Това, че там работи Боби (Метал Психо) е достатъчно основание (поне за мен) да оставя каквото и да било за да се свърши работа, без притеснения, че нещо ще се повреди, изчезне или загуби!!!
Както съм оставял и при МАН6 (човече, пак МЕРСИ И БЛАГОДАРЯ - от сервизирането на онова МАНИТУ съм повече от доволен, както и човека, който го кара сега...

), както съм оставял при ТЕКО в БАС (и на него също БЛАГОДРЯ за монтажа на всичко по сегашната ми рамка - внимателно с нужните инструменти

), както съм оставял и при ДАНИЕЛ

(едно време в байк-центъра и сега в неговия магазин), както съм оставял и при НАХИ в магазина му!
Тук не говорим за някакви но-нейм гаражчета (Дженко примерно, Мерци или други подобни....). Само имената на хората, които ми го препоръчаха като сервиз беше достатъчно основание да имам доверие на хората там.....
В заключение - явно стават простотии с този тип компоненти , новите модели 07-08-09 г. на повечето фирми изискват и специални тулове и инструменти за сервизиране на възлови места. Разчитах, че опита на тези хора и увереността им (поне на думи) ще ги предпази от грешки, които би допуснал човек, който за пръв път прави това.....
Че ще преценят трезво колко е "нормално" да бъде затегнато едно нещо, и като опитат "нормално" да го отвият - да се откажат без продължаващи ексцесии - да звъннат, "Пич, това нещо запича яко, ако го напънем - може да го скапем!" - веднага щях да им кажа "Събирайте го, до където сте отворили - толкова!" и тази тема нямаше да я има сега!
Липсата на официален сервиз на ФОКС започва да е проблем в България също!
Пролетта си купих тук от официалните вносител и негови диструбитори FOX TALAS 32 RLC. Цената беше с малко над 10% по-висока от цената в САЩ, което за мен е нормална цена, 2 годишната европейска гаранция също натежа в тяхна полза!
Вече имам нужда от първа профилактика (поне 4 пъти съм надвишил препоръчителните часове за смяна на масло, ТАЛАС системата също прави проблеми от скоро) - ами ОФИЦИАЛНИЯ дистрибутор скоро успя да достави сервизни китове (уплътнения и масла - по една бройка за всеки модел вилка...

).
Доставката на специализраните тулове за изпускане и пълнене на ТАЛАС камерата обаче се бави! Още не е ясно и КОЙ В БГ ще поеме ОФИЦИАЛНО сервизирането на продукцията на FOX - под ОФИЦИАЛНО разбирам - отивам, оставям за профилактика - ако стане подобна простотия като с шока - този СЕРВИЗ да си изпрати вилката по каналния ред до големия Европейски дистрибутор и сервиз (от където купува доставчика за БГ) и там да си оправят нещата за тяхна сметка и да го признаят за гаранционен проблем - а не ВСИЧКО ДА Е ЗА МОЯ СМЕТКА, както в случая с шока!
Та да попитам тук и "ОФИЦИАЛНИЯ вносител на FOX за БГ" известен още като "Човека от Пловдив" - КОГА и КЪДЕ в БГ ще може да се извършва сервизиране на внасяната от ВАС продукция при запазване на гаранцията?! Смятах Мартин да ангажирам за това, но след случката с шока, а и без наличие на специализираните тулове на ФОКС необходими за това смятам да се въздържа.
Може би трябва като с предната и по-предната ми вилка (и двете МАНИТУ) - да си направя нужните тулове (или да си ги купя) и с тях и сервизните книжки в ръка да ходя от сервиз на сервиз докато намеря човек, който ще се опита да я отвори (с всички протичащи от това рискове) - да, ама тези вилки си ги бях купил от САЩ, на цена точно 3 пъти по -ниска от цената тук - знаех си рисковете откъм гаранция и прочее и не съм се оплаквал!!!
Та какъв ми беше кяра, че купих ОФИЦИАЛНО ФОКС от ТУК?! Освен 10 - 12%-тната по-висока цена?! Като гледам пак аз си търся туловете (ръчкам постоянно хората, от които я купих - безкрайно коректни между другото

) а и като ги намеря - какво правим с отварянето и запазването на гаранцията?!
Та така... с официалните вносители на ФОКС в БГ.... - и не ми казвайте, моля, че ги внасяте от скоро! От пролетта се продават, а преди да почне човек да продава такъв тип компоненти би следвало да си осигури надежден сервиз и да го оборудва с нужните тулове и инструменти!
