаш дълъг път извън града.
Относно управлението на пистовите мотори - изхождам главно от опита си с колело - скоростите са от един и същ порядък що се отнася до законно каране (в рамките на 50-те километра). Управлението ми се струва, че е подобно - насочва стойката и машината, не кормилото и пердното колело. :)
И все пак въпроса ми беше за цените им извън България - в какви граници варират и дали принципа е подобен на този с колите - например, моята кола (Lancia Dedra) тук е с цена от 2000 до 4000лв. В Италия може да се намери за под 800 евро... и т.н. Та, това е основното, което ме интересува.
Аватар
Nymphetamine
 
Мнения: 3197
Рейтинг: 1999
Регистриран на: Чет Фев 10, 2005 9:30 pm
Местоположение: Пловдив, България

Мнениеот bobiracing059 » Нед Май 18, 2008 12:19 am

MeTyYyY написа:
bobiracing059 написа:Аз се сещам да ти дам пример с тоалетната чиния.Като стоиш на нея и седнеш на скутер е същото.Също си представи на какво ще ти станат краката ако по някаква нелепа случайност паднеш от този вид транспортно средство ;) :beer:


1.Седни на скутер, а може би и покарай и тогава прави подобни сравнения.
2. На какво стават краката като паднеш? Може би скутерите са така устроени, че краката ти не могат да бъдат затиснати. Именно заради по-честите инциденти при каране в градски условия. По-скоро въпроса е, на какво биха ти станали краката при падане с шосеен мотор в градски условия, а може би и заради това се препоръчва шосеини и ендуро мотоциклети да се карат ботуши . Което отново ме навежда на мисълта. Вземи покарай и тогава прави подобни изказвания. Падал съм и със скутер и с мотор при идентични ситуации (завой подхлъзване на задната гума и lowside-падане) и ако на мотора не бях с протекторите половината ми крак щеще да е на асвалта на кайма. Докато с скутера страничните му пластмаси си поеха всичко.


:offtopic: Имах в предвид,че в момент на катастрофа или падане от пистовия мотоциклет можеш да скочиш или поне няма да се въргаляш с него ако не отскочиш(като с колелото) а със скутера нямаш възможност да скочиш,освен ако прецениш,че тогава няма да има толкова щети по тялото ти и,че си имал време да го направиш ;)
Ram Bikes Team
Аватар
bobiracing059
 
Мнения: 1554
Рейтинг: 1317
Регистриран на: Пет Юни 15, 2007 9:50 pm
Местоположение: Плевен

Мнениеот Nymphetamine » Нед Май 18, 2008 12:19 am

MeTyYyY написа:...


Точно поради възможността от low-side падания, както при подхлъзване на задна, така и на предна гума ме е страх, когато става въпрос за ендуро или чопър...
Но скутер няма да си взема. Нека се придържаме към спортните мотоциклети. Явно караш - разкажи ми нещо от своя опит - каква машина караш, какви са ти годишните разходи, как седят нещата с данъците в този клас двигатели и т.н.
Мерси.
Аватар
Nymphetamine
 
Мнения: 3197
Рейтинг: 1999
Регистриран на: Чет Фев 10, 2005 9:30 pm
Местоположение: Пловдив, България

Мнениеот venci » Нед Май 18, 2008 11:53 am

MeTyYyY , според мен твоите варианти не са одачни ..
Момчето няма да става състезател на Долна Митрополия в клас скутери .... той просто иска да ходи до работа и да кара градско ;)
Не му предлагай тези барани 2тактови лами , които горят колкото един танк ;)
Аватар
venci
 
Мнения: 151
Рейтинг: 1160
Регистриран на: Нед Яну 20, 2008 12:11 am
Местоположение: Сопот

Мнениеот SpoileR » Нед Май 18, 2008 4:11 pm

С тоя скутер най-много да ми седнеш в скута. :D
Ах как ми липсва тоя подпис...


Ми... за ендуро трябва да си поне 1.85-1.90 за да нямаш проблеми при спиране на светофари и тн....
Готино е но пък поддръжката е скъпа...

За спортните мотори, това че са неудобни е абсолютно вярно... там се свиваш като...нз какво...и ако дълго време се кара се схващаш...


Yamaha xj600 е много добър мотор за градско...върви, удобен е, не е висок, не харчи много, маневрен е...

Такъв много скоро мисля да взимам и няма и секунда да се почудя... над 2000 лева няма да струва в почи идеално състояние...

става дума за xj600 по стария модел, а не DIVERSION-а.
Дивершън-а е само с 1 спирачен диск от преде и още куп глупости които го правят много по зле...


За тебе като за първи мотор не знам дали е добра идея 600 кубика, но давам като пример за форма/удобство що годе читав мотор...


Изображение
Страх ме е от СТРЪМНОТО...
Аватар
SpoileR
 
Мнения: 4240
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 22, 2006 4:10 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнениеот MeTyYyY » Нед Май 18, 2008 7:20 pm

venci написа:MeTyYyY , според мен твоите варианти не са одачни ..
Момчето няма да става състезател на Долна Митрополия в клас скутери .... той просто иска да ходи до работа и да кара градско ;)
Не му предлагай тези барани 2тактови лами , които горят колкото един танк ;)


Е ако не бута карбуратора, ще му гори задоволително. Но след като момчето не иска скутер, за тези пари е по-добре нещо 250-400 кубиково. Honda CBR250-400 или Suzuki Bandit 250-400 могат да се намерят читави екземпляри за около 2000лв. А Бандита 250 поне за мен е идеалният вариант за първи мотор за учене и за каране в градски условия.
MeTyYyY
 
Мнения: 158
Рейтинг: 1647
Регистриран на: Нед Дек 17, 2006 8:09 pm
Местоположение: Sevlievo

Мнениеот Nymphetamine » Нед Май 18, 2008 8:16 pm

Въпроса е тия читави екземпляри по-евтини ли са в чужбина, отколкото продаваните тук втора ръка от собственик и по автокъщите?
Аватар
Nymphetamine
 
Мнения: 3197
Рейтинг: 1999
Регистриран на: Чет Фев 10, 2005 9:30 pm
Местоположение: Пловдив, България

Мнениеот TOYAGA » Нед Май 18, 2008 8:52 pm

SpoileR написа:Ми... за ендуро трябва да си поне 1.85-1.90 за да нямаш проблеми при спиране на светофари и тн....


Нищо подобно... :) Повече от четири години карах Elefant по доста натоварените улици на доста голям град. Висок съм 1.70 и не съм имал никакви проблеми.

Всеки тип мотоциклет си има особености, с които човек трябва да се съобразява и които не играят съществена роля след придобиването на определени навици.
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот venci » Нед Май 18, 2008 9:46 pm

MeTyYyY за Бандита си прав ;) ще му свърши работа :)
Аватар
venci
 
Мнения: 151
Рейтинг: 1160
Регистриран на: Нед Яну 20, 2008 12:11 am
Местоположение: Сопот

Мнениеот Nymphetamine » Нед Май 18, 2008 11:16 pm

Важно е и да се спомене, че ЩЕ се взима тепърва А категория... хубаво, че ми беше споменато, тоя факт го бях забравил. Ограничаваме се до 350 кубика.
Аватар
Nymphetamine
 
Мнения: 3197
Рейтинг: 1999
Регистриран на: Чет Фев 10, 2005 9:30 pm
Местоположение: Пловдив, България

Мнениеот V8 » Пон Май 19, 2008 9:29 am

Nymphetamine написа:Точно поради възможността от low-side падания, както при подхлъзване на задна, така и на предна гума ме е страх, когато става въпрос за ендуро или чопър...

Какви точно са ти опасенията за поднасяне с чопър? Аз съм поднасял и стария ми XS400 Special, и сегашния ми 1100cc Virago, и на скъпата Нинджа Кавазакито, и поне на мен пистарката ми беше най-трудна за овладяване, точно заради полуприлегналата стойка - абе не мога да ти го обясня, трябва сам да си го изпиташ, дано не ти се налага обаче ;)
Sometimes it's entirely appropriate
Изображение
to kill a fly with a sledge-hammer!
Аватар
V8
 
Мнения: 355
Рейтинг: 1800
Регистриран на: Сря Мар 14, 2007 9:29 am
Местоположение: USMC

Мнениеот ko3er » Пон Май 19, 2008 3:22 pm

А какво мислите за някой крос или пък щом е за градско-супермото 250сс според мен е най-добрия вариант.Не се пазиш толкова от дупки,минава овсякъде,имат добър вид,стойката ти е изправена.Мисля че отговаря задоволително на изискванията,ако греша ме поправете.
Аватар
ko3er
 
Мнения: 611
Рейтинг: 1955
Регистриран на: Съб Сеп 17, 2005 9:50 pm
Местоположение: София,Дианабад

Мнениеот outfaced » Пон Май 19, 2008 3:24 pm

ko3er написа:А какво мислите за някой крос или пък щом е за градско-супермото 250сс според мен е най-добрия вариант.Не се пазиш толкова от дупки,минава овсякъде,имат добър вид,стойката ти е изправена.Мисля че отговаря задоволително на изискванията,ако греша ме поправете.


забелязвам напоследък и при моторите един интересен клас - ендуро с пистови гуми ... може па да има няква далавера за нашите улици :dunno:
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Ozzie » Пон Май 19, 2008 4:09 pm

outfaced написа:...ендуро с пистови гуми ...

Е т'ва е то супермото.
:popcorn:
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
Аватар
Ozzie
 
Мнения: 12470
Рейтинг: 1698
Регистриран на: Сря Мар 31, 2004 10:13 pm
Местоположение: Варна

Мнениеот Nymphetamine » Пон Май 19, 2008 4:17 pm

За супермото също съм навит... Изглеждат добре, минават отвсякъде...
Аватар
Nymphetamine
 
Мнения: 3197
Рейтинг: 1999
Регистриран на: Чет Фев 10, 2005 9:30 pm
Местоположение: Пловдив, България

Мнениеот MeTyYyY » Пон Май 19, 2008 5:40 pm

Супермото да. НО такива мотори обикновенно се карат яко на ръчка и ще си имаш доста кахъри после откъм двигателя. Алтернативен вариант за супермото е ендуро мотор на който, да му купиш само капли от супермото. НО най-евтините капли са на ебаси цените и скачаш доста над бюджета ти. А и щом тепърва ще вземаш книжка сериозно обмисли варианта Suzuki Bandit 250 :) . Най-малкото е, че няма спойлери за който да се притесняваш при падане ;) А относно вариантите за мотор от тук или от чужбина. Разгледай по някои автокъщи или мотоцентрове, намират се доста сполучливи мотори внос от Япония примерно. За варианта чужбина за мотор втора ръка почти няма смисъл. :beer:
MeTyYyY
 
Мнения: 158
Рейтинг: 1647
Регистриран на: Нед Дек 17, 2006 8:09 pm
Местоположение: Sevlievo

Мнениеот outfaced » Пон Май 19, 2008 6:41 pm

Nymphetamine написа:За супермото също съм навит... Изглеждат добре, минават отвсякъде...


a що не питаш мотористите ... http://bikerz.netissat.bg/index.php
там има такива темички вече
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Demo 9 » Вто Май 20, 2008 2:08 am

Nymphetamine написа:Важно е и да се спомене, че ЩЕ се взима тепърва А категория... хубаво, че ми беше споменато, тоя факт го бях забравил. Ограничаваме се до 350 кубика.

Изкефих се колко хладнокръвно прие новината :D
Още един глас за Бандит-а :agree: пък е и красив мамка му :)
Изображение
Аватар
Demo 9
 
Мнения: 960
Рейтинг: 1986
Регистриран на: Пон Май 08, 2006 2:07 pm
Местоположение: София

Мнениеот V8 » Вто Май 20, 2008 10:19 am

MeTyYyY написа:Супермото да. НО такива мотори обикновенно се карат яко на ръчка и ще си имаш доста кахъри после откъм двигателя. Алтернативен вариант за супермото е ендуро мотор на който, да му купиш само капли от супермото. НО най-евтините капли са на ебаси цените и скачаш доста над бюджета ти.

А не може ли на нормален ендуро мотоциклет с ендуро каплите да му се сложат шосейни гуми?
Sometimes it's entirely appropriate
Изображение
to kill a fly with a sledge-hammer!
Аватар
V8
 
Мнения: 355
Рейтинг: 1800
Регистриран на: Сря Мар 14, 2007 9:29 am
Местоположение: USMC

Мнениеот Nymphetamine » Вто Май 20, 2008 12:25 pm

Промяна в плана... Ограничението било отпаднало, според мотоциклетния форум. Ако имам желанието и парите, омога и Валкирия да си взема, хах. :)
Мисля, че ще трябва да потрая още известно време... за да взема нещо по-добро. От тия 125 кубика ше ми бръмне главата, спирачките били кофти, бавно набира... Поне такива неща изчетох аз.
А мотор между 400-те и 600-те може да ме "спаси" от много ситуации, от които 125cc не може.
Kawasaki ZX6R, Kawasaki ZZR 400, Suzuki GSXR и RF, Yamaha FZR и YZF, Honda CBR 400 RR (а ако изпадне и някой 600 кубиков може)... Тези ме блазнят.
Разумното каране на по-мощен мотор е по-добро от карането на макс на слаб мотор. А точно след 2-3 месеца сигурно ще го карам на макс.
Аватар
Nymphetamine
 
Мнения: 3197
Рейтинг: 1999
Регистриран на: Чет Фев 10, 2005 9:30 pm
Местоположение: Пловдив, България

Мнениеот LamqtaSpaska » Вто Май 20, 2008 12:46 pm

понеже ще ти е първия мотор и нямаш опит с такива машини ако решиш да вземеш пистов, повече от 400кубика недей защото можеш ей така на шега да се убиеш.

тва че трябва да си 1.85-1.90 за да караш ендуро е смешно твърдение....аз като съм 1.80, как карам без проблем ?!?!?!
иначе ендурото е чудесен избор за града, ако не желаеш да се газариш със 200+ км/ч.

супермотото е много скъпо за поддръжка, а и си се кара трудничко и определено не е мотор за начинаещ...

скутера няма да го коментирам изобщо-тва си е неква подигравка яка :rofl:

това което мисля че ще ти свърши най-добра работа за предвижване в града е нещо от сорта по-старите модели пистаци, които не са толкова високи, толкова мощни и не стоиш прегърбен на тях...а и поддръжката им е доста по евтина....минуса им е че са тежки кочини

иначе обобщено-търси мотор в клас 250-400 кубика 4 тактов, не по тежък от 180кг.

п.п. gsxr600 за първи мотор ти гарантирам че няма да свърши добре за теб...ако взимаш такава машина за първи път, то трябва да си мн уверен във себе си че няма да се поддадеш на желанието да навиеш ръчката до край на някой светофар....

лятото е пълно с ППТ с мотори, що всеки си мисли че като си вземе пистарка 1000cc. и я кара 2 месеца без да се пребие, вече е цар на мотор, нема такъв филм и го запомнете !!!
LamqtaSpaska
 
Мнения: 134
Рейтинг: 1231
Регистриран на: Пет Юли 27, 2007 7:33 am

Мнениеот Nymphetamine » Вто Май 20, 2008 3:33 pm

То е като с колелото - имам малко падания, щото винаги съм карал в рамките на възможностите си и доста далече от ръба. За това и с колело не съм чупил нищо, не съм имал сериозни инциденти, падания и т.н. - единствено уплахата и търкалянето в прахта.
Вярвам че и тук е така - стига да имаш акъла в главата, можеш и 600 кубика да вземеш и да не се пребиеш.
А на какво ще се научиш - има хора, чиято първа кола е мерцедес, не е задължително да я очукат. Колата, на която съм се учил да карам е 2000г. и нищо й няма.
Аватар
Nymphetamine
 
Мнения: 3197
Рейтинг: 1999
Регистриран на: Чет Фев 10, 2005 9:30 pm
Местоположение: Пловдив, България

Мнениеот RAM-FR » Вто Май 20, 2008 3:52 pm

Nymphetamine написа: Колата, на която съм се учил да карам е 2000г. и нищо й няма.
Учебната с двата допълнителни педала или Ланчията с която се хвалеше ?


П.п. Сори за :offtopic:
Аватар
RAM-FR
 
Мнения: 3516
Рейтинг: 1958
Регистриран на: Чет Дек 29, 2005 12:56 pm
Местоположение: София

Мнениеот Nymphetamine » Вто Май 20, 2008 6:47 pm

Единствената кола, която сме имали, преди да се купи Ланчията.
Аватар
Nymphetamine
 
Мнения: 3197
Рейтинг: 1999
Регистриран на: Чет Фев 10, 2005 9:30 pm
Местоположение: Пловдив, България

Мнениеот MeTyYyY » Вто Май 20, 2008 6:47 pm

Nymphetamine написа:Промяна в плана... Ограничението било отпаднало, според мотоциклетния форум. Ако имам желанието и парите, омога и Валкирия да си взема, хах. :)
Мисля, че ще трябва да потрая още известно време... за да взема нещо по-добро. От тия 125 кубика ше ми бръмне главата, спирачките били кофти, бавно набира... Поне такива неща изчетох аз.
А мотор между 400-те и 600-те може да ме "спаси" от много ситуации, от които 125cc не може.
Kawasaki ZX6R, Kawasaki ZZR 400, Suzuki GSXR и RF, Yamaha FZR и YZF, Honda CBR 400 RR (а ако изпадне и някой 600 кубиков може)... Тези ме блазнят.
Разумното каране на по-мощен мотор е по-добро от карането на макс на слаб мотор. А точно след 2-3 месеца сигурно ще го карам на макс.


От моторите който си изброил. Мога да ти дам следните съвети:
1. Kawasaki ZX6R - прекалено мощно за първи мотор, но здрав мотор.Най-общо става за първи мотор но на дълги разтояния. В градът с студени гуми до 3та се пързаля като лудо.
2.Kawasaki ZZR400- по-добрата алтернатива на Нинджата 600 за първи мотор. Сравнително ниска мощност, здрав като цяло мотор. За първи мотор става.
3. Suzuki GSXR- при него важат условията на Нинджата
4.Suzuki RF- при него пък важат условията за ZZR-a
5.Yamaha FZR- добър и здрав градски мотор.
6.Yamaha YZF- здрав мотор с по-добре развиващ се въртящ момент, но за първи мотор също ще ти е мощен.
7. Honda CBR400RR- откажи се от този вариант.Първо бая мощен е за кубиците си (оборотомера му е до 20 000об/мин).Второ вече почти не могат да се открият запазени екземпляри( в момента има 2 такива в гаража за ремонт).

Дано съм ти помогнал :beer: и ако може да попитам защо изключи Бандита като вариант ?
MeTyYyY
 
Мнения: 158
Рейтинг: 1647
Регистриран на: Нед Дек 17, 2006 8:09 pm
Местоположение: Sevlievo

Следваща

Назад към Други

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта