И пак питане за нов велосипед, 190см/110кг, градско, 450лв

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с цена до 1200 лв. (за твърдаци) и до 1800 лв. (за байкове с двойно окачване), независимо от предназначението им, както и за компоненти, определени от производителя им като начален клас в планинското колоездене.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

И пак питане за нов велосипед, 190см/110кг, градско, 450лв

Мнениеот sparx » Вто Мар 17, 2009 7:54 am

Привет на всички, попрочетох някой от темите надолу и има доста информация, но като виден Българин, не се здържах да тегля чертата и да отворя нова тема с въпроси, които сигурно вече са ви втръснали (за което искренно се извинявам ... но трябва да питам ) :crap:
Та ... едър мъж сам, 1.90 висок, около 110кг. Не съм карал колело от близо 10 години, като изключим качвания за по едно кръгче на велосипеди на приятели. Последно време взе да ми писва да вися с колата по задръствания ... и понеже живея на има няма 30 мин. пеша от работа реших да си купя велосипед с който да ходя на работа лятото. Сега видях, че не препоръчвате дискови спирачки и амортисьори за велосипеди от ценовия клас под 500 - 600лв ... въпроса ми е съществува ли велосипед с поне едно от двете неща, който да не се разпадне в първите няколко дни. Ще го карам само в града от вкъщи на работа и обратно. Ще се минава през подлези и ще друса ... МНОГО. С оглед на комфорта, искам да си взема нещо което да не друса много ... та това значи ли, че трябва да се огледам в колело с амортисьор ? Другото което искам да питам ... с оглед на теглото ми дисковите спирачки не са ли препоръчителни ? Като за финал искам да попитам, защо има толкова малко информация в нета относно велосипедите на Крос ? Аз съм родом от Монтана и там почти не се кара друго ... чувал съм и позитивни и отрицателни мения за техните велосипеди ... гледах, че имат е-магазин на сайта, и има един доста привлекателен модел - http://www.crosscycle.com/products/buy/45/marathon заслужава ли си за 500лв да се купи това, и ако да, възможно ли е да се разпадне ако кача някой бордюр ?

Искам да благодаря предварително на всички, отделили от времето си за да съветват нас, незрящите :bowdown:
sparx
 
Мнения: 21
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Вто Мар 17, 2009 7:19 am
Местоположение: София

Мнениеот Admin » Вто Мар 17, 2009 9:50 am

В този ценови клас по принцип не е препоръчително велосипедът да е с окачване. Само ще тежи, няма да работи хубаво, а при твоите габарити и килограми вероятно проблемите с хлабини във връзките на окачването, задния амортисьор и т.н. ще дойдат още по-бързо.
Най-практично ще е да си вземеш твърдак с амортисьорна вилка отпред. С такъв бюджет ще имаш приличен велосипед за твоите нужди. В тази ценови клас V-образните спирачки според мен ще ти вършат по-добра работа - теглото ти няма да накара една смотана дискова спирачка да спира по-добре.
За Cross в този форум ще намериш предимно отрицателни мнения, защото повечето им велосипеди не са особено функционални за каране в планината. За твоите нужди обаче имат модели, които ще са ОК - както казах, аз бих се насочил към твърдак.
Ако твърдо държиш да ти е меко и отзад, тогава посоченият от теб модел не е безкрайно зле за нуждите ти, но пак казвам - ще имаш повече ядове и по-малко функционалност, ако избереш двойно окачване за малко пари.
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16380
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот sparx » Вто Мар 17, 2009 10:05 am

Здравей,

Исключително професионален отговор, много ти благодаря :bowdown:
Разбирам какво имаш предвид спрямо Крос, чудно ми беше защото познавам адски много хора с такива колелета за по 100,200лв, които са много доволни, а в същия момент тук отзивите са други ... но това е било заради начина на ползване. Принципно държа да ми е меко отзад, но бих се примирил и на хрд тейл, въпреки че като гледам цените им са не по ниски. Теглото на колелото не ми е проблем, тъй като ще се носи макс до първия етаж ... пък в работата ще го оставям на охраняем паркинг ... което ме подсеща, трябва ли да съм притеснен относно това, че колелото ще го вали дъжд ? Някакво специално отношение към частите трябва ли да имам като имам този факт в предвид ?

Благодаря отново.
sparx
 
Мнения: 21
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Вто Мар 17, 2009 7:19 am
Местоположение: София

Мнениеот Admin » Вто Мар 17, 2009 10:20 am

Цените на твърдаците не са по-ниски (т.е. има и по-ниски, но няма смисъл), но компонентите им са по-хубави, поне малко. И поддръжката е по-лесна. И теглото е по-ниско, което има значени не само при качването по стълби, но и при каране.
Напълно разбирам желанието ти за повече комфорт, но няма как да се поставя на твое място. Тук повечето хора са свикнали да карат в планина, където друсането е повече дори и от софийските улици. ;) Затова изборът между твърдак и двойно окачване трябва да го направиш сам. :agree:
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16380
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот sparx » Вто Мар 17, 2009 10:36 am

Здравей, явно ще е твърдак, има много смисъл в думите ти и ще те послушам. Огледах един твърдак на Крос на сайта, http://www.crosscycle.com/products/buy/49/rider който излежда доста приятно (ще го карам предимно в града, външния вид ще има значение). Гледам обаче, че е с дискови спирачки, същите като на предишния модел, сега въпроса беше, те не спират ли по добре от обикновенните ? Все пак съм тежичак, трябва ми спирачна сила ако реша да прескоча някой пешеходец ... или да згазя някоя кола :crazy: . Днес ще мина и през магазините на Драг ... този на бул. България 7а да видя какво могат да предложат, въпреки че Драговете хич не ми се нравят, изглеждат адски обикновенно, не че търся да обирам погледи с колело за 400лв, но все пак искам нещо по разчупено :D
Благодаря още веднъж за отделеното време :bowdown:
sparx
 
Мнения: 21
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Вто Мар 17, 2009 7:19 am
Местоположение: София

Мнениеот Admin » Вто Мар 17, 2009 10:55 am

Евтините дискови спирачки обикновено не са по-добри от V-образни на същата цена. Даже обратното. Все пак всичко зависи и от това как си свикнал да спираш, така че ако намериш магазин, в който да може да направиш поне минимално кръгче отпред, ще ти е от полза. В коя част на София живееш?
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16380
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот Bolverk » Вто Мар 17, 2009 11:08 am

Здравей,

Аз съм следващият човек който ще се опита да те разобеди от меката задница на колело то за тези пари. Преди време (а беше време) когато си търсех първото колело и аз бях решил да правя компромис стига да е меко. Разубеди ме една случка. Разхождах си се аз се заглеждах по каквото колело минаваше покрай мен. Тогава попаднах на следното: Един мъж някаде между твойте и мойте габарити (аз съм 170см 70 кг.) тъкмо се качваше на едно такова колело (нисък клас на гореспоменатата марка с мека рамка) Това което се случи с коелелото при неговото възсядане се оказа много интересно. Шокът или задното окачване, извърши целият си ход в момента в който тежеста на господина се разпредели по колелото. С оглед на това рамката се кривна по особен начин. Мисля че стана доста неудобна за каране. Да не говорим че при така свитият шок едва ли, ще е по-меко.

Стига сега толкова с прикаските дай малко практика.

Ето няколко велосипеда, който ще ти свършат работа за това което искаш да ги ползваш:

Драг Гризли:

http://www.sportdelivery.com/catalog/pr ... cts_id=311

Има го и в вариант с дискови спирачки, но в градски условия те не са ти нужни :) . Най-важното в този модел има достатъчно голяма рамка която да е подходяща за твоят комфорт.

http://www.bikescenter-bg.com/index.php ... 257&lang=2

Много добро колело. Имах достъп до миналогодишният му модел и мога да заявя със сигурност, че ще е много удобно за дейноста, която искаш да го използваш.

http://screambikes.eu/product_info.php? ... cts_id=898

Това също е много добро колело в момента има смисъл с тази промоция.

От тези който съм изброил аз бих взел Трекът. Има няколко причини. С тази скоростна система той ще се върти най-леко по асвалт. Освен това рамката е лека а това не бива да се подценява. А в крайна сметка има и добра гаранция :) . Не на последно място цвета му е приятен и има голямо разнообразие от размери с възможност да се намери подходящият.
Времето убива !
Надеждата умира последна - заедно с теб !
Аватар
Bolverk
 
Мнения: 879
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Май 03, 2008 10:43 am
Местоположение: Там при Реката

Мнениеот sparx » Вто Мар 17, 2009 11:09 am

Около бул. България ... но няма проблем да мръдна където и да било из София. Аз ако реша да взимам Крос-а, ще си го взема от Монтана директно от завода, даже може да изкопая и някой познат дет бачка там и да издействам някоя отстъпка. Разчетох се из форума и казват, че бил нисичък ... рамките не са ли в различни големини, или съм в заблуда ? Същото важи и за гумите ... ?! Ако проблем със спирачките е толкова голям, мога да ги сменя след време, въпроса е да не се вкарвам в някакви невероятни разходи за по 2,300 лв. защото в такъв случай предпочитам да си купувам по 100лв колелета и да ги сменям на 2 месеца :D
sparx
 
Мнения: 21
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Вто Мар 17, 2009 7:19 am
Местоположение: София

Мнениеот Admin » Вто Мар 17, 2009 11:12 am

На снимката е нисичък, но в сайта пише, че има и по-големи размери. Дали ги има наистина, не зная. :)
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16380
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот sparx » Вто Мар 17, 2009 11:18 am

Bolverk благодаря за съвета, днес ще се разходя да видя тоз Драг дет толкоз го хвалите за какво идва реч. Мен дисковите спирачки не ме интересуват толкова, просто мислех, че с тях спира по добре, все пак, колите нямаше да са с дискове а с V-brake ако беше по добро, но явно разликата в дисковете е меко казано огромна :D

Admin ще я проуча аз тази работа. До момента единственото, което ме влече към Крос-а е външния му вид, изглежда много по впечатляващо от останалите ... въпроса е скоростите му дали са читави, защото там знам, че нещата са цифра и от това ме е най страх ...
sparx
 
Мнения: 21
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Вто Мар 17, 2009 7:19 am
Местоположение: София

Мнениеот Admin » Вто Мар 17, 2009 11:24 am

За тия пари при всички велосипеди скоростите май са на едно ниво, но не мога да го твърдя със сигурност, не съм се интересувал просто.
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16380
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот azsa-bachinito » Вто Мар 17, 2009 11:30 am

Крос Райдър е проектиран за дърт джъмп. Няма да е удобен за каране.
Ти заслужаваш приключение ---> http://www.facebook.com/groups/370492219650901/
Аватар
azsa-bachinito
 
Мнения: 1477
Рейтинг: 1665
Регистриран на: Пон Авг 25, 2008 9:05 pm

Мнениеот Bolverk » Вто Мар 17, 2009 11:31 am

Накратко за дисковете и V-break. Всъщност погледнато реално устройството и на двете спирачки е подобно. Две челюсти които захващат метален диск. Разликата идва от няколко неща, но за да не навлизаме в тях ще ти разкажа само защо евтиният В-брейк спира по-добре.

Основният проблем на В-брейкът е недостатъчната сила на натиск върху метала. Обаче за сметка на това тази спирачка осъществява натиск върху "диск" с размер 26 инча (или по голям зависи от колелото). Докато една дискова спирачка извършва натиск върху диск с размер 160 мм или 6.2 инчов диск. Всичко това за един оборот на каплата. Съответно евтина дискова спирачка ,която също няма добър натиск върху диска но има и по-малка работна площ за едно завъртане не спира по-добре от един В-брейк. Друга причина е че и производството на една дискова спирачка е по-скъпо от това на един В-брейк така че за една и съща цена ще получиш по-добър в-брейк спрямо дисковата.

За изборът успех :)
Времето убива !
Надеждата умира последна - заедно с теб !
Аватар
Bolverk
 
Мнения: 879
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Май 03, 2008 10:43 am
Местоположение: Там при Реката

Мнениеот sparx » Вто Мар 17, 2009 11:44 am

Ясно, това с дисковите спирачки е доста интересно ... а при V-brake-a няма ли скърцане, аз лично до момента не съм виждал такава спирачка която да не "стърже" ? Предполагам, че това го няма при дисковете, тъй като гледам, че дисковете са вентилирани. Аз предполагам се сещате, че колелото няма да го карам със голяма скорост по простата причина, че в София няма къде ... без да се вкарам в приключение с някоя дупка, заблудена бабка/майка с количка или някой нагъл джип.
sparx
 
Мнения: 21
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Вто Мар 17, 2009 7:19 am
Местоположение: София

Мнениеот Bolverk » Вто Мар 17, 2009 11:51 am

За спирачките има ги всякакви варианти :)

Има В-брейкове, който не скърцат има и дискови, който скърцат. Всъщност най-ужастното скърцане съм чувал точно от дискова спирачка, но относително рядко скърцат дисковите и всичко е въпрос на настройка. Както за едните така и за другите.

Впорчем Крос имат едно хубаво колело за Градско/Шосейно каране което обаче след овеличението на цените на Крос ти е извън ценовият диапазон. Но ако си издействаш намаления или да ти го дадат на старата цена :) все пак ще ти го постна като линк.

http://www.crosscycle.com/products/buy/48/razor

Има един основен проблем с това колело, както повечето на крос и това са каплите. Те са по-слабички и макар да е 36 спици разположението им спомага за кривенето на капли. По принцип малък минус за мен е и променливият ъгъл на лапата, но това по скоро от "планинска" гледна точка. За града обикновенно има и предимства тази лапа.

П.П. Впрочем карам доста в София и можеш да си намриш къде да караш със скорост ;) Но пък аз съм с В-брейкове и досега не съм имал проблем.
Времето убива !
Надеждата умира последна - заедно с теб !
Аватар
Bolverk
 
Мнения: 879
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Май 03, 2008 10:43 am
Местоположение: Там при Реката

Мнениеот sparx » Вто Мар 17, 2009 12:10 pm

Това колело го има една позната и преди близо 2 години го взе за 400лв. Сега гледам е доста по скъпо ... м/у другото това е най лекото колело, което някога съм виждал. Ще видим какво ще издействам от Крос ... оказа се, че имам малко връзки там, та ще ми дадат и вътрешна информациика кое е читаво и кое не. Това обаче не пречи да разгледам и останалите :D . Повярвай ми ... в моя район просто няма къде, освен в южен парк, но и там е съмнителна работата. Днес след работа ще мина през магазините на Драг да разгледам, пък до края на седмицата доколкото разбрах ще се сдобия и с новия каталог на Крос ... и ще видим, ще го мисля и ще пиша като го взема :D

М/у другото поскъпването на цените на Крос, което с близо 30% има ли шанс да е свързано с качеството на изработката и частите които ползват ?
sparx
 
Мнения: 21
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Вто Мар 17, 2009 7:19 am
Местоположение: София

Мнениеот azsa-bachinito » Вто Мар 17, 2009 12:13 pm

Каталога на Крос за 2009-та??? А ще го разпространиш ли?
Ти заслужаваш приключение ---> http://www.facebook.com/groups/370492219650901/
Аватар
azsa-bachinito
 
Мнения: 1477
Рейтинг: 1665
Регистриран на: Пон Авг 25, 2008 9:05 pm

Мнениеот sparx » Вто Мар 17, 2009 12:19 pm

Стига да имате интерес :) не мисля, че ще е проблем да го пусна :agree:
sparx
 
Мнения: 21
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Вто Мар 17, 2009 7:19 am
Местоположение: София

Мнениеот Bolverk » Вто Мар 17, 2009 12:31 pm

Досега всичките български фирми за велосипеди който така вдигнаха цените не показаха особенно подобрение нито в компонентите, нито в качеството. Така че не мисля, че и Крос, ще направят нещо различно. Иначе и аз се интересувам от този нов каталог. :)
Времето убива !
Надеждата умира последна - заедно с теб !
Аватар
Bolverk
 
Мнения: 879
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Май 03, 2008 10:43 am
Местоположение: Там при Реката

Мнениеот sparx » Вто Мар 17, 2009 12:35 pm

Ясно, американците имат една много хубава дума за такива стоки ... "overpriced". Само да се докопам до този каталог и ще пусна малко инфо. Въпреки че предполагам, че няма да има нищо различно от това което имат в момента на сайта, но не пречи да видя :)
sparx
 
Мнения: 21
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Вто Мар 17, 2009 7:19 am
Местоположение: София

Мнениеот Bolverk » Вто Мар 17, 2009 12:47 pm

Всъщност съм сигурен, че ще има понеже вече видях единият нов модел :) , но една птичка пролет на преви :) Така че ми се ще да разбера какво ново и какво подобрено.
Времето убива !
Надеждата умира последна - заедно с теб !
Аватар
Bolverk
 
Мнения: 879
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Май 03, 2008 10:43 am
Местоположение: Там при Реката

Мнениеот PtD » Вто Мар 17, 2009 12:58 pm

Да допълня чуденката между V-brakes и дисковите: цялата разлика идва оттам, че евтините дискови струват колкото скъпи V-brakes. Затова и спират по-зле :idea:

П.П. В момента най-добрите механични дискови струват колкото скъпи V-brakes. Но, разбира се, зад океана.
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Мнениеот hitar_potter » Вто Мар 17, 2009 3:47 pm

Можеш да видиш и drag one, той има хунав външен вид и цветове :) Иначе, задължително v-brake, по-хубаво спират :)
Изображение
Аватар
hitar_potter
 
Мнения: 3461
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Фев 01, 2008 9:25 pm
Местоположение: София

Мнениеот codename47 » Вто Мар 17, 2009 4:52 pm

http://www.mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?t=51249 но май ще ти е малка...
Ако приемете ограниченията си, ще успеете да ги прескочите и да минете отвъд тях!
Аватар
codename47
 
Мнения: 2295
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Май 13, 2006 9:19 pm
Местоположение: София

Мнениеот sparx » Вто Мар 24, 2009 3:25 am

Привет отново ... дойде най накрая заветния каталог иии на него пише 08, като цяло всичко вътре го има на сайта на Крос ( http://www.crosscycle.com/product_categories/view ), изправен съм обаче пред голяма дилема ... оказа се, че някой от фул съспеншън моделите като Ендуро например ( http://www.crosscycle.com/products/view/41/enduro ) мога да взема с огромна отстъпка ... говорим за 30,40% надолу ... споделете има ли смисъл, или дори и за такова колело с каталожна цена от 600лв не си заслужава да купувам фул съспеншън и да си се насоча към нещо от сорта на Рейзър-а ( http://www.crosscycle.com/products/view/48/razor ).
sparx
 
Мнения: 21
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Вто Мар 17, 2009 7:19 am
Местоположение: София

Мнениеот marsa » Вто Мар 24, 2009 3:44 am

И двете колела са смешни, ако струват 600лв, значи не си струват.

Честно казано този с двойното окачване е с по- слаб монтаж (Алтус, срещу Алайвио на твърдака), а спирачките няма какво да се коментират, но и другия не е цвете, само като погледнеш колчето и лапата... Cross май са решили тази година да станат символ на евтините боклуци. Според мен може да намериш по- добри варианти от тези кросове като съотношение цена/качество, барабар с намалението. Ендурото няма нищо общо със значението на думата, камо ли със стила!

Edit: Аа, не, в каталога, който е за "екстра-моделите", в един prf, видях сгъваем велосипед с 20" колела на 26" XCM :rofl:

И явно Станишев е подарил кросче на Буш... :bowdown:

Странно защо на снимката, под която пише, че пасвало на 'секви височини, при еднакво снишен педал татето и сина са с различно изпънато коляно...
Кучетата си Изображение, колелото си Изображение.
Аватар
marsa
 
Мнения: 3601
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Фев 02, 2008 4:27 pm
Местоположение: София

Мнениеот sparx » Вто Мар 24, 2009 3:57 am

Здравей, аз мога да ги взема на доста по ниска цена, иначе гледам на сайта на шимано, Acera / Altus-a го водят за по висок клас от Alivio ... не че за мен е чак толкова важно ... предполагам и двете ще ми свършат работа. Предполагам си прочел, че ще се кара градско, ако може да се каже, че София е град изобщо ... като се сетя на колко места ще трябва да прескачам какво ли не и да друсам по подлезите. За момента може да се каже, че единственото, което ме кара изобщо да обмислям Ендуро-то е външния му вид, който е доста по разчупен от Рейзър-а :crap:
sparx
 
Мнения: 21
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Вто Мар 17, 2009 7:19 am
Местоположение: София

Мнениеот marsa » Вто Мар 24, 2009 4:03 am

Освен ако не караш само пред блока, има реална вероятност и двата да ги строшиш за отрицателно време.

Не знам на какви конкретни цени имаш възмжност да ги закупиш, но ако държиш задължително на един от двата, Razor е избора, и смяна на колчето и лапата още в магазина. Натам вече "според зависи".
Кучетата си Изображение, колелото си Изображение.
Аватар
marsa
 
Мнения: 3601
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Фев 02, 2008 4:27 pm
Местоположение: София

Мнениеот sparx » Вто Мар 24, 2009 4:11 am

Ясно, разума натделява ;)
Аз няма да го купувам от магазина а директно от завода. До 2,3 седмици мисля да се прибера да разгледам какво има и за какви парички могат да ми го уредят ... за момента повечето хора препоръчват Рейзър-а ... бил и по разумен вариант за моята височина ... честно казано на външен вид не ми харесва колкото останалите, но ако ще е по удобен и безпроблемен ... него ще да гледам. Сега гледах Спортер-а, който е с Деоре "машини", имайки предвид каталожната цена от близо 1000лв ... това на каква цена би си заслужавало ?
sparx
 
Мнения: 21
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Вто Мар 17, 2009 7:19 am
Местоположение: София

Мнениеот emil_a626 » Вто Мар 24, 2009 1:34 pm

Според мен ти си карал само балканче и сега си мислеш , че ако си вземеш един крос ще е върха на сладоледа заради скоростите окачването и спирачките.Точно това нещо ще ти навлече неприятности след 1 седмица и ще се чудиш и маеш как може красивото кросче да създава проблеми.Колелото ще го караш из града и то трябва да е леко и да се придвижваш лесно , едвали би ти било приятно да пристигнеш потен и зачервен на работа...
Виждам , че си готов да се разделиш с 600лв за колело и според мен един драг онтарио про ще ти върши перфектна работа
http://screambikes.eu/product_info.php? ... ts_id=1394

Аз лично на твое място бих си взел едно такова http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=25443
колелото е доста добро и струва 255евро + 32евро за доставка = 287 * 1.95 =559лв
Ако ти се вижда соленичко може да заложиш на по-малкия му брат http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=25442 при който имаш по-голям избор в размер на рамката но по-лоша окомплектовка , той ще ти излезне 213евро + 32евро за доставка = 245евро * 1.95 = 477лв

Това е от мен надявам се да съм бил полезен и ако си решил да поръчваш пиши в тази тема http://www.mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?t=31345
Skype: emil_a626
Аватар
emil_a626
 
Мнения: 106
Рейтинг: 1225
Регистриран на: Чет Яну 01, 2009 10:38 pm
Местоположение: Хелзинки ; Финландия

Следваща

Назад към Начален клас велосипеди и компоненти

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта