За "Майсторите" и Шоковете....

За всичко свързано с МТБ, което не е за някой от другите форуми. Например: разкази и преживявания, мнения по различни общи въпроси, интeресни продукти, новости и т.н.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Мнениеот kotka12 » Чет Ное 06, 2008 10:04 am

bikerider написа: Причините за конкретното осиране излизат извън конкретния магазин и е тъпо да се говори за виновници.


общото течение на нещата
по никакъв начин не оневинява никой :nono:

ако караме с оправдания от сорта на
"ми такава ни в държавата"
"ми няма закон"
и прочее доникъде няма да стигнем

форумите са именно, за да достига инфорация
до редовия потребител
от други редови потребители
The best-laid schemes o' mice an' men gang aft a-gley

http://s2.bg.gladiatus.com/game/c.php?uid=54478
Аватар
kotka12
 
Мнения: 3462
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Юни 27, 2005 8:02 am
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот PtD » Чет Ное 06, 2008 10:14 am

+1
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Мнениеот Alpina » Чет Ное 06, 2008 10:54 am

Добре, а ако информацията е подвеждаща по чисто субективни причини?

Не визирам конкретния случай, просто като пример!

Защото kotka12, аз съм съгласен с теб, но в такива теми трябва да се намесят и от другата страна, иначе си е баш
bikerider написа:най-много да задълбаем в диви спекулации.
C'est la vie
Аватар
Alpina
 
Мнения: 9083
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 03, 2005 12:26 pm
Местоположение: +3596997

Мнениеот kotka12 » Чет Ное 06, 2008 11:17 am

аз също искам да мнение на другата страна
защото мълчанието в случая е много лоша политика

ако беше някой въшлив сервиз щях да имам изградено мнение
но както вече споменах
става дума за механици с добро име
а от другата страна е Живко, който се ползва напълно с моето доверие

затова случаят е толкова болен
The best-laid schemes o' mice an' men gang aft a-gley

http://s2.bg.gladiatus.com/game/c.php?uid=54478
Аватар
kotka12
 
Мнения: 3462
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Юни 27, 2005 8:02 am
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот bikerider » Чет Ное 06, 2008 11:28 am

kotka12 написа:
bikerider написа: Причините за конкретното осиране излизат извън конкретния магазин и е тъпо да се говори за виновници.


общото течение на нещата
по никакъв начин не оневинява никой :nono:


Никъде не съм говорил за оневиняване. Ставаше дума за това, че хубаво се изнася информация, но това нищо не променя именно заради общото течение. Общото течение от приказки по форуми не се влияе, не и трайно. Не и в посока отстояване на потребителски права. Това е индивидуална работа. Иначе се получава като в един хубав филм:

Brian: You don't need to follow anybody. You've got to think for yourselves. You're аll individuals.
Crowd: YES! WE'RE ALL INDIVIDUALS!
Brian: You're all different.
Crowd: YES. WE ARE ALL DIFFERENT.
Someone: I'm not.
Crowd: SSSSSH. SSSSH.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот Antares » Чет Ное 06, 2008 11:35 am

Мислех, поради некомпетентността си, да запазя мълчание в тази тема, но като всеки спор, като всяка конфликтна тема - и тази има две страни.
За сега предимно чуваме едната. Съмнявам се форума да не се посещава от лица, от, или близки на дадения сервиз. Напълно подкрепям, че форума е именно място за подобни дискусии, подобна информация, но мисля, че е редно да чуем и мнението, позицията на "защитата". Смятам, че повечето участници в тази дискусия са интелигентни и разумни хора, че няма да се достига до дребнави скандалджийски изказвания. За това искрено се надявам да чуя мнение и от страна на обвиняваните.
За това, GECKO, ако наистина имаш позиция, смятам, че би било коректно да я изкажеш. Съмнявам се някой да се нахвърли конкретно на теб, но достатъчно много плюнки се изсипаха спрямо магазина и сервиза му, достатъчно беше уронен авторитета му, така че е добре да се види и другата страна. Защото подобни спорове, дискусии се водят от две страни. За сега сме чули само едната.
Карикатурите ми
He who sacrifices freedom for security deserves neither!
Ben Franklin
Аватар
Antares
 
Мнения: 7462
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Сеп 18, 2006 9:26 pm
Местоположение: София

Мнениеот Pupinator » Чет Ное 06, 2008 2:04 pm

Antares написа:Мислех, поради некомпетентността си, да запазя мълчание в тази тема, но като всеки спор, като всяка конфликтна тема - и тази има две страни.
За сега предимно чуваме едната. Съмнявам се форума да не се посещава от лица, от, или близки на дадения сервиз. Напълно подкрепям, че форума е именно място за подобни дискусии, подобна информация, но мисля, че е редно да чуем и мнението, позицията на "защитата". Смятам, че повечето участници в тази дискусия са интелигентни и разумни хора, че няма да се достига до дребнави скандалджийски изказвания. За това искрено се надявам да чуя мнение и от страна на обвиняваните.
За това, GECKO, ако наистина имаш позиция, смятам, че би било коректно да я изкажеш. Съмнявам се някой да се нахвърли конкретно на теб, но достатъчно много плюнки се изсипаха спрямо магазина и сервиза му, достатъчно беше уронен авторитета му, така че е добре да се види и другата страна. Защото подобни спорове, дискусии се водят от две страни. За сега сме чули само едната.


Отне ми около час да прочета цялата тема. Прочетох всички постове и съм съгласен с това:
"Дискусии се водят от две страни" - сервиза и Живко, и лично аз смятам, че никой не дължи нищо на посещаващите форума. Моето мнение е че цялата тази тема е само да си чешем езиците. С течение на ... постовете ситуацията се размива изключително много и темата губи своя смисъл. Според мен Живко просто трябва да отиде в сервиза и да се разбере като хората с момчетата. Те са достатъчно разбрани. Друг е въпросът, че на въпросното отваряне и аз присъствах и според моето скормно мение (не на специалист) всичко бе извършено според инструкцийте ((L)user manual) предоставени от Живко. Относно ремонта нямам мнение защото не съм специалист в областа.

От това което прочетох лично аз останах с убеждението, че в сервиза в Англия са видяли шока, прочели са какво му се е случило и просто са казали "... ооо това неможе да се поправи. Я си вземи един FОХ от нас". На мен така ми изглежда... незнам на вас ...

Според мен е крайно време тази тема да бъде затворена, Живко да отиде в магазина да се разбере с хората и да напише какво се е случило там и какъв е бил техния отговор. Всичко останало свързано с Иподи и други колянови валове просто не е по темата.

Айде със здраве

:beer:


Pupinator OUT :combust:.
http://www.championsfactory.bg

With all the money in the world you can't buy my respect :nono: :nono: :nono: :nono: !!!
Аватар
Pupinator
 
Мнения: 530
Рейтинг: 1818
Регистриран на: Сря Юни 09, 2004 6:14 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот jivkonik » Чет Ное 06, 2008 2:15 pm

Чакам шока и техническото заключение от Англия с които ще посетя магазина на Мартин. И англичаните не са "прочели какво се е сучило" - единственото написано в сервизната заявка към тях беше, че искам пълно сервизиране и отстраняване на проблема с блокиралия рибаунд. Техните наблюдения са изцяло събрани от първа ръка - явно все пак разглабят нещата, които им се пратят за сервизиране?! :bigeyes: предполагам, така трябва да правят на всяко място, където оставиш нещо за профилактика.

Колкото до аналогията с някои наши търговски практики "твойто за нищо не ставаше пич, я си вземи еееейййй това хубаво дето го имаме тук...." - без коментар, както се казва!
Сигурно така казват в този сервиз и на състезателите от семейство Атертън, които ползват услугите им за сервиз и тунинговане на окачванията си....

