За "Майсторите" и Шоковете....

За всичко свързано с МТБ, което не е за някой от другите форуми. Например: разкази и преживявания, мнения по различни общи въпроси, интeресни продукти, новости и т.н.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Мнениеот stefanakus » Сря Ное 05, 2008 9:42 am

Alpina написа:@jivkonik, Capoeira, agiracer, stefanakus, awd_volvo и всички като вас имам да кажа следното:

Мойте уважения, но положението е такова само заради вас!!!
Преебават ви и след това само си плямпате и оплаквате по форуми.

Или ще се научите как стават нещата, или разчитайте на сервизи в чужбина!!!

Качеството е пари - да не трябва да се лежи само на това и да се дават излишни средства на ляво и дясно, но някъде където ми кажат, че профилактиката ще ми струва 15лв, а аз знам че на друго ми искат 180 - значи в първото за тези 15 ще си спестят сумати моменти. Едва ли смяташ, че за тези пари, ще получиш нещо разилчно от "отвори, замажи и затвори".

За това в сервизи има "само за сваляне и отваряне на дадена част - еди колко си лева, цена на ремонт/профилактика се уточнява след това по телефон или на място" и всеки уважаващ клиентите си и държащ на името си сервиз ще го направи.
Една профилактика струва толкова, обаче с уговорката - 15лв само да свалиме и отвориме частта - ако всичко е ОК - продължаваме и правиме профилактиката, която включва това, това, това и стурва общо 100. Ако нещо не е както трябва, звъниме обясняваме, разбираме се и или затваряме и се оправяш както можеш на друго място с други средства.


абе човек от къде да ги науча тия неща трябва да прееба няколко и чак тогава а на мен ми трябва човек да ми покаже, къде кой никой не е съгласен-остват само сервизите в чужбина, защо няма такива сервизи в БГ като и в Обединеното кралство
Подкрепяйте и стимулирайте начинаещите в спорта!
Аватар
stefanakus
 
Мнения: 154
Рейтинг: 985
Регистриран на: Нед Сеп 14, 2008 9:38 am
Местоположение: надежда 1

Мнениеот kotka12 » Сря Ное 05, 2008 9:52 am

Metal_Psycho написа:Брей,колко много "разбирачи"...


Боби, ти си от малкото хора, които могат да внесат крайна яснота по този случай
и ако Янко не е в ролята на работещ в Джестър
ти вече носиш някаква морална /засега/ отговорност по въпроса
The best-laid schemes o' mice an' men gang aft a-gley

http://s2.bg.gladiatus.com/game/c.php?uid=54478
Аватар
kotka12
 
Мнения: 3462
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Юни 27, 2005 8:02 am
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот naso » Сря Ное 05, 2008 10:14 am

ах клюкарка! :D от началото... само ако може да барнеш клюката начи ;)
naso
 
Мнения: 1249
Рейтинг: 1993
Регистриран на: Сря Юни 16, 2004 9:32 pm

Мнениеот lanzz » Сря Ное 05, 2008 10:20 am

Bikersteam написа:Помисли логично?! В Официален сервиз на епъл не се наемат да го оправят а в сервиза на бушона оправяли всякакви... Ако малко се замисли човек... ами евалата на епъл България... като незнаят с какво се захващат въобще не се захващат и ти препоръчват да си вземеш нов!

ами ако въпросният iPod е в гаранция? какво правим? купуваш си нов, въпреки че твоя е в гаранция, понеже в гаранционния сервиз не смеят да извършват гаранционно обслужване? или вярваш, че директно ще заменят с нов продукт за 250-800лв вместо да извършат ремонт за $20? официалният представител на когото и да било НЕ може да си позволи да дава изявления от типа "не смеем да отваряме продукт, който продаваме с гаранция", независимо дали конкретната бройка е била вече с изтекла гаранция.
Последна промяна lanzz на Сря Ное 05, 2008 10:59 am, променена общо 1 път
Аватар
lanzz
 
Мнения: 511
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Май 07, 2006 10:16 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Alpina » Сря Ное 05, 2008 10:50 am

stefanakus написа:абе човек от къде да ги науча тия неща трябва да прееба няколко и чак тогава а на мен ми трябва човек да ми покаже, къде кой никой не е съгласен-остват само сервизите в чужбина, защо няма такива сервизи в БГ като и в Обединеното кралство


Извинявам се, но би ли си формулирал по-правилно мисълта, че от както си постнал този пост, се опитвам да го разбера и не мога!
Повярвай ми, опитах поне 12 варианта на подредба и пак стигам до задънена улица, а нямам цял ден за това.

Ако питаш има ли такива сервизи ще ти кажа - ДА, но за други неща.
Само че до сега не ми се е налагало да се сблъсквам с подобни проблеми, както и това, че почти не ползвам велосервизи, не мога а и не бих си позволил да препоръчвам който и да е такъв.
Последна промяна Alpina на Сря Ное 05, 2008 10:52 am, променена общо 2 пъти
C'est la vie
Аватар
Alpina
 
Мнения: 9083
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 03, 2005 12:26 pm
Местоположение: +3596997

Мнениеот Capoeira » Сря Ное 05, 2008 10:51 am

Alpina написа:


@jivkonik, Capoeira, agiracer, stefanakus, awd_volvo и всички като вас имам да кажа следното:

Мойте уважения, но положението е такова само заради вас!!!
Преебават ви и след това само си плямпате и оплаквате по форуми.

.....


Извинявай, но отдавна се отказах да "храня" който и да е сервиз или магазин в БГ във този форум, когато аз писах за цените на компонентите в бг и разликата с тези в чужбина се избивахте един след друг да ми изтъквате че цената в бг включва и гаранцията и ти гарантира сервиз. Това че съм отишъл в сервиз за който тука във форума всеки се изсиова да пише суперлативи и как видиш ли във вкъщи си нямал всички инструменти, е само пробно да видя аджеба какво толкова повече правят майсторите. Нямаше даже да се оплаквам във форума ако някой преди това не беше го направил, защото ако го бях направил веднага щеше да се обадиш и да ми обясниш лал едва ли не аз съм виновен а повечето Рамаджий щяха да ми нацъкат 150 минуса. И е крайно време да се постне една рамкламка горе във форума
"ЗА БОГА БРАТЯ НЕ ХОДЕТЕ В БГ СЕРВИЗИТЕ ЗА РЕМОНТ И ПРОФИЛАКТИКА НА ЧАСТ СТРУВАЩА НАД 300ЛВ."
,а не непрекъснато за щяло и нещяло на всеки да препоръчвате да тоиде до сервиза. Изводите аз за мене си ги направих просто искам ако може повече хора да не стигат до тях по този начин.
Bikes Intelligence Life
Proud of Boxxer
Аватар
Capoeira
 
Мнения: 1188
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Дек 10, 2003 9:49 pm
Местоположение: 2025

Мнениеот jivkonik » Сря Ное 05, 2008 10:52 am

Alpina
Намери в БГ велосервиз, в който НЕЩО се предава за ремонт с приемо-предавателен протокол или сервизна заявка - подобна на тази:
http://www.tftunedshox.com/order/orderform.htm
, в който има обявени на видно място условията, ПРАВАТА и ЗАДЪЛЖЕНИЯТА на всяка от страните (клиент-сервиз), които влизат в сила АВТОМАТИЧНО след подписване на сервизната заявка (приемо-предавателния протокол) от двете страни и ще те почерпя!!!

НЕ бъркай моля те "вело" с "авто" сервизирането, защото разликата е от небето до земята... не че и официални автосервизи на големите вносители не правят магарии, но те не са обект на тукашния форум и тукашната тема в частност.....
:popcorn:
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Мнениеот Alpina » Сря Ное 05, 2008 10:59 am

Capoeira, така е защото още преди близо две години в един друг форум се видя какви са ти разбиранията относно права, задължения, качество на елемент от даден продукт и т.н. (освен ако няма случайно съвпадение на никове в друг един форум), тогава се извинявам.

jivkonik, ти питал ли си?

Аз немога да ти кажа такъв, просто защото не ми се е налагало, но след като няма кой да изисква това от тях, не смяташ ли, че ще са луди сами да се набутват да го предлагат.

Поискай следващия път, защото ако не се лъжа по закон са длъжни да ти предоставят и още повече - НЯМАТ право да ти откажат сервизиране, след като предлагат такава услуга ;)

Не знам какво очаквате, но положението не се променя, ако някой не го бута в дадена посока.

