Важна тема: Rock Shox Tora

Въпроси, коментари и дискусии за ХС велосипеди с ход на окачването до 130 мм, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Мнениеот ecL1pse » Чет Ное 13, 2008 8:40 pm

Още нещо да питам:
Нали ако направя смяната на маслото по-рано няма да има проблем ?
:popcorn:
Аватар
ecL1pse
 
Мнения: 71
Рейтинг: 966
Регистриран на: Нед Окт 19, 2008 10:08 am
Местоположение: София

Мнениеот XeDoX » Чет Ное 13, 2008 9:24 pm

Никакъв,освен ако не е оригиналното.Хубаво е да я покараш известно време (100-тина километра) да се разработи и тогава го сменяй.

Edit: Ето ти Manual(Упътване)

Edit2: Сега видях какво си писал в предната страница.Няма проблеми,но според мен е хубаво поне да си поразработил вилката малко с това масло и тогава сменяй.
Изображение
Аватар
XeDoX
 
Мнения: 618
Рейтинг: 1796
Регистриран на: Нед Юни 04, 2006 9:39 am
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот Gusterx » Пет Ное 14, 2008 12:52 am

А кое предимството на motion control при спускане
Gusterx
 
Мнения: 59
Рейтинг: 1300
Регистриран на: Пет Яну 18, 2008 10:47 pm
Местоположение: Makedonija Kocani

Мнениеот ecL1pse » Съб Ное 15, 2008 12:27 am

Защо ми се образува пръстенче с масло и прах след всяко каране :dunno:
Аватар
ecL1pse
 
Мнения: 71
Рейтинг: 966
Регистриран на: Нед Окт 19, 2008 10:08 am
Местоположение: София

Мнениеот outfaced » Съб Ное 15, 2008 7:56 am

ecL1pse написа:Защо ми се образува пръстенче с масло и прах след всяко каране :dunno:


защото има масло и прах ... какво ненормално виждаш в тая работа :dunno:
тръбите трябва да са смазани, за да работи вилката добре ... пък като са смазани полепне по тях малко прах и се събере става пръстенче, което след карането се изчиства, избърсва се и прахта от семерингите и после се смазва пак.

А кое предимството на motion control при спускане

ако пускаш бавно и "спънато" да не ти потъва много вилката и все пак да работи и да поема ударите ... примерно ... някой може и за друго да го ползва ;)
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Gusterx » Сря Ное 19, 2008 6:16 am

Gusterx
 
Мнения: 59
Рейтинг: 1300
Регистриран на: Пет Яну 18, 2008 10:47 pm
Местоположение: Makedonija Kocani

Мнениеот ecL1pse » Сря Ное 19, 2008 6:19 pm

Ако карам зимата с Тора 289 има ли шанс да измръзне ?
Аватар
ecL1pse
 
Мнения: 71
Рейтинг: 966
Регистриран на: Нед Окт 19, 2008 10:08 am
Местоположение: София

Мнениеот evilll » Сря Ное 19, 2008 6:34 pm

ecL1pse написа:Ако карам зимата с Тора 289 има ли шанс да измръзне ?

Всяка вилка има шанс да "измръзне"(да се вдърви) зимата...
Аватар
evilll
 
Мнения: 286
Рейтинг: 1864
Регистриран на: Сря Апр 06, 2005 10:31 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнениеот XeDoX » Сря Ное 19, 2008 9:44 pm

Една идея по-рядко масло би компенсирало 'вдървяването' на вилката...или поне до някъде. :agree:
Изображение
Аватар
XeDoX
 
Мнения: 618
Рейтинг: 1796
Регистриран на: Нед Юни 04, 2006 9:39 am
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот Gusterx » Чет Ное 20, 2008 5:31 am

Как се држи тората при спускане имали вибрации при спускане за разлика од дурото
Gusterx
 
Мнения: 59
Рейтинг: 1300
Регистриран на: Пет Яну 18, 2008 10:47 pm
Местоположение: Makedonija Kocani

Мнениеот skiman » Чет Ное 20, 2008 9:01 am

Тора-та не е вилка за спускане. :nono: Това си е вилка за крос кънтри.
Човек не спира да си играе защото остарява, а остарява защото е спрял да си играе.
Аватар
skiman
 
Мнения: 1482
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Дек 31, 2004 9:12 am
Местоположение: София

Мнениеот outfaced » Чет Ное 20, 2008 9:22 am

Gusterx написа:Как се држи тората при спускане имали вибрации при спускане за разлика од дурото


дефинирай спускане ... :D
на спускане по асфлат няма никви вибрации примерно :)

иначе да ... удря малко в ръцете, особенно ако си заложил и на по твърда пружина ... но за вилка от тоя клас си е съвсем нормално.

@skiman вилката си е съвсем подходяща за АМ и си носи и на по хард спускания. Говорим обаче за 2008 модела ... 2009 вече забелязвам че са я окипазили :dunno:
http://sram.com/en/rockshox/crosscountry/tora/
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Kpoko » Чет Ное 20, 2008 9:28 am

@outfaced, гледаш ХЦ ориентираните Тори, тук са си като старите.
Аватар
Kpoko
 
Мнения: 1542
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 10:58 am
Местоположение: София

Мнениеот skiman » Чет Ное 20, 2008 9:40 am

outfaced написа:@skiman вилката си е съвсем подходяща за АМ и си носи и на по хард спускания. Говорим обаче за 2008 модела ... 2009 вече забелязвам че са я окипазили :dunno:
http://sram.com/en/rockshox/crosscountry/tora/

Ми :dunno: В сайта си пише крос кънтри. Сега, дали носи на по-хард спускания нямам идея. Моята не съм я мъчил. Спускал съм, но внимателно. Може би ако се спуска по-внимателно без аграрщини, ще носи. :beer:
Човек не спира да си играе защото остарява, а остарява защото е спрял да си играе.
Аватар
skiman
 
Мнения: 1482
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Дек 31, 2004 9:12 am
Местоположение: София

Мнениеот XeDoX » Чет Ное 20, 2008 11:42 am

Аз съм спускал и по-агресивно с мойта 289...няма проблеми,особено ако е смазана хубаво,много добре обира неравности.Много рядко си прави пълния ход,освен на разни скокчета...и ако не скачаш като пън де :) трябва малко техника.
Изображение
Аватар
XeDoX
 
Мнения: 618
Рейтинг: 1796
Регистриран на: Нед Юни 04, 2006 9:39 am
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот Gusterx » Чет Ное 20, 2008 10:55 pm

Искам да казам поагресивно спускане 40км/ч ofroad со мали скочцета страшно ме болат рацете Кое е решенито за каране од таков тип.


Мерси
Gusterx
 
Мнения: 59
Рейтинг: 1300
Регистриран на: Пет Яну 18, 2008 10:47 pm
Местоположение: Makedonija Kocani

Мнениеот hitar_potter » Пет Ное 21, 2008 12:24 am

Правил ли си й скоро профилактика на вилката? Ако ти е прекалено твърда, можеш да смениш пружините с по-меки..
Изображение
Аватар
hitar_potter
 
Мнения: 3461
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Фев 01, 2008 9:25 pm
Местоположение: София

Мнениеот Gusterx » Пет Ное 21, 2008 4:43 am

сичко е правено 2,5 масло извадена е таа кривата сајбна проширени отворите на каде мине маслото сичко е е правено саг има 3 cm
Gusterx
 
Мнения: 59
Рейтинг: 1300
Регистриран на: Пет Яну 18, 2008 10:47 pm
Местоположение: Makedonija Kocani

Мнениеот Pr3d4t0R » Пет Ное 21, 2008 10:06 am

Ръцете могат да те болят поради няколко причини:
1. Вилката е с твърда пружина и ти караш твърде бързо по-неравностите (но това май е изключено след като сага ти е 3 см);
2. Гриповете не са ти удобни;
3. Комбинацията кормило лапа не ти удобна;
4. Позицията на лосчетата за спирачка са на неудобна позиция - като ъгъл и като отдалеченост на лостчето за дърпане от кормилото.

Най-лесно можеш да промениш позицията на лостчетата и кормилото. Също разгледай и някой хубави грипове. Освен с метода на проба няма как да разбереш удобната за теб позиция. Дерзай :beer:
Аватар
Pr3d4t0R
 
Мнения: 4043
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 10:07 am

Мнениеот XeDoX » Нед Ное 23, 2008 8:20 pm

Някой знае ли какви са на размери уплътненията,че не ми се отваря вилката два пъти да ги проверявам първо,после и да ги сменям.Прелива ми масло от горната част в долната и предполагам,че е от това
Изображение
Аватар
XeDoX
 
Мнения: 618
Рейтинг: 1796
Регистриран на: Нед Юни 04, 2006 9:39 am
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот Gusterx » Пон Ное 24, 2008 1:27 am

Pr3d4t0R написа:Ръцете могат да те болят поради няколко причини:
1. Вилката е с твърда пружина и ти караш твърде бързо по-неравностите (но това май е изключено след като сага ти е 3 см);
2. Гриповете не са ти удобни;
3. Комбинацията кормило лапа не ти удобна;
4. Позицията на лосчетата за спирачка са на неудобна позиция - като ъгъл и като отдалеченост на лостчето за дърпане от кормилото.

Най-лесно можеш да промениш позицията на лостчетата и кормилото. Също разгледай и някой хубави грипове. Освен с метода на проба няма как да разбереш удобната за теб позиция. Дерзай :beer:



Како што приметих рацете ме болат највече при спиране имам sped dial 7 ас мислам не се правилно сложени денес направив некои корекции утре ште пробам Мерси
Gusterx
 
Мнения: 59
Рейтинг: 1300
Регистриран на: Пет Яну 18, 2008 10:47 pm
Местоположение: Makedonija Kocani

Мнениеот ecL1pse » Пон Дек 15, 2008 1:52 am

Някой знае ли откъде мога да си намеря нови лепенки за Тора-та :popcorn:
Аватар
ecL1pse
 
Мнения: 71
Рейтинг: 966
Регистриран на: Нед Окт 19, 2008 10:08 am
Местоположение: София

Мнениеот XeDoX » Пон Дек 15, 2008 3:31 pm

В някоя рекламна агенция носиш на CD или флашка това,което искаш да е на вилката и казваш да ти го отпечатат на фолио :) Друг вариант...доста по скъп е да си ги поръчаш от Ebay ,там съм виждал за Pike и т.н.
Аватар
XeDoX
 
Мнения: 618
Рейтинг: 1796
Регистриран на: Нед Юни 04, 2006 9:39 am
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот ecL1pse » Пон Дек 15, 2008 4:16 pm

Може ли линк ? :)
Аватар
ecL1pse
 
Мнения: 71
Рейтинг: 966
Регистриран на: Нед Окт 19, 2008 10:08 am
Местоположение: София

Мнениеот XeDoX » Пон Дек 15, 2008 4:18 pm

http://cgi.ebay.com/2-ROCKSHOX-TORA-sti ... .m63.l1177

По мой сметки,както върви сега GBP ще ти излезе 10.65лв (по днешния курс) със доставка. 2.50 GBP стикера и 2.50 GBP доставка

А как се поръчва от Ebay...има теми писани много(за този форум не съм сигурен),ако трябва виж в дата.бг или някъде другаде.
Аватар
XeDoX
 
Мнения: 618
Рейтинг: 1796
Регистриран на: Нед Юни 04, 2006 9:39 am
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот TeDo_BaPHa » Сря Дек 31, 2008 12:36 pm

В момента ми предстои закупуване на нова вилка и съм се спрял на Тора. Въпроса ми се състои в това каква е основната разлика между 289 U-Turn и 302 U-Turn?

EDIT:
ТАЗИ примерно няма. За този модел питам, който е без заключване.
Последна промяна TeDo_BaPHa на Сря Дек 31, 2008 1:09 pm, променена общо 2 пъти
ХОРА, ИЗПОЛЗВАЙТЕ ТЪРСАЧКАТА, ТЯ Е НАПРАВЕНА ЗА ДА ВИ УЛЕСНИ!!!
Cipokrila Zizibaga написа:p.s. Ако сте неосъзнат пубер на не повече от 14 и половина , или ми предлагате бартери за всякакъв вид бяла или черна техника, други предмети или човешки органи, моля не ме търсете.
Аватар
TeDo_BaPHa
 
Мнения: 2509
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Окт 13, 2007 9:31 pm
Местоположение: Варна

Мнениеот XTR » Сря Дек 31, 2008 12:54 pm

TeDo_BaPHa написа:В момента ми предстои закупуване на нова вилка и съм се спрял на Тора. Въпроса ми се състои в това каква е основната разлика между 289 U-Turn и 302 U-Turn?

302ката има Lockout :) :agree:
Изображение
Аватар
XTR
 
Мнения: 540
Рейтинг: 1395
Регистриран на: Нед Фев 24, 2008 8:42 pm
Местоположение: neverland...

Мнениеот HepBeH_XaMcTep » Сря Дек 31, 2008 1:50 pm

XTR написа:
TeDo_BaPHa написа:В момента ми предстои закупуване на нова вилка и съм се спрял на Тора. Въпроса ми се състои в това каква е основната разлика между 289 U-Turn и 302 U-Turn?

302ката има Lockout :) :agree:


289 e ОЕМ; виждал съм 302 БЕЗ lockaut
Изображение
Nikon d300 +Nikon 50mm f1.4, Tamron 17-50 2.8 +SB600 +Minolta 5400hs +RF-602
Аватар
HepBeH_XaMcTep
 
Мнения: 7592
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 01, 2004 12:51 pm
Местоположение: 42.697556 N, 23.323638 E

Мнениеот XTR » Сря Дек 31, 2008 2:16 pm

И алуминиевия стержен :agree:
Изображение
Аватар
XTR
 
Мнения: 540
Рейтинг: 1395
Регистриран на: Нед Фев 24, 2008 8:42 pm
Местоположение: neverland...

Мнениеот bojidar » Сря Дек 31, 2008 2:49 pm

Какво ще рече OEM?
bojidar
 
Мнения: 266
Рейтинг: 988
Регистриран на: Пон Сеп 12, 2005 2:21 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Продукти за крос-кънтри

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 0 госта