Не ме учудва, че това предположение отново го прави човек, поработвал във Велосервизи-Магазини.... явно тази практика работи повече от успешно по нашите земи! :crap:

P.S.
(L)user Manuala е любезно предоставен от сайта на MANITOU - обикновено го разнасям с мен като си нося окачването на сервизи с цел ако има някой от ремонтиращите поне малко желание да се запознае предварително какво горе-долу се очаква, какви инструменти са му необходими и т.н.
В този сервиз за пореден път го гледаха странно (и на други места не са искали да четат тези ръководства, не са единичен случай тук) , не искаха да им го оставям ("имаме си го, "знаем си го", "елементарни са за отваряне тези 3-Way" и т.н.) - е оставих го на плота и си заминах. После като констатирах проблема с шока най-детаилно по ръководството ми обясниха как са следвали инструкцията и точно кое не могло да се отвие, та се наложило да го понагреят......

Не изключвам възможността "нещо шибаната бройка да е била тъпо направена, недобре сглобена, залепена от МАНИТУ по някакъв идиотски начин, неописан в и без това не много дългото ръковоство...." - за пореден път ПОВТАРЯМ в тази тема, че всички манипулации щяха да бъдат НЕЗАБАВНО прекратени по мое нареждане, ако бях УВЕДОМЕН на оставените от мен телефони за констатирани НЯКАКВИ нередности и проблеми при отварянето на въпросния шок! И тази дискусия НЯМАШЕ да се води, и щях да имам напълно работещ, макар и частично сервизиран шок!
ТОВА Е!
Някой още да не му е ясно нещо?! :dunno:
Последна промяна jivkonik на Чет Ное 06, 2008 2:51 pm, променена общо 3 пъти
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Мнениеот Capoeira » Чет Ное 06, 2008 2:43 pm

Pupinator написа:От това което прочетох лично аз останах с убеждението, че в сервиза в Англия са видяли шока, прочели са какво му се е случило и просто са казали "... ооо това неможе да се поправи. Я си вземи един FОХ от нас". На мен така ми изглежда... незнам на вас ...


Това е втория човек в тази тема който се усмелява да се усълмни в коректноста и професианализма на чуждия сервиз, явно хората който са работили в този бранш в България са приели лошата практикаче нещата се правят така, идва ти някой за ремонт и всячешки гледаш да му пробуташ да си купи ново. Е да ама не това че в БГ 95% от обслужвя персонал действа по този начин не значи че и на запад нещата са такива.
Bikes Intelligence Life
Proud of Boxxer
Аватар
Capoeira
 
Мнения: 1188
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Дек 10, 2003 9:49 pm
Местоположение: 2025

Мнениеот kotka12 » Чет Ное 06, 2008 3:00 pm

Pupinator написа: никой не дължи нищо на посещаващите форума


customer feedback знаеш ли какво е :popcorn:
The best-laid schemes o' mice an' men gang aft a-gley

http://s2.bg.gladiatus.com/game/c.php?uid=54478
Аватар
kotka12
 
Мнения: 3462
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Юни 27, 2005 8:02 am
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Вилката » Чет Ное 06, 2008 3:23 pm

Е, не са длъжни да се обясняват тук, това е повече от ясно. Сайтът тук не е официално съдилище за байк спорове. НО май вече доста поочерниха ренюмето на въпросния сервиз/магазин, та единствено полза от една поява на механик от сервиза им тук, ще е за тях самите. Тази тема е един вид шанс да се явят на поправителен и да излезнат с вдигнати глави (и малко финансофи загуби).
Аватар
Вилката
 
Мнения: 944
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Юни 20, 2007 3:21 pm

Мнениеот jivkonik » Чет Ное 06, 2008 3:26 pm

Да продължа малко с темата за сервиза от Англия.....
След като получих писмото от тях бях "леко само побеснял....." и като поуспокоих топката им благодарих културно с писмо като ги попитах колко им дължа за използваните дотук техни услуги (поне диагностика направиха), както и цена за връщането на шока дотук.
От там за пореден път много ми се извиниха, че не са могли да ми оправят проблемите, казаха, че пари за диагностиката няма да искат, доставката до БГ е 9 паунда и могат да ми го изпратят веднага със протокол за откритите проблеми.

Проучих междувременно цените и сроковете за купуване от тук (през "официалния" или още "Човека от Пловдив" доставчик на ФОКС) нов заден шок FOX RP23. Понеже стандартно шоковете се доставят без монтажи за конкретната рамка попитах за цена на монтажи за въпросния нов ФОКС от англичаните и дали случайно тези от МАНИТУ няма да станат - иначе трябваше да почвам сага с доставка на въпросните монтажи за Cannondale от някъде си.
От Англия отново културно ми отговориха с цени за нещата които питам, както и се извиниха, че втулките и респективно монтажите за МАНИТУ са друг диаметър и монтажите не са заменими с такива за ФОКС....
Ами взех, че попитах - колко аджеба ще ми струва ФОКС RP23 от англичаните с монтирани монтажи при тях с доставката до тук и т.н.?!

Ами - какво да ви кажа:
FOX RP23 2009 + heavy-duty монтажи за моята рамка + PUSH-тунинг на шока (съобразен с модела рамка, килограмите ми и стила на каране) + доставката до тук заедно със стария шок излезе малко над 15% по-скъпо от "голия" шок, който щях да получа от дистрибутора тук "някъде може би януари"!!!
На всичкото отгоре тази цена бе С 50 ПАУНДА ПО-МАЛКО от обявената в сайта на въпросния сервиз, като най-щателно ми обясниха, че ми правят отстъпка ЗАЩОТО СЕ ЧУВСТВАТ ДОСТА НЕУДОБНО, че не могли да ми решат проблемите със стария шок! (м-у другото - продават си новите шокове на цените обявени на страницата им, това го потвърди и друг колега от форума, пазарувал от тях.... отстъпката си беше истинска!!!) :bigeyes:
Нали се сещате, какъв е новия ми шок? :D

Всичко това разбира се пътува насам вече, освен това си идва и с фактурите, и с гаранцията, и с детаилно обяснение какво точно е тунинговано по шока!
Вадиш от кутията, завиваш 2 болта и след 5 минути КАРАШ!

Мдамммм..... така се печелят клиенти..... а иначе тук само си пишем..... :popcorn:
Последна промяна jivkonik на Чет Ное 06, 2008 4:03 pm, променена общо 2 пъти
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Мнениеот jivkonik » Чет Ное 06, 2008 3:36 pm

TOYAGA написа:
P.S. Мерци не заслужава подобно пренебрежение, така че в бъдеще гледай да спестяваш на аудиторията интелектуални подхлъзвания от този сорт.


Извинявам се публично за мнението си относно МЕРЦИ!

Признавам, че нямам личен опит с него, използвам информация от други хора, която е възможно да бъде подвеждаща! :crap:
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Мнениеот GECKO » Чет Ное 06, 2008 7:57 pm

jivkonik написа:... нямам личен опит с него, използвам информация от други хора, която е възможно да бъде подвеждаща! :crap:


Мда, не бива така ;)
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Мнениеот MAN6 » Чет Ное 06, 2008 9:45 pm

Capoeira написа:
Pupinator написа:От това което прочетох лично аз останах с убеждението, че в сервиза в Англия са видяли шока, прочели са какво му се е случило и просто са казали "... ооо това неможе да се поправи. Я си вземи един FОХ от нас". На мен така ми изглежда... незнам на вас ...


Това е втория човек в тази тема който се усмелява да се усълмни в коректноста и професианализма на чуждия сервиз, явно хората който са работили в този бранш в България са приели лошата практикаче нещата се правят така, идва ти някой за ремонт и всячешки гледаш да му пробуташ да си купи ново. Е да ама не това че в БГ 95% от обслужвя персонал действа по този начин не значи че и на запад нещата са такива.


не точно. някои от нас са имали късмета да бъдат на живо в чужд сервиз и да общуват с чужди фирми също на живо... хората навсякъде са хора... парите също... излезте вече от тая форумна утопия :)

(и не става дума НА ВСЯКА ЦЕНА ДА ТИ СЕ ПРОБУТА НЕЩО НОВО И СКЪПО, а че когато един ремонт излиза неоправдан от гледна точка на време/пари понякога наистина ще получиш отговор, който няма да ти хареса...)

със здраве :)
xund
Аватар
MAN6
 
Мнения: 4227
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Сеп 19, 2003 10:03 pm
Местоположение: 4-ти километър

Мнениеот Editor » Чет Ное 06, 2008 10:09 pm

Мисля ,че наистина е време да спрем да разказваме собствените си истории в темата на Живко , защото малко по малко започваме да я превръщаме в чат в който, всеки се жалва от какво ли не.Нека по-добре да изчакаме , да видим какво ще е "становището" на сервиза.
This is our fight for freedom,this is our way of saying,this is our day.
http://www.facebook.com/PavelStefanovEditor My Page
Аватар
Editor
 
Мнения: 2804
Рейтинг: 1998
Регистриран на: Вто Сеп 13, 2005 8:51 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот bikerider » Чет Ное 06, 2008 10:55 pm

MAN6 написа:когато един ремонт излиза неоправдан от гледна точка на време/пари понякога наистина ще получиш отговор, който няма да ти хареса...


май тoва не трябваше да го казваш... :dunno:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот Sky_Knight » Пет Ное 07, 2008 8:55 am

Capoeira написа:
Pupinator написа:От това което прочетох ...

Това е втория човек в тази тема който се усмелява да се усълмни в коректноста и професианализма на чуждия сервиз, явно хората който са работили в този бранш в България са приели лошата практикаче нещата се правят така, идва ти някой за ремонт и всячешки гледаш да му пробуташ да си купи ново. Е да ама не това че в БГ 95% от обслужвя персонал действа по този начин не значи че и на запад нещата са такива.


Понеже аз смятам, че бях един от двамата, които се осмелихме, ще те помоля да се опиташ да не бързаш толкова докато пишеш, защото нищичко не разбрах от написаното на първо четене. Не се заяждам, просто наистина исках да разбера какво пише по-горе, но е с толкова грешки, че едва се чете. :crap: Наистина, не се заяждам!!! :agree:

@bikerider Защо да не го казва... Аз лично предпочитам да получа такъв отговор (с условието че ми кажат, че това е причината де)

@jivkonik Ей, честно - много се радвам на това, което се е случило в последствие! :) Честито да ти е новото шокче и да не ти се налага да го сервизираш нивга! :D
?
Аватар
Sky_Knight
 
Мнения: 480
Рейтинг: 1849
Регистриран на: Вто Апр 13, 2004 9:39 am
Местоположение: София, България

Мнениеот jivkonik » Пет Ное 07, 2008 10:07 am

Само да поразсъждаваме малко какви са условията да се "получи отговор, който няма да се хареса"

Ситуация 1:
Карам си аз Х на брой години, тормозя душмански и здраво шока, нося го в сервиз в състояние "миии тука нещо запича, май маслото му изтече преди време, аа и тия врътки тука не работят от миналата година....., я го отворете да видим какво му е?!" - тогава като получа отговора, който не ми харесва - вината ще си е САМО И ЕДИНСТВЕНО МОЯ!

Ситуация 2:
Карам 1 година кротко ХС каране шока, нося го в сервиз НАПЪЛНО РАБОТЕЩ без НИКАКВИ проблеми за първа ПРОФИЛАКТИКА (смяна на масло, почистване отвътре, оглед за общото му състояние ) и получавам "отговор, който не ми харесва"!!!

И какво правя в тази ситуация?! Понеже до болка ми е позната "обичта царяща" сред родните велосервизи бях напълно наясно, че където и да го дам този шок в БГ във велосервиз за отстраняване на възникналите при първото отваряне проблеми щях да получа ехидни усмивки - "Абе пич, кой ти го е отварял този шок?! - ааааа оня ли беееее, как са те преебали лелеее,баси, направо за нищо не става вече!!!" реших въпреки дебелата цена да го разходя на майната си в поне НЕЗАВИСИМ и неангажиран с нашите си тука отношения сервиз с цел да ми го докарат поне до нормалното работещо състояние! От там обаче получих ОТГОВОР, КОЙТО, АМА ХЕПТЕН НЕ МИ ХАРЕСА! :(!: :(!: :(!:

Личното ми мнение е, че в "ситуация 2" сервиза довел шока до това състояние следва да носи някаква материана отговорност, не всичко да е за сметка на клиента!!! И стига с тия сервизни "митове и легенди" - "Маниту са баси гадната марка" - хайде моля ви се?! :nono: :nono: :nono:
Тук съзирам вече някаква световна конспирация - Маниту прави гаден, залепен шок, пробутва го на Cannondale за монтаж на рамките им с цел при първото серизиране на шока в БГ един велосервиз да бъде очернен!!! :bigeyes:
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Мнениеот bikerider » Пет Ное 07, 2008 11:52 am

@jivkonik: :agree:

@Sky_Knight: разбра ли защо? Обхвана ли общия проблем, големия проблем - липсата на механизми и нормативни документи, създаващи реални, ефективни и обективни гаранции за качеството на работа?

Тая тема е баш за Меглена Кунева, трябва да й пратим линк :roll2:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот Sky_Knight » Пет Ное 07, 2008 12:11 pm

bikerider написа:@Sky_Knight: разбра ли защо? ....


Ю токин' ту ми? :nuts: Ъф корс, май диър!!! :eyebrow:
?
Аватар
Sky_Knight
 
Мнения: 480
Рейтинг: 1849
Регистриран на: Вто Апр 13, 2004 9:39 am
Местоположение: София, България

Мнениеот C_Mo » Пет Ное 07, 2008 12:37 pm

jivkonik написа:
Липсата на официален сервиз на ФОКС започва да е проблем в България също!
Пролетта си купих тук от официалните вносител и негови диструбитори FOX TALAS 32 RLC. Цената беше с малко над 10% по-висока от цената в САЩ, което за мен е нормална цена, 2 годишната европейска гаранция също натежа в тяхна полза!
Вече имам нужда от първа профилактика (поне 4 пъти съм надвишил препоръчителните часове за смяна на масло, ТАЛАС системата също прави проблеми от скоро) - ами ОФИЦИАЛНИЯ дистрибутор скоро успя да достави сервизни китове (уплътнения и масла - по една бройка за всеки модел вилка... :bigeyes: ).
Доставката на специализраните тулове за изпускане и пълнене на ТАЛАС камерата обаче се бави! Още не е ясно и КОЙ В БГ ще поеме ОФИЦИАЛНО сервизирането на продукцията на FOX - под ОФИЦИАЛНО разбирам - отивам, оставям за профилактика - ако стане подобна простотия като с шока - този СЕРВИЗ да си изпрати вилката по каналния ред до големия Европейски дистрибутор и сервиз (от където купува доставчика за БГ) и там да си оправят нещата за тяхна сметка и да го признаят за гаранционен проблем - а не ВСИЧКО ДА Е ЗА МОЯ СМЕТКА, както в случая с шока!

Та да попитам тук и "ОФИЦИАЛНИЯ вносител на FOX за БГ" известен още като "Човека от Пловдив" - КОГА и КЪДЕ в БГ ще може да се извършва сервизиране на внасяната от ВАС продукция при запазване на гаранцията?! Смятах Мартин да ангажирам за това, но след случката с шока, а и без наличие на специализираните тулове на ФОКС необходими за това смятам да се въздържа.


Цитат от:
FOX Racing Shox
European Sales Manager

"...ASLI Bisiklet in Istanbul, who
will take care for FOX distribution in various markets for us,
including Bulgaria, Romania, Turkey and Iran."

Изискванията за оторизиран сервиз са чудесни, но със сегажните цени на сервизните услуги, обема на сервизираните продукти и продажбите им в България инвестицията е по-скоро лоша.

Ако някой все пак се засили да го направи му желая успех!


А колкото повече хора се замислят за това къде ще си сервизират закупените части - толкова по добре за вносителите и магазините, които инвестират не малко пари в резервни части и инструменти.
Аватар
C_Mo
 
Мнения: 1495
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 8:45 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот axelmax » Пет Ное 07, 2008 12:59 pm

това е така ,но толкова голяма инвестиция ли е да пратят един или двама,да ги обучат да им купят един куфар с инструменти и да почват

това ще са наистина ценни кадри и има риск да си започнат сами след време,но все пак
нали фирмата иска да има по голям оборот/печалба

аз не виждам кой ще се откаже да даде 20-30 лева повече като рискува шок за 600 или вилка за 1000 например

освен фирмата ,която продава продуктите на дадената фирма друга до такова обучение не може да се дореди,или поне аз незнам процедурата


много е лесно да си търговец ,ама да носиш след това отговорност за подръжка и сервиз няма сметка и друг да сърба попарата

жалко ,че няма задължение ако си вносител да имаш и сервиз и налични резервни части

неможе ти да продаваш да кажем 500 колела на година с вилки и шокове от среден и висок клас
и после тея 500 потребителя да не им поемеш парите за подръжка,визирам велосипедите РАМ
да оставим афтермаркет продуктите и вилките от нисък клас ,които за безброй вилките отпреди години

поне МАНИТУ и РОКШОКС сервизирайте

дали няма работа?

п.с. нямам нищо против никоя фирма,примера е най-желан и очакван всички да се случи именно в тази посока

нима вече всеки не кара рам?









правописа ми е отратителен!!
Последна промяна axelmax на Пет Ное 07, 2008 1:23 pm, променена общо 3 пъти
Аватар
axelmax
 
Мнения: 7120
Рейтинг: 1614
Регистриран на: Сря Юли 23, 2003 9:09 pm
Местоположение: Столицата

Мнениеот MAN6 » Пет Ное 07, 2008 1:01 pm

jivkonik написа:Само да поразсъждаваме малко какви са условията да се "получи отговор, който няма да се хареса"

Ситуация 1:

Ситуация 2:

и т.н.



имах предвид вече наакания шок, изпратен за ремонт там :)


@C_Mo: :agree:

@axelmax: цифрите за да "добиеш право" да си сервизен център и т.н. не биха се оправдали от сервизирането на 3-4 вилки... та за момента едва ли има някой с толкова свободни пари, кйто да си позволи подобен лукс...

за т'ва казах че може би скоро би се променило това... но за момента това е положението...

на всички ни се иска да има повече и истински "официални" неща, но в момента това е... :crap:
xund
Аватар
MAN6
 
Мнения: 4227
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Сеп 19, 2003 10:03 pm
Местоположение: 4-ти километър

Мнениеот Pr3d4t0R » Пет Ное 07, 2008 1:44 pm

Добре, след като има ръководства за сервезиране от производителя, безброй много теми в чужди сайтове с нагледни опътвания кое как става и надценката в България за единична бройка е по-голяма от колкото на някой други места (което е горе-долу нормално) толкова ли е скъпо да се осигурят необходимите специфични инструменти за сервизиране?

Все пак има хора, които си купуват среден и висок клас компоненти именно от България, за де не им се налага сами да сервизират. Пък и там от където дистрибуторите в България купуват частите съм сигурен, че биха ви предложили тези инструменти на преференциални цени, в случай, че си ги поискате културно, тъй като ще се уверят, че имате сериозни намерения за нашия пазар, а не просто алъш-вериш да става.
Аватар
Pr3d4t0R
 
Мнения: 4071
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 10:07 am

Мнениеот did » Пет Ное 07, 2008 2:17 pm

axelmax написа:бла бла бла


Като е толкова лесно и изгодно, направи го това бла-бла ТИ бе!

Че не е икономически изгодно в момента да се прави истински сервиз в БГ-то - не е! С това повечето разумни хора са съгласни.

Клиентите или не разбират нищо и не искат да плащат за качество, или се имат за квалифицирани и се опитват да се оправят и сами, като често го правят по-добре от сегашното ниво на сервизите тук.

Хората като Живко, за които времето е по-ценно от парите, са единици.

Ситуацията с оторизираните, скъпи и качествени сервизи, е като с велоалеите и всичко останало - много мрънкаме и искаме да го има, но чудесно си знаем, че ако сега се появи, няма да го ползваме :D

Няма да идем да си платим там, а или ще се оправяме сами, купувайки си необходимите инструменти, или ще търсим някой "евтин майстор" и после ще мрънкаме.

Тъй че, Живко, чувствай се като прецакана жертва на конюнктурата. Време ти е да емигрираш :D
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот MAN6 » Пет Ное 07, 2008 2:19 pm

did написа:Хората като Живко, за които времето е по-ценно от парите, са единици.

Ситуацията с оторизираните, скъпи и качествени сервизи, е като с велоалеите и всичко останало - много мрънкаме и искаме да го има, но чудесно си знаем, че ако сега се появи, няма да го ползваме :D

Няма да идем да си платим там, а или ще се оправяме сами, купувайки си необходимите инструменти, или ще търсим някой "евтин майстор" и после ще мрънкаме.



:agree: :agree: :agree:
xund
Аватар
MAN6
 
Мнения: 4227
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Сеп 19, 2003 10:03 pm
Местоположение: 4-ти километър

Мнениеот jivkonik » Пет Ное 07, 2008 2:24 pm

did написа:Тъй че, Живко, чувствай се като прецакана жертва на конюнктурата. Време ти е да емигрираш :D

Тц.... събирам инструменти и тулове! :D
Както си ги събрах и за предните вилки.... после като си запродавам вилката пак оборудвам някой с много неща за стинки.... и така....

P.S. не обичам да се ровя в неща, които не са ми работа, това важи в особено голяма степен за вилки и шокове... но конюктурата ще ме научи, явно!
:popcorn:
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Мнениеот Pr3d4t0R » Пет Ное 07, 2008 3:44 pm

Аха - та значи човек с добри доходи може да си купи скъпи инструменти за сервизиране само на неговата вилка, а вело-магазин (сервиз) не иска. Нещо не ми се връзва, а на вас?
Аватар
Pr3d4t0R
 
Мнения: 4071
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 10:07 am

Мнениеот jivkonik » Пет Ное 07, 2008 3:52 pm

Pr3d4t0R написа:Аха - та значи човек с добри доходи може да си купи скъпи инструменти за сервизиране само на неговата вилка, а вело-магазин (сервиз) не иска. Нещо не ми се връзва, а на вас?

Ами ето http://www.enduroforkseals.com/id175.html
сега "връзва ли ти се?"

FOX® TALAS® "IFP" Charging Tool
803-00-127

This is the latest version of the IFP Charging Tool. It works on all Fox TALAS forks, regardless of stanchion size or model number.
$90.00


Велосервиза започва си прави едни сметки "сега колко хора трябва да минат тук с ТАЛАС система за сервизиране, та да му избием ценатааа ?!?!"

А ти като си на зор и вилката ти вече "плаче" за отваряне си го купуваш! Проста работа, нали?! ;)
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

ПредишнаСледваща

Назад към Общ форум

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 19 госта