След като българския потребител не изисква качество на услугата - следователно няма кой да хаби излишни средства в предлагането и.
Изисквайте го, за да го получите!!!
C'est la vie
Аватар
Alpina
 
Мнения: 9083
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 03, 2005 12:26 pm
Местоположение: +3596997

Мнениеот lanzz » Сря Ное 05, 2008 11:17 am

Alpina написа:Поискай следващия път, защото ако не се лъжа по закон са длъжни да ти предоставят

по кой закон? в закона за защита на потребителя не можах да намеря изискване за приемо-предавателни протоколи, но би било логично да е уредено със закон.
Аватар
lanzz
 
Мнения: 511
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Май 07, 2006 10:16 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот did » Сря Ное 05, 2008 1:43 pm

lanzz написа:по кой закон? в закона за защита на потребителя не можах да намеря изискване за приемо-предавателни протоколи, но би било логично да е уредено със закон.


не си намерил, понеже го няма.

всичко опира, при липсата на закони, до добра воля, която даже и да я има, нама стойността на закон.
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Capoeira » Сря Ное 05, 2008 1:44 pm

Алпина нещо си в грешка, пиша само в този форум и в hardwarebg.com, като за разлика от тук там отдавна е известен черният списък с фирми от които не се пазарува независимо от ценовата разлика, ззащото в случай на проблем ти излиза солено. Проблема е че не може някой търговец да ти продава шок ФОКС и същевременно да не фигурира в списъка с дистробуторите и сервизните центрове на марката, в такъв случай тои е просто един "илиенски виатнамец"
Bikes Intelligence Life
Proud of Boxxer
Аватар
Capoeira
 
Мнения: 1188
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Дек 10, 2003 9:49 pm
Местоположение: 2025

Мнениеот Sky_Knight » Сря Ное 05, 2008 1:55 pm

:popcorn: Само дето не е петък киновечер, че да си избухна тука с количката и пуканките :D

@Alpina Почти изцяло те подкрепям за всичко, което каза по темата. Ако няма кой да си иска правата, няма кой да му ги даде.

@jivkonik Много, много неприятна случка. Наистина се надявам горчивият ти опит да помогне за нещо на някого и да не ти се случва повече.

Проблемът ясно е в майсторите, не ги оправдавам грам, но искам да те питам, когато отиде там, знайки че оставяш такава скъпа част за тотално разпарчатосване, поиска ли да подпишеш констативен протокол на забележките ти и какво искаш точно да направят? А след това, когато си получи обратно шока, поиска ли поне касова бележка за услугата да ти издадат? А случайно попита ли преди да им оставиш шока, гаранция дават ли за услугата си?

Знам, че в "цивилизованите" страни тези неща стават по подразбиране. Но ние не сме там и за да стане това нещо трябва да изискваме. В случая да оставиш цялото си колело някъде без протокол и каквото и да е, е просто неразумно. Със същия успех щяха да ти кажат, че е откраднато и след това върви и доказвай, че си го бил оставил ... Примерно.

А също не приемай и отговора на братята англичани за чиста монета. Пратиха ли ти снимки с обяснения? Поиска ли си? Все пак дистанционно се извършват нещата, нормално е да се пратят някакви снимки най-малкото за да видиш какво са свършили и те. Принципно положение.

Много неприятна случка като цяло. Но едва ли може да учуди някого. Важното е следващите клиенти на сервизите да отидат там подготвени и да искат ако трябва да се прави снимка преди да оставят вещите си там. Да изискват пълна информация относно гаранции на услугата и т.н. Защото в противен случай все едно отиваме при някое другарче и му даваме да ни наплете спиците - всичко е на доверие и на честна дума. Но както знаем, тя важи в много малко случаи, особено при непознати. Да не говорим, че това е приход от услуга, който не се декларира и прочие, когато не е документиран. Но не това е темата.

Както каза Alpina, никой майстор няма да се прецака да предлага нещо, което ще му доведе евентуални негативи, без някой да му го поиска. Но когато цялото търсене се усети и си поиска, то предлагането ще трябва да е доста глупаво ако не се осъзнае и не даде...


П.п. Е, те т'ва е. Като не пиша много време и 5 км пост накрая ...
?
Аватар
Sky_Knight
 
Мнения: 480
Рейтинг: 1849
Регистриран на: Вто Апр 13, 2004 9:39 am
Местоположение: София, България

Мнениеот bikerider » Сря Ное 05, 2008 2:07 pm

Capoeira написа:Проблема е че не може някой търговец да ти продава шок ФОКС и същевременно да не фигурира в списъка с дистробуторите и сервизните центрове на марката


Може, ако е регистриран дилър.

