GECKO написа:........и да има съвсем истинска висока точка на окачването.....
GECKO написа:.. абе "нови технологии"... щом продава продукта, ко да го правиш
Holz написа:Ъъъ.. 6:1?
marshall__ написа:*delete*
flex написа:И като се заговори по темите... ето кой ще се сдобие с DW-link.
http://www.sicklines.com/2008/09/03/200 ... treatment/
GECKO написа:marshall__ написа:*delete*
Ако загледаш "регресията" се включва само в последните 20мм от хода на амортисьора, където обикновенно има буфер. Същото се наблюдава и при новия RAM FR например.
Като вкарам малко мозък (а той е наистина малко при мен) мога да предположа, че е за да се максимализира активния ход, като помага да се смачка буфера. Реално окачването ще е регресивно ако се усеща как се улеснява (намаля силата нужна да се сгъне) в края на хода, а в началото е значително по-трудно. Нещо като онзи прототип който RAM тестваха и доста бързо го разжалваха, а всички пишат че бил Kraftstoff
GECKO написа:Рамката е адски красива, но в крайна сметка защо му е на човек висока виртуална точка на окачването, когато може да си вземе Appalache Real например, и да има съвсем истинска висока точка на окачванетохем и ритането на веригата няма да е чак толкова голямо... абе "нови технологии"... щом продава продукта, ко да го правиш
zero knowledge написа:GECKO написа:...
На неделята, както и на новия DHR, CC не е много високо. Причината за това е, че голямото удължаване на задницата ще има кофти ефект в/у сцеплението при завиване.
GECKO написа:и май за това Appalache е с толкова къс CS, за да компенсира в средата на хода да е близко с това на конкретната...
zero knowledge написа:GECKO написа:и май за това Appalache е с толкова къс CS, за да компенсира в средата на хода да е близко с това на конкретната...
така е, но говорех за друго - промяната на дължината на задницата. ако тази промяна е по-голяма, като при висок сингъл пивот, усещането за сцепление страда.
zero knowledge написа:GECKO написа:и май за това Appalache е с толкова къс CS, за да компенсира в средата на хода да е близко с това на конкретната...
така е, но говорех за друго - промяната на дължината на задницата. ако тази промяна е по-голяма, като при висок сингъл пивот, усещането за сцепление страда.
imbecile написа:zero knowledge написа:GECKO написа:и май за това Appalache е с толкова къс CS, за да компенсира в средата на хода да е близко с това на конкретната...
така е, но говорех за друго - промяната на дължината на задницата. ако тази промяна е по-голяма, като при висок сингъл пивот, усещането за сцепление страда.
... мангуста ...та ... мангуста
flex написа:А как такива характеристики се отразяват на педалирането ?
flex написа:@GECKO
@zero knowledge
Добре междуосието при сгъване се овеличава при висок single pivot - факт. По-ниска ефективност при завиване - факт. Но при газене не би ли трябвало при такъв път на задната ос препядствията да се преодоляват по-лесно?
Honda имаха високо разположена става. Значи би трябвало да са много силни в газенето и по-слаби в завиването ?
А как такива характеристики се отразяват на педалирането ?
GECKO написа:Да разбирам ли, че според теб би било чудесно решение например сингъл пивът или еквивалентния му виртуален такъв разположен над средното на разстояние колкото зъбите на 36-38-40Т плоча в насока от завиване към газене да расте. (това е въпрос свързан с бъдеща покупка до известна степен)
flex написа:междуосието при сгъване се овеличава при висок single pivot - факт. По-ниска ефективност при завиване - факт. Но при газене не би ли трябвало при такъв път на задната ос препядствията да се преодоляват по-лесно?
flex написа:А как такива характеристики се отразяват на педалирането ?
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 333 госта