![Изображение](http://valan.net/tmp/Tour-Varhovrah-7966.1.jpg)
Денят започна тихо и приятно. От тримата мераклии, само Тодор се яви сутринта на автогарата.
![icon_smile.gif :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Изображение](http://valan.net/tmp/Tour-Varhovrah-Hub_repair-7971.1.jpg)
Само след час каране се наложи инж. Ножаров да демонстрира ремонт на главина в полеви условия. Добре че беше оборудван с пълната гама инструменти
![icon_smile_big.gif :D](./images/smilies/icon_smile_big.gif)
![Изображение](http://valan.net/tmp/Tour-Varhovrah-7976.1.jpg)
На колегата му дойде бая нагорно изкачването на Върховръх. Гледките бяха много свежи и ободряващи, особено десетките скалички с формата на гигантки мутрали мъжки репропродуктивни органи
![icon_smokin.gif :smokin:](./images/smilies/icon_smokin.gif)
![Изображение](http://valan.net/tmp/Tour-Varhovrah-Todor-0741.1.jpg)
Към обяд наближихме подножието на връх Момица и в пристъп на глупост реших да щурмуваме скалата. Духаше страшен вятър. На тази гериочна снимка всъщност не се качвам на колелото, а падам от него
![icon_popc1.gif :popcorn:](./images/smilies/icon_popc1.gif)
![Изображение](http://valan.net/tmp/Tour-Varhovrah-DH-collage.jpg)
При спускането имаше всичко, дори някои участъци с елементи на Наката. Зашумените улеи под Бряновщица бяха велики
![icon_bowdown.gif :bowdown:](./images/smilies/icon_bowdown.gif)
![Изображение](http://valan.net/tmp/Tour-Varhovrah-8018.1.jpg)
Обратно в Перущица, малко уморени, но доволни. С карането до Пловдив километрите станаха 70. Vmax = 62km/h
![icon_smile_approve.gif :^:](./images/smilies/icon_smile_approve.gif)