Улици за хората

Това е старият форум "Мероприятия" в който ще намерите повечето теми за състезания, организирани карания и интересни индивидуални карания, публикувани преди 2011 г.

Улици за хората

Мнениеот Admin » Вто Юни 24, 2008 7:17 pm

Аватар
Admin
 
Мнения: 16378
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот nikste » Вто Юни 24, 2008 8:19 pm

Много ми хареса, че в 12,00ч. ще има Велосипедно състезание за деца от 3 до 8 години, в което ще гледам да участвам :)

Подкрепям изцяло това мероприятие и съм за това да има повече улици за хора, а не за коли. По-вредно в София от колите няма.
Аватар
nikste
 
Мнения: 248
Рейтинг: 1110
Регистриран на: Чет Сеп 28, 2006 11:53 pm

Мнениеот Yavkata » Вто Юни 24, 2008 8:30 pm

Оооо, да! 12 часа е идеално време за състезание за деца. При 35 градуса на сянка. Които не припаднат- печелят! Смятам, че състезания за деца от 3 до 8 години в този сезон е по -разумно да се провеждат в по - ранен час.
ИзображениеИзображениеЖивотът не се измерва с броя на вдишванията, а с моментите в които ти спира дъха!
Аватар
Yavkata
 
Мнения: 2386
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Яну 06, 2007 1:33 pm
Местоположение: София

Мнениеот THEZOGGO » Вто Юни 24, 2008 9:05 pm

Ще гледам да дойда. :)
Canyon Ultimate AL SLX *Ultegra, Mavic / Grand Canyon AL SLX 9.0 * DEORE XT, Fox Performance, Mavic / SCRAPPER XC 3.7 LTD
Tief im Herz - Canyon Radfahrer
Аватар
THEZOGGO
 
Мнения: 5620
Рейтинг: 1840
Регистриран на: Съб Авг 26, 2006 9:30 am
Местоположение: 664 km nordwestlich vom Paradies

Мнениеот gdude » Вто Юни 24, 2008 9:45 pm

и аз и аз ще гладам да се набутам с никсте да се съзтезаваме ама кат се замисля той спада към 4 годишните по акъл а аз към 3 годишните :D
gdude
 
Мнения: 656
Рейтинг: 1641
Регистриран на: Съб Май 10, 2008 8:24 pm
Местоположение: София

Мнениеот t.kyosev » Вто Юни 24, 2008 10:03 pm

Въпреки, че има някои недомислици като часа на състезанието за децата, инициативата е похвална :bowdown: . Дано да не остане само поредната епизодична PR кампания. Надявам се да има подобни прояви и в другите големи градове.
Аватар
t.kyosev
 
Мнения: 371
Рейтинг: 1724
Регистриран на: Нед Апр 13, 2008 9:33 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот THEZOGGO » Вто Юни 24, 2008 10:07 pm

t.kyosev написа: Надявам се да има подобни прояви и в другите големи градове.

Ще има, когато останалите градове в страната освен София станат с 2 милиона жители. :)
Canyon Ultimate AL SLX *Ultegra, Mavic / Grand Canyon AL SLX 9.0 * DEORE XT, Fox Performance, Mavic / SCRAPPER XC 3.7 LTD
Tief im Herz - Canyon Radfahrer
Аватар
THEZOGGO
 
Мнения: 5620
Рейтинг: 1840
Регистриран на: Съб Авг 26, 2006 9:30 am
Местоположение: 664 km nordwestlich vom Paradies

Мнениеот nikste » Вто Юни 24, 2008 10:30 pm

Yavkata написа:Оооо, да! 12 часа е идеално време за състезание за деца. При 35 градуса на сянка. Които не припаднат- печелят! Смятам, че състезания за деца от 3 до 8 години в този сезон е по -разумно да се провеждат в по - ранен час.

Има логика, даже ми стана и смешно, но в Южния парк има и сенчести места, където може спокойно да се провеждат такива мероприятия.
Аватар
nikste
 
Мнения: 248
Рейтинг: 1110
Регистриран на: Чет Сеп 28, 2006 11:53 pm

Мнениеот bobiracing059 » Вто Юни 24, 2008 10:33 pm

Много добра инициатива,трябва да има по-често такива мероприятия :beer: :bowdown:
Ram Bikes Team
Аватар
bobiracing059
 
Мнения: 1554
Рейтинг: 1317
Регистриран на: Пет Юни 15, 2007 9:50 pm
Местоположение: Плевен

Мнениеот t.kyosev » Сря Юни 25, 2008 8:23 am

THEZOGGO написа:Ще има, когато останалите градове в страната освен София станат с 2 милиона жители. :)


Това е така но тогава ще е след дъжд качулка. Няма ли го навика върви учи хората че с велосипед е по-удобно, здравословно, бързо и тн. Карлсруе (Германия) например е с големината на Пловдив. Всичките тротоари бяха разделени на 2 (за пешеходци и велосипедисти). Движението почти не се осещаше а бях в центъра на града. Даже квартирата ми беше на една от централните улици.
Аватар
t.kyosev
 
Мнения: 371
Рейтинг: 1724
Регистриран на: Нед Апр 13, 2008 9:33 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Antares » Сря Юни 25, 2008 8:30 am

THEZOGGO написа:Ще има, когато останалите градове в страната освен София станат с 2 милиона жители. :)
За сега в Пловдив се намира най-големия цигански квартал в Европа. Ако се реализира идеята за строежа на още един (пети) цигански квартал - може и да стане населението на града 2 милиона :) Трябва да вземем пример от циганите - те се движат с велосипеди и каруци. Не замърсяват (ако са сложили чувал под на коня...) въздуха, на каруцата може да се качат четирима циганина, 100-на тухли, два стари автомобила. Дайте да ходим на работа с каруци :)
Като гледам петролната криза - нищо чудно :)
Карикатурите ми
He who sacrifices freedom for security deserves neither!
Ben Franklin
Аватар
Antares
 
Мнения: 7462
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Сеп 18, 2006 9:26 pm
Местоположение: София

Мнениеот tailor » Сря Юни 25, 2008 10:08 am

Идеята ще има и продължение. Така направената снимка да се сложи на билборди в най-задръстените учястъци на столицата. Вероятно билборд кампанията ще стартира на 1 септември и ще се финансира от различни фирми, които ще присъстват на билбордите.

Ако желаете да се включите моля пишете ми на ЛС или e-mail: l.uzunov[at]dragbicycles.com

Трябва да се съберат точно 72 колоездача и 60 автомобила за снимката.

Благодаря Ви предварително за подкрепата
Аватар
tailor
 
Мнения: 1181
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Ное 14, 2002 8:27 pm
Местоположение: Соф

Мнениеот M1010X » Чет Юни 26, 2008 6:22 pm

Охо, Южният парк... Гей парадът ще е пак в събота (28.06.08г) и пак там (преместили са го от Витошка).

Колеги, пазете си децата! Ако пък си нямате деца, пазете себе си - досега няма забременял мъж, но опитите продължават!
Above and beyond
Аватар
M1010X
 
Мнения: 1272
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Окт 28, 2002 11:06 pm
Местоположение: София

Мнениеот Reactor » Пет Юни 27, 2008 8:48 pm

THEZOGGO написа:Ще гледам да дойда. :)

И аз :agree: ЗА 10 часа май няма да успея,но за шествието ще съм там :)
Аватар
Reactor
 
Мнения: 3594
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Фев 06, 2007 9:08 am
Местоположение: гр.София жк.Младост 1А

Мнениеот marsa » Съб Юни 28, 2008 7:11 am

Оп, след малко натаам :D
Кучетата си Изображение, колелото си Изображение.
Аватар
marsa
 
Мнения: 3601
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Фев 02, 2008 4:27 pm
Местоположение: София

Айде после да караме..

Мнениеот pe6u » Съб Юни 28, 2008 8:37 am

Има ли навити после да покараме някъде - било то в западния парк или по Витоша. Може и до копитото да отскочим..
pe6u
 
Мнения: 25
Рейтинг: 1195
Регистриран на: Съб Апр 12, 2008 11:09 am

Мнениеот Reactor » Съб Юни 28, 2008 12:55 pm

Първи вести от събитието :)

Началото:

http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=6203288
http://images26.snimka.bg/006203292-big.jpg
http://images26.snimka.bg/006203294-big.jpg

Някои си позабравиха колите :)
http://images26.snimka.bg/006203291-big.jpg


Позициониране на автобуса за снимка:
http://images26.snimka.bg/006203295-big.jpg

Събиране на колоездачите за снимка:

http://images26.snimka.bg/006203301-big.jpg
http://images26.snimka.bg/006203304-big.jpg
http://images26.snimka.bg/006203306-big.jpg

THEZOGGO - Оператора от нашата групичка :)
http://images26.snimka.bg/006203310-big.jpg

Най младия участик,нашето бъдеще ...

http://images26.snimka.bg/006203313-big.jpg
http://images26.snimka.bg/006203317-big.jpg

Оцелелите след преминаването през центъра на София....
http://images26.snimka.bg/006203319-big.jpg
http://images26.snimka.bg/006203320-big.jpg

Доволни на финала :)
http://images26.snimka.bg/006203318-big.jpg
Аватар
Reactor
 
Мнения: 3594
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Фев 06, 2007 9:08 am
Местоположение: гр.София жк.Младост 1А

Мнениеот kikon » Съб Юни 28, 2008 1:09 pm

Ето и от мене снимките :)
http://s291.photobucket.com/albums/ll31 ... 0shestvie/

Очаквах да сме много повече хора, но поне си взех зелена тенискааааа :D
Flow like water down the hill.

http://keekie.me/
Аватар
kikon
 
Мнения: 1706
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Фев 03, 2008 3:54 pm
Местоположение: София

Мнениеот Reactor » Съб Юни 28, 2008 1:51 pm

Още малко към Първи вести от събитието :)
ВИДЕО
Аватар
Reactor
 
Мнения: 3594
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Фев 06, 2007 9:08 am
Местоположение: гр.София жк.Младост 1А

Мнениеот XEK » Съб Юни 28, 2008 7:11 pm

бнт го отрази в централната си емисия с видеоматериал продължил по-малко от 50секунди
Аватар
XEK
 
Мнения: 755
Рейтинг: 1478
Регистриран на: Пет Сеп 02, 2005 3:24 pm
Местоположение: София

Мнениеот tailor » Съб Юни 28, 2008 9:01 pm

XEK написа:бнт го отрази в централната си емисия с видеоматериал продължил по-малко от 50секунди
По принцип 50 секунди не са малко, проблемът е че в тях показаха един мухляв министър който не казва нищо съществено. На тоя трябва да му се прати една фактура за ПР, поне да си плати мурафетя мамка му.

Мужду другото благодарности на Breaking Point и Николай Титев, за любезно предоставеното захранване на озвучаването.
Аватар
tailor
 
Мнения: 1181
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Ное 14, 2002 8:27 pm
Местоположение: Соф

Град за всички

Мнениеот tailor » Съб Юни 28, 2008 10:29 pm

Транспортът

. Организацията на градския транспорт е много особено предизвикателство. Докато културата, здравето и образованието на хората се подобряват с икономическото развитие, тенденцията при транспорта е противоположна. При доминиращият днес модел, стопанският растеж води до увеличение на автомобилите и все по-тежък трафик. Най лошото е, че още продължават опитите за решаване на този проблем със строежа на повече улици. Истината е, че те само повишават неравноправието в града и деформират структурата му. Това е същото като да се опитваш да разрешиш проблема с корема си отпускайки поредната дупка на колана или като да се опитваш да гасиш огъня с бензин. Предвид че ситуацията се влошава с икономическия растеж, очевидно това не е една устойчива система.
. Някои истини противоречат на интуицията: Коперник е рискувал смъртна присъда заради твърдението си, че Земята се върти около Слънцето, а не обратното, както са били убедени всички. По същия начин изглежда очевидна истината, че проблемите с градския трафик могат да се решат с изграждането на още и по-широки улици. В действителност е точно обратното - всяка нова улична инфраструктура (голям паркинг до метростанция, разширяването на една улица, една нова градска магистрала и т.н.) произвежда допълнителен трафик, докато идва момент, в който се оказваме в старото положение. Да предположим, че построим нов булевард свързващ периферията на града с центъра (тангента). Това ще стимулира строежа на нови жилища, предприятия и магазини в близост и в краищата на булеварда, предизвиквайки допълнителен трафик. Вече няма съмнение, че средният брой на придвижванията в един град зависи много от структурата на уличната му мрежа: ако до далечни търговски обекти се отива сравнително лесно, хората отиват, ако ли не, не биха отишли никога. Само за няколко години движението по новия булевард ще бъде напълно парализирано, но междувременно се е случило нещо ново - градът ще се е разраснал, а гъстотата на населението му ще е намаляла.
. За градовете в индустриализираните страни е характерно развитието на рядко населени крайградски зони. Но за нас това е едно от нещата, които на всяка цена трябва да се избегнат. Тази характеристика е типична най-вече за Съединените Щати и е причина за редица негативни явления. В слабо населените предградия е невъзможно да има редовен, оправдаващ-разходите публичен транспорт. В град разпрострян на по-обширна територия средната дължина на линиите се удължава, а малкия брой жители в близост до спирките или гарите е причина транспортните средства да се движат почти празни. И обратното, където гъстотата на населението е по-голяма автобусите са по-начесто, а разходите по превозването на един пътник – значително по-ниски. Благодарение на по-късите дистанции цената на такситата също е приемлива. Таксито е немасово публично средство, чийто най-големи предимства са в това, че не са му необходими паркинги и че подтиква хората да изминават по-късите дистанции пеша. Липсата на икономичен и редовен градски транспорт (на места дори липсата на какъвто и да е публичен транспорт) е в ущърб най-вече на децата, на младите без коли, на старите хора и на гражданите с ниски доходи. Това създава обстановка базирана на изключването. Освен това при изграждането на градовете с малка гъстота не се е мислело за пешеходци - разстоянията са прекалено големи. В много от предградията в Съединените Щати дори няма тротоари, поради което пешеходците, и особено много децата, се чувстват много несигурни. Ако гъстотата на населението е недостатъчна и ако не се помисли навреме за пешеходците, улиците в предградията ще бъдат пусти, а на живущите там ще се налага да ходят до търговските центрове, за да срещат други хора. Накрая, който живее в покрайнините ходи по-рядко в центъра на театър, ресторант или музей и това е причина градовете с ниска гъстота да нямат добре развит културен живот.
. Единственото решение на предизвикателството „автомобилно движение в големия град” е добър публичен транспорт използван не само от бедните, но от всички граждани. Проблемът е политически, а не технически. Ето защо първата стъпка по разрешаването му е изясняването на въпроса какви са целите на градската управа: а) да даде възможност на всички граждани да пътуват като хората, изразходвайки възможно най-малко публични средства или б) да се справи със задръстванията, който притесняват най-вече по-богатите групи от населението. Отговорът изглежда очевиден, но в действителност целта преследвана от по-голямата част от местните администрации в развиващия се свят е именно втората.

Хеликоптерите

. За илюстрация на ситуацията можем да си представим, какво би се случило, ако 300 граждани имащи на разположение хеликоптер, решат да го използват за ежедневните си предвижвания. Първото нещо е, че никой не би искал да има такъв съсед: оглушителният шум на апарата, отлитащ за офиса, киното или пазара, би бил непоносим. Очевидно не е задължително това, което функционира добре за някои да функционира добре за всички. Може би 300 човека биха могли, все пак, да се движат с хеликоптер из града, но това е неприложимо за всички, защото би довело само до серия катастрофи. В това отношение колите са като хеликоптерите - напълно възможно е малцинство от, да кажем, 25% от населението на един компактен град, да се движи с кола, но ако всички решат да го правят по едно и също време ще настъпи хаос. Погледнато общо разходите по автомобилния транспорт са по-високи от онези по въздушния, защото автомобилите имат нужда от поддържани скъпи инфраструктури и от големи площи за улична мрежа. В добавка на всичко това автомобилите са постоянна заплаха за пешеходците - жертвите по улици и магистрали са десетки хиляди годишно. Леките коли заемат прекалено много място и принуждават градските рейсове да се движат бавно. Последствията за пътниците са закъснения и загуба на време от порядъка на хиляди часове годишно.
. Строежът на нови булеварди вреди най-много на най-много нуждаещите се. Най-икономичния начин за изграждане на такива структури е събаряне на всичко по трасето им – обикновено това са цели квартали в най-бедните градски зони. От друга страна замърсяването и шумът намаляват стойността на близките имоти. Улиците на две нива умножават тези негативни ефекти, но въпреки това все още в много градове на третия свят, са сочени за свидетелство за цветущо развитие. В действителност са монументи на неравенството.
. През последното десетилетие процентът на пътуващите с градски транспорт е намалял в почти всички градове на Земята. Най-голямо е намалението в развиващите се страни регистрирали най-голям растеж. В същото време те отбелязват и най-голямото увеличение в ползването на лични автомобили. Противно на очакванията тези промени не са пряко свързани с качеството на градското движение. В Париж, градът с една от най-ефикасните транспортни мрежи в света, ползването на градския транспорт е било стабилно в продължение на 20 години (1980 - 2000 год.), докато броят на циркулиращите леки коли се е увеличавал с 3% годишно и въпреки отварянето на една отлична нова метро-линия. Причината за стабилните стойности на ползващите градски транспорт е, че средната дистанция от жилището до службата се е увеличила значително.
. Градовете в развиващите се страни не биха могли да осигурят железопътен транспорт на мнозинството от жителите си. Той е много скъп както за изграждане, така и за поддържане, особено ако е подземен. В Латинска Америка той покрива по-малко от 10% от придвижванията. Естествено ако една градска администрация разполага с изобилни ресурси, а инвестициите в такъв тип транспорт не са особено големи, това може да е подходящ избор, но използването на метро, освен когато не е за съвсем къси разстояния, е неприятно. Много по-добре е да пътуваш на дневна светлина, виждайки сгради, дървета и хора. Принципно трябва да се внимава много с въвеждането на релсовия транспорт поради следните причини: за по-заможните граждани това е добър вариант, понеже не стеснява пространството за автомобилите им; автобусите за по-бедните няма да пречат по улиците, защото хората ще пътуват под земята. Метрото придава модерен облик на града, но погълнатите ресурси за изграждането му обезкървяват работите по други належащи проблеми на по-бедните. Най-накрая, търговете за изпълнение на градския метрополитен са, по правило, повод за корупция. Една автобусна мрежа, особено когато е в ръцете на частни компании, предлага по-редки поводи за подобни практики.

Автобусите в Куритиба

Най-евтината система за качествен градски автобусен превоз в света е създадената от кмета на Куритба (Бразилия) Хайме Лернер в началото на седемдесетте години. Базирана е на автобуси с голям капацитет, движещи се по запазени улични ленти. Оттогава тази система е била въвеждана и другаде, като е била подобрявана с нововъведения от типа на „интелигентен билет”. Ако се забрани движението на частни автомобили по определени улични ленти, това ще позволи по тях да се движат двойни автобуси с вместимост и скорост близки до онези на метрото, но изискващи далеч по-ниски инвестиции и оперативни разходи. Строителството на възможно най-икономичната железопътна мрежа изисква инвестиция от $50млн. на километър, ако е наземна, и рядко по-малко от $100млн., ако е подземна, докато за километър автобусна мрежа са необходими едва $3млн. За разлика от релсовия транспорт, който рядко покрива оперативните си разходи, автобусите (като Трансмиленио в Богота) стават печеливши с билет от $0,40 за едно пътуване.
. Необходимите елементи на една такава функционираща система са:
. 1. запазени ленти - по възможност по средата на улицата, за да се избегне препречването от паркиращи или включващи се в движението автомобили;
. 2. управление, поверено на големи компании, а не на дребни собственици печелещи в зависимост от броя на превозените пътници;
. 3. билети, заплащани на входа на автобусната спирка за спестяване на време;
. 4. вдигнати до височината на вратите платформи на спирките, които да позволяват бързото излизане и влизане (100-ина пътници за броени секунди) и които да позволяват движението на детски и инвалидни колички; и накрая
. 5. „ интелигентни” билети, които да продължават да са валидни и при смяна на линията или превозното средство.
. Системата измислена и въведена от Лернер има толкова много предимства, че изглежда без всякаква конкуренция. Въпросът, който възниква тогава е: защо трябваше да минат двайсет години преди да бъде възприета и в други градове? Отговорът е прост: градският транспорт не е интересна тема за високите социални пластове и за градски управи, които предпочитат да изграждат улици за автомобилите на по-заможните.
. Нещо подобно се случва и с велосипеда. В най-напредналите държави с много студен климат като Холандия и Дания, повече от 30% от населението се движи с велосипед. Почти по всички улици имат колоездачни алеи и дори междуселските пътища имат паралелни ленти за колоездачи. В градовете на развиващите се държави единственото достъпно за повечето хора индивидуално превозно средство е колелото; зимата, по правило, не е много студена; ресурсите за изграждане на улици са ограничени и трябва да бъдат отбити от работите по други неотложни проблеми. Тогава какво е обяснението на факта, че уличната мрежа все още не е преструктурирана по начин поощряващ използването на колела? Отговорът още веднъж е, че най-богатата прослойка контролираща политическата власт влага публичните ресурси предимно в строителството на инфраструктури за автомобили. Обикновено представителите на тази прослойка не са заинтересовани нито да ходят пеша, нито да карат колело.
. Не е случайно, че общества, които отреждат важна роля на колелото в градоустройствените си планове са онези в северна Европа, отличаващи се с постоянните си усилия за постигане на равноправие и към опазване на природата. Строителството на качествени велосипедни алеи може да подобри стандарта на живот и да бъде знак на по-реална демокрация.

Енрике Пенялоза (бивш кмет на Богота, Колумбия)
Превод: Павел Лазаров
email: [email protected]
www: http://www.probujdane.com

http://www.mediatimesreview.com/december06/Penalosa.php
Аватар
tailor
 
Мнения: 1181
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Ное 14, 2002 8:27 pm
Местоположение: Соф

Мнениеот THEZOGGO » Нед Юни 29, 2008 12:33 am

XEK написа:бнт го отрази в централната си емисия с видеоматериал продължил по-малко от 50секунди

Споко, аз снимах час и 7 минути, и то почти през цялото време на движение :) Ще пусна утре видеото защото сега се прибирам и нямах време днес следобяд. :)
:beer:
Canyon Ultimate AL SLX *Ultegra, Mavic / Grand Canyon AL SLX 9.0 * DEORE XT, Fox Performance, Mavic / SCRAPPER XC 3.7 LTD
Tief im Herz - Canyon Radfahrer
Аватар
THEZOGGO
 
Мнения: 5620
Рейтинг: 1840
Регистриран на: Съб Авг 26, 2006 9:30 am
Местоположение: 664 km nordwestlich vom Paradies

Мнениеот contty » Нед Юни 29, 2008 2:27 pm

чакаме :)
Аватар
contty
 
Мнения: 245
Рейтинг: 1545
Регистриран на: Сря Юни 04, 2008 1:07 pm
Местоположение: София

Мнениеот jivkonik » Нед Юни 29, 2008 4:40 pm

XEK написа:бнт го отрази в централната си емисия с видеоматериал продължил по-малко от 50секунди

Не се жалвай! НОВА и БТВ ВЪОБЩЕ И НЕ СПОМЕНАХА за това събитие, камо ли да го отразят с репортаж!
НО ПЪК НАБЛЕГНАХА ОБШИРНО на Гейпарада и разните там умрели националистчета смешни, дето го освиркваха!!! :(!: :(!: :(!:
ДА бехме поне колоездачи - гейове да ни обърнат малко внимание ли що ли?!
Евала на разните кабеларки - ББТ, ЕВРОПА и други които имаха и екипи на място и взимаха интервюта от хората с колела.... :agree:
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Мнениеот mastermisho » Нед Юни 29, 2008 5:57 pm

ще ми е интересно да коментирате тези три снимки от събитието:
http://picasaweb.google.com/mastermisho ... 8525753938
http://picasaweb.google.com/mastermisho ... 0528206274
http://picasaweb.google.com/mastermisho ... 9540939122
Аватар
mastermisho
 
Мнения: 219
Рейтинг: 1567
Регистриран на: Чет Май 01, 2008 1:54 pm
Местоположение: София, Люлин skype: mastermisho

Мнениеот kikon » Нед Юни 29, 2008 6:07 pm

mastermisho написа:ще ми е интересно да коментирате тези три снимки от събитието:
http://picasaweb.google.com/mastermisho ... 8525753938
http://picasaweb.google.com/mastermisho ... 0528206274
http://picasaweb.google.com/mastermisho ... 9540939122

Бързи реакции имаш, това мога да кажа, на другото няма какво да му се коментира. Срамно е.
Flow like water down the hill.

http://keekie.me/
Аватар
kikon
 
Мнения: 1706
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Фев 03, 2008 3:54 pm
Местоположение: София

Мнениеот mastermisho » Нед Юни 29, 2008 6:27 pm

:agree:
Аватар
mastermisho
 
Мнения: 219
Рейтинг: 1567
Регистриран на: Чет Май 01, 2008 1:54 pm
Местоположение: София, Люлин skype: mastermisho

Мнениеот contty » Нед Юни 29, 2008 7:39 pm

:bigeyes: :confused: :(!:
Аватар
contty
 
Мнения: 245
Рейтинг: 1545
Регистриран на: Сря Юни 04, 2008 1:07 pm
Местоположение: София

Мнениеот Reactor » Нед Юни 29, 2008 7:53 pm

kikon написа:
mastermisho написа:ще ми е интересно да коментирате тези три снимки от събитието:
http://picasaweb.google.com/mastermisho ... 8525753938
http://picasaweb.google.com/mastermisho ... 0528206274
http://picasaweb.google.com/mastermisho ... 9540939122

Бързи реакции имаш, това мога да кажа, на другото няма какво да му се коментира. Срамно е.

:agree: ....Ами срам и позор за колоездачното общество :(!:
Аватар
Reactor
 
Мнения: 3594
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Фев 06, 2007 9:08 am
Местоположение: гр.София жк.Младост 1А

Следваща

Назад към Мероприятия - архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта