ХАРД колело мнения

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с цена до 1200 лв. (за твърдаци) и до 1800 лв. (за байкове с двойно окачване), независимо от предназначението им, както и за компоненти, определени от производителя им като начален клас в планинското колоездене.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

ХАРД колело мнения

Мнениеот ss_leo » Вто Яну 13, 2009 4:41 pm

Търся харб байк за каране из велопътеките из гората.Не за скачане и спускане.И в града понякога ще го карам но предимно из планинските пътечки.
185см 78кг съм.Бюджет 500-600лв.
Харесах няколко харда ама пълнежа нищо не ми говори

1.Cross Ridge 586.00лв http://www.sportdelivery.com/catalog/pr ... ts_id=1542

2.scott aspect 60 620.00лв http://www.sportdelivery.com/catalog/pr ... cts_id=656

3.Drag Ontario Pro 595лв http://screambikes.eu/product_info.php? ... 5db2efdb2f

4.ТРЕК 3700 539лв http://screambikes.eu/product_info.php? ... 5db2efdb2f

Въпросът ми е кое колело спрямо цена-качество ще е най-добро за мен.

1.Кроса и Скотта на външен вид ми допадат много.Но дали си заслужават парите.
2.Онтарио Про с тази лейди рамка нещо май не е за мен-едър съм все пак и малко смешно ще седя
3.Дали да не мина метър и да не взема обикновенно ОНТАРИО за 525лв или Трек 3700 за 539лв все пак не съм про и тези ще станат май за мойте планински велопътечки
Предложете и нещо друго ако се намира-аз просто тези намерих не съм твърдо за тях.И също така байка ще го взимам късна пролет-да посъбера парите-мисълта ми беше тогава преди лятото не излизат ли нови модели...има ли някакви намаления.
Благодаря Ви за помощта.
Последна промяна ss_leo на Вто Яну 13, 2009 5:23 pm, променена общо 1 път
ss_leo
 
Мнения: 52
Рейтинг: 1190
Регистриран на: Сря Юни 25, 2008 3:29 pm

Re: ХАРД колело мнения

Мнениеот Dimchovsky » Вто Яну 13, 2009 4:53 pm

2.Онтарио Про с тази лейди рамка нещо май не е за мен-едър съм все пак и малко смешно ще седя

Тц голяма глупост ...лейди рамка...Абе я се стегни бе човек ...
Взимай него то най-ми Ареса...като ти е женско си има хт1
Lube....
Аватар
Dimchovsky
 
Мнения: 90
Рейтинг: 1170
Регистриран на: Съб Дек 13, 2008 11:27 am
Местоположение: гр.Горна Оряховица

Мнениеот ss_leo » Вто Яну 13, 2009 5:21 pm

Е добре грешка не е лейди.Първоначално така ми замяза.Все пак не разбирам и ми е простено да бъркам чат-пат.Но въпреки това рамката не ми допада.НТ1 ми е малко скъпичко 800лв е и не мисля че ще ми върши специално на мен повече работа от примерно Трек 3700 за 539лв
ss_leo
 
Мнения: 52
Рейтинг: 1190
Регистриран на: Сря Юни 25, 2008 3:29 pm

Мнениеот Bolverk » Вто Яну 13, 2009 5:43 pm

Ако не си прекалено претенциозен бих ти препоръчал Кроса. Като цяло в плюсове и минуси за него:

+ Рамката е по дизайн на Raleigh USA, така че не е лоша.
+ Вилка, скоростна система, курбели, команди и спирачки, които са доста по-добри от тези на останалите показани а и по-принцип са доста прилични компоненти за начинаещ (разбира се с уговорки, че имат още много неща за дялане).
+ цената
- колелата. Като цяло каплите са слаби. Малкото спици не им помагат особенно и главините не са велики.
- рамера. При налични 2 рамера 18 и 20 инча то по скоро на теб ти трябва 20. Този размер всъщност за теб е почети идеален така, че това е по-скоро принципен минус.

Накратко за останалите:
Скота - хубава и здрава рамка. Лоша окомплектовка.
Трека - нищо особенно. Тази марка трябва да се търси за високият им клас колела. Ниският не блести с нищо
Онтарио - Здрава рамка. Слаба окомплектовка. От онтариотата си заслужава Team Edition.

Поздрави.
Аватар
Bolverk
 
Мнения: 879
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Май 03, 2008 10:43 am
Местоположение: Там при Реката

Мнениеот Teodor40 » Вто Яну 13, 2009 5:50 pm

@Bolverk, :agree:
Каплите обаче са наистина слаба работа и няма да издържат никакво време. Най-малкото падане или странично подпиране (което е неминуемо) ще ги направи на 8-ца.

@ss_leo, на колко години си? Защото ако си още млад и започнеш да скачаш, дори и леко, с Крос-а... няма да я бъде дълго тази рамка.
Трека мен лично също ми хваща окото, но окомплектовката също не е кой знае какво и при него :crap:
Клуб и вело училище http://gravity-bike.com/
Аватар
Teodor40
 
Мнения: 3019
Рейтинг: 1896
Регистриран на: Чет Авг 05, 2004 1:44 pm
Местоположение: Сен Тропе

Мнениеот ss_leo » Вто Яну 13, 2009 6:10 pm

Aми на 20 съм и нямам интерес към скокове
по ми допадат дългите разходки из планините.За цял ден каране става въпрос не за едното му 10минутно спускане.Hе занaм стилът как точно се води крос-кънтри ?
Последна промяна ss_leo на Вто Яну 13, 2009 7:00 pm, променена общо 1 път
ss_leo
 
Мнения: 52
Рейтинг: 1190
Регистриран на: Сря Юни 25, 2008 3:29 pm

Мнениеот te4o' » Вто Яну 13, 2009 6:18 pm

Рамките имат различна големина. И ти можеш да си избереш каквато височина искаш.В зависимост от твоята височина и от теглото ти.
Аватар
te4o'
 
Мнения: 48
Рейтинг: 1150
Регистриран на: Пон Дек 08, 2008 8:10 pm
Местоположение: Нова Загора - Варна

Мнениеот ss_leo » Вто Яну 13, 2009 6:36 pm

Bolverk :beer: благодаря за инфото :agree:
ss_leo
 
Мнения: 52
Рейтинг: 1190
Регистриран на: Сря Юни 25, 2008 3:29 pm

Re: ХАРД колело мнения

Мнениеот t.kyosev » Вто Яну 13, 2009 6:44 pm

ss_leo написа:2.Онтарио Про с тази лейди рамка нещо май не е за мен-едър съм все пак и малко смешно ще седя
Благодаря Ви за помощта.


Не е така. По-големите рамки определено не са "лейди". Карам Драг Онтарио Про а съм висок 196-7 см. Относно обикновеното Онтарио и прото- при прото задната главина е на шлици. Нямам лични наблюдения върху останалите модели, но от Онтариото съм много доволен. Успех с избора :agree:
Аватар
t.kyosev
 
Мнения: 371
Рейтинг: 1724
Регистриран на: Нед Апр 13, 2008 9:33 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ss_leo » Вто Яну 13, 2009 7:08 pm

сега и това ми хвана окото КРОС Ендуро http://www.sportdelivery.com/catalog/pr ... ts_id=1538
става ли за моя случай или по-добре хард
ss_leo
 
Мнения: 52
Рейтинг: 1190
Регистриран на: Сря Юни 25, 2008 3:29 pm

:D

Мнениеот xFx » Вто Яну 13, 2009 7:14 pm

За това което си описал,че ще трябва да ти върчи работа велосипеда мисля,че няма да имаш сериозни проблеми с велосипедите които си посочил.Не ми се иска да го казвам,но кроса ми изглежда най-добре като компоненти,можеш само при покупката да им кажеш вместо тези спирачки да ти сложат някой работещ ви-брейк,или да доплатиш малко и набраво бб5 да сложиш,ти си решаваш.За рамката на кроса не мога да кажа нищо което да е от значение(нямам опит с тази рамка),но компонентите са си по-горен клас от тези на другите велосипеди които си посочил.Ако имаш възможност да закупиш нещо от www.chainreactioncycles.com не се мисли,имаше тема наскоро за велосипед от твоят бюджет,потърси я и виж вътре,може да харесаш нещо.Това е от мен,успех с избора.


Edit:крос ендуро не става,мисля,че е излишно да споменавам за това,че за 600 лева няма как да си вземеш ново колело с работещо двойно окачване.
Аватар
xFx
 
Мнения: 77
Рейтинг: 1328
Регистриран на: Нед Сеп 28, 2008 6:29 pm

Мнениеот PowerSlide » Вто Яну 13, 2009 8:43 pm

ss_leo написа:Aми на 20 съм и нямам интерес към скокове
по ми допадат дългите разходки из планините.За цял ден каране става въпрос не за едното му 10минутно спускане.Hе занaм стилът как точно се води крос-кънтри ?

От цялата дандания има едно свястно нещо - онтариото. Вземи си го напролет, каркай го полвин година и (като посъбереш малко пари) му смени вилката с SR XCR-LO и предната спирачка с шиманска дискова механична + главина и ротор за нея. Туй ще ти е абсолютно достатъчно за карането което си посочил по-горе :)
Е ако извадиш повечко пари естествено можеш да купиш и по-свястна вилица ама се замисли дали ти е нужна!
Аватар
PowerSlide
 
Мнения: 1189
Рейтинг: 1995
Регистриран на: Пон Ное 10, 2008 12:07 pm
Местоположение: на баира

Мнениеот hitar_potter » Вто Яну 13, 2009 8:49 pm

Ако ще се кара много - ще имаш проблеми с каплите, ако избереш Кроса. Ще трябва да сменяш шини, спици, а ако главините нямат повече дупки - и главини, което ще ти струва бая пари. За това по-добре още от сега да си купиш колело с читави шини. Не знам кой ненормалник от крос е решил, че е задължително каплире да са с възможно най-малко спици :crazy: . Онтариото е доста читав байк, може би проблем би имал с вилката, ама то и при останалите варианти се същата работа... Аз гласувам за онтарио ;)

п.п. Онтарио има и по-големи размери и там рамката не е така „скосена“ :)
Изображение
Аватар
hitar_potter
 
Мнения: 3461
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Фев 01, 2008 9:25 pm
Местоположение: София

Мнениеот zero » Вто Яну 13, 2009 9:23 pm

185см 78кг

мен-едър съм все пак
:bigeyes:
:popcorn:

Онтарио Про с тази лейди рамка

а тфа вече въобще не го разбрах....


от изброените Драг-а си заслужава най-много
Аватар
zero
 
Мнения: 376
Рейтинг: 1563
Регистриран на: Нед Юли 04, 2004 11:51 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Pr3d4t0R » Вто Яну 13, 2009 9:28 pm

Bolverk като цяло обобщи темата

Забрави за меко колело с твоя бюджет. Достатъчно добре си се ориентирал към твърдак.

С каплите на кроса просто ще трябва да караш с повече внимание през препядствията по пътя ти, докато другите велосипеди са добре балансирани с еднакъв клас окомплектовка.
Аватар
Pr3d4t0R
 
Мнения: 4056
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 10:07 am

Re: ХАРД колело мнения

Мнениеот ss_leo » Вто Яну 13, 2009 9:43 pm

доста мнения :beer:
и все още не съм решил кое да е :rofl:
ss_leo
 
Мнения: 52
Рейтинг: 1190
Регистриран на: Сря Юни 25, 2008 3:29 pm

Мнениеот ss_leo » Вто Яну 13, 2009 9:51 pm

zero написа:
185см 78кг

мен-едър съм все пак
:bigeyes:
:popcorn:

Ставаше въпрос за мене-че съм едър.Височина и кг :) а не за мен(мъж) :popcorn:
незнам как не си го схванал :agree:
ss_leo
 
Мнения: 52
Рейтинг: 1190
Регистриран на: Сря Юни 25, 2008 3:29 pm

Мнениеот Mast3rm1nd » Вто Яну 13, 2009 9:55 pm

Според мен вземи кроса твърдия, мисля че за това, за което ще го ползваш, ще ти върши най-добра работа. Окомплектовката е по-добра, а по-нататък вече ще смениш и каплите. И аз бях с crosser 24 спици и даже скачам 3 месеца, и не са много огънати :D по-нататък вече ще ги смениш, но временно ще ти вършат работа :popcorn:
Аватар
Mast3rm1nd
 
Мнения: 245
Рейтинг: 936
Регистриран на: Пон Дек 22, 2008 8:32 pm
Местоположение: София

Мнениеот ss_leo » Вто Яну 13, 2009 10:05 pm

Kато че ли на Кроса ще се спра благодарение на Вас.Той с каква вилка е - пружинна или въздушна? Понеже ми препоръчват само на пружинна да се спра. :)
ss_leo
 
Мнения: 52
Рейтинг: 1190
Регистриран на: Сря Юни 25, 2008 3:29 pm

Мнениеот azsa-bachinito » Вто Яну 13, 2009 11:05 pm

Като цяло колело за 600 лв е "тупик" винаги требва да се жертва нещо и сичките са равностойни по един или др начин.

Аз лично бих зел Риджа - има хубави спирачици, окомплектовка, а след това ще си събирам за едни хубави капли - по моя сметка едни такива излизат около 250 лв шини около 40 главини деоре + спици и напитане.
Да каплите са слабички аз им навъртиах близо 900 км и са кривнати, не че е фатално но като се минат 40 км в ч и предната ми е крива на едно място и дразни лошо. Главините хич не са лоши и са напълно равностойни на др дадени опции даже може да са с косъм по-дорби. Като зимах моята машина от мястото м казаха, че ако ги изкрива може да се изправят не е проблем, но още не сам го направил и не знам как ще излезе.
Тежа 100 кила точно и не го жаля мойто много.
Ти заслужаваш приключение ---> http://www.facebook.com/groups/370492219650901/
Аватар
azsa-bachinito
 
Мнения: 1477
Рейтинг: 1665
Регистриран на: Пон Авг 25, 2008 9:05 pm

Мнениеот hitar_potter » Вто Яну 13, 2009 11:27 pm

Аз пак ще ходатайствам за Онтарио ПРО-то. Единственият му недостатък е вилката и по-точно евентуалното й разлуфтване и недобра работа. Останалите компоненти са доста балансирани и ще издържат твойто каране. Вибрейковете са абсолютно достатъчни, а и са лесни за сервизиране.

Недостатъците на кроса са, както казах - шините. Освен, че се кривят лесно, трудно се и изправят - за да изправиш шина, трябва да затягаш/оттягаш спици по определен начин. Тук спиците са малко и трудно биха се изправили добре каплите. Вилката е по-добра от на онтариото, ама пак има какво да се желае от нея.

В крайна сметка, идеалният вариант за теб ще е едно онтарио про с вилка XCR-lo или Raidon LO (виж ги в скриймбайкс). По принцип, въздушните вилки имат някои преимущества пред пружинните - най-малкото, по-лекички са. За жалост, хората от веломания не се навиват да правят промени в окомплектовката си... Много жалко, защото окомплектовките им не са оптимални според мен...
Изображение
Аватар
hitar_potter
 
Мнения: 3461
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Фев 01, 2008 9:25 pm
Местоположение: София

Мнениеот PowerSlide » Вто Яну 13, 2009 11:35 pm

:agree: Съвсем точно казано от hitar_potter
Аватар
PowerSlide
 
Мнения: 1189
Рейтинг: 1995
Регистриран на: Пон Ное 10, 2008 12:07 pm
Местоположение: на баира

Мнениеот Teodor40 » Сря Яну 14, 2009 10:19 am

ss_leo написа:Kато че ли на Кроса ще се спра благодарение на Вас.Той с каква вилка е - пружинна или въздушна? Понеже ми препоръчват само на пружинна да се спра. :)


Кроса ти го препоръчват хората с по-нисък рейтинг. Змисли се малко, има причина.
А това за спускането... като отиден на лифта в 10ч, до 5 някой път не спираме, само 30 минути да ядем ;)
Клуб и вело училище http://gravity-bike.com/
Аватар
Teodor40
 
Мнения: 3019
Рейтинг: 1896
Регистриран на: Чет Авг 05, 2004 1:44 pm
Местоположение: Сен Тропе

Мнениеот ss_leo » Сря Яну 14, 2009 11:39 am

Добре ако взема Онтарио ПРО би трябвало да поръчам ХЛ размера-тогава рамката пак ли му е наклонена или има и нацяло права стил обикновенното Онтарио.И като се поръчва от сайт колелото разглобено идва нали?По-добре е май да ида при дилърът в Пловдив на Драг http://www.tandemcycles.com/ Нещо от нета да поръчвам-малко съм скептичен относно това.На место си е друго.
:beer: :agree: блг за помощта.
ss_leo
 
Мнения: 52
Рейтинг: 1190
Регистриран на: Сря Юни 25, 2008 3:29 pm

Мнениеот hitar_potter » Сря Яну 14, 2009 11:49 am

ss_leo написа:Добре ако взема Онтарио ПРО би трябвало да поръчам ХЛ размера-тогава рамката пак ли му е наклонена или има и нацяло права стил обикновенното Онтарио.И като се поръчва от сайт колелото разглобено идва нали?По-добре е май да ида при дилърът в Пловдив на Драг http://www.tandemcycles.com/ Нещо от нета да поръчвам-малко съм скептичен относно това.На место си е друго.
:beer: :agree: блг за помощта.
Рамките на онтарио, онтарио ПРО и онтарио ТЕ са еднакви. Разлики във вида има за различните размери ;) XL е права ;)
Изображение
Аватар
hitar_potter
 
Мнения: 3461
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Фев 01, 2008 9:25 pm
Местоположение: София

Мнениеот ss_leo » Сря Яну 14, 2009 12:32 pm

Сега забелязах,че само на Онтаро ПРО каплите не са двойно стенни.Здравината означава ли,че е по-малка от другите с двойностенни като обикнното Онтарио,Кроса и Трек 3700?
Понеже е малко тъпо колело за толкова пари да има по-лоши капли от предишното ми колело ЕВО 9 за под 300лв.-беше с двойностенни капли алумин.Доста здраво беше.
ss_leo
 
Мнения: 52
Рейтинг: 1190
Регистриран на: Сря Юни 25, 2008 3:29 pm

Мнениеот Bolverk » Сря Яну 14, 2009 12:49 pm

Заблудил си се навярно. Няма начин Прото да е с едностенни шини, а и ето ти един линк, в който има поне снимка на шината:

http://dimibike.com/product_info.php?cP ... c176823ef1

Всъщност точно каплите на Онтариото са големият му плюс.
Аватар
Bolverk
 
Мнения: 879
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Май 03, 2008 10:43 am
Местоположение: Там при Реката

Мнениеот hitar_potter » Сря Яну 14, 2009 1:00 pm

ss_leo написа:Сега забелязах,че само на Онтаро ПРО каплите не са двойно стенни.Здравината означава ли,че е по-малка от другите с двойностенни като обикнното Онтарио,Кроса и Трек 3700?
Понеже е малко тъпо колело за толкова пари да има по-лоши капли от предишното ми колело ЕВО 9 за под 300лв.-беше с двойностенни капли алумин.Доста здраво беше.
При по-скъпите колелета изобщо не се споменава, че са двустенни.. Такива са по подразбиране. "Двустенките" на крос, както и дисковте спирачки и задните пружини, които слагат на почти всичките си модели са маркетингови номера ;)
Изображение
Аватар
hitar_potter
 
Мнения: 3461
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Фев 01, 2008 9:25 pm
Местоположение: София

Мнениеот Pr3d4t0R » Сря Яну 14, 2009 1:45 pm

Щом си от Пловдив задължително погледни и Sprint. Конктетния модел е със задоволителни скорости и тегло, добри спирачки (работещи отлично с качествени лостчета, като е жалетелно да смениш фабричните), прилична вилка и останали компоненти.

Има тема с адреси на магазини - намери я. По-добре е да закупиш колелото от вело-магазин или даже директно от производителя, ако избереш Спринт.

И в крайна сметка каквото и да избереш, каската да ти е на главата докато караш.
Аватар
Pr3d4t0R
 
Мнения: 4056
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 10:07 am

Мнениеот t.kyosev » Сря Яну 14, 2009 2:12 pm

@ss_leo Снимките на Онтарио в нета не отговарят точно на това, което получаваш в действителност. Разлика между моделите в рамката няма, дори и в цвета (моето Онтарио е про, а е кафяво). Шините и на трите модела са двустенни.
Когато избирах колелото си, го избрах именно поради размера ми - близо 2 метра и малко над 100 кг. След 1 година каране, нямам забележки в него, с изключение на това, че ми се разскърца седалката/колчето (на пролет ще остановя кое ще се сменя от тях евентуално). Останах приятно впечатлен от спирачките- спират прилично въпреки килограмите ми. Единственото, което съм сменял по него са гумите, което донякъде беше и поради факта че подарих оригиналните на брат ми.
Аватар
t.kyosev
 
Мнения: 371
Рейтинг: 1724
Регистриран на: Нед Апр 13, 2008 9:33 pm
Местоположение: Пловдив

Следваща

Назад към Начален клас велосипеди и компоненти

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 28 госта