@MAN6: :usclap: :rofl:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот kotka12 » Сря Ное 05, 2008 2:35 pm

Sky_Knight написа:Ако няма кой да си иска правата, няма кой да му ги даде.


идеята ти е БЛЕСТЯЩА
ще се възползвам
оттук нататък като дойде пациент
ако не си знае как точно се прави трифазна костна сцинтиграфия
ще го цакам както си искам

Sky_Knight написа:А също не приемай и отговора на братята англичани за чиста монета. Пратиха ли ти снимки с обяснения?


мдам
мръсна нация са тези англичани
90 евро и една снимка да не пратят
или поне механик с хеликоптер да ти обясни лично какво е станало
The best-laid schemes o' mice an' men gang aft a-gley

http://s2.bg.gladiatus.com/game/c.php?uid=54478
Аватар
kotka12
 
Мнения: 3462
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Юни 27, 2005 8:02 am
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jivkonik » Сря Ное 05, 2008 2:40 pm

Това, че там работи Боби (Метал Психо) е достатъчно основание (поне за мен) да оставя каквото и да било за да се свърши работа, без притеснения, че нещо ще се повреди, изчезне или загуби!!!

Както съм оставял и при МАН6 (човече, пак МЕРСИ И БЛАГОДАРЯ - от сервизирането на онова МАНИТУ съм повече от доволен, както и човека, който го кара сега... :agree: ), както съм оставял при ТЕКО в БАС (и на него също БЛАГОДРЯ за монтажа на всичко по сегашната ми рамка - внимателно с нужните инструменти :agree: ), както съм оставял и при ДАНИЕЛ :agree: (едно време в байк-центъра и сега в неговия магазин), както съм оставял и при НАХИ в магазина му!

Тук не говорим за някакви но-нейм гаражчета (Дженко примерно, Мерци или други подобни....). Само имената на хората, които ми го препоръчаха като сервиз беше достатъчно основание да имам доверие на хората там.....

В заключение - явно стават простотии с този тип компоненти , новите модели 07-08-09 г. на повечето фирми изискват и специални тулове и инструменти за сервизиране на възлови места. Разчитах, че опита на тези хора и увереността им (поне на думи) ще ги предпази от грешки, които би допуснал човек, който за пръв път прави това.....

Че ще преценят трезво колко е "нормално" да бъде затегнато едно нещо, и като опитат "нормално" да го отвият - да се откажат без продължаващи ексцесии - да звъннат, "Пич, това нещо запича яко, ако го напънем - може да го скапем!" - веднага щях да им кажа "Събирайте го, до където сте отворили - толкова!" и тази тема нямаше да я има сега! :nono:

Липсата на официален сервиз на ФОКС започва да е проблем в България също!
Пролетта си купих тук от официалните вносител и негови диструбитори FOX TALAS 32 RLC. Цената беше с малко над 10% по-висока от цената в САЩ, което за мен е нормална цена, 2 годишната европейска гаранция също натежа в тяхна полза!
Вече имам нужда от първа профилактика (поне 4 пъти съм надвишил препоръчителните часове за смяна на масло, ТАЛАС системата също прави проблеми от скоро) - ами ОФИЦИАЛНИЯ дистрибутор скоро успя да достави сервизни китове (уплътнения и масла - по една бройка за всеки модел вилка... :bigeyes: ).
Доставката на специализраните тулове за изпускане и пълнене на ТАЛАС камерата обаче се бави! Още не е ясно и КОЙ В БГ ще поеме ОФИЦИАЛНО сервизирането на продукцията на FOX - под ОФИЦИАЛНО разбирам - отивам, оставям за профилактика - ако стане подобна простотия като с шока - този СЕРВИЗ да си изпрати вилката по каналния ред до големия Европейски дистрибутор и сервиз (от където купува доставчика за БГ) и там да си оправят нещата за тяхна сметка и да го признаят за гаранционен проблем - а не ВСИЧКО ДА Е ЗА МОЯ СМЕТКА, както в случая с шока!

Та да попитам тук и "ОФИЦИАЛНИЯ вносител на FOX за БГ" известен още като "Човека от Пловдив" - КОГА и КЪДЕ в БГ ще може да се извършва сервизиране на внасяната от ВАС продукция при запазване на гаранцията?! Смятах Мартин да ангажирам за това, но след случката с шока, а и без наличие на специализираните тулове на ФОКС необходими за това смятам да се въздържа.

Може би трябва като с предната и по-предната ми вилка (и двете МАНИТУ) - да си направя нужните тулове (или да си ги купя) и с тях и сервизните книжки в ръка да ходя от сервиз на сервиз докато намеря човек, който ще се опита да я отвори (с всички протичащи от това рискове) - да, ама тези вилки си ги бях купил от САЩ, на цена точно 3 пъти по -ниска от цената тук - знаех си рисковете откъм гаранция и прочее и не съм се оплаквал!!!

Та какъв ми беше кяра, че купих ОФИЦИАЛНО ФОКС от ТУК?! Освен 10 - 12%-тната по-висока цена?! Като гледам пак аз си търся туловете (ръчкам постоянно хората, от които я купих - безкрайно коректни между другото :agree: ) а и като ги намеря - какво правим с отварянето и запазването на гаранцията?!
Та така... с официалните вносители на ФОКС в БГ.... - и не ми казвайте, моля, че ги внасяте от скоро! От пролетта се продават, а преди да почне човек да продава такъв тип компоненти би следвало да си осигури надежден сервиз и да го оборудва с нужните тулове и инструменти!
:popcorn:
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Мнениеот kotka12 » Сря Ное 05, 2008 2:44 pm

Живко
струват ми се доста солени тия пуканки
дето хрупаш сега

ако беше се случило в някой от цитираните от тен
no name сервизи - както и да е
механиците, които изброи се ползват наистина с доверие
и мисля, че именно от там произлиза голямото противоречие :dunno:
The best-laid schemes o' mice an' men gang aft a-gley

http://s2.bg.gladiatus.com/game/c.php?uid=54478
Аватар
kotka12
 
Мнения: 3462
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Юни 27, 2005 8:02 am
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jivkonik » Сря Ное 05, 2008 2:47 pm

kotka12 написа:Живко
струват ми се доста солени тия пуканки
дето хрупаш сега

ако беше се случило в някой от цитираните от тен
no name сервизи - както и да е
механиците, които изброи се ползват наистина с доверие
и мисля, че именно от там произлиза голямото противоречие :dunno:

Споко, пуканките са кисели, ФОКСА също почва да киселее, а иначе според всички предни майстори на вилките и шоковете ми - "у ФОКСА е истината" - е тЕ вИ сА ТАЛАС - хайде, сервизирайте го!!! :D

А иначе обичат за мрънкат "купувате от чужбина".... ми ще купуваме! За какво да купуваме от тук - за сервизното и гаранционно обслужване, което осигурявате ли УВАЖАЕМИ ВЕЛОМАГАЗИНИ И "ОФИЦИАЛНИ" ВНОСИТЕЛИ?!
:dunno: :dunno: :dunno:
Последна промяна jivkonik на Сря Ное 05, 2008 2:59 pm, променена общо 1 път
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Мнениеот bikerider » Сря Ное 05, 2008 2:54 pm

jivkonik написа:официалните вносители на ФОКС в БГ


Такива няма, поне според официалните сайтове www.foxracingshox.com и www.foxeurope.com.

За мен като обикновен потребител няма доказателства в подкрепа на твърдението, че в България има официално представителство на Фокс. Няма дистрибутор, няма дилъри. Най-близките са в Гърция.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот Capoeira » Сря Ное 05, 2008 3:07 pm

Отговора е прост, няма никаква полза от подобни покупки при положение че при първата профилактика гаранцията отпада.
Мда няма регистрирани дилъри или представители на тази марка, аз им пратих и мейл за да попитам дали случайно е забравен някой в БГ
Bikes Intelligence Life
Proud of Boxxer
Аватар
Capoeira
 
Мнения: 1188
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Дек 10, 2003 9:49 pm
Местоположение: 2025

Мнениеот Alpina » Сря Ное 05, 2008 3:09 pm

bikerider написа:
jivkonik написа:официалните вносители на ФОКС в БГ


Такива няма, поне според официалните сайтове www.foxracingshox.com и www.foxeurope.com.

За мен като обикновен потребител няма доказателства в подкрепа на твърдението, че в България има официално представителство на Фокс. Няма дистрибутор, няма дилъри. Най-близките са в Гърция.


Не че искам отново да правя такова сравнение, но вече има доста случаи на ползване на сервизи в Гърция за гаранционно обслужване на коли, ще вземе да се ходи там и за колелата ли?
C'est la vie
Аватар
Alpina
 
Мнения: 9083
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 03, 2005 12:26 pm
Местоположение: +3596997

Мнениеот bikerider » Сря Ное 05, 2008 3:40 pm

Не виждам нищо лошо. А когато тук в България се появи истински доказан дилър на Fox, тогава ще си помисля сериозно на кого да дам парите си. Топката е у доставчиците на услугата. Ако печелят гърците, толкова по-добре за тях.

Засега лично аз съм се ориентирал към сервизируеми в домашни условия продукти. Излиза най-евтино, но не е за всеки.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот kotka12 » Сря Ное 05, 2008 5:50 pm

мдам
трябва и контрол - нещо,
което много хора не обичат
пример - наложи ми се да ползвам гаранционен сервиз на Филипс
тук в СЗ

известно време по-късно ми се обадиха
"Здравейте, безпокои Ви еди кой си от Филипс България. Ползвали се гаранционен ремонт на такъв и такъв продукт. Доволни ли сте?"

от една страна контрол на отношението към мен
от друга - дали нашите момчета от сервиза не си пишат неизвършени ремонти
за да изкарат някой лев
The best-laid schemes o' mice an' men gang aft a-gley

http://s2.bg.gladiatus.com/game/c.php?uid=54478
Аватар
kotka12
 
Мнения: 3462
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Юни 27, 2005 8:02 am
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Alpina » Сря Ное 05, 2008 6:10 pm

Мдам, право думаш.
Сега се сещам за пример от тази година.
Пред избор за входна врата съм, съветват ме какво ли не, че не е нужно да набивам пари в нея, че е глупаво да се дадат повече от 300лв за врата и т.н.
Аз обаче не та не - поръчах си такава за 300 ама и с още една цифра отпред - похвалих се как на еди коя си дата ще дойдат (близо месец преди това оговорена) да ми я сложат при което се почна - ооо те няма да дойдат на тази дата, само ще те мотат, ще ти отнемат 3-4 дена с обещания и чакане... седмица преди тази дата се обадиха да ме питат все още ли ми е удобна, както и дали не се е появило друго за този час - казах, че всичко е ок. Последвага предупреждения, как аз ще си я качвам сам и по-добре да викна още някой да ми помага, как ще им помагам как незнам си какво... Деня преди датата - пак се обадиха за да кажа, че всичко при мен е ок...
Дойдоха в точната минута сложиха вратата и си почистиха всичките боклуци... Даже като видях, че имат малко зор с това че е доста тежка, попитах дали да помогна с качването - отговора беше "в никакъв случай"
Последваха коментари, че скоро вратата ще даде дефекти, ще изгуби нивелация.... как никой няма да ми обърне внимание ако почна да се оплаквам и да викам сервиз....

Е не се и наложи, но 3 месеца по-късно ми се обадиха от фирмата, да попитат всичко ли е наред, искам ли да дойде някой ако има нужда от лека корекция на нивелацията... нямаше какво да кажа освен че съм доволен и че всичко е ОК. Наскоро пак се обадиха и питаха дали не се е появила нужда нещо, наред ли е...

А познатите тяхната врата още си чакат някой да дойде и да оправи проблема.

Целия ми този :offtopic: идва с идеята да покаже, как няколко човека спестили си средства, опарени след това продължаваха да ме съветват да си взема като тях - евтиното, защото виждаш ли със по-скъпото получаваш същите боклуци и отношение.

И все пак за пореден път казвам, че истината не се крие в това, че всичко се решава с повече пари, ами с това, че за всяко нещо има начин, стига да не се стискаш.

В случая с Fox - наистина няма сигурен такъв, но все ми се струва, че има място и то не е едно, където могат да обслужат шок или вилка, без да има недоволни в 90% от случаите.
C'est la vie
Аватар
Alpina
 
Мнения: 9083
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 03, 2005 12:26 pm
Местоположение: +3596997

Мнениеот codename47 » Сря Ное 05, 2008 6:25 pm

моите прогнози за развитието на темата са че отговора на виновните за проблема ще е ...мълчание. Точно като политиците - един много правилен ход.. Става скандал, всички медии тръбят за справедливост, замесените си траят а след известно време шумотевицата отминава и всичко си продължава по старому.
Ако приемете ограниченията си, ще успеете да ги прескочите и да минете отвъд тях!
Аватар
codename47
 
Мнения: 2295
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Май 13, 2006 9:19 pm
Местоположение: София

Мнениеот axelmax » Сря Ное 05, 2008 6:25 pm

300 и една нула отпред :dunno: 0300
скъпа е тая врата ;)


тема като тема като няма какво да се прави ,че се пишат глупости и ще се повтарят


като ходите по сервизи искаите касова белевка или там някъв талон и така после с агенция на защита на потребителите и толкова ,какво му омувате

толкова време се повтаря това и пак не та не
"У планину се раджаю ора, а у полье тикве"
Аватар
axelmax
 
Мнения: 7120
Рейтинг: 1614
Регистриран на: Сря Юли 23, 2003 9:09 pm
Местоположение: Столицата

Мнениеот TOYAGA » Сря Ное 05, 2008 6:39 pm

jivkonik написа:"Човека от Пловдив"


:rofl:

P.S. Мерци не заслужава подобно пренебрежение, така че в бъдеще гледай да спестяваш на аудиторията интелектуални подхлъзвания от този сорт.
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот MAN6 » Сря Ное 05, 2008 8:34 pm

условията на фокс за сервизен център са доста високи за състоянието на БГ пазара в момента... но така като гледам скоро може и да се получат нещата...

предполагам, че и за дистрибуцията стоят по подобен начин нещата, така че който се пише за някакъв "официален"... по-добре не :)
xund
Аватар
MAN6
 
Мнения: 4227
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Сеп 19, 2003 10:03 pm
Местоположение: 4-ти километър

Re: За "Майсторите" и Шоковете....

Мнениеот freerider » Сря Ное 05, 2008 10:14 pm

jivkonik написа:...
Посетих въпросния сервиз, обясниха ми "че няма проблем" да профлиактират този шок, били отваряли къде къде по-сложни шокове на Manitou и нямали никакви проблеми!
Чудесно, оставих колелото си заедно с разпечатаното пълно сервизно ръководство за въпросните шокове - за всеки случай, ако имат нещо нужда да прочетат - бях доста странно изгледан - "Ама това за какво ни е?! Ма ние всичко си знаем?! Ма то в нета го има...."..... Такааа, разбрахме се на другия ден да мина да си го взема. Отидох в уговореното време и започна сагата....
....


Още като са ти казали така ,е трябвало да си земеш шока , да се излезеш от сервиза и да забравиш за тези ;)
Но явно си лесно доверчив ;) Аз съм си намерил майстор ,който е добър човек и винаги е успявал да ми помага ;) :agree:
Аватар
freerider
 
Мнения: 334
Рейтинг: 1067
Регистриран на: Вто Май 06, 2008 1:39 am
Местоположение: Русе

Мнениеот bikerider » Чет Ное 06, 2008 8:34 am

codename47 написа:моите прогнози за развитието на темата са че отговора на виновните за проблема ще е ...мълчание. Точно като политиците - един много правилен ход.. Става скандал, всички медии тръбят за справедливост, замесените си траят а след известно време шумотевицата отминава и всичко си продължава по старому.


Аз точно това правя - умишлено разводнявам и разклонявам темата. Защо - TOYAGA вече го каза - такива спорове се решават лично и на място. Тук най-много да задълбаем в диви спекулации. Причините за конкретното осиране излизат извън конкретния магазин и е тъпо да се говори за виновници.

MAN6 написа:но така като гледам скоро може и да се получат нещата...


Единствения правилен и резултатен за всички подход. Стискам палци.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот flex » Чет Ное 06, 2008 8:58 am

bikerider написа:TOYAGA вече го каза - такива спорове се решават лично и на място. Тук най-много да задълбаем в диви спекулации.


Подрекпям :agree:
Chuck Norris smells what the Rock is cooking... because the Rock is Chuck Norris' personal chef.
Аватар
flex
 
Мнения: 736
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Окт 02, 2005 9:21 am
Местоположение: /dev/zero

ПредишнаСледваща

Назад към Общ форум

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 19 госта